R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/465469-kurtlar-vadisi-topigi.html)

HKNOCN 25-09-2009 08:29:25

Star Tv sürekli her an her saat KVpusu'yu insanların gözünün içine sokmakla bence en büyük hatayı yapıyor. Sabah haberlerinde bile reklam geçiyor. Bence kaş yapayım derken göz çıkaracaklar. Abartılı tanıtım yapıyorlar. İnsanlar bıkacak böyle giderse..

Kadir TUTAK 25-09-2009 09:12:39

Bölüm genel anlamda insanları güldürdü güzeldi gerçekten :D

Friqx 25-09-2009 09:22:58

Birde GLADIO Çıktı G*tümüzden. :D Dur bakalım ne olcak haftaya

Macabré 25-09-2009 10:18:27

Çeto öldümü yahu acep

Frmra 25-09-2009 16:27:58

Güzel bir bölümdü bakalım yakıcakmı cevat :)

Yeehee 25-09-2009 16:46:19

arkadaşlar ben izleyemedim :S İzleyebileceğim bir site önerirmisiniz Tam link ?

checkup 25-09-2009 16:52:07

imzamda var bi tane

Yeehee 25-09-2009 17:15:14

Alıntı:

checkup Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059532900)
imzamda var bi tane

çok saol kardeşim . rep verecemde vermiyo :D bi müsait zamanda veririm . saolasin selametlee

Marlboro 25-09-2009 20:50:56

çeto ölecek arkadaşlar muro tek başına kalacak

eviL 25-09-2009 20:52:32

Star'ın görüntü kalitesi çok iyiydi. Beklediğimden çok çok çok iyiydi. Hiç sırıtmadı dizi kanalda.

checkup 25-09-2009 20:57:38

Alıntı:

eviL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059534958)
Star'ın görüntü kalitesi çok iyiydi. Beklediğimden çok çok çok iyiydi. Hiç sırıtmadı dizi kanalda.


evet ona bende katılıyorum. bencede showdan daha berrak görünüyor hatta simdi gözüme.

Ahmet94 25-09-2009 21:05:35

Alıntı:

Marlboro Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059534942)
çeto ölecek arkadaşlar muro tek başına kalacak

Muro Askere Gidicek Herhalde Muroda Ölücek

Yeehee 25-09-2009 21:13:57

demekki dizideki rolleri buraya kadarmış

c0di 25-09-2009 21:57:40

muro ölüyo arkadaşlar heralde kafede otururken o adam düğmeye basıp patlatıyo hap mı ne veriyolarmış muroya bi arkadaş söylemişti forumda

Aşkım Ateş 25-09-2009 22:11:02

Tekrarı nezaman arkadaşlar ?

Duygusal 25-09-2009 22:44:21

Alıntı:

CaCaLaPaNeL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059535471)
Tekrarı nezaman arkadaşlar ?

Yeni bölüm oynamadan, tekrarını veriyorlar diye biliyorum.

anarschi 25-09-2009 23:19:35

Alıntı:

Duygusal Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059535717)
Yeni bölüm oynamadan, tekrarını veriyorlar diye biliyorum.

Evet
Perşembe günü 20-22:00 saatleri arasında tekrarını izlersin.Sonra yenisi başlıyor.

FOX 25-09-2009 23:34:32

Star gayet iyiydi görüntü kalitesi vs. ilk başlarda reklamda koymadı uzun süre.Ben 5 dakikada bir reklam izleriz diye düşünüyordum :)

Marlboro 25-09-2009 23:44:12

Alıntı:

Ahmet94 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059535048)
Muro Askere Gidicek Herhalde Muroda Ölücek

yazete.com'da okumuştum sanırım birisi ile röportaj yapmışlardı çeto ölecek muro tek başına kalacak diye yanlış hatırlamıyorsam fregmana bakıp yorum yapmıyorum ben artık çünkü çok aldatmaca oluyor kurtlar vadisinin fregmanların'da :)

checkup 26-09-2009 11:45:20

bana hala star bi anlamda garip geliyor. görüntü kalitesi acısından sırıtmadı ama benim forumlarda yazanlardan bildigim davut tataroglu aydın dogan diye geciyodu hep simdi onun kanalında dizi. :) starda ugur dündar la polatın konusması biraz gergin gibi geldi zaten. üstelik o kız haberleri sunan özet aralarında sunum yaparken de neler geldi basımıza der gibiydi tam zıt görüslere sahip bi dizi baslarında bitti:)

frmpostcusuyum 29-09-2009 22:24:49

muro canlı bomba olmuş gercekten kendimi patlaıyor murao giderse kötü olur:(

checkup 29-09-2009 22:30:28

bugün tv de gördüm sakallar kesilmis.acaba ölecekmi ya da birkac bölüm muallak kalacak ölüp ölmedigi.

demreli 29-09-2009 22:36:16

müthiş bir bölüme benziyor.işallah muro ölmez

ChaO 29-09-2009 23:02:59

Alıntı:

frmpostcusuyum Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059548279)
muro canlı bomba olmuş gercekten kendimi patlaıyor murao giderse kötü olur:(

morunun öleceğini pek sanmıyorum ölsede onun yerini kapatacak başka bir karakter sokacaklardır diziye

Ahmet94 29-09-2009 23:17:06

Yazete.com


V2 Hazır:)

frmpostcusuyum 29-09-2009 23:40:40

Alıntı:

ChaO Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059548600)
morunun öleceğini pek sanmıyorum ölsede onun yerini kapatacak başka bir karakter sokacaklardır diziye

inş öle olur yoksa kv çekilmez:D

asksizajan 29-09-2009 23:41:42

muro askere gidecek die dizide öleceği söylentileri hakim ama muro sevieln bir karekter olduğu için ölmüş süsde verilebilir dizi için çekimlerine ar verilir bu sürdede askerliğini ypıp gelir yeniden girebilir diziye

GoogleFan 30-09-2009 01:20:53

v2 de Muro çoşuyor.; )

Abdlsmt! 30-09-2009 01:59:45

Muro ölüyor, ama bilinçli değil; hap aldı.

checkup 30-09-2009 11:49:10

bence yakında gidici muro

Friqx 30-09-2009 12:12:52

Muro ölüyormu ???

Macabré 01-10-2009 01:59:00

Muro orda gidecek büyük ihtimal, yazık oldu, kozmoz rahmet eylesin :D

anarschi 01-10-2009 02:22:12

Muro kozmozun kurbanı oldu :) Hapladılar garibanı :)

O değil de bu iki şahıs..Birisi şu kel,parstaki masalcı amca yani :) o fena dağıtıcak gibi görünüyor :) Ayrıca iskenderi de şutluyacaklar az kaldı :)

iLLeqaL 01-10-2009 03:55:41

ya orda muro kendinimi patlatıyor yoksa başka bir yerimi?fragmanda başkar bir yer patlıyor

Macabré 01-10-2009 04:15:55

Alıntı:

iLLeqaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059552055)
ya orda muro kendinimi patlatıyor yoksa başka bir yerimi?fragmanda başkar bir yer patlıyor

Evet başka bir yer patlıyor sorunda orda zaten, Cevat Muro 'yu sağ bırakır mı ? :D

iLLeqaL 01-10-2009 04:29:18

Doğrudur bırakmaz:D

checkup 01-10-2009 11:46:37

muro üstündekilere baglı sanıyor kumandayı öcünü almak icin arabnın önünde patlıyor.ama amerikalı uyanık yemlemiş bir taşla her zamanki adetleri bir sürü kus vuracak benim anladıgım.kumanda cafedeki bombaya baglı. boylece bombalama eylemi muroya kalacak. ben oyle anladım

checkup 01-10-2009 12:49:31

https://www.r10.net/off-topic/454783-...t-alemdar.html

surda geyikte olsa bi anket acmıstım ama gördümki hakkaten girse secimi tek basına iktidar olacak ha:)

Friqx 01-10-2009 12:52:18

Alıntı:

checkup Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059553296)
https://www.r10.net/off-topic/454783-...t-alemdar.html
surda geyikte olsa bi anket acmıstım ama gördümki hakkaten girse secimi tek basına iktidar olacak ha:)

Ha :D

checkup 01-10-2009 12:58:07

ha ha :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:58:50.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.