![]() |
Hocam bu hafif göbek nasıl yok olur onu söyleyin bana :D Ne Kardio ne Body fark etmiyor bu göbek gitmiyor :D Öyle büyük bir göbek degil , Hafif bir böbek var tişört felan giydiginde gözükmüyor fakat tam düz degil,Yok olmuyor :S 5 Aydır ugraşıyorum Ögünleri 6 ya böldüm,5 Aydır bu şekilde yiyiyorum spor devam yok arkadaş :D |
Alıntı:
Alıntı:
1.partı salonda, 2. partı sokakta,3.partı da sitenin tesisinde calısıyorum hocam |
Alıntı:
Arkadaşı tebrik etmek gerek azimle uğraşmış başarmış. Laf atanlar şu konuda atabilir o vücudu yaparsın ama yağ oranını sabitlemek zordur natural olarak çok zor uzun süre koruyabilirsin. Steroid kullanıp kullanmaması önemli değil kullanıp başaramayan insan dolu onun için kullandıysan ve bu şekilde koruyabiliyorsan önemli olan budur. 8 aylık bir süre diye bir kavram bence yanlış. 16 yıldır milli takımdayım hiç 8 ayda bu forma geleni görmedim. 1.80 boy 60 kiloda gelirsiniz ama 1.80 boy 85 kiloda bu formu yakalamak zordur, yakalarsın korumak dahada zor. |
Alıntı:
Steroid kullanmadım hocam.Genetik yönden baya şanslıyım evet, basketbol zamanlarında çift ayak 120 cm falan sıçrıyordum hiç sıçrama idmanı yapmadan.Doğuştan atletik yapım var.Bir de beslenmeye aşırı bütçe ayırıyorum. tabi genetiğin yardımıyla da korumayı başarıyorum. |
Dostum biz taekwondocuların bir lafı var "Esneklik yoksa kas bir halta yaramaz" sadece kas çalışma esneklikte kat vücuduna. |
Alıntı:
konuyu okumadan yorum yapmayalım. Ayrıca hiç esneklık çalışmayan bir çok fitness model aylık xx.xxx dolarlar kazanmakta.Yani esneklik olmadan kas bir halta yarıyor hocam;) |
Hocam bu adonis kası nasıl meydana çıkar nasıl oluşur? :) taktım kafaya adonis kaslarını SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi |
Alıntı:
|
Alıntı:
Bak buda bizim sevdiğimiz bir kardeşimiz. Oda genetik harikası şuanda avrupa şampiyonasında. https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/...95334571_n.jpg https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/...36664794_n.jpg 1.5 yıl gibi bir sürede bu halde ve son hali yok bende dahada iyi durumda şuanda. Bunada steroid dediler bilmem ne dediler ama 3 - 6 ayda bir yarışmaya katılıyor ve numune alıyorlar onun için kafası rahat kimseye ispat derdide yok. Sende aynı yolda gidiyorsun devam et bence. Başarılarının devamını dilerim. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:38:40. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.