![]() |
Alıntı:
Daha iyisi body buildinge girer ben fitness'in sınırındayım şu an bu formda kalmayı planlıyorum Yorum için teşekkürler bu arada |
4 yıl için iyi çalışma hocam , yağ seviyenizde iyi diğer ölçülerinizi de yazarmısınız varsa başlangıç ölçünüzü ? Bende 5-6 ay salona gittim çok sıkı çalıştım son 2 aydır işlerim yüzünden devam edemiyorum dediğiniz gibi beslenme çok önemli bu işte pizza,hamburger türü bir şey yediğimde kendimi 1 hafta gerilemiş hissediyordum ki öyle oluyordu. 5. ay bitişinde baklavaları az çok çıkarabildim. Yağ seviyesi : %10 ve düzgün kilo verilmediği için kaslardan kaybım vardı. Başlayacak arkadaşlara tek uyarım beslenme yoksa kasta yok. |
Alıntı:
|
Hocam hiçmi ara vermediniz 4 senede. Düzenli olarak bir gelişme var 1 yıldır spor yapıyorum fakat 2 hafta gıtmezsen eksıklıgını cok rahat hıssedebılıyorsun. Ara verme durumunuz oldugunda gerı donuslerı nasıl yaptınız. Ayrıca protein tozu kullandınızmı bi yerden sonra aşırı etkisi oluyor fakat geri gidişide aynı şekilde hızlı oluyor , doğal en ıyısı dıye dusunuyorum. |
Millet 4 yıl spor yapıyor ben 4 ay yapsam kendimi kaptan amerika olarak görürüm :D |
Alıntı:
28 cm kolla başladım hocam.dediginiz gibi diyet önemli Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
Ben farklı bir soru sormak istiyorum... Helal sertifikalı protein tozu var mı ülkemizde bilgisi olan var mı? Bir ay kadar gittim fitness'a ama sonra bıraktım. 170 boy, 62 kiloyum. Zaten uçurtma çıtası gibiyim, kilo almayınca bir yararı olmadığını düşünüp bıraktım. Öneriniz varsa hocam, memnuniyetle dinlerim :) |
Alıntı:
|
Ben de her gün 3 saat nasıl zaman ayırıyorsun onu merak ettim. Spor salonuna git gel, duş al şu bu derken 5 saatin gider günlük. Ben üniversite öğrencisiyim. 2 vize 1 final, Lablar, ödevler, sunumlar, projeler derken 2. öğün yemek yemeye fırsat bulamadığım günler oluyor. Bana şu zamanın sırrını versene :D |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:57:00. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.