![]() |
Kriz vadiyide vurdu herhalde muro ile çeto fazla geldi :) |
Murosuz kvp mi olur. Alın size son örnek reytinglerde aşkı memnu kvp yi geçti. |
Alıntı:
|
Mustafa Üstündağ ( Muro ) Kasım ayında askere gidiyormuş çıkış sebebi bu. |
Topiği Sabit Yapan Yönetime Teşekkürler:) |
Kvp az kaldı bitcek biterse zaten bir daha çıkmaz polat geldi 40 yaşına kadroda yaşlandı :) |
vadi bitmez... daha bir sürü ülke var ırak iran suriye amerika :) çin kore ortaasya |
Alıntı:
|
|
Sanki Alperi ölü gördüm bir ara :(:( Oda ölürse daha da gelmem bu diziye.. Satarım bütün Kv sitelerimi :( Bu resimdeki kim ola ki? http://img196.imageshack.us/img196/6...0908392326.jpg Evet evet.. bu o galiba.. kravatlar aynı gibi gibi.. http://img62.imageshack.us/img62/631...0908392326.jpg |
baya benziyor |
alperde gidiyor iyice suyu çıktı dizinin. |
Alıntı:
|
Yuh ya Alper' imi nasıl vurdular durun belki ölmemiştir sizde ya :( |
Alper öldü filmde bakmayın polatın saçı yine siyah gerçekte bembeyaz boyuyorlar. |
bu bölüm öncekinden güzel olacak gibi bakalım |
Polat'a yardım eden herkez ölüyor artık:) |
Polat'ın yanındakilerin hepsi gidiyo . yakında hanımı felanda gider. böylecene devam eder bu film . ama Muro'nun ölmesi kötü oldu . :( askerlerin içinde :( |
off ya show de kaç yıldır oynuyor o kadar adam ölmedi stara geçeli 2 hafta oldu alayını öldürdü yapımcı :D |
Dizi gün geçtikce eski heycanını yitiriyor gibi sizcede öylemi? Uzanan ise Alpere çok benziyor. |
ya gladio da sonra bitirecekler diziyi diyecem ama daha polat alemdar filmi gelecek. herhalde polatı ön plana cıkaracaklar artık memati falanda gider yakında :) |
Alperin gitmesi kötü olmuş yav. Naaptın yapımcı arkadaş, verdi çoşkuyu ölen ölene.. :D |
aydın doğan tataroğlunu öldürtüyor ki dedikodular oraya odaklanmasın |
Alıntı:
|
Bu akşamki bölüm biraz iyi olucak sanırım. |
Arkadaslar bilmem çaktınız mı? Yayın StarTv ye geçer geçmez bütün senaryo değişti. Muro öldü, bu bölümde Alper ölüyor. Bastan asagı değiştiriyorlar senaryoyu. Vadiye ilerleyen günlerde süpriz isimler katılabilir demedi demeyin :D |
Kenan İmirzalıoğlu, Ezel'den önce KVP'de oynasaydı valla süper olurdu Polat'tan daha karizma bence.. :D |
bakaklım neler olacak tataroğlu'nun kanalındaki yeni vadide:) |
arkadaşlar tam olarak kaçta başlayacak ? Tam dakkası dakkasına soylıcek var mı :D |
Bu dizi eskisi gibi değil artık.. |
20:00 özet 'in basladıgı bölüm yeni bölüm 9:45 sanırım vadi domainleri arayan bu arada varsa: https://www.r10.net/domain-satis/4732...leri-9-tl.html |
İzmarit Cevat:) |
Kurtlar Vadisi Pusu 66. Bölüm HD İzle arkadaslar izleyemeyenler icin.. |
İskenderin arabasının plakası dikkatinizi çektimi? |
Rte (: |
Alıntı:
|
Alperin kurtulmasına sevindim. Ama polat iskenderi vurmaz. Vurursa aptallık olur :D Çünkü hazır adamlar gelcek bi daha orda çatışacakmı.. En beyendiğim sahne: Polatın freniyle Mematileri kurtarması:D |
rte plaka dikkatimi çekmişti :D Vadi'de ilginç plaka - Mynet Haber mynete haber bile olmuş plaka sorgudan sorgulattım plakayı ama sonuç cıkmıyor birşey vardır bu işte bu kadar denk gelmezki 321 olarak bitmeside bilerek yapılmış bir plaka olduguna işaret bana kalırsa :) |
|
RTE birazda ilginç olmuş heralde İskender'e plaka ismi uyduramadılar :) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:52:41. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.