![]() |
Star Tv sürekli her an her saat KVpusu'yu insanların gözünün içine sokmakla bence en büyük hatayı yapıyor. Sabah haberlerinde bile reklam geçiyor. Bence kaş yapayım derken göz çıkaracaklar. Abartılı tanıtım yapıyorlar. İnsanlar bıkacak böyle giderse.. |
Bölüm genel anlamda insanları güldürdü güzeldi gerçekten :D |
Birde GLADIO Çıktı G*tümüzden. :D Dur bakalım ne olcak haftaya |
Çeto öldümü yahu acep |
Güzel bir bölümdü bakalım yakıcakmı cevat :) |
arkadaşlar ben izleyemedim :S İzleyebileceğim bir site önerirmisiniz Tam link ? |
imzamda var bi tane |
Alıntı:
|
çeto ölecek arkadaşlar muro tek başına kalacak |
Star'ın görüntü kalitesi çok iyiydi. Beklediğimden çok çok çok iyiydi. Hiç sırıtmadı dizi kanalda. |
Alıntı:
evet ona bende katılıyorum. bencede showdan daha berrak görünüyor hatta simdi gözüme. |
Alıntı:
|
demekki dizideki rolleri buraya kadarmış |
muro ölüyo arkadaşlar heralde kafede otururken o adam düğmeye basıp patlatıyo hap mı ne veriyolarmış muroya bi arkadaş söylemişti forumda |
Tekrarı nezaman arkadaşlar ? |
Alıntı:
|
Alıntı:
Perşembe günü 20-22:00 saatleri arasında tekrarını izlersin.Sonra yenisi başlıyor. |
Star gayet iyiydi görüntü kalitesi vs. ilk başlarda reklamda koymadı uzun süre.Ben 5 dakikada bir reklam izleriz diye düşünüyordum :) |
Alıntı:
|
bana hala star bi anlamda garip geliyor. görüntü kalitesi acısından sırıtmadı ama benim forumlarda yazanlardan bildigim davut tataroglu aydın dogan diye geciyodu hep simdi onun kanalında dizi. :) starda ugur dündar la polatın konusması biraz gergin gibi geldi zaten. üstelik o kız haberleri sunan özet aralarında sunum yaparken de neler geldi basımıza der gibiydi tam zıt görüslere sahip bi dizi baslarında bitti:) |
muro canlı bomba olmuş gercekten kendimi patlaıyor murao giderse kötü olur:( |
bugün tv de gördüm sakallar kesilmis.acaba ölecekmi ya da birkac bölüm muallak kalacak ölüp ölmedigi. |
müthiş bir bölüme benziyor.işallah muro ölmez |
Alıntı:
|
|
Alıntı:
|
muro askere gidecek die dizide öleceği söylentileri hakim ama muro sevieln bir karekter olduğu için ölmüş süsde verilebilir dizi için çekimlerine ar verilir bu sürdede askerliğini ypıp gelir yeniden girebilir diziye |
v2 de Muro çoşuyor.; ) |
Muro ölüyor, ama bilinçli değil; hap aldı. |
bence yakında gidici muro |
Muro ölüyormu ??? |
Muro orda gidecek büyük ihtimal, yazık oldu, kozmoz rahmet eylesin :D |
Muro kozmozun kurbanı oldu :) Hapladılar garibanı :) O değil de bu iki şahıs..Birisi şu kel,parstaki masalcı amca yani :) o fena dağıtıcak gibi görünüyor :) Ayrıca iskenderi de şutluyacaklar az kaldı :) |
ya orda muro kendinimi patlatıyor yoksa başka bir yerimi?fragmanda başkar bir yer patlıyor |
Alıntı:
|
Doğrudur bırakmaz:D |
muro üstündekilere baglı sanıyor kumandayı öcünü almak icin arabnın önünde patlıyor.ama amerikalı uyanık yemlemiş bir taşla her zamanki adetleri bir sürü kus vuracak benim anladıgım.kumanda cafedeki bombaya baglı. boylece bombalama eylemi muroya kalacak. ben oyle anladım |
https://www.r10.net/off-topic/454783-...t-alemdar.html surda geyikte olsa bi anket acmıstım ama gördümki hakkaten girse secimi tek basına iktidar olacak ha:) |
Alıntı:
|
ha ha :) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:58:50. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.