R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/465469-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Frmra 24-09-2009 16:18:42

"Kurtlar Vadisi" Topiği
 
Diğer konu kilitlendiği için Kurtlar Vadisi Topiği'ni buradan devam ettirelim..

Eski Konu: https://www.r10.net/off-topic/83095-q...ot-topigi.html

GoogleFan 24-09-2009 16:20:17

Önce burası açılmış.:D

vezir 24-09-2009 16:30:51

öbür konu kilitlendi mi :o

Frmra 24-09-2009 16:34:46

Evet kilitlendi.
project2007:
Alıntı:

Konu aşırı mesaj yoğunluğundan dolayı kilitlenmiştir.Yeni konu açılarak devam edilebilir

checkup 24-09-2009 16:47:30

hadi hayırlısı:)

Ahmet94 24-09-2009 17:20:12

Yeni Konu Hiç Gitmedi Biz Kurtlar Vadisi Topiğini 10000 Mesaj Yapacaktık:):)

pLive 24-09-2009 18:23:54

İskender Polat alemdarın karnına sokmuş bayragı ya, İlk kez kendi basına bişey yaptı :D

husay 24-09-2009 19:12:35

Online nasıl izlerim, kendi sitesinde görüntü çamur gibi :(

MarkaBilisim 24-09-2009 19:34:00

güzele benziyor iskenderin polata bayrağı vurma sahnesi çok güzel olacak:)

anarschi 24-09-2009 20:04:30

Bomba gibi olacak bu bölümü ya..

Rolleyes 24-09-2009 20:23:57

başladı :D

demreli 24-09-2009 20:30:42

Yeni bölüm ne zaman başlar saat kaçta bilen var mı ?

RebeLMasteR 24-09-2009 20:32:23

Alıntı:

demreli Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059527506)
Yeni bölüm ne zaman başlar saat kaçta bilen var mı ?

başladıııı :D

c0skun 24-09-2009 20:33:31

Şuan Özet İzliyorum:Dİplee Çekiyoruzz..:D

myload 24-09-2009 20:42:44

bir önceki bölümün tekrar izletiyorlar.Yeni bölüm 1,30 saat sonra :( doğan işini biliyor

Friqx 24-09-2009 20:44:08

21:45 bekliycez :D Muroyu özledim bea :D

Macabré 24-09-2009 20:44:23

Tam olarak saat kaçta başlıyor ?

schreck 24-09-2009 20:45:32

saat 8 diye bir yerlerini yırttılar şimdi 9 45 diyorlar hey Allah'ım ya.
şimdide özel izliyoruz

MeyT 24-09-2009 20:52:10

reklamlar..:p

schreck 24-09-2009 20:54:21

saçmaladılar iyice, şimdide haber sunar gibi araya giriyorlar felan filan bu ne ya.

checkup 24-09-2009 20:56:44

yalnız sunucu kızın suratından düsen bin parca.bu halleredemi düsecektik der gibi:)

zaza_cem 24-09-2009 21:04:36

"Double Suikast" filan... İyi saçmaladılar ama :D

c0skun 24-09-2009 21:44:35

Yeni Bölüm Şimdi Başlıyor.Herkez Ekran Başına.

PowerfuL 24-09-2009 21:52:45

yeni bölüm başladı

asksizajan 24-09-2009 21:55:38

ya krdeşim bu polat ne zaman iyileş ti be bu nasıl iş anlamadım gitti

checkup 24-09-2009 21:58:13

o sonradan anlatılacak herhalde

schreck 24-09-2009 21:59:11

sanki kopuk bir yerden başladı :S

abc789 24-09-2009 22:32:59

Reklamsız olması iyi oldu

TeXaS 24-09-2009 22:33:07

polat nasıl iyileşti çözebilen var mı

pLive 24-09-2009 22:34:48

3 ay geçti aradan iyileşti. Polat İskenderle iş birliği yapıp Gladio'ya karşı savaş açıcaklar.

The_CooL 24-09-2009 22:35:30

eski tadı yok :o

Ahmet94 24-09-2009 22:35:57

Alıntı:

pLive Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059528349)
3 ay geçti aradan iyileşti. Polat İskenderle iş birliği yapıp Gladio'ya karşı savaş açıcaklar.

Savaşmazlar Herhalde

Abdlsmt! 24-09-2009 22:36:22

Aynen "aylarca plan yapıyoruz" dedi.
Bakalım nasıl olacak..

schreck 24-09-2009 22:50:29

Alıntı:

Ahmet94 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059528361)
Savaşmazlar Herhalde

yok daha neler. öyle bişey olmaz

SaboTaqe 24-09-2009 22:56:32

yılmaz iskenderin adamı çıktı vay be :=)

TeXaS 24-09-2009 23:00:22

yılmaza bakın hele iskenderin adamıymış oda (:

pLive 24-09-2009 23:00:46

Bulutta çok komikk yaa :D

pLive 24-09-2009 23:02:30

Alıntı:

The_CooL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059528355)
eski tadı yok :o

Dur daha yeni başladı. Aksiyon heyecan gelir merak etme :)

Abdlsmt! 24-09-2009 23:03:08

:D Bulut yine yapıyor yapacağını aslanım benim xD

Stefua 24-09-2009 23:03:10

http://www.uludagsozluk.com/k/y%C4%B1lmaz-bu-ne/2/


Okumanızı Tavsiye ederim :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:56:46.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.