![]() |
Alıntı:
|
Alıntı:
kv sonuna doğru babana kurdurduğumuz imp. sana yıktırdık dedi. Biraz daha fazla araştırırsan kurtlarvadisi forumunu daha somut bilgiler bulabilirsin. Yada Derin Devlet Kitabını Okursan derin devletin gladionun bi parçası olduğunu öğrenebilirsin |
Bu dizide her an her şey olabilir Her şeye hazırlıklı olmak gerekli. |
http://www.yazete.com/video.asp?vid=6188 0.51 Polat gözünü kırparak tetiği ateşledi:) |
vayy demek abdulhey gladyonun adamı cıktı bu nasıl iş be polat abdulheyi psikopat hakanın elinden kurtarmak için neler yaptı abdulhey yürüyemiyordu çok destek oldu onun yaptığına bak ya yakışırmı polatı sırtından vurmak |
Belki De Arkadaşlar henüz ortada bir tam bir şey yok, fragman var oda yanıltma olabilir. 5.Adam kim dediğinde Abdülhey cevabını verdi, fragmanlar yanıltıyor hepimiz bunu iyi biliyoruz. Polat orada Cevat'a Gladio kimi öldürecekti diye sormuş olabilir.O da Abdülhey dedi, böylede olabilir.(Fragmanda yerler değiştirilmiş) |
Fragman yanıltıcı olabiliyor, Abdulhey cevabınıda geyik olsun diye vermiştir. :) |
Ya saçmalamayın Abdulhey gladio olurmu orda geyiğine söylemiş. Kv. de Doğu bey vardı doğu bey polata demişti ben iki kişiyi arıyorum biri ali candan o karşımda biride Zülfü bilmem ne dedi. Ondan Sonra Polat Abulheye gidip Zülfü bilmem ne dedi. Abdulhey şaşırdı. soyadını bilmiyorum adı zülfü. Aslan bey tarafından polatın yanına koyuldu. |
zülfü yüksel olduğunu polat aslan öldüğü gün öğrendi |
bilmem farkına vardınız mı başlarda cevatın üstü kan ama abdülhey derken üstü temiz başka bişey de sormuş olabilir |
Alıntı:
|
5. adam olabilir de, olmayabilir de. Tam olarak bir şey söyleyemeyiz. |
Arkadaşlar eski bölümden birşey soracam eski kv de şu mehmet karanhanlıyı öldüren, polatı öldürüp dirilten kimlerdi ya son bölümleri izliyorum herkesi onlar öldürüyo valla çok büyük güçtelermiş. |
Alıntı:
Yani Böyle Bi Örgütün Yönettiği Bunlara masonda deniliyordu yanlış hatırlamıyorsam |
çok güçlüler ama ya polatı öldürüp geri diriltiler. |
öldürmediler bayılttılar bence, eğer her insanı öldürdükten sonra yeniden yaşatabilselerdi yaşatacakları adam polat olmazdı:) |
Araba duruyor,sonra çalışıyor :) O Kadar sıktıktan sonra , gelenlerede sıkıyor :) İlginç , bekleyelim vadiyi. |
Bu akşam var dimi kurtlar vadisi arkadaşlar ? |
Alıntı:
|
68. bölüm fragmanını izlediniz mi Bu akşam çok şeyler olacak gibi :) |
Olsun olsun eskisi gibi tat alalım diziden biraz :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
68. Bölüm |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
abduleyh 5. adamsa polat ne yapar acaba :S |
abdül 5. adamsa :) polat hiç bi şey |
Bence Abdülhey 5. adam olamaz. Abdülhey 5. adamsa polatın ot olduğu anlamına gelir. |
bence abdülheyi kaçırıyorlar, cevata karşılık (: |
Şu Cevat bir gitsin de... Yeter artık o adamdan bıktım Bu akşam güzel şeyler olacak sanırım. |
az kaldı belli olacak hepsi |
Var. |
Heyecan dorukta, bu akşam o cevata sıkmazlarsa deli olurum ha.... |
Alıntı:
|
Cevat'ın ağzına benzin döküp yakmamalı Yavaş yavaş yakmalı... 5. adam kim acaba. |
abdülhey 5. adam cıkarsa ne olur ama haa? |
polat kaçırıyo şimdi Cevat'ı . adamları peşinde Abdülheyi aradı tam şu saniyelerde:D |
abdülhey sahnesi bumudur yani tüh sizin varya |
Alıntı:
|
artık yarın izlerm |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:19:11. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.