R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/465469-kurtlar-vadisi-topigi.html)

myload 01-10-2009 20:53:16

bu star adamı çileden çıkartıyor ya geçen bölümde full veriyor püf

Segoe 01-10-2009 21:52:58

Yanlışıkla Show'u açmışım Acun'un programının bu saatte ne işi var demeye kalmadan direk bu topiğe yazmak istedim tam topiğide girerken aklıma geldi Stardaymış:D

myload 01-10-2009 21:56:55

çetinde ölmüş ya

frmpostcusuyum 01-10-2009 22:23:50

çeto da gitti he vaybe :(

BilenHost 01-10-2009 22:28:19

çeto öldü . :/

myload 01-10-2009 22:41:42

polata bak mayın bile durduramıyor

checkup 01-10-2009 22:44:42

su mematinin cocugu ebrunun kucagından cobanın eline gecti ya bölümün yarısı bunla gecti.iyice suyu cıktı dizinin ..is gibi birde zırt pırt reklam.

Abdlsmt! 01-10-2009 22:45:43

ulan memati ulan memati hiç operasyona bebişle gidilir mi be

frmpostcusuyum 01-10-2009 22:46:03

kozmoz cetoyu koru:D

myload 01-10-2009 22:46:14

çocukta gitti.aksiyon bebeğe uyarlanmış.

TeXaS 01-10-2009 22:46:56

bu her yeri kamerayla izleyen adam kim

asksizajan 01-10-2009 22:48:00

yav çetonun suratı nasıl sağlam kalmış araba paramparça oldu onun bedeni sağlam acba arbadan atladıda yarlı vaziyette boğuldumu

checkup 01-10-2009 22:50:52

artık gladio vizyona girene kadar boyle yaya yaya senaryoyu gidecekler anlasıldı.

HaytaWeb 01-10-2009 22:51:18

Senarist saçmalamış.

Abdlsmt! 01-10-2009 22:53:09

Alıntı:

asksizajan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059556942)
yav çetonun suratı nasıl sağlam kalmış araba paramparça oldu onun bedeni sağlam acba arbadan atladıda yarlı vaziyette boğuldumu

Yüzme bilmediğinden atladı boğuldu olabilir mi acaba (: ?
Alıntı:

TeXaS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059556932)
bu her yeri kamerayla izleyen adam kim

o adam gladionun adamı, ilk Tataroğlu "bizim çocuklar işi başardı" dediği kişi. Yani reelde mason örgütü gibi birşey.

MeeRThus 01-10-2009 22:54:32

Çeto'ya yazık oldu.

frmpostcusuyum 01-10-2009 23:39:14

senin yapcan bonbanın içine:D

TeXaS 01-10-2009 23:45:31

muroda gidici

myload 01-10-2009 23:45:49

aga her işten başka iş çıkıyor

Abdlsmt! 01-10-2009 23:46:03

muronun yanında ki masada oturan esmer arkadaş sınıf arkadaşm :D galiba aralarındada tek sağ çıkacak olan oydu.

asksizajan 01-10-2009 23:46:42

muroda gidiyor yazık olacak çok yazık

frmpostcusuyum 01-10-2009 23:47:38

başlayacak ve bitcek kacırmayalım:D

OnurTurk 01-10-2009 23:50:59

ah ulan muro gidiyor.

MeeRThus 02-10-2009 00:03:17

Bu hafta kıyım fazla oldu :@

WebEngineer 02-10-2009 00:04:51

Şu dizide ölse bir tek Muro'ya ve ekibine üzülürüm oda ölüyor. :)

bLackdiamond 02-10-2009 00:09:22

Muro da gitti albayda. Bakalım gelecek bölüm ne olacak

checkup 02-10-2009 00:11:58

muroda gitti..

GoogleFan 02-10-2009 00:17:18

İzliyemedim. Ne oldu Cevat'a?

checkup 02-10-2009 00:19:49

mematiye sinir oldum o öleydi daha iyiydi valla.salaklıgın söz dinlememezliğin bu kadarı fazla.

GoKKusaGi 02-10-2009 00:21:26

yazık oldu muroya :D

frmpostcusuyum 02-10-2009 00:23:13

Büyük başkan muro kozmoz ve devrimci halkı için savaştı ama gitti kv tadı tuzuydu :(

caliente 02-10-2009 00:25:51

Muro gitti, tadı bitti artık :)

checkup 02-10-2009 00:37:45

fragman cıktımı?

pLive 02-10-2009 00:55:31

Muro'nun ölmesi iyi oldu. Polatın ekibinin yanında olması sacmaydı bence.. Yine komedi var dizide merak etmeyin. :)

KRMVC 02-10-2009 01:35:01

Bu Muro için izliyodum Kurtlar vadisini. Onuda öldürdüler :) Buradada benim yorumum yer alıyor; Muro'da Öldü | KRMVC.Net

ach 02-10-2009 03:13:54

Şu vadide en sevmediğim kişi şey karakterlerin kral gibi ölümsüz gibi en önemli gibi girip sonradan rezil olup çıkması son örneği muro oldu :)
Birde Polatın bir türlü işlerinin rast gitmemesi insan bir şeyi başarır demi arkadaş Kurtlar Vadisinde böyle değildi bi iki işi rast gitmez ondada şansla yada başka olayla yine başarılı olurdu Pusu başladıktan sonra şansı bir türlü yavet gitmedi küçük emrahı koysunlar bari polatın yerine

Friqx 02-10-2009 07:50:02

Kurtlar Vadisinide Cıvıttılar. :( Çeto Minübüsle Birlikte patlıyor.Morg'da Adamın Yüzünde Tek bir Çizik Bile yok.Memati Operasyona Bebekle geliyor.Muro'yu Öldürdüler. :( Gidişat İyi değil Kurtlar Vadisinin.

Sade 02-10-2009 08:43:03

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059558052)
Şu vadide en sevmediğim kişi şey karakterlerin kral gibi ölümsüz gibi en önemli gibi girip sonradan rezil olup çıkması son örneği muro oldu :)
Birde Polatın bir türlü işlerinin rast gitmemesi insan bir şeyi başarır demi arkadaş Kurtlar Vadisinde böyle değildi bi iki işi rast gitmez ondada şansla yada başka olayla yine başarılı olurdu Pusu başladıktan sonra şansı bir türlü yavet gitmedi küçük emrahı koysunlar bari polatın yerine

farkettiyseniz tüm pkklılar yanarak öldü dizide.Bunlar hep örnek teşkil etmesi için yapılan sahneler..

ilk başta masumlar(cahil gençler yani yıldırım ve çetin) sonrasındaysa muro...
senaristler çok güzel mesaj veriyor ama almasını bilene.

ArsLan 02-10-2009 10:32:38

norabilisim iyi yakaladı mesajı. :)

checkup 02-10-2009 12:43:09

izleyemeyenler tekrar izlemek isteyenler için 66.bölüm fragmanı yakında + 65. bölüm özeti videosu imza da..

Kurtlar Vadisi 66. Bölüm Fragmanı


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:12:53.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.