R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/465469-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Malayutak 24-10-2009 19:01:31

Alıntı:

Ahmet94 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059679060)
aslan gladio olduğuna göre Abdülheyde 5. adam olabilir

Aslan nasıl gladio?

Ahmet94 24-10-2009 19:32:42

Alıntı:

Malayutak Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059679594)
Aslan nasıl gladio?

polat kvye girmeden önce aslana mesaj geldi avcı vadiye girsin diye

kv sonuna doğru babana kurdurduğumuz imp. sana yıktırdık dedi.

Biraz daha fazla araştırırsan kurtlarvadisi forumunu daha somut bilgiler bulabilirsin.

Yada Derin Devlet Kitabını Okursan derin devletin gladionun bi parçası olduğunu öğrenebilirsin

Aglamaz 24-10-2009 19:34:20

Bu dizide her an her şey olabilir

Her şeye hazırlıklı olmak gerekli.

Segoe 25-10-2009 01:54:26

http://www.yazete.com/video.asp?vid=6188 0.51 Polat gözünü kırparak tetiği ateşledi:)

asksizajan 26-10-2009 10:01:33

vayy demek abdulhey gladyonun adamı cıktı bu nasıl iş be polat abdulheyi psikopat hakanın elinden kurtarmak için neler yaptı abdulhey yürüyemiyordu çok destek oldu onun yaptığına bak ya yakışırmı polatı sırtından vurmak

Segoe 26-10-2009 10:08:01

Belki De
 
Arkadaşlar henüz ortada bir tam bir şey yok, fragman var oda yanıltma olabilir.
5.Adam kim dediğinde Abdülhey cevabını verdi, fragmanlar yanıltıyor hepimiz bunu iyi biliyoruz.
Polat orada Cevat'a Gladio kimi öldürecekti diye sormuş olabilir.O da Abdülhey dedi, böylede olabilir.(Fragmanda yerler değiştirilmiş)

Tufan 26-10-2009 10:10:15

Fragman yanıltıcı olabiliyor, Abdulhey cevabınıda geyik olsun diye vermiştir. :)

masterthone 26-10-2009 15:25:18

Ya saçmalamayın Abdulhey gladio olurmu orda geyiğine söylemiş.

Kv. de Doğu bey vardı doğu bey polata demişti ben iki kişiyi arıyorum biri ali candan o karşımda biride Zülfü bilmem ne dedi. Ondan Sonra Polat Abulheye gidip Zülfü bilmem ne dedi. Abdulhey şaşırdı. soyadını bilmiyorum adı zülfü. Aslan bey tarafından polatın yanına koyuldu.

Ahmet94 26-10-2009 17:21:55

zülfü yüksel olduğunu polat aslan öldüğü gün öğrendi

Ahmet94 26-10-2009 17:33:25

bilmem farkına vardınız mı başlarda cevatın üstü kan ama abdülhey derken üstü temiz başka bişey de sormuş olabilir

Brave09 26-10-2009 19:20:00

Alıntı:

Ahmet94 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059692430)
bilmem farkına vardınız mı başlarda cevatın üstü kan ama abdülhey derken üstü temiz başka bişey de sormuş olabilir

fragman yanıltmadır :D:D

Aglamaz 27-10-2009 16:22:41

5. adam olabilir de, olmayabilir de.

Tam olarak bir şey söyleyemeyiz.

masterthone 27-10-2009 22:44:16

Arkadaşlar eski bölümden birşey soracam eski kv de şu mehmet karanhanlıyı öldüren, polatı öldürüp dirilten kimlerdi ya son bölümleri izliyorum herkesi onlar öldürüyo valla çok büyük güçtelermiş.

Ahmet94 28-10-2009 12:54:39

Alıntı:

masterthone2 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059700128)
Arkadaşlar eski bölümden birşey soracam eski kv de şu mehmet karanhanlıyı öldüren, polatı öldürüp dirilten kimlerdi ya son bölümleri izliyorum herkesi onlar öldürüyo valla çok büyük güçtelermiş.

mabeddekiler amerikayıda mabeddekilerin yönettiğine dair söylentiler var.

Yani Böyle Bi Örgütün Yönettiği Bunlara masonda deniliyordu yanlış hatırlamıyorsam

masterthone 28-10-2009 14:10:55

çok güçlüler ama ya polatı öldürüp geri diriltiler.

Ahmet94 28-10-2009 14:32:00

öldürmediler bayılttılar bence, eğer her insanı öldürdükten sonra yeniden yaşatabilselerdi yaşatacakları adam polat olmazdı:)

Cinan 28-10-2009 16:17:17

Araba duruyor,sonra çalışıyor :)

O Kadar sıktıktan sonra , gelenlerede sıkıyor :)

İlginç , bekleyelim vadiyi.

Crazy 29-10-2009 11:07:24

Bu akşam var dimi kurtlar vadisi arkadaşlar ?

kaNuNSuZz 29-10-2009 11:19:02

Alıntı:

sam3t Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059709157)
Bu akşam var dimi kurtlar vadisi arkadaşlar ?

Evet var.

TrueLove 29-10-2009 12:59:02

68. bölüm fragmanını izlediniz mi
Bu akşam çok şeyler olacak gibi :)

kaNuNSuZz 29-10-2009 13:03:15

Olsun olsun eskisi gibi tat alalım diziden biraz :D

Crazy 29-10-2009 13:05:42

Alıntı:

TrueLove Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059709838)
68. bölüm fragmanını izlediniz mi
Bu akşam çok şeyler olacak gibi :)

Link varmi hocam izlemek için? :o

TrueLove 29-10-2009 13:06:17

Alıntı:

sam3t Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059709882)
Link varmi hocam izlemek için? :o


68. Bölüm

Crazy 29-10-2009 13:08:18

Alıntı:

TrueLove Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059709887)

Bu bölüm süpermiş ya ama en heyacanlı yerinde bitiricekler kesin :D

TrueLove 29-10-2009 13:13:15

Alıntı:

sam3t Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059709902)
Bu bölüm süpermiş ya ama en heyacanlı yerinde bitiricekler kesin :D

Muhtemelen Cevatı yakma sahnesinde bitecek :)

bLackdiamond 29-10-2009 13:58:33

abduleyh 5. adamsa polat ne yapar acaba :S

hosting_bilisim 29-10-2009 14:04:54

abdül 5. adamsa :) polat hiç bi şey

TrueLove 29-10-2009 15:10:22

Bence Abdülhey 5. adam olamaz.
Abdülhey 5. adamsa polatın ot olduğu anlamına gelir.

AKoyun 29-10-2009 16:37:40

bence abdülheyi kaçırıyorlar, cevata karşılık (:

Aglamaz 29-10-2009 16:40:16

Şu Cevat bir gitsin de...

Yeter artık o adamdan bıktım

Bu akşam güzel şeyler olacak sanırım.

checkup 29-10-2009 18:03:22

az kaldı belli olacak hepsi

GrupSoft 29-10-2009 18:04:31

Var.

Tufan 29-10-2009 18:19:20

Heyecan dorukta, bu akşam o cevata sıkmazlarsa deli olurum ha....

kaNuNSuZz 29-10-2009 19:16:52

Alıntı:

Tufan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059711926)
Heyecan dorukta, bu akşam o cevata sıkmazlarsa deli olurum ha....

Bence ölmez bu bölüm diğer bölüm ancak :D

Aglamaz 29-10-2009 19:18:18

Cevat'ın ağzına benzin döküp yakmamalı

Yavaş yavaş yakmalı...

5. adam kim acaba.

checkup 29-10-2009 19:49:54

abdülhey 5. adam cıkarsa ne olur ama haa?

Yeehee 29-10-2009 21:51:56

polat kaçırıyo şimdi Cevat'ı . adamları peşinde Abdülheyi aradı tam şu saniyelerde:D

checkup 29-10-2009 21:55:42

abdülhey sahnesi bumudur yani tüh sizin varya

kaNuNSuZz 29-10-2009 22:48:21

Alıntı:

checkup Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059713358)
abdülhey sahnesi bumudur yani tüh sizin varya

Aynen bende bişey sanıyodum :D

vezir 29-10-2009 22:58:21

artık yarın izlerm


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:19:11.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.