![]() |
Forearm Flexors, Forearm Extensors çalışmamışsın pek. Oralar cılız kalmış biceps, triceps ve omuza göre.. omuz ve pazuyu gereksiz fazla şişirmişsin. güzel bi görüntü için komple şişmeye gerek yok, kolları az, göğüs ve sırtı daha fazla çalışacaktın. tabi kalça ve bacakları da.. örn: http://cloudusa.files.wordpress.com/...rain_raizo.jpg ben vücut çalışacak olsam böyle çalışırım. kendi düşüncem.. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Arkadaş pek bir alıngan ve ben biliyorum havalarına girmiş. Antrenörlük belgeni aldığında ve bu sektörde günde 500-1000 arası girişli, 4000-5000 üyeli bir tesiste birkaç sene antrenör olarak hizmet verdiğinde, seninle bunları tekrar konuşabilirim. Ben sadece bu konuyu görüpde gaza gelip hemen proteinci amcalarına koşup metabolizmasını allak bullak edecek gençlere doğru bir yönlendirme yapmak için dipnot düştüm. Ha, sen okuduklarını anlamak konusunda önyargılarına esir düşüyorsan, benim o cümlemi, ben adamlara kimyasal çöplüğü diyorum anlarsın, ki bu da senin tercihindir güzel kardeşim :) Daha yaşın genç. Bu kadar "en iyisini ben biliyorum" diyen asi tavırları bir kenara bırakmanı öneririm bir büyüğün olarak. Zira işimin yanı sıra, tıbbın içinden gelen bir aileye sahibim. İnsan vücuduna neyi sokup, neyi sokmamak gerektiği konusunda ziyadesi ile bilgi ve deneyim sahibiyim. Şöyle düşün. Bir antrenör olarak, insanlara suplementleri önererek çok daha kısa sürede, çok daha fazla verim almalarını sağlayarak kendimi daha başarılı gösterebilirim. Ama bu işin bir vicdan yönü vardır. |
Alıntı:
Ciddi söyleyim keskin sirke küpüne zarar ha dikkat et. Vucüdün güzel birşeyler başarmışsın helal olsunda biraz sakin ol. Kimseye birşey kanıtlamak zorunda değilsin. Vücud senin havasını sen atacaksın yada sağlığının güzelliğini sen çekeceksin. Adamlar burada " protein alma doğal yollar ile yap sağlık açısından iyidir " diye güzel birşey söylüyor sen bir kaşık suda boğacaksın yorum yapanları. Lütfen biraz sakin ol, yaşını bilmiyorum ama lütfen diyorum. Her söylenene saygın olsun deli olmana gerek yok açıklarsın ve konu kapanır. |
Harika vücut yapmıssın dostum helal olsun sana. Bir şey soracağım ben 178 boyunda 80 kilo falanım bi ara harika bi diyet ve spor yaptım cok da güze sonuc aldım 13 kilo verdim ama 1 yıl sonra yine işlerimden dolayı o kiloyu aldım hareketsizlikten. Tekrar aynı diyeti yapsam işe yaramayacak biliyorum vücut yemez artık, ne yapayım önerin var mı? Tavuktan ve balıktan bıktım ayrıca bol bol başka şeyler yesem ama günde 10 km yürüsem işe yaramaz mı acaba :D |
Alıntı:
O zaman bir dahaki sefere yapacağın doğru yönlendirmeyi, millete senin tabirinle ''doğal'' beslenicem diye günde 1 kilo tavuk göğsü önerme. Bu arada konu altından daha fazla kötüleyici ve saygısız yorumlar gelirse konuyu report edip kilitleteceğim ve destek vermeyeceğim |
Neyse, sen örnek ile bilgi vermeyi karıştıracak kadar agrasife bağlamış durumdasın. Yaşım için saygı duymana gerek yok. Hayatında başarılar diyeceğim ama, her zaman böylesine agrasif ve dik başlıysan o konuda çok fazla şansının yaver gideceğini sanmam. İş fizikle bitmiyor güzel kardeşim. :) inan bana, o güzelim fizik, 3 saniyelik bir dikkatsizlik yüzünden basit bir şekilde harcanabiliyor. Yolda giderken ayağın takılır düşersin, kaval kemiğini veya bir başka kemiğini kırarsın, bir platin takarlar, çivilerle aylarca gezersin. Sonra bir bakmışsın ki, ne o fizik kalmış, ne başka birşey. Niçin bazı durumları atasözleri ile açıklıyor insanlar? Çünkü yaşanmışlıkların öğrettiği bazı şeyler var. Bundan 7 sene önce bana sorsalar, en iyi yöntem protein tozu, aminoasit kullanarak hızlı sonuç almaktı. Ama işin rengi değişiyor içine girip gerçekleri görünce. Burada senin paylaştığın ve yazdığın şeyleri 16 - 17 yaşında gençler de okuyor. Yapay katkıları bu kadar savunmak pek doğru değil =) |
Merhaba çok güzel vucut yapmişsin helal olsun benim de 1.90 Boy 92 kg ne tavsiye edersin böyle her spor salonunda yapabilir miyim bende bu yaz başlayacağım böyle vucut için ama nasıl ve nereden başlayacağım bi yardımcı olursan çok sevinirim GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:53:41. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.