![]() |
takipteyim hocam konunuzu bir kaç soru sorabilirim |
Alıntı:
"ama bu protein tozu peynir altı suyu ile yapılıyor, tamamen doğal, içinde kimyasal madde yok, ben buna sırf bu yüzden extra ..... tl veriyorum" veya sarkmalar konusu ise hemen açıklayayım. 1. Kullandığınız her türlü gıda takviyesi, ilaç vb. ürünün içerisinde birçok kimyasal bulunmaktadır. 2. Kimyasallar her ne kadar gıdaların veya ilaçların ömrünü uzatmak ve onları korumak için ekleniyor olsalar da, netice itibarı ile doğal olmayan maddelerdir ve sindirim sisteminde karaciğere bindirilen ek yük anlamına gelmektedirler. 3. Kısa ve kalın kas yapısı, antrenman düzeni bozulduğu anda sarkma ve gevşemelere "mahkumdur". Örneğin trafik kazası ile bacağınızı kırarsanız, istediğiniz kadar uzun süre fitness yapmış olun, 8 ay sonra ayağa kalktığınızda onca emekle çıkan baklavalar yerine, lıkır lıkır sallanan bir göbek bölgesi bulursunuz. *Dipnot: Bunları ezbere veya kulaktan dolma bilgilerle yazmıyorum. Zira şu anda yüzme ve fitness antrenörü olarak bu konuda son derece güçlü isimlerden birinde çalışıyorum. |
Alıntı:
200 gram bir proteini besinlerden almak için kaç adet biftek,tavuk göğsü,ton balığı somon balığı,fıstık ezmesi,badem vs vs alman gerekiyor ? Bunların en kralında 100 gramda 30 gram protein var. 200 gramdan bahsediyoruz ?. 1 kilo et mi yiyeceksin günde ? Dersen ki ben normal tavuk göğsümü vs azar azar yerim günlük 60 gram protein alırım..O zaman da olduğun yerde sayar,gelişemezsin.Fiziksel olarak en az kgx1.5 protein almadığın sürece belirli bir seviyeden sonra kaslar gelişemez. 2 hafta fitness'i bırakınca sarkma olayında da iyice saçmalamışsın.Çoğu fitness model 1 ay- yeri gelince 2 ay off-seasona giriyorlar ve bu tür dinlenmeler kaslar için faydalı bile oluyor. Ayrıca şu videoyu izlemeni öneririm.. http://www.youtube.com/watch?v=Xorz4e-J5xM Bu adam hayatı boyunca supplement takviyesi aldı .Ve 70 yaşında olmasına rağmen şu anda sadece protein tozlarından 180 gram protein almakta.Sen 70 yaşına gelince nasıl olacaksın ? Protein tozları kullanan sporcuların vücuduna kimyasal çöp atığı demek büyük saygısızlık.Oturduğun yerden laf söylemekle olmuyor biraz ipleri eline al sen yap o zaman Arkadaşın tabirine göre aşağıdaki isimler kimyasal atık.Lazar Angelov,Jeff Seid ,Marc fitt, Fitness modellerin yüzde 99'u kimyasal atık, üstelik çoğu bu sporu sağlıklı yaşam için yapmasına rağmen; o zaman bırakalım sporu;) |
185 boy 65 kilo kilom sürekli 65, hiç değişmiyor :D iyimi sizce hocam :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Adamlara kimyasal atık demiyorum, yanlış anlamışsın dediğimi. Karaciğere kimyasal maddelerle yük bindirmekten bahsediyorum. Merak etme antrenörlüğünü yapmakta olduğum arkadaşlardan fiziksel olarak düzenli sporunu yaparak, fitness model olabilecek nitelikte insanlar var :) Ama gene de ben gençlere yüzme ile fiziksel gelişim tavsiye ediyorum. Uzun ve esnek kas yapısı hem daha estetik hem de daha sağlıklı bir yapıdır. Doğru ve doğal beslenme yeterlidir. Ha sen sabah 2 yumurta yersin, doğal beslenirken 4 yumurtadan başlar minimum. Sen 200 gram tavuk göğsü yersin doyarsın, doğal beslenirken yarım kiloluk iki öğün halinde alması gerekir minimum. Bunlar ayrı seyler. Fakat ne olursa olsun, herşeyin doğalı daha sağlıklıdır. "Büyüme" yani kütle arttırma farklı birşey, biçimli ve estetik bir vücut ayrı birşey. Buyur. Yüzücü ve Fitness Model... http://s22.postimg.org/3snr332zl/fitness.jpg Sağdaki yüzücü bu arada bilmeyenler için. |
Alıntı:
Alıntı:
Yani lafı dolandırma dostum Alıntı:
Supplements: Ryk(senin yüzücü) takes proteins, creatine, multivitamins and a zinc and magnesium complex to give his body that extra boost. Zaten Natural(Doğal) fitness yarışmaları,şampiyonları var.Adı üstünde doğal.Protein tozları kreatin vb takviyeler kullanmak serbest.Dünya genelinde uzman kişiler tarafından doğal olarak kabul edilmeseydi yarışma şartlarına protein tozlarını engellerlerdi, tıpkı steroidler gibi. Ayrıca Alıntı:
Bu arada ben yatıyorum dostlar yarın mesajlarınıza tek tek cevap vereceğim iyi akşamlar |
Kardeş sen olmuşsun tamam :) Şimdi sıra bende :D 60 kilo 1.73 boyum var neleri yaptın tek tek tavsiye alabilirim senden .. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:51:29. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.