![]() |
Alıntı:
mağazada ürünlerin fiyatını tek seferde değiştirecebileceğimiz bir seçenek mevcut muydu hocam? yani %10 a çekmek istiyorum mesela. |
https://app.sellerrunning.com/settings/pricing-rules ( repricer yoksa boş yere uğraşmayın aboneliği sonlandırın. ) |
Alıntı:
|
Dropshipping nereden aklına geldi ? yada nereden gördün? |
Bireysel hesap açamıyorum vergi no vs istiyor ( com ve ca denedim ) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Referans alımı bitmiştir, ilgi gösteren herkese teşekkür ederim. Danışmanlık almak isteyenler satış konumuzdan ulaşabilirler. |
Alıntı:
|
3 ASİN'di sonra Marka ihlaline döndü 2,5 ay uğraşın sonucunda tekrar sahalarda :) Politikalara uygun iş yapınca içimiz rahat oluyor. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Yelpaze tipi envanteri excel üzerinden oluşturuyoruz, bu excel ile birlikte bir yıl boyunca yükleyeceğimiz ürünlerin şablonunu oluşturuyor ve bir yıllık iş planımız hazır oluyor.Bu sizi mevsimsellikten veya canınızın sıkkın olması veya ürün bulamamaktan kurtarmış oluyor ve tek tip envanterden kurtulmuş oluyorsunuz rekabetin az olduğu ürünleri bulmanızı sağlıyor. Bu excel dosyası sayesinde ürünlerin ne zaman yüklendiğini,hangi ürünleri yüklediğimizi neye göre ürün yüklediğimizi ve daha önemlisi ürünlerin analizlerini yapabiliyor olacaksınız. İlgilenirseniz fiyat 499TL |
@Prowess; Hocam vergi ödeme işini nasıl hallediyorsunuz? Türk şirketi mi var yoksa Amerika mı? |
Alıntı:
|
Sorularım Hocam merhaba, bütün paylaşımı baştan sona okudum sormak istediğim bir kaç soru olacaktı Siz TM'lı üründe satışa sunuyorum diyorsunuz hocam peki şikayet yediğiniz durmalarda yetki belgesi ve fatura talebine karşı aldığınız aksiyon nasıl oluyor ? İstenilen belgelerde bi kaç gün öncesinden ele alınmış olması gerekiyor yeni çıkartmanında anlamı yok bu konuda neler yapabiliriz |
Alıntı:
10 ocak gibi şahıs şirketi kuracağım, böyle kumaş türü ilgi gören ucuz imalatlı ürünler varsa bildiğiniz paylaşabilir misiniz? Fatura şart mı? Eğer şart ise kendim kumaş alım faturamı gider olarak düşüp fatura keserim ona göre o olur herhalde. |
Alıntı:
|
Amazon Singapur'da dropshopping yapan var mı ? |
Merhabalar, dropshipping ile alakalı bir sorum olacaktı. Yaklaşık 1 haftadır amazon.com'dan farklı bir pazaryerinde ürün listelemek için çeşitli ürünler aradım. Çözemediğim durum şu oldu. Belki 50-60 farklı ürün buldum ama Amazon USA'dan diğer pazaryerine göndermek için gerekli olan kargo ücretini ekleyince .20 .30 cent kar yapılıyor. Bu da girilen suspend riskine değmez veya kazandırmaz diye düşünüyorum. Acaba SellerRunning uygulaması kullandığımda otomatik olarak kar yapılacak ürünleri kendisi gösterecek mi? Yoksa yine ürünü benim bulmam mı gerekecek? Sorunumu tam anlayamadım açıkçası. Ara depo kullandığım zaman daha düşük bir kargo ücreti mi çıkacak yoksa halen daha doğru ürünü mü bulamadım? Şimdiden teşekkürler |
Alıntı:
Manuele göre belli başlı avantajı sürekli olarak; stok , fiyat takibi yapar.Repricer özelliği ile buybox rekabeti sağlar ve en önemlisi entegre bir depo hizmeti sağlar. |
Alıntı:
Ayrıyeten bir soru daha sormak istiyorum önceki sayfalarda göremedim bu konu hakkında bi bilgi. Örneğin ben Amazon USA, CA, AED, MX gibi ülkelerde aynı IP üzerinden yine kendi adıma seller accountlar açabilir miyim? Açabilirsem eğer bunlardan biri suspend olduğunda diğerlerini etkiler mi? |
Alıntı:
------- 3 asin suspendi olan bir hesabı çok kısa sürede tekrar aktif ettik. Nasıl mı? Amazon politikalarına göre satış yaparak :) |
Merhaba hocam hayırlı geceler, konuyu baştan sona tüm sayfalarıyla birlikte okudum. Allah izin verirse bende sizin yönteminiz ile satış yapmak istiyorum. Aşağıda bütün konuyu okuduktan sonra kafamda hala soru işareti olarak kalan soruları ekledim. Amazon hakkında hiç bir bilgim yok. Sellerrunning yazılımını satın alıp tıpkı sizin yönteminiz ile ilerlemek istiyorum. Uzun olmuş olabilir. Hakkınızı helal edin. Yardımcı olursanız çok sevinirim. 1-) Amazon.com da bulunan ürünleri Amazon Bae(Bae hariç bireysel açılabildiğini konuda belirtmişsiniz) Singapur ve Avustralya da satış yapabilmem için vergi levhamın olması gerekiyor mu bireysel satıcı hesabı açabiliyor muyum? 2-) Fatura farkı meselesi örneğin amazon.com'da 100 dolara aldığımız bir ürün var amazon.ae'de bütün masrafları ekledikten sonra bizim satış fiyatımız 170 dolar oluyor bunu depoya gönderince bizim satış fiyatımız üzerinden faturalandırılacak ve kargo paketine eklenecek, aradaki 70 dolar farkı aracı depo hizmet ücreti olarak mı gösteriyor? 3-) Örneğin Amazon Bae ye ürünleri eklerken ürün ismi veya ürün açıklamalarını hem ingilizce hem arapça versiyonunu mu ekliyorsunuz yoksa sadece ingilizce yeterli oluyor mu? 4-) Amazon.com üzerinden ürünleri satın alıp müşterilerimize göndermek için alıcı hesabı açtık diyelim Bae, Singapur ve Avustralya satıcı hesabımızıda aynı ad soyad, mail ve telefon numarası ile açınca mağaza kapanması gibi bir sorun yaşar mıyız? 5-) Yorumlarda örneğin Bae' deki müşteri ürünün ABD den gönderildiğini biliyor zaten demişsiniz bunu ürünün açıklama kısmına mı yazıyorsunuz yoksa ürünler amazon.com dan sellerrunning aracılığıyla çekildiği için amazon bununla alakalı ürün sayfasında otomatik bilgilendirme mi yapıyor? 6-) Aşağıdaki resimden anladığım kadarıyla örnek olarak gönderdiğiniz kargo paketinde yazan shipping adress sellerrunning in anlaşmalı olduğu yazılımda size tavsiye edilen ara depo adresi, satıcı hesabında da satıcının ev adresi mi olacak? Biraz fazla bir istek olacak galiba ama 2 temsili adres yazsam alıcı ve satıcı hesabı olarak yazarsanız çok faydalı olacak hocam. Temsili Adres 1 Sellerrunning Ara depo Ali mahallesi mehmet sokak no:3 Newyork/ABD Temsili Adres 2 Ahmet Yıldız Hasan mahallesi serkan sokak no:7 Çankaya/ANKARA ALICI HESABI Shipping Adress: Sellerrunning Ara depo Ali mahallesi mehmet sokak no:3 Newyork/ABD Billing Adress: Ahmet Yıldız Hasan mahallesi serkan sokak no:7 Çankaya/ANKARA Satıcı Hesabında bu nasıl olmalı? 7-) Ödemelerinizi nasıl alıyorsunuz? Payoneer ile alma şansımız var mı? 8-) Sellerrunning yazılımı farklı ülkeler için farklı lisans istiyor mu ? Örneğin Bae Singapur ve Avustralya için ayrı lisans almam gerekiyor mu? Yardımcı olursanız çok sevinirim hocam. Kolay gelsin iyi çalışmalar bereketli kazançlar dilerim. |
Merhaba kısa bir sorum var. ABD'de yaşayan arkadaşım var ve ortak iş yapmak istiyoruz. En karlı şekilde nasıl yapabiliriz? Mesela ben buradan toptan ürün hazırlatıp göndersem o orada şirket açıp amazon üzerinden satış sağlayabilir mi? Bu işin en mantıklı olanı nedir yani? |
Alıntı:
1)Yöntemini bilirseniz bütün pazarlarda bireysel olarak hesap açabilirsiniz. (avrupa hariç) 2)Hayır, satış fiyatınız neyse o tutar ile ilgili belge eklenir. Tam olarak ticari bir fatura sayılmaz Amerika'da fatura sadece beyandan ibarettir. 3)İngilizce 4)Hem alıcı hem de satıcı olabilirsiniz 5)Sipariş verdiği ekranda bunun bilgisi amazon tarafından müşteriye verilir. 6)Soruyu anlamadım, örnek label'e bakıp nasıl olması gerektiğini açık bir şekilde belli oluyor veya daha öz ve kısa sorarsanız yanıtlayabilirim :) 7)Payoneer ile alabilirsiniz 8)Asin sayısına göre fiyatlandırma yapılıyor bkz: https://bit.ly/39qYQXM Teşekkürler sizlere de bol kazançlar dilerim. Alıntı:
https://www.r10.net/amazon/2809947-a...post1080089017 |
Öncelikle çok sayfa var birkaç sayfa baktım ama soruma yanıt bulamadım, Amazon.CA'da drop yapmaya başladık, güzel de bir satış hacmi yakaladım ancak vergi konusunda ne yapmam gerektiğini bilmiyorum, bununla ilgili bilgi verebilir misin? |
Alıntı:
|
Hocam ae ve sg mağazalarında halen aylık ücret ödenmeden mağaza açılıyor mu ve bireysel açabiliyor muyuz şirket olmadan . Bazı yerlerde ae için şirket lazım denmiş Siz bu işe ilk başladığınız da ilk satışınızı kaç ürün yükledikten sonra ve ne zaman yaptınız . Yeni ürün yükleyecek ve yeni hesap açmış kişilere günlük ne kadar ürün yüklenmeli vs gibi konularda öneriniz ne olur . Tüm konuyu baştan sona okudum oldukça değerli bilgiler mevcut teşekkürler |
Alıntı:
2-2,5 yıl önceydi ben üründe sipariş aldığımı hatırlamıyorum ama ürün sayısı önemli değil ne yüklediğiniz önemli. Gerçek hayat ile örtüşebilecek sayıda yükleme yapmalısınız bu hafta 20 ürün yükleyip hafta 200 yeni ürününüz stoklara eklenmemeli. |
Alıntı:
|
Selamlar. Alıcı hesabı için eskiden bir kaç alış-veriş için kullandığım bir amazon.com hesabı olur mu? Yoksa yeni alıcı hesabı açmak gerekir? |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:14:36. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.