R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Dropshipping (https://www.r10.net/dropshipping/)
-   -   Amazon Dropshipping soru-cevap (https://www.r10.net/dropshipping/2405749-amazon-dropshipping-soru-cevap.html)

Prowess 22-08-2020 12:46:14

Alıntı:

mavikorku Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077889239)
Tekrardan merhaba, buybox kazanımı için mağazamızın feedback'e ihtiyacı var mı?

Merhaba, buybox algortimasını etkileyen bir çok şey var sadece feedback değil ama oda dahil

mavikorku 22-08-2020 12:53:09

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077889293)
Merhaba, buybox algortimasını etkileyen bir çok şey var sadece feedback değil ama oda dahil

Şuan sanırım 450 üründen 84 tanesinde tek satıcıyım ve max price ayarlı. Ancak buybox alamadım. Muhtemelen hesabın satışa başlama tarihi daha pazartesi günü. Sanırım ondan kaynaklı.

Prowess 22-08-2020 12:59:38

Alıntı:

mavikorku Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077889334)
Şuan sanırım 450 üründen 84 tanesinde tek satıcıyım ve max price ayarlı. Ancak buybox alamadım. Muhtemelen hesabın satışa başlama tarihi daha pazartesi günü. Sanırım ondan kaynaklı.

Umarım hesabın açılış tarihi pazartesi değildir :)
Bu hızla giderseniz ürün sayınızdan dolayı aynı hızda suspend olursunuz :/

mavikorku 23-08-2020 20:20:13

@Prowess; selamlar 3 asin den dolayı hesaplarımız maalesef kapatıldı sadece arap emirlikleri açık ticket açtık dönüş bekliyoruz. Sizin bize önereceğiniz bir ülke var mı?

Prowess 23-08-2020 20:30:08

Alıntı:

mavikorku Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077898895)
@Prowess; selamlar 3 asin den dolayı hesaplarımız maalesef kapatıldı sadece arap emirlikleri açık ticket açtık dönüş bekliyoruz. Sizin bize önereceğiniz bir ülke var mı?

Selamlar, maalesef önceki mesajda da belirttim suspend olmamanız benim için mucize olurdu geçmiş olsun umarım en kısa zamanda tekrar aktif edersiniz.


mavikorku 23-08-2020 20:40:55

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077898959)
Selamlar, maalesef önceki mesajda da belirttim suspend olmamanız benim için mucize olurdu geçmiş olsun umarım en kısa zamanda tekrar aktif edersiniz.


Teşekkürler İngiltere düşünüyoruz önerir misiniz?

Prowess 23-08-2020 20:43:03

Alıntı:

mavikorku Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077899019)
Teşekkürler İngiltere düşünüyoruz önerir misiniz?

Doğru ürünler bulunursa her pazarda satış yapılabilir, buna İngiltere'de dahil :)

mavikorku 23-08-2020 20:56:56

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077899038)
Doğru ürünler bulunursa her pazarda satış yapılabilir, buna İngiltere'de dahil :)

Sorun burada yüzlerce ürün de eklesen doğru ürünü nasıl bulacağımızı bilmiyoruz tam olarak :(

Prowess 23-08-2020 21:13:53

Alıntı:

mavikorku Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077899109)
Sorun burada yüzlerce ürün de eklesen doğru ürünü nasıl bulacağımızı bilmiyoruz tam olarak :(

Satışı iyi olan,rekabet olmayan,iade problemi yaratmayacak ve marka sahibi rahatsız etmeyecek ürünler benim doğru ürünlerim

mavikorku 23-08-2020 21:15:28

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077899251)
Satışı iyi olan,rekabet olmayan,iade problemi yaratmayacak ve marka sahibi rahatsız etmeyecek ürünler benim doğru ürünlerim

Şu anda arap emirlikleride ki mağazamız açık. Dediklerinize göre bir araştırma yapalım hocam bulursak iyi bir şey yoksa şu zamanda covidden dolayı iş güç para yok borç çok

Prowess 25-08-2020 18:18:11

Her gün birileri linkten kayıt oluyor banada mail geliyor, kayıt olan arkadaşlar nerdesiniz yazın yahu durumlar nedir

info 28-08-2020 22:49:45

Merhabalar. Bu işe başlıcam ama çok detaylı . Merhabalar. İnternette her kaynakta farklı farklı bilgilere denk geliyorum. Sadece bu konu hakkında hangi kaynakları incelemem gerekiyor yol gösterebilir misiniz?. Ürünüm hakkında bilgi vereyim. Üreticiyim ve stok sorunu yaşamayacağım seramik kahve fincanı üretimi yapıyorum (kendi tasarımım) bizim türklerden çok güzel dönüş oldu. 1 ayda ve 1k instagram takipçimle 7k ya yakın para kazandım. Yaklaşık 350adet sattım. Tasarımıma güveniyorum. Bir yol gösterebilir misin?
Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077913610)
Her gün birileri linkten kayıt oluyor banada mail geliyor, kayıt olan arkadaşlar nerdesiniz yazın yahu durumlar nedir


Prowess 29-08-2020 09:48:04

Alıntı:

info Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077938600)
Merhabalar. Bu işe başlıcam ama çok detaylı . Merhabalar. İnternette her kaynakta farklı farklı bilgilere denk geliyorum. Sadece bu konu hakkında hangi kaynakları incelemem gerekiyor yol gösterebilir misiniz?. Ürünüm hakkında bilgi vereyim. Üreticiyim ve stok sorunu yaşamayacağım seramik kahve fincanı üretimi yapıyorum (kendi tasarımım) bizim türklerden çok güzel dönüş oldu. 1 ayda ve 1k instagram takipçimle 7k ya yakın para kazandım. Yaklaşık 350adet sattım. Tasarımıma güveniyorum. Bir yol gösterebilir misin?

Merhaba, bir çok yerli yabancı kaynak var araştırmanız gerekiyor.Yapacağınız iş dropshipping değil kendi ürününü satacaksınız iş modeli farklı.
Türkiye'de türk kahvesi popüler amerika pazarını araştırmanız gerek, amazon satıcı hesabınızı açarak başlayabilirsiniz oyle hemen açayım ile olmuyor maalesef bir kaç haftanızı buna ayırın nasıl açılır,evraklar nasıl olmalı vs.

Size hesabınızı açalım diyenlerin geçmişine bakın,ilk açıyım sonra para ver diyenlere inanmayın amazona kimlik bilgilerinizi veriyorsunuz yanlış işlemler yüzünden daha çok sizi uğraştırır hatta hiç satış bile yapamazsınız.Hesap bir kere açılıyor olmadı başka bir mail ile deneyim diye bir olay yok.

teknoman 29-08-2020 14:52:26

Merhaba,
Öncelikle böyle bir başlık açarak tecrübelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim.

Benim merak ettiğim iki konu var. Yazılım olarak sadece sellerrunning mi kullanıyorsunuz, başka kullandığınız yazılım yada site var mı?
Kargoları gönderirken ürünün üzerindeki kargo irsaliyesine nasıl kendi firmanızın ismini yazdırıyorsunuz? Sonuçta ürün hiç elinize ulaşmıyor bu işlemi kim yapıyor? Kargoyu sanki siz gönderiyormuşsunuz gibi gözüküyor.

Prowess 29-08-2020 14:55:04

Alıntı:

teknoman Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077942285)
Merhaba,
Öncelikle böyle bir başlık açarak tecrübelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim.

Benim merak ettiğim iki konu var. Yazılım olarak sadece sellerrunning mi kullanıyorsunuz, başka kullandığınız yazılım yada site var mı?
Kargoları gönderirken ürünün üzerindeki kargo irsaliyesine nasıl kendi firmanızın ismini yazdırıyorsunuz? Sonuçta ürün hiç elinize ulaşmıyor bu işlemi kim yapıyor? Kargoyu sanki siz gönderiyormuşsunuz gibi gözüküyor.

Merhaba, farklı yazılımlar da denedim şuan sellerrunning kullanıyorum.
Kargoyu amazon.com'dan alıp anlaşmalı olduğumuz depoya çekiyoruz orada kontrol edilip, tekrar kargo etiketi oluşturuluyor ve feedback kartı ekleniyor.Tabi oluşturulan bütün etiketler bizim adımıza

teknoman 29-08-2020 15:00:22

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077942308)
Merhaba, farklı yazılımlar da denedim şuan sellerrunning kullanıyorum.
Kargoyu amazon.com'dan alıp anlaşmalı olduğumuz depoya çekiyoruz orada kontrol edilip, tekrar kargo etiketi oluşturuluyor ve feedback kartı ekleniyor.Tabi oluşturulan bütün etiketler bizim adımıza

Depo ile anlaşmayı nasıl ve nerden yaptınız. Sanırım dropshipping yaparken suspend olmamak için kilit noktalardan biri kargo etiketi bastırıp kargoyu sanki biz gönderiyormuşuz gibi yapıp olası amazon suspend olaylarında kanıt oluşturmak.

Prowess 29-08-2020 15:05:36

Alıntı:

teknoman Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077942348)
Depo ile anlaşmayı nasıl ve nerden yaptınız. Sanırım dropshipping yaparken suspend olmamak için kilit noktalardan biri kargo etiketi bastırıp kargoyu sanki biz gönderiyormuşuz gibi yapıp olası amazon suspend olaylarında kanıt oluşturmak.

Geçmiş mesajları taramanız gerek detaylı yazdım.
https://sellercentral.amazon.com/gp/...rnal/201808410
Amazon dropshipping policy herkese açık maddeler halinde yazmışlar.
  • Kendinizi tüm ambalaj fişleri, faturalar, dış ambalajlar ve bunlarla bağlantılı olarak sağlanan veya verilen diğer bilgilerde ürünlerinizin satıcısı olarak tanıtın;
  • Siparişi göndermeden önce, bir üçüncü şahıs nakliye firmasını tanımlayan ambalaj fişlerini, faturaları, harici ambalajları veya diğer bilgileri çıkarın;
Bu iki madde için;
1-Kargo takip numaram var
2-Kargo etiketinin görseli var
3-Kargo faturası var
4-Depo sözleşmesi var
5-Depo faturası var.
6-Amazon faturası var

Bu belgeler ile amazonun istediği dilde bir appeal gönderince hesap kapalıysa zaten açılıyor ki fazlasıyla açtık.

CodevenAgency 31-08-2020 13:24:59

Hocam selamlar, bu aracı olan ve ürün etiketlerini değiştiren depo firmasını nereden bulabiliriz ? ve ek olarak çalıştığınız veya önerebileceğiniz bir depo varmıdır ?

Prowess 31-08-2020 15:33:15

Alıntı:

CtnDigital Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077956538)
Hocam selamlar, bu aracı olan ve ürün etiketlerini değiştiren depo firmasını nereden bulabiliriz ? ve ek olarak çalıştığınız veya önerebileceğiniz bir depo varmıdır ?

Merhaba, yorumların birinde depo olayını çok detaylı olarak anlattım bir göz atın bulamazsanız alıntılarım.

Akapunko 05-09-2020 01:41:46

GTIN numarası olmayan ürünü gonderebiliyor muyum

Prowess 05-09-2020 01:47:50

Alıntı:

Akapunko Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077991428)
GTIN numarası olmayan ürünü gonderebiliyor muyum

Ürünün Amazon kataloğunda olması gerek, kataloğa UPC-GTIN herhangi biri ile kaydı yapılabilir.

mavikorku 05-09-2020 10:28:58

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077991465)
Ürünün Amazon kataloğunda olması gerek, kataloğa UPC-GTIN herhangi biri ile kaydı yapılabilir.

Hocam merhaba,

BuyBox Ne Zaman Gelir sizce?
Ve 2 hafta oldu daha satışımız olmadı önerebileceği kategori var mı acaba?

Prowess 06-09-2020 22:39:13

Buybox algoritması her hesapta farklı çalışıyor hesap geçmişi,feedback,satış rakamları,gönderim hızı vs.
Hesap yeniyse bütün envanterde lowest olmaya çalışın

Kamaraa 07-09-2020 21:58:15

ilk başlarken daha hiçbirşey bilmediğiniz zamanlardada nasıl başladınız tavsiyeleriniz var mı birde bütçe ne kadar olmalı

Prowess 08-09-2020 00:04:39

Alıntı:

Kamaraa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078011022)
ilk başlarken daha hiçbirşey bilmediğiniz zamanlardada nasıl başladınız tavsiyeleriniz var mı birde bütçe ne kadar olmalı

Bir işe başlarken de hali hazır aktif o işi yürütürken de zamanım oldukça sürekli araştırırım işim dijital olduğu için sürekli yeni şeyler sürekli yeni trendler çıkıyor size de tavsiye ederim araştırmak güzeldir bir yerden başlarsanız devamı gelir zaten.
Bütçe benim görüşüm daha azı ile yapanlar elbet vardır ama min. 5bintl ya kartınızda yada cebinizde hazır olmalı

cumbullop 17-09-2020 17:34:35

klasik dropshipping yapacağım.vergi ödemem gerekiyor mu? herhangi bir sorun yaşar mıyım? ödemeyi nasıl alıyoruz?

Prowess 17-09-2020 17:35:51

Alıntı:

cumbullop Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078087828)
klasik dropshipping yapacağım.vergi ödemem gerekiyor mu? herhangi bir sorun yaşar mıyım? ödemeyi nasıl alıyoruz?

Vergi konuları hakkında bir tavsiye veremem, işin uzmanına danışmanız gerek ödemeyi banka hesabınıza alabilirsiniz

Hayko 18-09-2020 07:54:44

Konu sahibi arkadaşımızın vasıtası ile bende biraz amazon denemesi yaptım. Edindiğim tecrübeleri yeni başlayacak arkadaşlar için yazma isterim.

Öncelikle eğer yeni bir amazon satıcı hesabı açacaksanız mutlaka kendinize ait bilgilerle veya mağaza sahibi bilgileri ile açın. Amazon ilk etapta sizden pasaport-ehliyet ve banka hesap özeti-kredi kartı hesap özeti benzeri bilgiler isteyecektir. Amazon hesaplar konusunda oldukça hassas hesap ilişkilendirme vs sorunu yaşatabilir. Aynı ip-bilgisayar üzerinden farklı kişilere ait mağazalara giriş yapmanızı da tavsiye etmiyorum. Bu tür işlemler için vds tarzı uzak masaüstü kullanabilirsiniz.

Mazağa açılışlarınızı bir an önce gerçekleştirin. Şuan Singapur, Birleşik Arap Emirlikleri ülkelerinde amazon mağaza ücreti yok profesyonel hesap açabilirsiniz. Diğer pazarlar içinde bireysel hesap oluşturun. Mağazaları hemen açın ve onaylatın ki mağaza süreniz uzun olsun. Amazon ürün ekleme konusunda n11, gittigidiyor gibi değil her mağaza için ayrı haftalık ürün ekleme limitleri var. Mağaza onayından sonra hızlı bir şekilde 1-2k ürün yüklerseniz sorun yaşamanız kesin gibi. Kaldı ki 0 satış ile sorun yaşarsanız mağazanızı tekrar aktifleştirmeniz bir hayli zor olacaktır.

Günlük ve haftalık belirli sayıda ürün ekleyin. Üstte bahsettiğim gibi daha 1 ayı dolmamış mağazanız varsa haftalık 50 rakamının üzerine çıkmayın. Satış geldikçe, süre uzadıkça haftalık rakamları arttırarak ilerleyin.

SellerRunning benzeri bir program kullanıyorsanız kar oranlarınızı makul tutun. Amazon fiyatı çok düşük ürünler veya çok yüksek ürünler için size uyarı gönderebilir. Mağaza sağlığınız için bu uyarıları ne kadar az alırsanız o kadar iyi.

Bu yazdıklarım benim şuana kadar yaşadığım sorunlar. Yeni başladığım hatta pek de başlayamadığım için bu kadar tecrübem oldu. İlerleyen zamanlarda yeni tecrübeler edindikçe de konu altından yazarım. En azından buraya kadar okuyan arkadaşım varsa umarım benim yaşadığım sorunları yaşamaz :)

Mephobia 18-09-2020 17:59:48

bu işe yeni yeni girişiyorum birkaç udemyden kurs aldım kafamda bir şeyler oturdu. singapur hesap açıyordum lakin kimlik kartı istemiyor benim pasaportum ve ehliyetim yok, kimlik ile hesabı oluşturacaktım, yardımcı olur musunuz izlediğim eğitimlerde kimlik ile üye olunduğu söyleniyordu

furkanture 18-09-2020 18:02:13

Alıntı:

samfaqua Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078095704)
bu işe yeni yeni girişiyorum birkaç udemyden kurs aldım kafamda bir şeyler oturdu. singapur hesap açıyordum lakin kimlik kartı istemiyor benim pasaportum ve ehliyetim yok, kimlik ile hesabı oluşturacaktım, yardımcı olur musunuz izlediğim eğitimlerde kimlik ile üye olunduğu söyleniyordu

Pasaport seçerek Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Kartını 600 dpi taratın gönderin.

ErenAkgz 21-09-2020 23:56:46

Merhaba, öncelikle böyle bir konu açtığınız için teşekkürler. Bende DropShipping yapmak istiyorum bunun için başlangıç sermayesi en az kaç TL olması lazım?

Prowess 22-09-2020 00:58:41

Alıntı:

ErenAkgz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078119029)
Merhaba, öncelikle böyle bir konu açtığınız için teşekkürler. Bende DropShipping yapmak istiyorum bunun için başlangıç sermayesi en az kaç TL olması lazım?

Benim görüşüm daha azı ile yapanlar elbet vardır ama min 500-600 dolar ya kartınızda yada cebinizde hazır olmalı

yusufislambalci 22-09-2020 11:36:43

Hocam ben de bu konuya ilgiliyim fakat nereden başlasam bilemiyorum. Youtube'dan videolar izledim dediniz. Bir çok video var herkes bir şeyler anlatıyor. Siz kimi önerirsiniz bu işi güzel öğretebilecek?

Stanly 24-09-2020 19:49:00

Merhaba,

Öncelikle verdiğiniz tüm değerli bilgiler için teşekkürler. Konuyu ilk günden beri takip ediyorum, baştan sona okudum ve çeşitli araştırmalarla geçen hafta singapur mağazamı oluşturup 2 gün önce ilk ürünleri girmeye başladım yazılım yardımıyla.

Birden fazla seller account açma hakkında kafama takılan bir soru var.
Aynı ip ile farklı ülkeler için 1'er seller account açsak problem olacak mıdır yoksa her biri için farklı ipler mi kullanmak gerekir?
Birde hepsini oluşturmak için business adres olarak aynı olmalarında bir sakınca var mı, hepsi farklı adres, ad soyad vs. ile mi açılması gerekli?

Şimdiden teşekkür ederim.

Prowess 24-09-2020 21:55:50

Alıntı:

Stanly Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078138977)
Merhaba,

Öncelikle verdiğiniz tüm değerli bilgiler için teşekkürler. Konuyu ilk günden beri takip ediyorum, baştan sona okudum ve çeşitli araştırmalarla geçen hafta singapur mağazamı oluşturup 2 gün önce ilk ürünleri girmeye başladım yazılım yardımıyla.

Birden fazla seller account açma hakkında kafama takılan bir soru var.
Aynı ip ile farklı ülkeler için 1'er seller account açsak problem olacak mıdır yoksa her biri için farklı ipler mi kullanmak gerekir?
Birde hepsini oluşturmak için business adres olarak aynı olmalarında bir sakınca var mı, hepsi farklı adres, ad soyad vs. ile mi açılması gerekli?

Şimdiden teşekkür ederim.

Merhaba, mevcut hesap ile diğer pazarlara sell global kısmından mağaza başvurusunu yapabilirsiniz hesaplarınız aynı mail adresinde olur.
Eğer aynı pazarda ikinci bir hesap açacaksanız farklı ip,bilgisayar,kişi ve adres olması gerekiyor kısaca her şey farklı olması gerek.Eğer aynı olursa ilişkilendirilmiş suspend olursunuz

afghani 26-09-2020 18:20:30

Konunuz için teşekkürler ve ayrıca da bol kazançlar diliyorum,
Benim sormak istediğim konu şu ki ;
Araştırdığım kadarı ile satıcı olabilmek için mutlaka bir kredi kartı tanıtmamız gerekiyor, 12 ayı aylık 40 dolar gibi kesmek için, satış yapmadığımız ayları da geri ödüyor bize doğru mu?
Ayrıca bazı eğitim veren yerler var amazon ile ilgili, hem hesap açıyorlar hem eğitim veriyorlar, sorularımıza cevap buluyoruz ve hesabımız suspend olduğu zaman açıyorlar, sermayesiz iş modelini anlatıyorlar, sizce ne kadar yardımcı olur bize?
Sizde almadan sat mı yapıyorsunuz yoksa etketleme şeklinde mı satış yapıyorsunuz?
Ayrıca firma ürün bulmamızda ve seçmemizde yardımcı olacaklarını belirtiyorlar ve bir kaç paralı programıda 1 yıllık kullanmamızı sağlıyor bu hizmetlere karşı da 1000 Dolar gibi bir ücret alıyorlar. Sizin fikriniz nedir bu konuda

Prowess 27-09-2020 00:33:13

Alıntı:

afghani Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078152119)
Konunuz için teşekkürler ve ayrıca da bol kazançlar diliyorum,
Benim sormak istediğim konu şu ki ;
Araştırdığım kadarı ile satıcı olabilmek için mutlaka bir kredi kartı tanıtmamız gerekiyor, 12 ayı aylık 40 dolar gibi kesmek için, satış yapmadığımız ayları da geri ödüyor bize doğru mu?
Ayrıca bazı eğitim veren yerler var amazon ile ilgili, hem hesap açıyorlar hem eğitim veriyorlar, sorularımıza cevap buluyoruz ve hesabımız suspend olduğu zaman açıyorlar, sermayesiz iş modelini anlatıyorlar, sizce ne kadar yardımcı olur bize?
Sizde almadan sat mı yapıyorsunuz yoksa etketleme şeklinde mı satış yapıyorsunuz?
Ayrıca firma ürün bulmamızda ve seçmemizde yardımcı olacaklarını belirtiyorlar ve bir kaç paralı programıda 1 yıllık kullanmamızı sağlıyor bu hizmetlere karşı da 1000 Dolar gibi bir ücret alıyorlar. Sizin fikriniz nedir bu konuda

Merhaba, kredi kartı ektresine ihtiyacınız oluyor hesabınızı açarken adres doğrulaması yapıyorsunuz.
Kuzey amerika pazarının aylık ücreti var uae,sg gibi pazarlarda mağaza ücreti yok oralardan başlamanız daha kolay olur kuzey amerika pazarını aktif etmek zor.
Çok fazla danışmanlık ve eğitim veren kurum ve kişiler var, eğitim almak işleri hızlandırır ama 1000dolar gibi fahiş fiyatlara bir yıllık otomasyon veya yazılım hizmet veren kişilere itibar etmeyin derim çok fazla pişman olan var.

afghani 27-09-2020 17:10:17

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078154460)
Merhaba, kredi kartı ektresine ihtiyacınız oluyor hesabınızı açarken adres doğrulaması yapıyorsunuz.
Kuzey amerika pazarının aylık ücreti var uae,sg gibi pazarlarda mağaza ücreti yok oralardan başlamanız daha kolay olur kuzey amerika pazarını aktif etmek zor.
Çok fazla danışmanlık ve eğitim veren kurum ve kişiler var, eğitim almak işleri hızlandırır ama 1000dolar gibi fahiş fiyatlara bir yıllık otomasyon veya yazılım hizmet veren kişilere itibar etmeyin derim çok fazla pişman olan var.

Yorum için nteşekkürler,
Açıkçası olay şundan ibaret:
Kuzey Amerika pazarı daha iyi ve gelirin dolar üzerinden diyorlar,
herhangi bir işlem yapmadan onlar aktif ediyorlar ve olurda bir sıkıntı olursa onla çözecek,
Amazonda hesap açmak ve suspend yememek de biraz bilgi ve gayret istiyor, tabi zamanla bizde öğreniriz belki ama ilk etapta zor gelebilir diye düşünüyorum,
Ürün bulmak seçmek vs. hepsi bana karmaşık geliyor,

Siz nasıl yaptınız? var mı önerebileceğiniz ücretsiz eğitim veya kaynak...

Karyotip 27-09-2020 20:18:02

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078154460)
Merhaba, kredi kartı ektresine ihtiyacınız oluyor hesabınızı açarken adres doğrulaması yapıyorsunuz.
Kuzey amerika pazarının aylık ücreti var uae,sg gibi pazarlarda mağaza ücreti yok oralardan başlamanız daha kolay olur kuzey amerika pazarını aktif etmek zor.
Çok fazla danışmanlık ve eğitim veren kurum ve kişiler var, eğitim almak işleri hızlandırır ama 1000dolar gibi fahiş fiyatlara bir yıllık otomasyon veya yazılım hizmet veren kişilere itibar etmeyin derim çok fazla pişman olan var.

Merhabalar hocam,

1. Online arbitraj için toptancıdan ürün satın alma ve ara depoya gönderme aşamalarını anlatan bir içerik mevcut mu?
2.Ürün analizi için kullandığınız ücretsiz yazılımlar var mıdır? Eğitim ve yazılımların ücretini yüksek buldum. Bu eğitimleri satanları samimi bulmadım.
3.Önerebileceğiniz toptancı sitesi var mıdır?

İnternette bazı videolar buldum fakat ürünü satın alıp ara depoya gönderme aşamalarını anlatan ve sonrasında amazon deposuna aktarma sürecini anlayamadım.

Prowess 27-09-2020 22:32:46

Alıntı:

afghani Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078157908)
Yorum için nteşekkürler,
Açıkçası olay şundan ibaret:
Kuzey Amerika pazarı daha iyi ve gelirin dolar üzerinden diyorlar,
herhangi bir işlem yapmadan onlar aktif ediyorlar ve olurda bir sıkıntı olursa onla çözecek,
Amazonda hesap açmak ve suspend yememek de biraz bilgi ve gayret istiyor, tabi zamanla bizde öğreniriz belki ama ilk etapta zor gelebilir diye düşünüyorum,
Ürün bulmak seçmek vs. hepsi bana karmaşık geliyor,

Siz nasıl yaptınız? var mı önerebileceğiniz ücretsiz eğitim veya kaynak...

Kuzey amerika pazarı 10x satış oluyorsa uae,sg pazarlarının toplamı 1x arada ki fark belki daha fazla bu doğru ama hesap açmakta aynı oradan zor sg'ye bugün başvurursunuz yarın açılır kuzey amerika pazarını açılması için bir yıl uğraşanlar var, öyle biz açıyoruz kuzey amerika hesabını diyenlere inanmayın refaranslarını kontrol edin.
Ayrıca kuzey amerika tecrübe ister küçük pazarlarda işi öğrendikten sonra başlamanız daha doğru

Diğer konular bir anda olacak işler değil eğitim ile de olacak işler değil sizin kendiniz tecrübe etmeniz gerek kimse size al bu ürünü sat demez siz bulacaksınız araştıracaksınız en önemlisi test edeceksiniz.

Alıntı:

Karyotip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078158977)
Merhabalar hocam,

1. Online arbitraj için toptancıdan ürün satın alma ve ara depoya gönderme aşamalarını anlatan bir içerik mevcut mu?
2.Ürün analizi için kullandığınız ücretsiz yazılımlar var mıdır? Eğitim ve yazılımların ücretini yüksek buldum. Bu eğitimleri satanları samimi bulmadım.
3.Önerebileceğiniz toptancı sitesi var mıdır?

İnternette bazı videolar buldum fakat ürünü satın alıp ara depoya gönderme aşamalarını anlatan ve sonrasında amazon deposuna aktarma sürecini anlayamadım.

Merhaba,
Son zamanlarda eğitim almadım araştırsanız elbet eğitim veren vardır zira satış yapandan çok eğitim satan kişilerle dolu bir sektör :)
2-helium10 ve junglescout kullanıyorum
3-google :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:10:49.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.