![]() |
<kd>pLive abicim o nasıl bir banner ya :S </kd> |
İnsan sağlığı üzerinden plan mı olur ? :D |
Alıntı:
|
bu arada polat tüpe ateş etti.o tüp patlasa o bina sallanır be. |
Bu erhanda tam küçük emrah :D:p |
Başhekimi Çağırın Ben Başkanım:) |
Alıntı:
Bu bölüm cok komik oldu ya :D |
Alıntı:
|
ya o bişe deilde yılmaz iskenderin adamı çıktı onu anlamdım işte vadi komediye döndü bu bölümde karıştı senaryo iyice cevat tüm ekibini yılmaza yaktırdı tamam rtük var sansür var en azından çakmak kirbit alev görseydik ya oda olmadı vadi stara yaramdı ceza almaktan korkuyolar galiba makas var gibime geldi |
hakkaten masallah banner kücük olmus baya:) |
Alıntı:
|
bumm :) o laptopla herkezle izleyen adam kim gladio mu |
Cevat'ın sönmeyen kirpiti diğer bölümde sönecek :) |
haydaaa |
off ya haftanın fragmanına bakın kim bekliyecek şimdi o kadar ya |
oha son fragmani izledinizmi yine kurtlar vadisi aşti kendini yok böLe bişe abi. yaa.. inanmiyorum ya harbiden manyak bi bölümdü gelicek bölüm daha manyak olucak abi her bölümde kendilerini aşiyorlar.. |
Diğer bölümün fragmanında ne vardı onu izlemeden kapattım televizyonu :D? |
Alıntı:
|
Bu ne be:S |
Fragmana Yuh Diyorum Başka Bişey Diyemiyorum |
Alıntı:
anlattığına göre Muroya hap veriyorlar aşırı dozda ve canlı bomba yapıyorlar patlatılıyor. Muro ölüyor. Adamı Çetinide Cevat öldürüyor. Bizim arkadaşın olduğu sahnede bizim arkadaşda çarşı iznine çıkmış asker. tek kendisi sağ kalıyor o patlıyan yerde herkes ölüyor. |
Alıntı:
|
Dizi güzeldi :) süper bir dizinin içinde birde komedi olunca tam tadı oluyor valla :) |
Alıntı:
muro'nun takıldığı kafe boom :( |
Telefonum çaldığına göre bitti dizi :p |
yok yok eski tat yok |
Muro ölmeyecek bence çünkü daha dün mü ne televizyonda gördüm Muro'nun bir adamı daha öleceği için uzun süre dizide görülmeyecek diye. Muro gibi bir adam o kadar basit bir olaydan ölmez, takılacağı yeri iyi bilir ama Çetin bitti.. |
|
Bulut'un hali çok komikti (: "CezaEvi-Hastane hattını kaldırıyorum" :) |
ya mematiye neler oluyo anlamdım tam anlamıyla aptalalrı oynamaya başladı nerde o dediğim dedik astığım kestik diyen memati dizi iskender ekseni üzerinde gezmeye başladı |
Arkadaşlar biraz düşündümde o patlayan Cafe'nin Muro'nun oturduğu yer olduğu ne mâlum ? Burası Kurtlar Vadisi.. ;) |
Alıntı:
|
|
Alıntı:
Hemen fragman mı olur ya... İnsanlar biraz özlesin.. Önceki bölümü sindirsin.. :mad: |
Yaa şimdi fragmanını gördükten snra sabırsızlanmaya basladım. Yönetmenlerin bu huyunu sevmiyorum :D en güzel yerde bırakıyolar. |
Alıntı:
|
kim bekler simdi 1 hafta. |
Kurtlar vadisi eski tadını alıyor, mükemmel olmuş. En çok mematilerin tam hapisten çıkarken adamlarla kapıştığı sahneyi beğendim gerçekten süperdi. Hikmet " GARDİYANLAR NERDE LAAN " diye bağırdıktan sonra mükemmel oldu. :) |
yeni topiğimiz hayırlı olsun :D |
Polat Alemdar sinema filmi oluyor. Bunu duyan var mı? Yeni domain kaydedeceklere duyurulur :) saldırın |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:43:31. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.