![]() |
Tuncayda iyiydi 40 takla attı kovulmamak için:D Hüsnü de bi okadar Şeytanla dalga geçmesi güzeldi:D |
bölümün en süper kısmı tuncayla deli hüsnünün diyaloguydu. besmele cekip ıslık calarak şeytanla dalga geçtiği sahne |
Alıntı:
Adam gibi oynanmıyor yok iskenderi öldürürken kaçırıyor,cevatın arabası durduk yere duruyor koşuyor yakalıyor.Polat eski bölümlerde Bogazını sıkarken bayıltıyorlar bogazına silah sıkarken mermi bitiyor kısacası vadi bitiyor.. |
Evet size katılıyorum. Tam öldüreceksiniz öldürün! Dizide oynatacak adam bulamıyorsanız bizler buradayız yani değil mi?:p |
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Arızalı olsa sahibi niye alıp gitmeye çalışsın ki :) stop edebilir normal sonuçta belki cevat kaldıramadı :D |
Bu hafta vadi yokmu acaba ? Fragman hala çıkmamış :) |
Bu hafta yok,eski bölüm var. |
Alıntı:
|
Merak edilen bölümlerden önce sürekli bunu yapıyorlar. |
Bu hafta nasıl olmaz ya, var mı arkadaşlar bir kaynak filan? |
bu hafta yok kesin |
geçen bölümün sonunda ne oldu uyumusum izleyemedim de :D |
Yarın Pusu yok mu arkadaşlar? |
|
Üzücü olay(: |
hadı ya vadiye özel program yapmıştım ben perşembe günü için tüh ya |
:mad: pff yani bi pusumuz vardı ha |
Yarın toplama var arkadaşlar, Vadideki en iyi sahneleri gösterecekler. |
Hep böyle yapıyorlar ya terbiyesizlik. |
bölüm başı 700-800 bin tl harcanıyor ortalama..iki ayda bir böyle bay çekseler yılda yaklaşık 4,5milyon tl cepte kalıyor..oh ne güzel memleket.. |
Alıntı:
|
demek pusu yok bugün:cry:cry:cry hiçbiseye üzülmüyorumda bugün belki cevat ölücekti :rolleyes::rolleyes: bu sayede bir hafta daha yaşıycak ona yanıyorum :D:D:D |
5.adam abdulhey mi? :| |
yarın koyun bari . terbiyesizlikten başka bişey değil . . . |
Arkadaşlar bu yayınlanan en son bölüm kaçtı acaba? Edit: Şimdi yorumları okudum da yeni bölüm verilmemiş sanırım, bende ki şansa bak :D |
|
beklettiklerine değecek bir bölüm olmuş..cevat doğru söylüyosa işler acayip karışır :) |
Dizi eskiye dönüyor sanırım.. |
Beklenen bölüm geliyor :) |
gelsinde hitler artsın perişan bu sene |
güzel bir bölüm bizleri bekliyor:) |
Abdulhey olayı yalandır. Gladionun adamı felan değil. Daha önce Vuralınn adamı diye şüphelenmistik.. |
abdülhey olayı ne iş hakkaten |
Abdülhey işinin altında bir iş vardır. |
Abdulhey mi? ı ıh.. Kesin oyundur. |
Abdülheyi aslan koymadımı yanına :D |
aslan gladio olduğuna göre Abdülheyde 5. adam olabilir |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:05:43. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.