R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Vücut geliştirme Serüvenim ( (https://www.r10.net/off-topic/1259987-vucut-gelistirme-seruvenim.html)

kalitelihostorg 17-05-2014 16:25:54

Hocam bu hafif göbek nasıl yok olur onu söyleyin bana :D
Ne Kardio ne Body fark etmiyor bu göbek gitmiyor :D Öyle büyük bir göbek degil , Hafif bir böbek var tişört felan giydiginde gözükmüyor fakat tam düz degil,Yok olmuyor :S 5 Aydır ugraşıyorum
Ögünleri 6 ya böldüm,5 Aydır bu şekilde yiyiyorum spor devam yok arkadaş :D

Aloneriser 17-05-2014 16:57:24

Alıntı:

kalitelihostorg Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069047552)
Hocam bu hafif göbek nasıl yok olur onu söyleyin bana :D
Ne Kardio ne Body fark etmiyor bu göbek gitmiyor :D Öyle büyük bir göbek degil , Hafif bir böbek var tişört felan giydiginde gözükmüyor fakat tam düz degil,Yok olmuyor :S 5 Aydır ugraşıyorum
Ögünleri 6 ya böldüm,5 Aydır bu şekilde yiyiyorum spor devam yok arkadaş :D

Hocam hiit kardiyo yapın araştırın tavsiye ederim

Alıntı:

mechulkalan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069047518)
Ben de her gün 3 saat nasıl zaman ayırıyorsun onu merak ettim. Spor salonuna git gel, duş al şu bu derken 5 saatin gider günlük. Ben üniversite öğrencisiyim. 2 vize 1 final, Lablar, ödevler, sunumlar, projeler derken 2. öğün yemek yemeye fırsat bulamadığım günler oluyor. Bana şu zamanın sırrını versene :D


1.partı salonda, 2. partı sokakta,3.partı da sitenin tesisinde calısıyorum hocam

GodLessTurtLe 17-05-2014 17:23:29

Alıntı:

Zahit Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069046925)
Şimdi çıkar steroid diyenler hava atıyon diyenler, arkadaşlar bu vücutlar çok uzun süren emekler, ciddi masraflar ve bağır çağır belki 2 hafta çekilen kas ağrılarıyla oluyor.

Yani uzaktan laf söylemeyle olmuyor bu işler, laf olsun diye konuşmayın. Kolaysa yapın biz sizi konuşalım...

Aloneriser, seni de tebrik ederim fitness model olmak için fazlaca iyisin :) Maşallah boy pos endam yerinde. Artık bi sponsor bul kendine, ciddi maddi yükün var birkaç ajansa fotoğraf gönder mutlaka birşeyler çıkacaktır.

Dipnot olarak ekleyim:
Arkadaşlar balık etli kıvamındaysanız sağlam bir diyet ve antremanlarla 8 ay gibi bir sürede arkadaş gibi olamasanızda bikaç dilim baklava ve fit bir görünüm elde edersiniz.

Feda etmeniz gerekenler; sosyal hayat, beslenme, ağır antremanlar, cinsel hayat, birazcık da cash. :p

Genetik olarak bu işe yatkınlığın yoksa eğer istediğini feda etsende bir yol katedemezsin.

Arkadaşı tebrik etmek gerek azimle uğraşmış başarmış. Laf atanlar şu konuda atabilir o vücudu yaparsın ama yağ oranını sabitlemek zordur natural olarak çok zor uzun süre koruyabilirsin.

Steroid kullanıp kullanmaması önemli değil kullanıp başaramayan insan dolu onun için kullandıysan ve bu şekilde koruyabiliyorsan önemli olan budur. 8 aylık bir süre diye bir kavram bence yanlış. 16 yıldır milli takımdayım hiç 8 ayda bu forma geleni görmedim. 1.80 boy 60 kiloda gelirsiniz ama 1.80 boy 85 kiloda bu formu yakalamak zordur, yakalarsın korumak dahada zor.

Aloneriser 17-05-2014 17:36:11

Alıntı:

GodLessTurtLe Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069047758)
Genetik olarak bu işe yatkınlığın yoksa eğer istediğini feda etsende bir yol katedemezsin.

Arkadaşı tebrik etmek gerek azimle uğraşmış başarmış. Laf atanlar şu konuda atabilir o vücudu yaparsın ama yağ oranını sabitlemek zordur natural olarak çok zor uzun süre koruyabilirsin.

Steroid kullanıp kullanmaması önemli değil kullanıp başaramayan insan dolu onun için kullandıysan ve bu şekilde koruyabiliyorsan önemli olan budur. 8 aylık bir süre diye bir kavram bence yanlış. 16 yıldır milli takımdayım hiç 8 ayda bu forma geleni görmedim. 1.80 boy 60 kiloda gelirsiniz ama 1.80 boy 85 kiloda bu formu yakalamak zordur, yakalarsın korumak dahada zor.


Steroid kullanmadım hocam.Genetik yönden baya şanslıyım evet, basketbol zamanlarında çift ayak 120 cm falan sıçrıyordum hiç sıçrama idmanı yapmadan.Doğuştan atletik yapım var.Bir de beslenmeye aşırı bütçe ayırıyorum. tabi genetiğin yardımıyla da korumayı başarıyorum.

durancan 17-05-2014 17:47:29

Dostum biz taekwondocuların bir lafı var "Esneklik yoksa kas bir halta yaramaz" sadece kas çalışma esneklikte kat vücuduna.

Aloneriser 17-05-2014 17:57:07

Alıntı:

durancan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069047830)
Dostum biz taekwondocuların bir lafı var "Esneklik yoksa kas bir halta yaramaz" sadece kas çalışma esneklikte kat vücuduna.

https://www.r10.net/1069047254-post31.html

konuyu okumadan yorum yapmayalım.

Ayrıca hiç esneklık çalışmayan bir çok fitness model aylık xx.xxx dolarlar kazanmakta.Yani esneklik olmadan kas bir halta yarıyor hocam;)

By_MiCRoP 17-05-2014 18:11:31

Hocam bu adonis kası nasıl meydana çıkar nasıl oluşur? :) taktım kafaya adonis kaslarını

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Aloneriser 17-05-2014 18:23:10

Alıntı:

By_MiCRoP Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069047917)
Hocam bu adonis kası nasıl meydana çıkar nasıl oluşur? :) taktım kafaya adonis kaslarını

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Alt karna agırlık verin genetikten de şanslıysanız çıkar

GodLessTurtLe 17-05-2014 18:36:29

Alıntı:

Aloneriser Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069047794)
Steroid kullanmadım hocam.Genetik yönden baya şanslıyım evet, basketbol zamanlarında çift ayak 120 cm falan sıçrıyordum hiç sıçrama idmanı yapmadan.Doğuştan atletik yapım var.Bir de beslenmeye aşırı bütçe ayırıyorum. tabi genetiğin yardımıyla da korumayı başarıyorum.

Est ben kullandın demedim zaten :)

Bak buda bizim sevdiğimiz bir kardeşimiz. Oda genetik harikası şuanda avrupa şampiyonasında.

https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/...95334571_n.jpg

https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/...36664794_n.jpg

1.5 yıl gibi bir sürede bu halde ve son hali yok bende dahada iyi durumda şuanda. Bunada steroid dediler bilmem ne dediler ama 3 - 6 ayda bir yarışmaya katılıyor ve numune alıyorlar onun için kafası rahat kimseye ispat derdide yok. Sende aynı yolda gidiyorsun devam et bence.

Başarılarının devamını dilerim.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:38:40.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.