R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/465469-kurtlar-vadisi-topigi.html)

schreck 24-09-2009 23:25:02

<kd>pLive abicim o nasıl bir banner ya :S
</kd>

Faggo 24-09-2009 23:26:36

İnsan sağlığı üzerinden plan mı olur ? :D

ByMsKN 24-09-2009 23:30:14

Alıntı:

Faggo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059528681)
İnsan sağlığı üzerinden plan mı olur ? :D

koptum :D.Hastaneye girerken başhekimi çağırın diye bağırıyor:D

schreck 24-09-2009 23:30:52

bu arada polat tüpe ateş etti.o tüp patlasa o bina sallanır be.

FOX 24-09-2009 23:32:35

Bu erhanda tam küçük emrah :D:p

Ahmet94 24-09-2009 23:34:39

Başhekimi Çağırın Ben Başkanım:)

pLive 24-09-2009 23:35:12

Alıntı:

schreck Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059528704)
bu arada polat tüpe ateş etti.o tüp patlasa o bina sallanır be.

Gaz değil ki patlasın :D Gayet normal olmuş abartmayın tüpü :)

Bu bölüm cok komik oldu ya :D

pLive 24-09-2009 23:35:58

Alıntı:

schreck Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059528675)
<kd>pLive abicim o nasıl bir banner ya :S
</kd>

Flood olacak kusura bakmayın.. Bırakta olsun yaa :) amaç o zaten gold ol sende yap öyle :)

asksizajan 24-09-2009 23:38:43

ya o bişe deilde yılmaz iskenderin adamı çıktı onu anlamdım işte vadi komediye döndü bu bölümde karıştı senaryo iyice cevat tüm ekibini yılmaza yaktırdı tamam rtük var sansür var en azından çakmak kirbit alev görseydik ya oda olmadı vadi stara yaramdı ceza almaktan korkuyolar galiba makas var gibime geldi

checkup 24-09-2009 23:40:17

hakkaten masallah banner kücük olmus baya:)

Faggo 24-09-2009 23:42:46

Alıntı:

checkup Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059528774)
hakkaten masallah banner kücük olmus baya:)

Bence arkadaş ondan bahsetmemiş, sitedeki logodan bahsetmiş. Bu arada bu habire bir yerleri yakan salak sanırım ateşle oynamayı çok seviyor..

TeXaS 24-09-2009 23:43:21

bumm :) o laptopla herkezle izleyen adam kim gladio mu

sonsuzluk_16 24-09-2009 23:43:58

Cevat'ın sönmeyen kirpiti diğer bölümde sönecek :)

bilgiliweb 24-09-2009 23:44:09

haydaaa

asksizajan 24-09-2009 23:44:27

off ya haftanın fragmanına bakın kim bekliyecek şimdi o kadar ya

dEaTh 24-09-2009 23:44:35

oha son fragmani izledinizmi yine
kurtlar vadisi aşti kendini yok böLe bişe abi. yaa..
inanmiyorum ya harbiden manyak bi bölümdü
gelicek bölüm daha manyak olucak abi
her bölümde kendilerini aşiyorlar..

Lhn 24-09-2009 23:45:01

Diğer bölümün fragmanında ne vardı onu izlemeden kapattım televizyonu :D?

Faggo 24-09-2009 23:45:12

Alıntı:

asksizajan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059528820)
off ya haftanın fragmanına bakın kim bekliyecek şimdi o kadar ya

Ölen adam Muro'nun diğer adamı bence yani Muro tek tabanca kalacak zaten bir yerdede uzun süre dizide gözükmeyeceği söylenmişti..

Abdlsmt! 24-09-2009 23:45:33

Bu ne be:S

Ahmet94 24-09-2009 23:45:36

Fragmana Yuh Diyorum Başka Bişey Diyemiyorum

Abdlsmt! 24-09-2009 23:47:18

Alıntı:

Faggo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059528830)
Ölen adam Muro'nun diğer adamı bence yani Muro tek tabanca kalacak zaten bir yerdede uzun süre dizide gözükmeyeceği söylenmişti..

arkadaşlar kızmayın ama bi daha ki bölümü az buçuk anlatayım. bi sahnesinde arkadaşım oynadı.

anlattığına göre Muroya hap veriyorlar aşırı dozda ve canlı bomba yapıyorlar patlatılıyor. Muro ölüyor. Adamı Çetinide Cevat öldürüyor. Bizim arkadaşın olduğu sahnede bizim arkadaşda çarşı iznine çıkmış asker. tek kendisi sağ kalıyor o patlıyan yerde herkes ölüyor.

asksizajan 24-09-2009 23:47:31

Alıntı:

Faggo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059528830)
Ölen adam Muro'nun diğer adamı bence yani Muro tek tabanca kalacak zaten bir yerdede uzun süre dizide gözükmeyeceği söylenmişti..

desene yakında muroda gidici az çok bizi güldürüyordu muro ve ekibi

OrhanBilge 24-09-2009 23:47:49

Dizi güzeldi :) süper bir dizinin içinde birde komedi olunca tam tadı oluyor valla :)

dEaTh 24-09-2009 23:48:23

Alıntı:

Lhn Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059528825)
Diğer bölümün fragmanında ne vardı onu izlemeden kapattım televizyonu :D?

polatin transit denize uçarken gümlüyo:D
muro'nun takıldığı kafe boom :(

teknohaberci 24-09-2009 23:49:36

Telefonum çaldığına göre bitti dizi :p

Kavi 24-09-2009 23:50:05

yok yok eski tat yok

Faggo 24-09-2009 23:50:24

Muro ölmeyecek bence çünkü daha dün mü ne televizyonda gördüm Muro'nun bir adamı daha öleceği için uzun süre dizide görülmeyecek diye. Muro gibi bir adam o kadar basit bir olaydan ölmez, takılacağı yeri iyi bilir ama Çetin bitti..

TeXaS 24-09-2009 23:51:08

Yazete.com fragman

o adam kim her yeri kamerayla izliyor

caliente 24-09-2009 23:51:27

Bulut'un hali çok komikti (:

"CezaEvi-Hastane hattını kaldırıyorum" :)

asksizajan 24-09-2009 23:52:50

ya mematiye neler oluyo anlamdım tam anlamıyla aptalalrı oynamaya başladı nerde o dediğim dedik astığım kestik diyen memati dizi iskender ekseni üzerinde gezmeye başladı

Faggo 24-09-2009 23:54:45

Arkadaşlar biraz düşündümde o patlayan Cafe'nin Muro'nun oturduğu yer olduğu ne mâlum ? Burası Kurtlar Vadisi.. ;)

Abdlsmt! 24-09-2009 23:55:51

Alıntı:

Faggo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059528924)
Arkadaşlar biraz düşündümde o patlayan Cafe'nin Muro'nun oturduğu yer olduğu ne mâlum ? Burası Kurtlar Vadisi.. ;)

Çünkü canlı bomba muro (:

checkup 25-09-2009 00:08:23

Kurtlar Vadisi 64. Bölüm Özet

en en cok Şıporun bittimi kazım'a güldüm :)

HKNOCN 25-09-2009 00:10:50

Alıntı:

TeXaS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059528888)
Yazete.com fragman

o adam kim her yeri kamerayla izliyor


Hemen fragman mı olur ya... İnsanlar biraz özlesin.. Önceki bölümü sindirsin.. :mad:

pLive 25-09-2009 00:12:06

Yaa şimdi fragmanını gördükten snra sabırsızlanmaya basladım. Yönetmenlerin bu huyunu sevmiyorum :D en güzel yerde bırakıyolar.

Abdlsmt! 25-09-2009 00:14:20

Alıntı:

HKNOCN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059529038)
Hemen fragman mı olur ya... İnsanlar biraz özlesin.. Önceki bölümü sindirsin.. :mad:

v1 v2 olayı olunca bence çok çakallar işi biliyorlar dedittiriyor :D

checkup 25-09-2009 00:34:05

kim bekler simdi 1 hafta.

WebEngineer 25-09-2009 00:36:13

Kurtlar vadisi eski tadını alıyor, mükemmel olmuş.

En çok mematilerin tam hapisten çıkarken adamlarla kapıştığı sahneyi beğendim gerçekten süperdi.

Hikmet " GARDİYANLAR NERDE LAAN " diye bağırdıktan sonra mükemmel oldu. :)

Marlboro 25-09-2009 00:51:47

yeni topiğimiz hayırlı olsun :D

checkup 25-09-2009 01:07:09

Polat Alemdar sinema filmi oluyor. Bunu duyan var mı? Yeni domain kaydedeceklere duyurulur :) saldırın


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:43:31.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.