![]() |
bu star adamı çileden çıkartıyor ya geçen bölümde full veriyor püf |
Yanlışıkla Show'u açmışım Acun'un programının bu saatte ne işi var demeye kalmadan direk bu topiğe yazmak istedim tam topiğide girerken aklıma geldi Stardaymış:D |
çetinde ölmüş ya |
çeto da gitti he vaybe :( |
çeto öldü . :/ |
polata bak mayın bile durduramıyor |
su mematinin cocugu ebrunun kucagından cobanın eline gecti ya bölümün yarısı bunla gecti.iyice suyu cıktı dizinin ..is gibi birde zırt pırt reklam. |
ulan memati ulan memati hiç operasyona bebişle gidilir mi be |
kozmoz cetoyu koru:D |
çocukta gitti.aksiyon bebeğe uyarlanmış. |
bu her yeri kamerayla izleyen adam kim |
yav çetonun suratı nasıl sağlam kalmış araba paramparça oldu onun bedeni sağlam acba arbadan atladıda yarlı vaziyette boğuldumu |
artık gladio vizyona girene kadar boyle yaya yaya senaryoyu gidecekler anlasıldı. |
Senarist saçmalamış. |
Alıntı:
Alıntı:
|
Çeto'ya yazık oldu. |
senin yapcan bonbanın içine:D |
muroda gidici |
aga her işten başka iş çıkıyor |
muronun yanında ki masada oturan esmer arkadaş sınıf arkadaşm :D galiba aralarındada tek sağ çıkacak olan oydu. |
muroda gidiyor yazık olacak çok yazık |
başlayacak ve bitcek kacırmayalım:D |
ah ulan muro gidiyor. |
Bu hafta kıyım fazla oldu :@ |
Şu dizide ölse bir tek Muro'ya ve ekibine üzülürüm oda ölüyor. :) |
Muro da gitti albayda. Bakalım gelecek bölüm ne olacak |
muroda gitti.. |
İzliyemedim. Ne oldu Cevat'a? |
mematiye sinir oldum o öleydi daha iyiydi valla.salaklıgın söz dinlememezliğin bu kadarı fazla. |
yazık oldu muroya :D |
Büyük başkan muro kozmoz ve devrimci halkı için savaştı ama gitti kv tadı tuzuydu :( |
Muro gitti, tadı bitti artık :) |
fragman cıktımı? |
Muro'nun ölmesi iyi oldu. Polatın ekibinin yanında olması sacmaydı bence.. Yine komedi var dizide merak etmeyin. :) |
Bu Muro için izliyodum Kurtlar vadisini. Onuda öldürdüler :) Buradada benim yorumum yer alıyor; Muro'da Öldü | KRMVC.Net |
Şu vadide en sevmediğim kişi şey karakterlerin kral gibi ölümsüz gibi en önemli gibi girip sonradan rezil olup çıkması son örneği muro oldu :) Birde Polatın bir türlü işlerinin rast gitmemesi insan bir şeyi başarır demi arkadaş Kurtlar Vadisinde böyle değildi bi iki işi rast gitmez ondada şansla yada başka olayla yine başarılı olurdu Pusu başladıktan sonra şansı bir türlü yavet gitmedi küçük emrahı koysunlar bari polatın yerine |
Kurtlar Vadisinide Cıvıttılar. :( Çeto Minübüsle Birlikte patlıyor.Morg'da Adamın Yüzünde Tek bir Çizik Bile yok.Memati Operasyona Bebekle geliyor.Muro'yu Öldürdüler. :( Gidişat İyi değil Kurtlar Vadisinin. |
Alıntı:
ilk başta masumlar(cahil gençler yani yıldırım ve çetin) sonrasındaysa muro... senaristler çok güzel mesaj veriyor ama almasını bilene. |
norabilisim iyi yakaladı mesajı. :) |
izleyemeyenler tekrar izlemek isteyenler için 66.bölüm fragmanı yakında + 65. bölüm özeti videosu imza da.. Kurtlar Vadisi 66. Bölüm Fragmanı |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:12:53. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.