R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Vücut geliştirme Serüvenim ( (https://www.r10.net/off-topic/1259987-vucut-gelistirme-seruvenim.html)

Minorphobia 18-05-2014 12:40:19

oğlum nasıl insanlarsınız siz ya adamı cinnet geçirttirmişsiniz kapatmış konuyu hepinizin *** göbek ayrı gidiyor vücut yapanlarada illa bir kusur buluyorsunuz ne garip insanlarsınız siz

selcuksepetci 18-05-2014 12:55:56

Çok kıskanan olmuş be :D

dogaatac 18-05-2014 20:09:30

Alıntı:

teknohaberci Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069050248)
?

Neden?

Bu arada olumsuz görüş bildiren arkadaşları anlamıyorum. Zayıflamak, vücut yapmak, hayatta köklü değişiklikler yapmak, bir hobi ya da spora aksatmadan senelerce devam etmek kolay şeyler değil. Herkesin harcı da değil. Tebrik etmek lazım. Taktir ediyorum. İstikrar ve sabır ile olan işler.

Olmamış, az olmuş, kendini beğeniyorsun vs gibi sözler kıskanma işareti. Kendini beğenebilir. Kendiyle gurur duyabilir. Çünkü kolay bir şey yapmıyor kendi adına. Demek ki kendisi için zordu ve başardı. Paylaşmak istedi.

Kolaysa madem olmamış diyenler kendi başarılarıyla övünsün. Onu da tebrik ederiz. Tebrik ve takdir kolay şeyler. Hemen olumsuz yaklaşmayalım.


sacma sapan konuşmazsanız sevinirim

kimseyi kıskandığımdan yada çok bilmişliğimden dolayı yazmadım bunu , ayrıca konu sahibinden herhangi bir olumsuz cevap gelmemişken siz hangi amaçla benim yorumumu olumsuza çekmeye çalışıyorsunuz onu anlayamadım.

vucut geliştirme yapan herkes eksiklerini bilir , uyku düzeni olabilir , beslenmeyi tam anlamıyla yapamamıs olabilir , herhangi bir sakatlık gecirip çok iyi idman yapmamıs olabilir. Salondaki antrenör yanlıs bir program vermiş olabilir

konu sahibi bile cevabımı yanlıs anlamamısken sizin cıkıp bu tarz bir cevap vermenizin gereğini maalesef anlayamadım

teknohaberci 18-05-2014 20:14:32

Bence sorun yok. Çok agresif olmak sağlığa zararlı.

Alıntı:

dogaatac Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069051916)
sacma sapan konuşmazsanız sevinirim

kimseyi kıskandığımdan yada çok bilmişliğimden dolayı yazmadım bunu , ayrıca konu sahibinden herhangi bir olumsuz cevap gelmemişken siz hangi amaçla benim yorumumu olumsuza çekmeye çalışıyorsunuz onu anlayamadım.

vucut geliştirme yapan herkes eksiklerini bilir , uyku düzeni olabilir , beslenmeyi tam anlamıyla yapamamıs olabilir , herhangi bir sakatlık gecirip çok iyi idman yapmamıs olabilir. Salondaki antrenör yanlıs bir program vermiş olabilir

konu sahibi bile cevabımı yanlıs anlamamısken sizin cıkıp bu tarz bir cevap vermenizin gereğini maalesef anlayamadım


Aloneriser 18-05-2014 22:08:39

Alıntı:

dogaatac Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069051916)
sacma sapan konuşmazsanız sevinirim

kimseyi kıskandığımdan yada çok bilmişliğimden dolayı yazmadım bunu , ayrıca konu sahibinden herhangi bir olumsuz cevap gelmemişken siz hangi amaçla benim yorumumu olumsuza çekmeye çalışıyorsunuz onu anlayamadım.

vucut geliştirme yapan herkes eksiklerini bilir , uyku düzeni olabilir , beslenmeyi tam anlamıyla yapamamıs olabilir , herhangi bir sakatlık gecirip çok iyi idman yapmamıs olabilir. Salondaki antrenör yanlıs bir program vermiş olabilir

konu sahibi bile cevabımı yanlıs anlamamısken sizin cıkıp bu tarz bir cevap vermenizin gereğini maalesef anlayamadım

Alıntı:

dogaatac Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069049782)
hocam 4 yılda cok cok daha iyi gelişebilirdin ya :)

birşeyleri eksik yapmısın sanki :)




Ben cevabınızı gayet iyi anladım merak etmeyin, artık resimleri de sildim saçma sapan yorumlarınızı çekmek zorunda değilim.Yüzde 5 yağ oranından bahsediyorum uyku düzeni sakatlık vb şeyler söylüyorsunuz, daha iyisi olabilirdi diyorsunuz.fotoğraflara biraz gözlüğünüzü çıkarıp baksaydınız neyin ne oldugunu daha iyi anlardınız, bugün başlayın 4 yıl sonra görelim gelişiminizi.

Zaten bir webmaster forumuna vücut geliştirme ile ilgili konu açmakta hata(sözüm meclisten dışarı)


Yabancı siteler dahil birçok body sitesine ve bodyforumtrye aynı konuyu açtım ama bu tür yorumlarla ilk kez r10'da karşılaştım.

Birkaç insana yol göstersek kardır dedik ama pişman olduk. Konuya daha fazla cevap yazmayacagım

Herkese iyi akşamlar

HaB 18-05-2014 22:47:18

Arkadaş konuyu actığında birşeyler yazıcaktım pek fırsatım olmadı.

4 yıla göre belki az belkide cok iyi bi gelişme oldu.

Bu iş birazda vücut yapısı ile ilgili sanırım. Biri 1 yıl gelir cok fazla bi ilerleme olmaz kimi, 6 ay gelse ondan fazla bi gelişime gösterir.

4 yıl boyunca harcadığınız emek ve sürekliliğiniz için tebrik ederim. Spor işi sabır işidir :)

depresanz 18-05-2014 23:46:49

konu ney?

Minorphobia 19-05-2014 07:48:03

Alıntı:

Aloneriser Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069052383)
Ben cevabınızı gayet iyi anladım merak etmeyin, artık resimleri de sildim saçma sapan yorumlarınızı çekmek zorunda değilim.Yüzde 5 yağ oranından bahsediyorum uyku düzeni sakatlık vb şeyler söylüyorsunuz, daha iyisi olabilirdi diyorsunuz.fotoğraflara biraz gözlüğünüzü çıkarıp baksaydınız neyin ne oldugunu daha iyi anlardınız, bugün başlayın 4 yıl sonra görelim gelişiminizi.

Zaten bir webmaster forumuna vücut geliştirme ile ilgili konu açmakta hata(sözüm meclisten dışarı)


Yabancı siteler dahil birçok body sitesine ve bodyforumtrye aynı konuyu açtım ama bu tür yorumlarla ilk kez r10'da karşılaştım.

Birkaç insana yol göstersek kardır dedik ama pişman olduk. Konuya daha fazla cevap yazmayacagım

Herkese iyi akşamlar

ya hocam boşver hayatında spor salonuna gitmemiş adam ne anlar tam fitness model vücudu olmuş hocam :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:27:45.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.