R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/465469-kurtlar-vadisi-topigi.html)

KingMania 02-10-2009 18:21:36

Kriz vadiyide vurdu herhalde muro ile çeto fazla geldi :)

KaRa_MaSkE 04-10-2009 09:37:22

Murosuz kvp mi olur. Alın size son örnek reytinglerde aşkı memnu kvp yi geçti.

Ahmet94 04-10-2009 12:48:32

Alıntı:

KaRa_MaSkE Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059569468)
Murosuz kvp mi olur. Alın size son örnek reytinglerde aşkı memnu kvp yi geçti.

Kurtlar Vadiside Sevişme Sahnesi Koysa Kvp Fark Atar Aşkı Memnuya Nerde Abaza Varsa Benki Öyle Bir sahne olur diye izliyor filmi

ugurcg 04-10-2009 14:29:28

Mustafa Üstündağ ( Muro ) Kasım ayında askere gidiyormuş çıkış sebebi bu.

Ahmet94 05-10-2009 12:36:37

Topiği Sabit Yapan Yönetime Teşekkürler:)

KaRa_MaSkE 05-10-2009 19:40:36

Kvp az kaldı bitcek biterse zaten bir daha çıkmaz polat geldi 40 yaşına kadroda yaşlandı :)

checkup 05-10-2009 20:03:50

vadi bitmez... daha bir sürü ülke var ırak iran suriye amerika :) çin kore ortaasya

Alperbil 05-10-2009 20:11:45

Alıntı:

KaRa_MaSkE Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059577332)
Kvp az kaldı bitcek biterse zaten bir daha çıkmaz polat geldi 40 yaşına kadroda yaşlandı :)

harbiden biraz baktımda hepsinin saçı ağarmış :D

Ahmet94 05-10-2009 23:43:36

Yazete.com

Yeni Fragman Tamam:D

HKNOCN 06-10-2009 00:58:26

Sanki Alperi ölü gördüm bir ara :(:( Oda ölürse daha da gelmem bu diziye.. Satarım bütün Kv sitelerimi :( Bu resimdeki kim ola ki?

http://img196.imageshack.us/img196/6...0908392326.jpg


Evet evet.. bu o galiba.. kravatlar aynı gibi gibi..
http://img62.imageshack.us/img62/631...0908392326.jpg

TeXaS 06-10-2009 01:07:40

baya benziyor

iLLeqaL 06-10-2009 02:39:31

alperde gidiyor iyice suyu çıktı dizinin.

Abdlsmt! 06-10-2009 03:12:19

Alıntı:

HKNOCN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059579166)
Sanki Alperi ölü gördüm bir ara :(:( Oda ölürse daha da gelmem bu diziye.. Satarım bütün Kv sitelerimi :( Bu resimdeki kim ola ki?

http://img196.imageshack.us/img196/6...0908392326.jpg


Evet evet.. bu o galiba.. kravatlar aynı gibi gibi..
http://img62.imageshack.us/img62/631...0908392326.jpg

Alper kardeşim Alper :cry:cry:cry

Macabré 06-10-2009 03:24:28

Yuh ya Alper' imi nasıl vurdular durun belki ölmemiştir sizde ya :(

KaRa_MaSkE 06-10-2009 11:26:20

Alper öldü filmde bakmayın polatın saçı yine siyah gerçekte bembeyaz boyuyorlar.

checkup 06-10-2009 12:38:25

bu bölüm öncekinden güzel olacak gibi bakalım

Ahmet94 06-10-2009 15:23:32

Polat'a yardım eden herkez ölüyor artık:)

Yeehee 06-10-2009 15:37:12

Polat'ın yanındakilerin hepsi gidiyo . yakında hanımı felanda gider. böylecene devam eder bu film . ama Muro'nun ölmesi kötü oldu . :( askerlerin içinde :(

KoLiK 06-10-2009 15:48:10

off ya show de kaç yıldır oynuyor o kadar adam ölmedi stara geçeli 2 hafta oldu alayını öldürdü yapımcı :D

Aglamaz 07-10-2009 02:03:21

Dizi gün geçtikce eski heycanını yitiriyor gibi sizcede öylemi? Uzanan ise Alpere çok benziyor.

checkup 07-10-2009 11:33:42

ya gladio da sonra bitirecekler diziyi diyecem ama daha polat alemdar filmi gelecek. herhalde polatı ön plana cıkaracaklar artık memati falanda gider yakında :)

sanalmevzi 07-10-2009 17:56:58

Alperin gitmesi kötü olmuş yav.
Naaptın yapımcı arkadaş, verdi çoşkuyu ölen ölene.. :D

MicroChip 07-10-2009 18:59:47

aydın doğan tataroğlunu öldürtüyor ki dedikodular oraya odaklanmasın

checkup 07-10-2009 20:24:37

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059587726)
aydın doğan tataroğlunu öldürtüyor ki dedikodular oraya odaklanmasın

o da güzel yorum:)

Aglamaz 08-10-2009 19:10:05

Bu akşamki bölüm biraz iyi olucak sanırım.

CoRcH 08-10-2009 19:17:37

Arkadaslar bilmem çaktınız mı? Yayın StarTv ye geçer geçmez bütün senaryo değişti. Muro öldü, bu bölümde Alper ölüyor. Bastan asagı değiştiriyorlar senaryoyu. Vadiye ilerleyen günlerde süpriz isimler katılabilir demedi demeyin :D

Faggo 08-10-2009 19:20:17

Kenan İmirzalıoğlu, Ezel'den önce KVP'de oynasaydı valla süper olurdu Polat'tan daha karizma bence.. :D

checkup 08-10-2009 19:53:35

bakaklım neler olacak tataroğlu'nun kanalındaki yeni vadide:)

abc789 08-10-2009 19:56:41

arkadaşlar tam olarak kaçta başlayacak ? Tam dakkası dakkasına soylıcek var mı :D

Cinan 08-10-2009 19:56:46

Bu dizi eskisi gibi değil artık..

checkup 08-10-2009 20:04:37

20:00 özet 'in basladıgı bölüm yeni bölüm 9:45 sanırım

vadi domainleri arayan bu arada varsa: https://www.r10.net/domain-satis/4732...leri-9-tl.html

Segoe 09-10-2009 00:34:05

İzmarit Cevat:)

checkup 09-10-2009 00:55:50

Kurtlar Vadisi Pusu 66. Bölüm HD İzle arkadaslar izleyemeyenler icin..

Razor_332 09-10-2009 01:17:54

İskenderin arabasının plakası dikkatinizi çektimi?

undefined 09-10-2009 01:34:21

Rte (:

Razor_332 09-10-2009 01:49:24

Alıntı:

undefined Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059595052)
Rte (:

Evet acaba ordaki amaçları neydi anlayamadım.

Abdlsmt! 09-10-2009 01:55:31

Alperin kurtulmasına sevindim. Ama polat iskenderi vurmaz. Vurursa aptallık olur :D Çünkü hazır adamlar gelcek bi daha orda çatışacakmı..

En beyendiğim sahne: Polatın freniyle Mematileri kurtarması:D

Keywords 09-10-2009 16:06:09

rte plaka dikkatimi çekmişti :D

Vadi'de ilginç plaka - Mynet Haber

mynete haber bile olmuş plaka sorgudan sorgulattım plakayı ama sonuç cıkmıyor birşey vardır bu işte bu kadar denk gelmezki 321 olarak bitmeside bilerek yapılmış bir plaka olduguna işaret bana kalırsa :)

checkup 09-10-2009 16:21:05

İskender Büyük'ün RTE' li plakası

ilgili dizinin bölümünü izleyebilirsiniz.

Yeehee 09-10-2009 16:57:14

RTE birazda ilginç olmuş
heralde İskender'e plaka ismi uyduramadılar :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:52:41.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.