R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/465469-kurtlar-vadisi-topigi.html)

FlexMan 17-10-2009 10:52:09

Tuncayda iyiydi 40 takla attı kovulmamak için:D Hüsnü de bi okadar Şeytanla dalga geçmesi güzeldi:D

checkup 17-10-2009 12:32:46

bölümün en süper kısmı tuncayla deli hüsnünün diyaloguydu. besmele cekip ıslık calarak şeytanla dalga geçtiği sahne

Cinan 17-10-2009 13:16:21

Alıntı:

yeehee Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059635548)
Polat bu sefer gene öldüremez . İskender'inde kafaya silahını dayamıştı bundada birşeyler olur.
Benim anlamadığım araba nasıl istop etti ?

Onu bilen yok sanırım,çok saçma olmaya başladı valla bu dizi artık.!
Adam gibi oynanmıyor yok iskenderi öldürürken kaçırıyor,cevatın arabası durduk yere duruyor koşuyor yakalıyor.Polat eski bölümlerde Bogazını sıkarken bayıltıyorlar bogazına silah sıkarken mermi bitiyor kısacası vadi bitiyor..

Aglamaz 17-10-2009 13:22:15

Evet size katılıyorum. Tam öldüreceksiniz öldürün! Dizide oynatacak adam bulamıyorsanız bizler buradayız yani değil mi?:p

tarikogut 17-10-2009 20:56:10

YouTube - Deli Hüsnü Seytanla dalga gecio :)

Hüsnü Bea

Ahmet94 17-10-2009 21:33:57

Alıntı:

Frmkanka Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059636410)
Onu bilen yok sanırım,çok saçma olmaya başladı valla bu dizi artık.!
Adam gibi oynanmıyor yok iskenderi öldürürken kaçırıyor,cevatın arabası durduk yere duruyor koşuyor yakalıyor.Polat eski bölümlerde Bogazını sıkarken bayıltıyorlar bogazına silah sıkarken mermi bitiyor kısacası vadi bitiyor..

arabada sanayide araba sallanınca bişey olmuştur

pLive 17-10-2009 23:36:42

Alıntı:

yeehee Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059635548)
Polat bu sefer gene öldüremez . İskender'inde kafaya silahını dayamıştı bundada birşeyler olur.
Benim anlamadığım araba nasıl istop etti ?

Araba sanayiye gelmiş. Arıza ihtimali yüzde cok :)

ach 18-10-2009 03:42:22

Arızalı olsa sahibi niye alıp gitmeye çalışsın ki :)
stop edebilir normal sonuçta belki cevat kaldıramadı :D

Onurss 21-10-2009 18:48:09

Bu hafta vadi yokmu acaba ? Fragman hala çıkmamış :)

ugurcg 21-10-2009 18:55:42

Bu hafta yok,eski bölüm var.

caliente 21-10-2009 19:13:20

Alıntı:

sc0rpi10 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059662368)
Bu hafta yok,eski bölüm var.

Sakat olmuş ya :/ Bir Vadi zevkimiz vardı, bu hafta eski bölüm, peh.

MeeRThus 21-10-2009 19:17:50

Merak edilen bölümlerden önce sürekli bunu yapıyorlar.

HKNOCN 21-10-2009 23:19:14

Bu hafta nasıl olmaz ya, var mı arkadaşlar bir kaynak filan?

vezir 21-10-2009 23:40:53

bu hafta yok kesin

demreli 21-10-2009 23:44:15

geçen bölümün sonunda ne oldu uyumusum izleyemedim de :D

Aglamaz 21-10-2009 23:46:13

Yarın Pusu yok mu arkadaşlar?

efe7822 22-10-2009 00:07:29

yarın pusu yok geçmiş olsun

Star TV

Aglamaz 22-10-2009 00:42:40

Üzücü olay(:

Marlboro 22-10-2009 01:26:20

hadı ya vadiye özel program yapmıştım ben perşembe günü için tüh ya

Abdlsmt! 22-10-2009 01:30:02

:mad: pff yani bi pusumuz vardı ha

Tufan 22-10-2009 13:43:33

Yarın toplama var arkadaşlar, Vadideki en iyi sahneleri gösterecekler.

WebEngineer 22-10-2009 14:09:01

Hep böyle yapıyorlar ya terbiyesizlik.

MicroChip 22-10-2009 15:22:17

bölüm başı 700-800 bin tl harcanıyor ortalama..iki ayda bir böyle bay çekseler yılda yaklaşık 4,5milyon tl cepte kalıyor..oh ne güzel memleket..

CacTuS 22-10-2009 15:27:28

Alıntı:

WebEngineer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059666419)
Hep böyle yapıyorlar ya terbiyesizlik.

Aynen öyle yaptıkları resmen terbiyesizlik. Biraz iradeli olup tepki koyup izlemesek haftada 2 bölüm yaparlar tutuşupta. Nasılsa izleniyor eskileri koyalım izlesin enayiler diyorlar. Zaten saçma sapan olmuştu da yeni yeni tat vermeye başladı resmen kullanıyorlar bu kadar olmaz ya. Bizi $ olarak görüyorlar sanırım :)

asksizajan 22-10-2009 18:09:38

demek pusu yok bugün:cry:cry:cry hiçbiseye üzülmüyorumda bugün belki cevat ölücekti :rolleyes::rolleyes:

bu sayede bir hafta daha yaşıycak ona yanıyorum :D:D:D

Cenk 22-10-2009 20:59:30

5.adam abdulhey mi? :|

Yeehee 22-10-2009 21:02:32

yarın koyun bari . terbiyesizlikten başka bişey değil . . .

Barhalli 22-10-2009 23:16:55

Arkadaşlar bu yayınlanan en son bölüm kaçtı acaba?

Edit: Şimdi yorumları okudum da yeni bölüm verilmemiş sanırım, bende ki şansa bak :D

Duygusal 23-10-2009 15:37:02

Yazete.com

MicroChip 23-10-2009 15:43:41

beklettiklerine değecek bir bölüm olmuş..cevat doğru söylüyosa işler acayip karışır :)

Cinan 23-10-2009 17:35:45

Dizi eskiye dönüyor sanırım..

anarschi 23-10-2009 18:04:07

Beklenen bölüm geliyor :)

vezir 23-10-2009 18:04:32

gelsinde hitler artsın perişan bu sene

iLLeqaL 23-10-2009 18:05:41

güzel bir bölüm bizleri bekliyor:)

pLive 23-10-2009 20:02:31

Abdulhey olayı yalandır. Gladionun adamı felan değil. Daha önce Vuralınn adamı diye şüphelenmistik..

checkup 23-10-2009 21:45:53

abdülhey olayı ne iş hakkaten

Macabré 24-10-2009 01:51:51

Abdülhey işinin altında bir iş vardır.

Abdlsmt! 24-10-2009 06:08:34

Abdulhey mi? ı ıh..
Kesin oyundur.

Malayutak 24-10-2009 11:18:44

Abdülheyi aslan koymadımı yanına :D

Ahmet94 24-10-2009 17:33:26

aslan gladio olduğuna göre Abdülheyde 5. adam olabilir


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:05:43.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.