![]() |
off ömer baba valla uykum geldi ya |
5.adam Polat'ın karısının babasımı yoksa:D |
Ömer baba ölse de kurtulsak.:D |
Dizi çok iyi gidiyor şimdilik, Ömer baba haricinde herşey güzel. Ömer baba yüzünden kaç kere kv yi izlerken uyumuştum. :( |
Alıntı:
|
Hocayı Polat'ın kayın babası mı öldür dü? |
Deli Hikmetin deyişiyle ömer baba buldu sabır taşlarını törpülüyor:D |
5.kişi açıklandı polatın kayınpederi :) |
Tahmin ettiğim gibi oldu o zaman:) |
Az yukarı bakarsınız ben tahminde bulunmuştum ve doğru çıktı :D |
yeni fragmanın da yüzü gözü sarılı birisi vardı, kesin cevattır. ölmemiştir. |
Alıntı:
|
deli yüreğin turgay atacanıda diziye giriyor :) |
Dizi artık pek zevk vermiyor be :) |
ya ben bişey sorcam cahilliğime verin bu 5.adam olayı ne oluyor ?. 1-2-3-4 .cü adamlar kimdir :D ben hiçbişey anlamadım bu işten. Polat niye arıyor 5.ci adamı. |
Diziye yeni heyecanlar katmaları lazım Sakallı bir dayı çıkıyor yine... |
Dizi iyice saçmaladı. Hiç tat vermiyor. |
memati iyice sinir olmaya basladı yapma dedikce on kere inadına yapıyor ölsünde kurtulak |
diziye giren el öptürüyor.. :) |
Bazen çizgi film izlediğimi zanneder dahi oldum Yok kapının orada bekliyorlar, kaçıyorlar içeri çekmeye çalışıyorlar geri çekiliyorlar Bu ne yahu çocuk filmimi bu:) |
Ali Sürmeli Diziye Bal Gibi Gider:); Gladionun 5. Adamı Ercüment Tipinden Tahmin Etmiştim Zaten |
Alıntı:
bu arada size katılıyorum eski KURTLAR VADİSİ nerde ah o laz ziyalar,testereler,kılıçlar,baronlar nerdee.. |
Turgay atacan girdi diziye fena oldu. Anasını satıyım polat ölür ama turgay ölmez. Hatırlarsınız yusuf miroğlu alnının ortasından vurmuştu yinede ölmemişti. Bu sezon turgaydan baya çekeceğimiz var gibi gözüküyor :D |
eskiden iskender gibi 7*8 tane BABA vardı :D şimdi polat baba oldu peeehhh polatın sözleri ünlüydü şimdi ise giydiği elbiseler:D aldığğı paralar bu adamı biz bu kadar ünlü yaptık ama değmedi. bu pusu ile polat devri kapandı :D artık devir iskender büyük devri ;) VE YİNE BABA İSKENDER AMA BABA YORGUN... :) diyorya gladyoda :) süper adam :) 1234 adamlar sıradan figuranlar kardeş :D onları merak etme:D |
6.ci adamı napacak polat :D |
Ya bölüm linki olan yokmu arkadaşlar 2 saattir bulamadım .. |
Dizide heyecan dorukta son sahnede şaşırdım gladio 'nun 5. adamına yaa |
Alıntı:
|
imzamdaki sitede 68.bölüm full + 69 .bölüm fragman var |
Cevat'ı kim kurtardı ki? :D |
Vay ateş cevat nasılda kurtuldu ya :D |
Halo dayı kurtarmıştır :D |
Alıntı:
|
Fıs fıs fıs, Araba duruyor polat biniyor çalıştırıyor. Cevat ölmüyor. Tebrikler vadi , mantık saçmalıgı devam ediyor.. |
Aha turgay atacan girmiş diziye izlemiyordum ama bu adam için izlenir sırf :D |
Kurtlar Vadisini nerde bitirceklerini biliyorlar valla =) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
hocam o deli yürekte kaldı asıl adı Ali Sürmeli çok sevdiğim sanatçılardandır. inş çok iyi biçilmiş bir rolde oynar gerçi hangi rolü verseler o yine o rolü adam eder :) |
kurtlar vadisi finali böyle olcakmış. arkadaşlar kuzenimin eniştesi kurtlar vadisi ekibinine figüran sağlayan şirketin ortağı. geçenlerde kuzenimde kaşılaştık kendisiyle. eğer istiyorsan figüran rolü ayarlıyayım sana dedi. ama verdikleri para fazla birşey değil zaten, tv ye çıkmayada çok meraklı olmadığım için istemedim. bu arada dizide ileriki bölümlerde ne olacak diye sordum. kurtlar vadisi ilk piyasaya çıktığı zamanlar polatın baron un oğlu olduğunu söylemişti. o yüzden hiç şüphem yok dediklerinden. söylediğine göre dizinin sonunda iskender, polat ın öz babası olan baron un kardeşi çıkıyormuş. geçmişte polat ı babasından çalıp, ona karşı yetiştirdikleri gibi, iskender küçükken o da ailesinden alınıp yetiştirilmiş. bunun ip ucu gladyo filminde verilecekmiş. ayrıca gladyonun kurucuları polat ın soyuna dayanıyormuş. http://forum.donanimhaber.com/m_35475005/tm.htm |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:39:13. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.