![]() |
"Ey haşir ve neşri inkâr eden kafasız! Ömründe kaç defa cismini tebdil ediyorsun? Sabah ve akşam elbiseni değiştirdiğin gibi her sene de bir defa tamamıyla cismini tebdil ve tecdid ediyorsun, haberin var mıdır? Belki her senede, her günde cisminden bir kısım şeyler ölür, yerine emsali gelir. Bunu hiç düşünemiyorsun. Çünkü kafan boştur. Eğer düşünebilseydin, her vakit âlemde binlerce nümuneleri vukua gelen haşir ve neşri inkâr etmezdin. Doktora git, kafanı tedavi ettir." Bediüzzaman Said Nursî |
Alıntı:
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
birşeyin yokluğu kanıtlanmaz yok'un değil,var'ın ispatı yapılabilir. Ateistlik, tanrının "yokluğuna inanmak" değil, "varlığına inanmamak"tır. |
O kadar şey yazdım adamlar bir kelimeye takılmışlar ateist mantığı işte :D |
https://www.r10.net/off-topic/1272203...post1069149602 Ahmet abi sizi dövmeye gelecek :D Bence kaçın şimdiden :D @RHSBILISIM; |
Sorgulamak güzeldir, fakat forum içerisinde sıkça artık bu başlıkları görmeye başladık. Bunun önünü siyasi konular gibi alamıyoruz Off - Topic sanırım işlevini bu yönde kaybetmeye başladı bu sebeple ilgili merakı sorgusu olan arkadaşlar bununla alakalı başlıkların yer aldığı forumlardan incelemelerine devam edebilir, sorgularına devam edebilir, İyi forumlar. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:14:33. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.