R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Vücut geliştirme Serüvenim ( (https://www.r10.net/off-topic/1259987-vucut-gelistirme-seruvenim.html)

Aloneriser 17-05-2014 14:54:00

Alıntı:

abcgrup Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069047211)
Takdir ediyorum çalışmanızı, eskiye göre epey bir gelişim sergilemişsiniz. Ama bir arkadaş daha iyisini nasıl yapabileceğini sormuş bence abartmaya gerek yoktur o kadar :) Hava atmak için değilde sağlam bir kondisyona sahip olmak için çalışılabilir. Birazda uzak doğu sporları öğrenirsen manyak olur. :D

Tai chi ile ilgileniyorum 2 yıldır hocam :).

Daha iyisi body buildinge girer ben fitness'in sınırındayım şu an bu formda kalmayı planlıyorum

Yorum için teşekkürler bu arada

BAROFF 17-05-2014 14:57:19

4 yıl için iyi çalışma hocam , yağ seviyenizde iyi diğer ölçülerinizi de yazarmısınız varsa başlangıç ölçünüzü ? Bende 5-6 ay salona gittim çok sıkı çalıştım son 2 aydır işlerim yüzünden devam edemiyorum dediğiniz gibi beslenme çok önemli bu işte pizza,hamburger türü bir şey yediğimde kendimi 1 hafta gerilemiş hissediyordum ki öyle oluyordu. 5. ay bitişinde baklavaları az çok çıkarabildim. Yağ seviyesi : %10 ve düzgün kilo verilmediği için kaslardan kaybım vardı. Başlayacak arkadaşlara tek uyarım beslenme yoksa kasta yok.

abcgrup 17-05-2014 14:57:56

Alıntı:

Aloneriser Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069047245)
Tai chi ile ilgileniyorum 2 yıldır hocam :).

Daha iyisi body buildinge girer ben fitness'in sınırındayım şu an bu formda kalmayı planlıyorum

Yorum için teşekkürler bu arada

Off adamımsın, bende tam onu yazacaktım da bilir misin bilmez misin onun için tereddütte kaldım.

Heleysa 17-05-2014 15:11:38

Hocam hiçmi ara vermediniz 4 senede. Düzenli olarak bir gelişme var 1 yıldır spor yapıyorum fakat 2 hafta gıtmezsen eksıklıgını cok rahat hıssedebılıyorsun. Ara verme durumunuz oldugunda gerı donuslerı nasıl yaptınız. Ayrıca protein tozu kullandınızmı bi yerden sonra aşırı etkisi oluyor fakat geri gidişide aynı şekilde hızlı oluyor , doğal en ıyısı dıye dusunuyorum.

GuNGoRv 17-05-2014 15:16:32

Millet 4 yıl spor yapıyor ben 4 ay yapsam kendimi kaptan amerika olarak görürüm :D

Aloneriser 17-05-2014 15:19:53

Alıntı:

BAROFF Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069047252)
4 yıl için iyi çalışma hocam , yağ seviyenizde iyi diğer ölçülerinizi de yazarmısınız varsa başlangıç ölçünüzü ? Bende 5-6 ay salona gittim çok sıkı çalıştım son 2 aydır işlerim yüzünden devam edemiyorum dediğiniz gibi beslenme çok önemli bu işte pizza,hamburger türü bir şey yediğimde kendimi 1 hafta gerilemiş hissediyordum ki öyle oluyordu. 5. ay bitişinde baklavaları az çok çıkarabildim. Yağ seviyesi : %10 ve düzgün kilo verilmediği için kaslardan kaybım vardı. Başlayacak arkadaşlara tek uyarım beslenme yoksa kasta yok.


28 cm kolla başladım hocam.dediginiz gibi diyet önemli


Alıntı:

abcgrup Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069047254)
Off adamımsın, bende tam onu yazacaktım da bilir misin bilmez misin onun için tereddütte kaldım.

Eyvallah dostum.


Alıntı:

GuNGoRv Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069047313)
Millet 4 yıl spor yapıyor ben 4 ay yapsam kendimi kaptan amerika olarak görürüm :D

:D yorum için teşekkürler


Alıntı:

Heleysa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069047295)
Hocam hiçmi ara vermediniz 4 senede. Düzenli olarak bir gelişme var 1 yıldır spor yapıyorum fakat 2 hafta gıtmezsen eksıklıgını cok rahat hıssedebılıyorsun. Ara verme durumunuz oldugunda gerı donuslerı nasıl yaptınız. Ayrıca protein tozu kullandınızmı bi yerden sonra aşırı etkisi oluyor fakat geri gidişide aynı şekilde hızlı oluyor , doğal en ıyısı dıye dusunuyorum.

Ara verdiğimi hatırlamıyorum hocam 2 gün vermişimdir en fazla

yazarcizer 17-05-2014 15:23:14

Ben farklı bir soru sormak istiyorum... Helal sertifikalı protein tozu var mı ülkemizde bilgisi olan var mı? Bir ay kadar gittim fitness'a ama sonra bıraktım. 170 boy, 62 kiloyum. Zaten uçurtma çıtası gibiyim, kilo almayınca bir yararı olmadığını düşünüp bıraktım. Öneriniz varsa hocam, memnuniyetle dinlerim :)

Aloneriser 17-05-2014 15:26:13

Alıntı:

yazarcizer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069047326)
Ben farklı bir soru sormak istiyorum... Helal sertifikalı protein tozu var mı ülkemizde bilgisi olan var mı? Bir ay kadar gittim fitness'a ama sonra bıraktım. 170 boy, 62 kiloyum. Zaten uçurtma çıtası gibiyim, kilo almayınca bir yararı olmadığını düşünüp bıraktım. Öneriniz varsa hocam, memnuniyetle dinlerim :)

Muscletech ürünlerini inceleyin hocam en kalitelileri supplementler.com'dan bakın

mechulkalan 17-05-2014 16:15:23

Ben de her gün 3 saat nasıl zaman ayırıyorsun onu merak ettim. Spor salonuna git gel, duş al şu bu derken 5 saatin gider günlük. Ben üniversite öğrencisiyim. 2 vize 1 final, Lablar, ödevler, sunumlar, projeler derken 2. öğün yemek yemeye fırsat bulamadığım günler oluyor. Bana şu zamanın sırrını versene :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:57:00.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.