R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/465469-kurtlar-vadisi-topigi.html)

bilgiliweb 29-10-2009 23:11:32

off ömer baba valla uykum geldi ya

kaNuNSuZz 29-10-2009 23:41:51

5.adam Polat'ın karısının babasımı yoksa:D

GoogleFan 29-10-2009 23:42:23

Ömer baba ölse de kurtulsak.:D

WebEngineer 29-10-2009 23:43:33

Dizi çok iyi gidiyor şimdilik, Ömer baba haricinde herşey güzel.

Ömer baba yüzünden kaç kere kv yi izlerken uyumuştum. :(

Engin Z 29-10-2009 23:45:49

Alıntı:

WebEngineer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059713917)
Dizi çok iyi gidiyor şimdilik, Ömer baba haricinde herşey güzel.

Ömer baba yüzünden kaç kere kv yi izlerken uyumuştum. :(

Öyle deme hocam ya ömer baba da iyi ders veriyor öğrencilerine :) bak güllü ye bile tek elle ne işler yapabileceğini anlattı hastane de :D

Aglamaz 29-10-2009 23:49:35

Hocayı Polat'ın kayın babası mı öldür dü?

Ahmet94 29-10-2009 23:49:57

Deli Hikmetin deyişiyle ömer baba buldu sabır taşlarını törpülüyor:D

Engin Z 29-10-2009 23:52:05

5.kişi açıklandı polatın kayınpederi :)

Aglamaz 29-10-2009 23:52:49

Tahmin ettiğim gibi oldu o zaman:)

kaNuNSuZz 29-10-2009 23:53:10

Az yukarı bakarsınız ben tahminde bulunmuştum ve doğru çıktı :D

Tufan 29-10-2009 23:58:47

yeni fragmanın da yüzü gözü sarılı birisi vardı, kesin cevattır. ölmemiştir.

kaNuNSuZz 30-10-2009 00:06:38

Alıntı:

Tufan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059714047)
yeni fragmanın da yüzü gözü sarılı birisi vardı, kesin cevattır. ölmemiştir.

Aynen. Birde yeni biri daha geliyor diziye fragmanı izleyenler görmüştür zaten hapishaneden çıkıyordu..

SaboTaqe 30-10-2009 00:10:28

deli yüreğin turgay atacanıda diziye giriyor :)

ach 30-10-2009 00:13:33

Dizi artık pek zevk vermiyor be :)

masterthone 30-10-2009 00:18:25

ya ben bişey sorcam cahilliğime verin bu 5.adam olayı ne oluyor ?. 1-2-3-4 .cü adamlar kimdir :D ben hiçbişey anlamadım bu işten. Polat niye arıyor 5.ci adamı.

Aglamaz 30-10-2009 00:21:17

Diziye yeni heyecanlar katmaları lazım

Sakallı bir dayı çıkıyor yine...

KMLGRLR 30-10-2009 00:24:02

Dizi iyice saçmaladı. Hiç tat vermiyor.

checkup 30-10-2009 00:24:21

memati iyice sinir olmaya basladı yapma dedikce on kere inadına yapıyor ölsünde kurtulak

MicroChip 30-10-2009 00:29:39

diziye giren el öptürüyor.. :)

Aglamaz 30-10-2009 00:29:58

Bazen çizgi film izlediğimi zanneder dahi oldum

Yok kapının orada bekliyorlar, kaçıyorlar içeri çekmeye çalışıyorlar geri çekiliyorlar

Bu ne yahu çocuk filmimi bu:)

Ahmet94 30-10-2009 00:30:53

Ali Sürmeli Diziye Bal Gibi Gider:);

Gladionun 5. Adamı Ercüment Tipinden Tahmin Etmiştim Zaten

masterthone 30-10-2009 00:32:38

Alıntı:

masterthone2 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059714165)
ya ben bişey sorcam cahilliğime verin bu 5.adam olayı ne oluyor ?. 1-2-3-4 .cü adamlar kimdir :D ben hiçbişey anlamadım bu işten. Polat niye arıyor 5.ci adamı.

soruma cevap verecek varmı :D

bu arada size katılıyorum eski KURTLAR VADİSİ nerde ah o laz ziyalar,testereler,kılıçlar,baronlar nerdee..

DerbedeL 30-10-2009 00:38:57

Turgay atacan girdi diziye fena oldu. Anasını satıyım polat ölür ama turgay ölmez. Hatırlarsınız yusuf miroğlu alnının ortasından vurmuştu yinede ölmemişti. Bu sezon turgaydan baya çekeceğimiz var gibi gözüküyor :D

hosting_bilisim 30-10-2009 02:10:39

eskiden iskender gibi 7*8 tane BABA vardı :D şimdi polat baba oldu peeehhh

polatın sözleri ünlüydü şimdi ise giydiği elbiseler:D aldığğı paralar

bu adamı biz bu kadar ünlü yaptık ama değmedi. bu pusu ile polat devri kapandı :D

artık devir iskender büyük devri ;)

VE YİNE BABA İSKENDER AMA BABA YORGUN... :)

diyorya gladyoda :) süper adam :)

1234 adamlar sıradan figuranlar kardeş :D onları merak etme:D

masterthone 30-10-2009 02:29:59

6.ci adamı napacak polat :D

Macabré 30-10-2009 02:53:27

Ya bölüm linki olan yokmu arkadaşlar 2 saattir bulamadım ..

pLive 30-10-2009 02:57:48

Dizide heyecan dorukta son sahnede şaşırdım gladio 'nun 5. adamına yaa

pLive 30-10-2009 02:59:13

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059714907)
Ya bölüm linki olan yokmu arkadaşlar 2 saattir bulamadım ..

Pm attım..

checkup 30-10-2009 03:29:15

imzamdaki sitede 68.bölüm full + 69 .bölüm fragman var

GoogleFan 30-10-2009 04:17:11

Cevat'ı kim kurtardı ki? :D

Macabré 30-10-2009 04:25:26

Vay ateş cevat nasılda kurtuldu ya :D

ach 30-10-2009 04:34:12

Halo dayı kurtarmıştır :D

OnurStyle 30-10-2009 11:26:41

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059715154)
halo dayı kurtarmıştır :d

hehe:d:d:d

Cinan 30-10-2009 12:02:19

Fıs fıs fıs,

Araba duruyor polat biniyor çalıştırıyor.

Cevat ölmüyor.

Tebrikler vadi , mantık saçmalıgı devam ediyor..

KaRa_MaSkE 30-10-2009 14:40:57

Aha turgay atacan girmiş diziye izlemiyordum ama bu adam için izlenir sırf :D

MeeRThus 30-10-2009 16:10:29

Kurtlar Vadisini nerde bitirceklerini biliyorlar valla =)

GoogleFan 30-10-2009 18:50:36

Alıntı:

Frmkanka Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059716353)
Fıs fıs fıs,

Araba duruyor polat biniyor çalıştırıyor.

Cevat ölmüyor.

Tebrikler vadi , mantık saçmalıgı devam ediyor..

Cevat'a önce benzin döküyor sonra koluna ateş ediyor Cevat'ın alev alması lazım.

Cinan 30-10-2009 18:54:04

Alıntı:

GoogleFan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059719561)
Cevat'a önce benzin döküyor sonra koluna ateş ediyor Cevat'ın alev alması lazım.

Oda Ayrı bir saçmalık , demek istedigim mantık hataları çok oluyor önceki bölümde çalışmayan araba çalışıyor valla yazılacak çok şey var ama dizinin içine ettiler kaç senedir izledigimiz vadiyi artık izlemeyecegim.

MyMaxi 31-10-2009 22:43:15

hocam o deli yürekte kaldı asıl adı Ali Sürmeli çok sevdiğim sanatçılardandır. inş çok iyi biçilmiş bir rolde oynar gerçi hangi rolü verseler o yine o rolü adam eder :)

DerbedeL 01-11-2009 04:23:39

kurtlar vadisi finali böyle olcakmış.

arkadaşlar kuzenimin eniştesi kurtlar vadisi ekibinine figüran sağlayan şirketin ortağı. geçenlerde kuzenimde kaşılaştık kendisiyle. eğer istiyorsan figüran rolü ayarlıyayım sana dedi. ama verdikleri para fazla birşey değil zaten, tv ye çıkmayada çok meraklı olmadığım için istemedim. bu arada dizide ileriki bölümlerde ne olacak diye sordum. kurtlar vadisi ilk piyasaya çıktığı zamanlar polatın baron un oğlu olduğunu söylemişti. o yüzden hiç şüphem yok dediklerinden. söylediğine göre dizinin sonunda iskender, polat ın öz babası olan baron un kardeşi çıkıyormuş. geçmişte polat ı babasından çalıp, ona karşı yetiştirdikleri gibi, iskender küçükken o da ailesinden alınıp yetiştirilmiş. bunun ip ucu gladyo filminde verilecekmiş. ayrıca gladyonun kurucuları polat ın soyuna dayanıyormuş.

http://forum.donanimhaber.com/m_35475005/tm.htm


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:39:13.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.