![]() |
Sanırım iskender bir kaç hafta dizide olmayacaktır. Gladio için gösterim bittikten sonra diziye tekrar dönüş yapacaktır diye düşünüyorum. |
Alıntı:
Katılıyorum, şuan düğün evi sahibi gibidir Musa Uzunlar :) Misafirlerini kabul ediyordur.;) |
Alıntı:
|
kurtlar vadisinin amacı zaten nihayetinde gladio 'yu anlatmak ne anlatacaktı ki baska. polat kendi dedi laz ziyalar testereler küçükbaştı. piramitin üstüne çıkıyorlar sürekli .mafya ile basladılar sonra baron ve konseydi bi üstü simdi daha üstü gladio. sıktı derken ne anlatacaklardı anlamadım? gladionun ne oldugunu bilmiyoruz demissiniz siz okumadınız sanırım gladio yeni bir sey degil ki? google da yazınca bile cıkanlarla genel bilgi sahibi olabilirsiniz.Gerçeğinin ise ortaya cıkarılması italyada oldu. savcı felice casson italyadaki Gladio örgütünü çökerttiğinde yıllar geçmişti sorusturmaya ilk basladıgı andan itibaren ne kadar devlet görevlisi cumhurbaskanı basbakan ünlü varsa icinde cıktı ve tutuklandılar.bizim ergenekona benzer durum. bence kurtlar vadisi gladio dısında bir sey anlatsa yanlıs yapar. |
iskendere noldu abi ya şaşdım kaldım hiç beklemediğim bişey oldu gavur avukat |
Alıntı:
|
Alıntı:
sıktı demek istememin bir sebebide sanki bu gladio gerçek hayatta çökertilmemiş gibi ilerliyor öyleki dizide kimse ölmüyor nerdeyse bakınız cevat ölmedi dirildi,son bölümde yakışıklı polattan bir ton dayak yedi binadan atladı adam 9 canlı gibi direkte asılı iken bile halen yaşıyordu ileriki bölümnlerde oda canlanıp çıkarsa karşımıza hiç şaşırmam konular ve kişiler çok yavaş ilerliyor dizide nerdeyse eski kurtlar vadisi bölüm sayısına ulaşıldı hala gladio ne oldugu bile belli olmadı dizide eski vadide 95 bölümde kimler geldi kimler gitti mafyalar sehemler,baronlar çökertildi bakalım vadi yoluna girebilecekmi sırf aksiyon beklemekle olmuyor dizide |
evet o acıdan bende sana katılıyorum.O yerli yabancı tüm dizilerde sıktı artık. LOST denen sacmalığı soluk soluğa izledik.tam cevaplar cıkacak adamalr son sezonu nerdeyse 1 sene arayla yapacaklar.aynı adamlar fringe ,flashforward gibi dizileri cıkarıyorlar.aşk meşk börtü böcük diye zaten 30-35 dk lık bölümleri doldurup doldurup geciyorlar.aralarda 1 hafta mola vermeleri de cabası.uluslararası bunu yaparda bizimkiler geri durur mu? 35 dakkalık diziyi 2 saate yayan bizimkiler işin kolayını iyi bulmuslar.vadide dedigin gibi o duruma düstü.cok küfrediyorum izlerken. Bu zımbırtı kanal d ye ilk gectigi zamanlarda vadi ki aynı esnada k.v.ırak cekiliyordu. o nedenle bölümler tosba hızıyla ilerliyordu. polat bi sağa bakar yarım saat bi sola bakar kamera bi yeri 10 dk çeker.. Orda bi basladılar hala aynı ..o konuda sana sonuna kadar katılıyorum. Birde ne kadar dizi var yerli yabancı sezon sezon topluca izleye izleye artık bi yerde çıtada yükseldi. artık çabucak konuya girmeyen anlatacagını gevelemeden anlatmayan dizi lostta olsa vadide olsa sıkıyor. eskiden persembeleri meclis bile bosalırdı hic düsünmezdim benim bile vadiyi izlerken baska bir is yapacagımı yanında.hem işimi yapıyorum bilgisayarda hem vadi izliyorum artık Alıntı:
|
19:50 Star Spor Sporun gündemini Star'da takip edin... 20:00 Kurtlar Vadisi Pusu/tkr Kaçırmayın! 22:00 Papatyam /t Kaçırmayın! bu hafta kv yok beyler |
Alıntı:
|
Kurtlar vadisi 2 oldu diziyi bi şekilde yayınlamıyor bölüm başı 1 trilyon olunca bütçeleri yetmiyor keşke show tv satmasaydı diziyi |
show da surekli erteliyordu. aslinda kanal 7 ye gececek sene ye :D |
Ben Kanal7 deki eski vadiyi izlerken daha fazla zevk alıyorum çok fazla reklamda koymuyorlar.Eski şiddet devam ediyor falan daha çok hoşuma gidiyor Kanal7deki hali.. |
Alıntı:
|
Tekrarını koymak için arife gününü mü bahane etmişler |
Zaten Allah' tan arıyorlar niye böyle yapıyolar insanı delirtiyolar hakkaten. |
Vadicilere iyi bayramlar. :) |
hasta oldum ya bu ne :s |
Harbiden ya oynatacaklarsa adam gibi oynatsınlar oynat-a-mayacaklarsa bir mutlu son çekip bıraksınlar. Nedir bu bir oynuyor bir oynamıyor. Bizde bekliyoruz ki yeni bölüm izleyelim. Peh. |
bunlarda iyice suyunu çıkardı ne öle bi oynuyor bi oynamıyor dalgamı geçiyorlar bizimle bi sebeb varmı oynamamasıyla ilgili dizinin |
bayram nedeniyle vermediler galiba :D |
kurtlar vadisi hastası arife , bayram falan dinlemez her ne şart olursa olsun izler bu ne ya yok arife yok 23 nisan yok zafer bayramı yok o yok bu alla alla |
Haftaya göstersinlerde ne olursa olsun artık :D 1 hafta dayanırım ama 2 hafta hayatta dayanamam.. |
kar tatili de perşembeye gelse kurtlar vadisini etelerler mi acaba |
haftaya geliyor düşmüş fragman :) yine fena karışıyor ortalık..sonunda polat aron felleri öğrendi :d bide bişey dikkatimi çekti az önce aron felleri biraz araştırırken bir resim buldum :) http://i0910.hizliresim.com/2009/10/15/2985.bmp Resim karahanlı zamanından kalma :) Bu kadar düşünmüşlermidir dersiniz :) |
Yeni fragman mükemmel olmuş ya, perşembe zor gelir bu hafta. :) |
Alıntı:
Sonunda Aron Feller ile Polat Alemdar savaşı başlıyor. |
Cevat gene yakmaya başladı :D Polatta googleci çıktı herşeyi orda arıyor :) |
Alıntı:
|
Fragman düştü arkadaşlar , izleyin. Cevat çok tipsiz olmuş , zaten tipsizdi tam tipsizleşmiş ( Tüyleri alınmış ayı misali :D ) |
Alıntı:
Bu arada yıldızda fena tokatı yiyiyor galiba yakışıklının yerini söylediği için bu perşembeyi iple çekiyoruz :) |
Davut'ta Osmanlıcı çıktı :eek: Ne tokat koyuyor be öyle yav? |
Film özetsiz yayınlanacak 20.00 'da 22.00 da galatasarayın maçı var |
Alıntı:
Aron Feller kimdir? |
Alıntı:
|
bu arada ilgilenen varsa bu aksam 12 de biten bi acık artırma katılmak isteyen varsa... https://www.r10.net/domain-satis/5068...m-kacirma.html |
Derin adamı google' da aramak gibi saçma bişey görmedim. |
Alıntı:
Saysam bitmez , mantık hataları. VADİSİZDE OLMUYOR İŞTE , NE YAPALIM. |
Alıntı:
Alıntı:
|
Bırakın hatalarda olsun o kadar. Verilen mesajlar vs. anlamak önemli. Tabikide seyir zevkide olacak. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:44:34. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.