![]() |
Alıntı:
-telefondan gönderildi- |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Mesela senin kolun kzara kopsa, yasamaya devam edersin, cunku sen kolun degilsin. Ama beyninin on lobu zarar gordugunde sen sen olmazsin. :)) Ayrica vucudunun her yerini kontrol edemezsin. Evrim sureci sonunda islemlerin cogu otomatige baglanmistir. Istemesen bile kalbin atar, nefes almaya devam edersin. Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Yani bunlari bu kadar kurcalayacagina, ac biraz Kurani oku. Cevabi bilinen seyleri soruyorsun, bunlari sorman bile hic sorgulamadiginin gostergesi. Ac Kurani oku, Kurana gore hersey 6 gunde yaratilmistir. 4 gunde dunya, kalan 2 gunde butun evren. Dunya evrenin milyarda biri bile degildir, evrenin 2 kati zamanda anca bitiyor. Burdaki arizayi gormuyorsunuz, bilimsel olarak kanitlanmis seylere kafayi takiyorsunuz. |
Alıntı:
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:24:49 -->-> Daha önceki mesaj 01:20:03 -- Alıntı:
BEN BU VÜCUDA NASIL GİRMİŞİM? NASIL OLUYOR DA DİLEDİĞİM GİBİ HAREKET EDİYORUM. O ZAMAN DEDİĞİNİZE GÖRE ÖLDÜKTEN SONRA BAŞKA BİR AİLEDEN TEKRAR MI DOĞACAĞIM BAŞKA BİR VÜCUTTAN YANİ BENİM ÖZGÜRCE HAREKET ETMEMİN KAYNAĞI NEDİR? |
Alıntı:
Şunu unutma; Rabb'im kimseye lazım olmayan birşey vermemiştir diyen sizsiniz. Dolayisiyla bu aciklamanizdan sonra erkek memesinin ne ise yaradigini anlatmak size duser. Cevap veremeyince, gereksiz yere atarlanip, hakaret ediyorsunuz, yanlis isler bunlar. Sadece erkek memesi degil, mesela 20. yas disleride bir ise yaramaz, cogu zaman sorun yaratir. Hayvanlar uzerinde ise yaramayan diger organlarda var. Bunlarin hepsinin aciklamasini bilim zaten yapiyor. Bilime kulak vermek yerine dogmalara inanmanin bence mantikli bir aciklamasi yok. Daha once dedigim gibi cevap veremeyincede karsinizdaki insana hakaret etmeniz olgun bir insanin yapacagi davranis degil. |
Alıntı:
|
Alıntı:
bundan 100 yil once cebinden elin kadar bir sey cikarip dunyanin obur ucundaki bir kisiyle es zamanli görüşeceksin deseydi birisi, gulerlerdi. ama bilim bunu yaptı. bu bir ornek, daha cok sey yapti. ve yapacak. din? allah ol dedi ve oldu mu bunlarin cevabi? -telefondan gönderildi- |
Alıntı:
Bunun yaninda Kuranda dunyanin nasil olustugunu biliyor musunuz? Bilimsel olarakta Kurandaki dunya modelinin imkansiz oldugunu biliyor musunuz? Keske bu kadar atarli sorularin bir kismini din alimlerine sorsaniz? Mesela butun insanlar esitse, Kuran niye koleligi kaldirmadi diye sorabilirsiniz? Koleligi gectim, cariyeye tecavuz serbesttir. Bu iste bir yanlislik sence yok mu? Yani bir insanin digerine tecavuz hakki niye var? Al bak: Nur 33: "Cariyelerinizden iffetli kalmak isteyenler varsa/fuhus yapmak istemiyorlarsa, o zaman onlari dunya cikari icin zinaya zorlamayin. Her kim ki onlari zinaya zorlarsa, Allah bagislayici ve merhametlidir." |
Alıntı:
yaratan allahtır.. bu sınav neden vardır,allahın bu sınava ihtiyacı neden vardır,sınav yaparsa elıne ne gececektır? allah kullarına;kulum seni ben yarattım herşeyine hükmedebilirim.ancak ben senin kendi iraden ile yaşamanı istiyorum.bunları yaparsan seni cennet ile mükafatlandırırım,bunları yapmazsan cehenneme gidersin diyorsa..bu yöntemi seçmesinin amacı ne olabilir acaba..herkesi kendine ibadet eder vaziyette yaratsa idi daha iyi olmazmıydı,bu sınavda nedir? herşeye hükmeden allah beynimizemi hükmedemeyecek,sınav olmadan olmazmıydı bu bunu merak ediyorum |
Alıntı:
-telefondan gönderildi- |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:38:53. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.