• 24-02-2009, 13:55:06
    #1
    Selamlar;

    Projelerimizde görevlendirilmek üzere ayda 150-250 tl arasında ücret karşılığında
    php +mysql, web 2,0 + grafik konusunda gerekli bilgi ve tecrübeye sahip takım arkadaşı arıyorum.

    Olması gereken başlıca özellikleri
    • İkamet : istanbul
    • 20 yaş üstü
    • Referans verebilmeli
    • php + mysql konusunda uzman
    • web 2.0 konusunda deneyimli
    • Ajax konusunda bilgisi olan
    • Xml kullanmış olan
    • basitcede olsa grafik tasarımı yapabilen
    • Seo konusunda başlangıçtada olsa fikir sahibi olmalı

    Yapacağı İşlemler, diğer
    • Eski projelerimizi güçlendirmek.
    • Ağırlıklı çalışacağı alan: php + mysql + xml
    • Günde en fazla 2 saat çalışmasını isterim.
    • Verdiğim işi zamanında yapılmasını isterim.
    • Projeler tamamen kendime ait olup, başkası adına yaptıracağım projelerde proje ücretini belirlemek ve yapmak coder e bırakılır.
    • Şuan acil olarak yapılacak işlem : projelerimizden bir tanesini web 2.0 a çevireceğiz.

    İlgili Arkadaşlar aşağıdaki formu emre 1302 @ g mail [.] com adresine göndersinler

    Adı
    Soyadı
    İkamet adresi : (semt ilçe)
    Doğum Tarihi : (yıl)
    Telefonu : ( ev-cep)
    E mail Adresi :

    Referansları :
    Referansı olduğu işlerin sahiplerine ait iletişim bilgileri :
    Aylık istediği ücret :
  • 25-02-2009, 14:24:35
    #2
    hım değerlendirmek lazım istanbul arkadaşlar yararlanabilir günde iki saat 200 ytl iyi bence
  • 25-02-2009, 15:32:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bi freelance günde 2 saat çalışsa ayda 200 den fazla kazanır.
  • 25-02-2009, 15:59:52
    #4
    # php + mysql konusunda uzman
    # web 2.0 konusunda deneyimli
    # Ajax konusunda bilgisi olan
    # Xml kullanmış olan
    # basitcede olsa grafik tasarımı yapabilen
    # Seo konusunda başlangıçtada olsa fikir sahibi olmalı

    bu özellikleri kariyer.nette arayan tonla firma var

    1000-1500 tl + yol + yemek + sigorta veriyorlar

    siz 200 TL'ye arıyorsunuz bol şans.
  • 25-02-2009, 16:04:31
    #5
    250 TL'yi bir çok coder pc başında kazanır zaten basit uygulamalardan.

    Hatta daha fazlasını
  • 25-02-2009, 23:14:52
    #6
    Misafir
    200 mü?
    biraz düşük bir ücret olmuş hatta epey düşük olmuş
  • 26-02-2009, 09:24:58
    #7
    Yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar..Kimseye zorla iş yaptırdığım yok. Ancak bir eleman arıyorum demedim. Kimseye de patronluk yapacak değilim. Takım arkadaşı arıyorum dedim. Aradığım kişiye full iş yıkacak değilim. Beraber çalışacağız.

    Ayrıca , rakam konusunda bütcem buna elveriyor. Daha fazlasını verebilmeyi bende isterim. Bi de şu var. Birlikte çalışacağımız için daha fazlasını kazanırsak daha fazla alır. Kimsenin hakkını yemem. 10 kazanıp 1 ödemem. Veremiyeceğim parayı da veririm demek istemem.

    Lütfen yalnızca ilgili kişiler yorum yazsın.

    Selametle
  • 26-02-2009, 12:44:01
    #8
    Üyeliği durduruldu
    emrah1302 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günde en fazla 2 saat çalışmasını isterim.
    Verdiğim işi zamanında yapılmasını isterim.
    bu bahsettiginiz koşullarda *********** nitelikli insanlardan başkası zor düşer. danışmanlık gibi birşey olsa anca olabilir bence.

    mesela ben zaten geliştiriyorum. takıldığım yerlerde uzaktan baglanacak yazdigim kod ve yapıdaki hatamı söyleyecek. sorunları çözmeme yardım edecek gibi bir yaklaşım bence daha mantıklı

    şahsen Forumda takıldığı yerlerde destek verme hizmeti sunduğum bu şekilde arkadaşlar var
    referans;

    https://www.r10.net/members/10924-intel.html

    tümden işi yapsın şeklinde herkes konuya yaklaştığı için ücret komik geliyor elbette çünkü sistemi oturmuş bir web yazilimcisi 2 saatte 1 site yapar
  • 26-02-2009, 16:45:15
    #9
    sdemirkeser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu bahsettiginiz koşullarda *********** nitelikli insanlardan başkası zor düşer. danışmanlık gibi birşey olsa anca olabilir bence.
    mesela ben zaten geliştiriyorum. takıldığım yerlerde uzaktan baglanacak yazdigim kod ve yapıdaki hatamı söyleyecek. sorunları çözmeme yardım edecek gibi bir yaklaşım bence daha mantıklı
    şahsen Forumda takıldığı yerlerde destek verme hizmeti sunduğum bu şekilde arkadaşlar var
    referans;
    https://www.r10.net/members/10924-intel.html
    tümden işi yapsın şeklinde herkes konuya yaklaştığı için ücret komik geliyor elbette çünkü sistemi oturmuş bir web yazilimcisi 2 saatte 1 site yapar

    Tümden iş yapmayı hiçkimse kabul etmez. Tabiki.
    Proje grubumuza takım arkadaşı arıyorum sadece.