R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/465469-kurtlar-vadisi-topigi.html)

pLive 21-11-2009 19:06:35

Sanırım iskender bir kaç hafta dizide olmayacaktır. Gladio için gösterim bittikten sonra diziye tekrar dönüş yapacaktır diye düşünüyorum.

HKNOCN 21-11-2009 19:16:53

Alıntı:

pLive Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059863487)
Sanırım iskender bir kaç hafta dizide olmayacaktır. Gladio için gösterim bittikten sonra diziye tekrar dönüş yapacaktır diye düşünüyorum.


Katılıyorum, şuan düğün evi sahibi gibidir Musa Uzunlar :) Misafirlerini kabul ediyordur.;)

masterthone 21-11-2009 19:24:42

Alıntı:

asksizajan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059861782)
bu ne kardeşim kurtlar vadisi dizisi pusuydu şimdi yatıp kalkıp gladio diyoruz bari dizinin adınıda kurtlar vadisi gladio olarak deiştirsinler olsun bitsin sıktı artık şu dizideki gladio muhabbeti diziyi galdioya bağladılar sanırım filmide tekrar diziye bağlıycaklar filmdeki bazı karekterler dizidede oynuycak

deliyürek bumerang cehennemi filminde bozoyu tanımıştık filmden diziye transfer olmuştu galdio filmindekilerde dizide oynuycaktır

kesinlikle katılıyorum sana sıktı bu gladio muhabbeti ne olduğunu bile bilmiyoruz daha bir gladio tuturdular gidiyolar bakalım.

checkup 21-11-2009 20:01:25

kurtlar vadisinin amacı zaten nihayetinde gladio 'yu anlatmak ne anlatacaktı ki baska. polat kendi dedi laz ziyalar testereler küçükbaştı. piramitin üstüne çıkıyorlar sürekli .mafya ile basladılar sonra baron ve konseydi bi üstü simdi daha üstü gladio. sıktı derken ne anlatacaklardı anlamadım?

gladionun ne oldugunu bilmiyoruz demissiniz siz okumadınız sanırım gladio yeni bir sey degil ki? google da yazınca bile cıkanlarla genel bilgi sahibi olabilirsiniz.Gerçeğinin ise ortaya cıkarılması italyada oldu. savcı felice casson italyadaki Gladio örgütünü çökerttiğinde yıllar geçmişti sorusturmaya ilk basladıgı andan itibaren ne kadar devlet görevlisi cumhurbaskanı basbakan ünlü varsa icinde cıktı ve tutuklandılar.bizim ergenekona benzer durum.

bence kurtlar vadisi gladio dısında bir sey anlatsa yanlıs yapar.

Ahmet94 21-11-2009 22:55:28

iskendere noldu abi ya şaşdım kaldım hiç beklemediğim bişey oldu gavur avukat

Murky 22-11-2009 10:11:09

Alıntı:

pLive Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059863487)
Sanırım iskender bir kaç hafta dizide olmayacaktır. Gladio için gösterim bittikten sonra diziye tekrar dönüş yapacaktır diye düşünüyorum.

İskender diziye artık dönemez gerçi bu hallede bir rol bulurlar mı bilmiyorum (:

asksizajan 22-11-2009 10:17:57

Alıntı:

checkup Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059863868)

bence kurtlar vadisi gladio dısında bir sey anlatsa yanlıs yapar.

sana bir yere kadar katılıyorum ben tabbiki gladio hakkında az çok bilgimiz var haber dergilerinde okumuştuk

sıktı demek istememin bir sebebide sanki bu gladio gerçek hayatta çökertilmemiş gibi ilerliyor öyleki dizide kimse ölmüyor nerdeyse

bakınız cevat ölmedi dirildi,son bölümde yakışıklı polattan bir ton dayak yedi binadan atladı adam 9 canlı gibi direkte asılı iken bile halen yaşıyordu ileriki bölümnlerde oda canlanıp çıkarsa karşımıza hiç şaşırmam

konular ve kişiler çok yavaş ilerliyor dizide nerdeyse eski kurtlar vadisi bölüm sayısına ulaşıldı hala gladio ne oldugu bile belli olmadı dizide

eski vadide 95 bölümde kimler geldi kimler gitti mafyalar sehemler,baronlar çökertildi bakalım vadi yoluna girebilecekmi sırf aksiyon beklemekle olmuyor dizide

checkup 22-11-2009 14:23:37

evet o acıdan bende sana katılıyorum.O yerli yabancı tüm dizilerde sıktı artık. LOST denen sacmalığı soluk soluğa izledik.tam cevaplar cıkacak adamalr son sezonu nerdeyse 1 sene arayla yapacaklar.aynı adamlar fringe ,flashforward gibi dizileri cıkarıyorlar.aşk meşk börtü böcük diye zaten 30-35 dk lık bölümleri doldurup doldurup geciyorlar.aralarda 1 hafta mola vermeleri de cabası.uluslararası bunu yaparda bizimkiler geri durur mu? 35 dakkalık diziyi 2 saate yayan bizimkiler işin kolayını iyi bulmuslar.vadide dedigin gibi o duruma düstü.cok küfrediyorum izlerken. Bu zımbırtı kanal d ye ilk gectigi zamanlarda vadi ki aynı esnada k.v.ırak cekiliyordu. o nedenle bölümler tosba hızıyla ilerliyordu. polat bi sağa bakar yarım saat bi sola bakar kamera bi yeri 10 dk çeker.. Orda bi basladılar hala aynı ..o konuda sana sonuna kadar katılıyorum.

Birde ne kadar dizi var yerli yabancı sezon sezon topluca izleye izleye artık bi yerde çıtada yükseldi. artık çabucak konuya girmeyen anlatacagını gevelemeden anlatmayan dizi lostta olsa vadide olsa sıkıyor.

eskiden persembeleri meclis bile bosalırdı hic düsünmezdim benim bile vadiyi izlerken baska bir is yapacagımı yanında.hem işimi yapıyorum bilgisayarda hem vadi izliyorum artık



Alıntı:

asksizajan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059866868)
sana bir yere kadar katılıyorum ben tabbiki gladio hakkında az çok bilgimiz var haber dergilerinde okumuştuk
.....sehemler,baronlar çökertildi bakalım vadi yoluna girebilecekmi sırf aksiyon beklemekle olmuyor dizide


Ahmet94 23-11-2009 15:12:40

19:50 Star Spor
Sporun gündemini Star'da takip edin...
20:00 Kurtlar Vadisi Pusu/tkr
Kaçırmayın!
22:00 Papatyam /t
Kaçırmayın!

bu hafta kv yok beyler

WebEngineer 23-11-2009 17:32:34

Alıntı:

Ahmet94 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059875082)
19:50 Star Spor
Sporun gündemini Star'da takip edin...
20:00 Kurtlar Vadisi Pusu/tkr
Kaçırmayın!
22:00 Papatyam /t
Kaçırmayın!

bu hafta kv yok beyler

Belliydi zaten arefe gününü bahane ediyorlar.

bilgicinitr 25-11-2009 00:43:22

Kurtlar vadisi 2 oldu diziyi bi şekilde yayınlamıyor
bölüm başı 1 trilyon olunca bütçeleri yetmiyor
keşke show tv satmasaydı diziyi

r19 25-11-2009 14:55:16

show da surekli erteliyordu. aslinda kanal 7 ye gececek sene ye :D

SaraLonD 25-11-2009 15:03:23

Ben Kanal7 deki eski vadiyi izlerken daha fazla zevk alıyorum çok fazla reklamda koymuyorlar.Eski şiddet devam ediyor falan daha çok hoşuma gidiyor Kanal7deki hali..

asksizajan 25-11-2009 15:08:52

Alıntı:

SaraLonD Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059888176)
Ben Kanal7 deki eski vadiyi izlerken daha fazla zevk alıyorum çok fazla reklamda koymuyorlar.Eski şiddet devam ediyor falan daha çok hoşuma gidiyor Kanal7deki hali..

evet siddet sahneleri pek kesilmemis kanal 7 de polatın kafa kesme sahnesi bile makaslanmamıs sadece siyah beyza olarak bi sekilde goruntu bozması yapılarak sansurlenmisti

Yeehee 25-11-2009 16:17:14

Tekrarını koymak için arife gününü mü bahane etmişler

Macabré 26-11-2009 09:28:21

Zaten Allah' tan arıyorlar niye böyle yapıyolar insanı delirtiyolar hakkaten.

HaytaWeb 26-11-2009 13:55:04

Vadicilere iyi bayramlar. :)

Bebu 26-11-2009 21:14:09

hasta oldum ya bu ne :s

PeRSia 26-11-2009 21:18:46

Harbiden ya oynatacaklarsa adam gibi oynatsınlar oynat-a-mayacaklarsa bir mutlu son çekip bıraksınlar. Nedir bu bir oynuyor bir oynamıyor. Bizde bekliyoruz ki yeni bölüm izleyelim. Peh.

Geylani 26-11-2009 23:12:41

bunlarda iyice suyunu çıkardı ne öle bi oynuyor bi oynamıyor dalgamı geçiyorlar bizimle bi sebeb varmı oynamamasıyla ilgili dizinin

icemansahin 27-11-2009 00:42:04

bayram nedeniyle vermediler galiba :D

Marlboro 27-11-2009 00:58:35

kurtlar vadisi hastası arife , bayram falan dinlemez her ne şart olursa olsun izler bu ne ya yok arife yok 23 nisan yok zafer bayramı yok o yok bu alla alla

pLive 27-11-2009 05:05:12

Haftaya göstersinlerde ne olursa olsun artık :D 1 hafta dayanırım ama 2 hafta hayatta dayanamam..

nefret_esat 27-11-2009 14:14:51

kar tatili de perşembeye gelse kurtlar vadisini etelerler mi acaba

anarschi 27-11-2009 14:17:21

haftaya geliyor düşmüş fragman :) yine fena karışıyor ortalık..sonunda polat aron felleri öğrendi :d

bide bişey dikkatimi çekti az önce aron felleri biraz araştırırken bir resim buldum :)
http://i0910.hizliresim.com/2009/10/15/2985.bmp

Resim karahanlı zamanından kalma :) Bu kadar düşünmüşlermidir dersiniz :)

WebEngineer 27-11-2009 23:17:37

Yeni fragman mükemmel olmuş ya, perşembe zor gelir bu hafta. :)

pLive 28-11-2009 02:19:29

Alıntı:

anarschi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059901053)
haftaya geliyor düşmüş fragman :) yine fena karışıyor ortalık..sonunda polat aron felleri öğrendi :d

bide bişey dikkatimi çekti az önce aron felleri biraz araştırırken bir resim buldum :)
http://i0910.hizliresim.com/2009/10/15/2985.bmp

Resim karahanlı zamanından kalma :) Bu kadar düşünmüşlermidir dersiniz :)

Kurtlar vadisi bu ne yapacagı belli olmuyor :)

Sonunda Aron Feller ile Polat Alemdar savaşı başlıyor.

ach 28-11-2009 02:41:24

Cevat gene yakmaya başladı :D
Polatta googleci çıktı herşeyi orda arıyor :)

pLive 28-11-2009 05:14:09

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059904502)
Cevat gene yakmaya başladı :D
Polatta googleci çıktı herşeyi orda arıyor :)

Aynen Aron Feller diye arattım ama hakkında hiç bir gerçek haber bulamadım:p

Cinan 29-11-2009 22:07:05

Fragman düştü arkadaşlar , izleyin.

Cevat çok tipsiz olmuş , zaten tipsizdi tam tipsizleşmiş ( Tüyleri alınmış ayı misali :D )

advaldo 30-11-2009 01:21:55

Alıntı:

Frmkanka Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059913726)
Fragman düştü arkadaşlar , izleyin.

Cevat çok tipsiz olmuş , zaten tipsizdi tam tipsizleşmiş ( Tüyleri alınmış ayı misali :D )

Aynen cevat gene Çıktı yakmaya başladı :p bu adam yüzünden kibrit piyayası hareketlenmiş pazar payı artmış :D

Bu arada yıldızda fena tokatı yiyiyor galiba yakışıklının yerini söylediği için bu perşembeyi iple çekiyoruz :)

FOX 30-11-2009 02:59:35

Davut'ta Osmanlıcı çıktı :eek: Ne tokat koyuyor be öyle yav?

Ahmet94 01-12-2009 17:07:08

Film özetsiz yayınlanacak 20.00 'da 22.00 da galatasarayın maçı var

checkup 01-12-2009 17:38:17

Alıntı:

pLive Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059904686)
Aynen Aron Feller diye arattım ama hakkında hiç bir gerçek haber bulamadım:p


Aron Feller kimdir?

pLive 01-12-2009 19:47:06

Alıntı:

checkup Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059924909)

Hocam mesajıma bakın bold yaparak gercek dedim. Bir manada espri yani :)

checkup 01-12-2009 20:58:12

bu arada ilgilenen varsa bu aksam 12 de biten bi acık artırma katılmak isteyen varsa... https://www.r10.net/domain-satis/5068...m-kacirma.html

Malayutak 01-12-2009 21:04:55

Derin adamı google' da aramak gibi saçma bişey görmedim.

Cinan 01-12-2009 21:06:41

Alıntı:

Malayutak Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059926367)
Derin adamı google' da aramak gibi saçma bişey görmedim.

Son zamanlarda Vadideki saçmalıkları bende hiç görmedim valla.

Saysam bitmez , mantık hataları. VADİSİZDE OLMUYOR İŞTE , NE YAPALIM.

pLive 02-12-2009 00:35:55

Alıntı:

Malayutak Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059926367)
Derin adamı google' da aramak gibi saçma bişey görmedim.

Siz olayı yanlış anladınız.. Örnek veriyorum gerçek hayattan doğan grubu belki mafyanın içinden birisidir. Rakipleri bu dogan grubu hakkında googleden bakarak :D hangi işlere imza atmış hangi faaliyerlerde bulunmuş bunu öğrenmek bazı olayları açığa cıkartabiliyor. Bu aron feller 'in medya önüne çıkmış ki Polat Alemdar araştırma yapıyor Benim düşüncem bu amerikan filmlerindede bunu çok görüyoruz.

Alıntı:

Frmkanka Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059926383)
Son zamanlarda Vadideki saçmalıkları bende hiç görmedim valla.

Saysam bitmez , mantık hataları. VADİSİZDE OLMUYOR İŞTE , NE YAPALIM.

Yukardaki yazımda dediğim gibi bu konuda bir saçmalık yok. Ha hatalar yok demiyorum mutlaka yapmıştır.

Yatirim 02-12-2009 00:40:01

Bırakın hatalarda olsun o kadar. Verilen mesajlar vs. anlamak önemli. Tabikide seyir zevkide olacak.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:44:34.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.