![]() |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Bu hızla giderseniz ürün sayınızdan dolayı aynı hızda suspend olursunuz :/ |
@Prowess; selamlar 3 asin den dolayı hesaplarımız maalesef kapatıldı sadece arap emirlikleri açık ticket açtık dönüş bekliyoruz. Sizin bize önereceğiniz bir ülke var mı? |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Her gün birileri linkten kayıt oluyor banada mail geliyor, kayıt olan arkadaşlar nerdesiniz yazın yahu durumlar nedir |
Merhabalar. Bu işe başlıcam ama çok detaylı . Merhabalar. İnternette her kaynakta farklı farklı bilgilere denk geliyorum. Sadece bu konu hakkında hangi kaynakları incelemem gerekiyor yol gösterebilir misiniz?. Ürünüm hakkında bilgi vereyim. Üreticiyim ve stok sorunu yaşamayacağım seramik kahve fincanı üretimi yapıyorum (kendi tasarımım) bizim türklerden çok güzel dönüş oldu. 1 ayda ve 1k instagram takipçimle 7k ya yakın para kazandım. Yaklaşık 350adet sattım. Tasarımıma güveniyorum. Bir yol gösterebilir misin? Alıntı:
|
Alıntı:
Türkiye'de türk kahvesi popüler amerika pazarını araştırmanız gerek, amazon satıcı hesabınızı açarak başlayabilirsiniz oyle hemen açayım ile olmuyor maalesef bir kaç haftanızı buna ayırın nasıl açılır,evraklar nasıl olmalı vs. Size hesabınızı açalım diyenlerin geçmişine bakın,ilk açıyım sonra para ver diyenlere inanmayın amazona kimlik bilgilerinizi veriyorsunuz yanlış işlemler yüzünden daha çok sizi uğraştırır hatta hiç satış bile yapamazsınız.Hesap bir kere açılıyor olmadı başka bir mail ile deneyim diye bir olay yok. |
Merhaba, Öncelikle böyle bir başlık açarak tecrübelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Benim merak ettiğim iki konu var. Yazılım olarak sadece sellerrunning mi kullanıyorsunuz, başka kullandığınız yazılım yada site var mı? Kargoları gönderirken ürünün üzerindeki kargo irsaliyesine nasıl kendi firmanızın ismini yazdırıyorsunuz? Sonuçta ürün hiç elinize ulaşmıyor bu işlemi kim yapıyor? Kargoyu sanki siz gönderiyormuşsunuz gibi gözüküyor. |
Alıntı:
Kargoyu amazon.com'dan alıp anlaşmalı olduğumuz depoya çekiyoruz orada kontrol edilip, tekrar kargo etiketi oluşturuluyor ve feedback kartı ekleniyor.Tabi oluşturulan bütün etiketler bizim adımıza |
Alıntı:
|
Alıntı:
https://sellercentral.amazon.com/gp/...rnal/201808410 Amazon dropshipping policy herkese açık maddeler halinde yazmışlar.
1-Kargo takip numaram var 2-Kargo etiketinin görseli var 3-Kargo faturası var 4-Depo sözleşmesi var 5-Depo faturası var. 6-Amazon faturası var Bu belgeler ile amazonun istediği dilde bir appeal gönderince hesap kapalıysa zaten açılıyor ki fazlasıyla açtık. |
Hocam selamlar, bu aracı olan ve ürün etiketlerini değiştiren depo firmasını nereden bulabiliriz ? ve ek olarak çalıştığınız veya önerebileceğiniz bir depo varmıdır ? |
Alıntı:
|
GTIN numarası olmayan ürünü gonderebiliyor muyum |
Alıntı:
|
Alıntı:
BuyBox Ne Zaman Gelir sizce? Ve 2 hafta oldu daha satışımız olmadı önerebileceği kategori var mı acaba? |
Buybox algoritması her hesapta farklı çalışıyor hesap geçmişi,feedback,satış rakamları,gönderim hızı vs. Hesap yeniyse bütün envanterde lowest olmaya çalışın |
ilk başlarken daha hiçbirşey bilmediğiniz zamanlardada nasıl başladınız tavsiyeleriniz var mı birde bütçe ne kadar olmalı |
Alıntı:
Bütçe benim görüşüm daha azı ile yapanlar elbet vardır ama min. 5bintl ya kartınızda yada cebinizde hazır olmalı |
klasik dropshipping yapacağım.vergi ödemem gerekiyor mu? herhangi bir sorun yaşar mıyım? ödemeyi nasıl alıyoruz? |
Alıntı:
|
Konu sahibi arkadaşımızın vasıtası ile bende biraz amazon denemesi yaptım. Edindiğim tecrübeleri yeni başlayacak arkadaşlar için yazma isterim. Öncelikle eğer yeni bir amazon satıcı hesabı açacaksanız mutlaka kendinize ait bilgilerle veya mağaza sahibi bilgileri ile açın. Amazon ilk etapta sizden pasaport-ehliyet ve banka hesap özeti-kredi kartı hesap özeti benzeri bilgiler isteyecektir. Amazon hesaplar konusunda oldukça hassas hesap ilişkilendirme vs sorunu yaşatabilir. Aynı ip-bilgisayar üzerinden farklı kişilere ait mağazalara giriş yapmanızı da tavsiye etmiyorum. Bu tür işlemler için vds tarzı uzak masaüstü kullanabilirsiniz. Mazağa açılışlarınızı bir an önce gerçekleştirin. Şuan Singapur, Birleşik Arap Emirlikleri ülkelerinde amazon mağaza ücreti yok profesyonel hesap açabilirsiniz. Diğer pazarlar içinde bireysel hesap oluşturun. Mağazaları hemen açın ve onaylatın ki mağaza süreniz uzun olsun. Amazon ürün ekleme konusunda n11, gittigidiyor gibi değil her mağaza için ayrı haftalık ürün ekleme limitleri var. Mağaza onayından sonra hızlı bir şekilde 1-2k ürün yüklerseniz sorun yaşamanız kesin gibi. Kaldı ki 0 satış ile sorun yaşarsanız mağazanızı tekrar aktifleştirmeniz bir hayli zor olacaktır. Günlük ve haftalık belirli sayıda ürün ekleyin. Üstte bahsettiğim gibi daha 1 ayı dolmamış mağazanız varsa haftalık 50 rakamının üzerine çıkmayın. Satış geldikçe, süre uzadıkça haftalık rakamları arttırarak ilerleyin. SellerRunning benzeri bir program kullanıyorsanız kar oranlarınızı makul tutun. Amazon fiyatı çok düşük ürünler veya çok yüksek ürünler için size uyarı gönderebilir. Mağaza sağlığınız için bu uyarıları ne kadar az alırsanız o kadar iyi. Bu yazdıklarım benim şuana kadar yaşadığım sorunlar. Yeni başladığım hatta pek de başlayamadığım için bu kadar tecrübem oldu. İlerleyen zamanlarda yeni tecrübeler edindikçe de konu altından yazarım. En azından buraya kadar okuyan arkadaşım varsa umarım benim yaşadığım sorunları yaşamaz :) |
bu işe yeni yeni girişiyorum birkaç udemyden kurs aldım kafamda bir şeyler oturdu. singapur hesap açıyordum lakin kimlik kartı istemiyor benim pasaportum ve ehliyetim yok, kimlik ile hesabı oluşturacaktım, yardımcı olur musunuz izlediğim eğitimlerde kimlik ile üye olunduğu söyleniyordu |
Alıntı:
|
Merhaba, öncelikle böyle bir konu açtığınız için teşekkürler. Bende DropShipping yapmak istiyorum bunun için başlangıç sermayesi en az kaç TL olması lazım? |
Alıntı:
|
Hocam ben de bu konuya ilgiliyim fakat nereden başlasam bilemiyorum. Youtube'dan videolar izledim dediniz. Bir çok video var herkes bir şeyler anlatıyor. Siz kimi önerirsiniz bu işi güzel öğretebilecek? |
Merhaba, Öncelikle verdiğiniz tüm değerli bilgiler için teşekkürler. Konuyu ilk günden beri takip ediyorum, baştan sona okudum ve çeşitli araştırmalarla geçen hafta singapur mağazamı oluşturup 2 gün önce ilk ürünleri girmeye başladım yazılım yardımıyla. Birden fazla seller account açma hakkında kafama takılan bir soru var. Aynı ip ile farklı ülkeler için 1'er seller account açsak problem olacak mıdır yoksa her biri için farklı ipler mi kullanmak gerekir? Birde hepsini oluşturmak için business adres olarak aynı olmalarında bir sakınca var mı, hepsi farklı adres, ad soyad vs. ile mi açılması gerekli? Şimdiden teşekkür ederim. |
Alıntı:
Eğer aynı pazarda ikinci bir hesap açacaksanız farklı ip,bilgisayar,kişi ve adres olması gerekiyor kısaca her şey farklı olması gerek.Eğer aynı olursa ilişkilendirilmiş suspend olursunuz |
Konunuz için teşekkürler ve ayrıca da bol kazançlar diliyorum, Benim sormak istediğim konu şu ki ; Araştırdığım kadarı ile satıcı olabilmek için mutlaka bir kredi kartı tanıtmamız gerekiyor, 12 ayı aylık 40 dolar gibi kesmek için, satış yapmadığımız ayları da geri ödüyor bize doğru mu? Ayrıca bazı eğitim veren yerler var amazon ile ilgili, hem hesap açıyorlar hem eğitim veriyorlar, sorularımıza cevap buluyoruz ve hesabımız suspend olduğu zaman açıyorlar, sermayesiz iş modelini anlatıyorlar, sizce ne kadar yardımcı olur bize? Sizde almadan sat mı yapıyorsunuz yoksa etketleme şeklinde mı satış yapıyorsunuz? Ayrıca firma ürün bulmamızda ve seçmemizde yardımcı olacaklarını belirtiyorlar ve bir kaç paralı programıda 1 yıllık kullanmamızı sağlıyor bu hizmetlere karşı da 1000 Dolar gibi bir ücret alıyorlar. Sizin fikriniz nedir bu konuda |
Alıntı:
Kuzey amerika pazarının aylık ücreti var uae,sg gibi pazarlarda mağaza ücreti yok oralardan başlamanız daha kolay olur kuzey amerika pazarını aktif etmek zor. Çok fazla danışmanlık ve eğitim veren kurum ve kişiler var, eğitim almak işleri hızlandırır ama 1000dolar gibi fahiş fiyatlara bir yıllık otomasyon veya yazılım hizmet veren kişilere itibar etmeyin derim çok fazla pişman olan var. |
Alıntı:
Açıkçası olay şundan ibaret: Kuzey Amerika pazarı daha iyi ve gelirin dolar üzerinden diyorlar, herhangi bir işlem yapmadan onlar aktif ediyorlar ve olurda bir sıkıntı olursa onla çözecek, Amazonda hesap açmak ve suspend yememek de biraz bilgi ve gayret istiyor, tabi zamanla bizde öğreniriz belki ama ilk etapta zor gelebilir diye düşünüyorum, Ürün bulmak seçmek vs. hepsi bana karmaşık geliyor, Siz nasıl yaptınız? var mı önerebileceğiniz ücretsiz eğitim veya kaynak... |
Alıntı:
1. Online arbitraj için toptancıdan ürün satın alma ve ara depoya gönderme aşamalarını anlatan bir içerik mevcut mu? 2.Ürün analizi için kullandığınız ücretsiz yazılımlar var mıdır? Eğitim ve yazılımların ücretini yüksek buldum. Bu eğitimleri satanları samimi bulmadım. 3.Önerebileceğiniz toptancı sitesi var mıdır? İnternette bazı videolar buldum fakat ürünü satın alıp ara depoya gönderme aşamalarını anlatan ve sonrasında amazon deposuna aktarma sürecini anlayamadım. |
Alıntı:
Ayrıca kuzey amerika tecrübe ister küçük pazarlarda işi öğrendikten sonra başlamanız daha doğru Diğer konular bir anda olacak işler değil eğitim ile de olacak işler değil sizin kendiniz tecrübe etmeniz gerek kimse size al bu ürünü sat demez siz bulacaksınız araştıracaksınız en önemlisi test edeceksiniz. Alıntı:
Son zamanlarda eğitim almadım araştırsanız elbet eğitim veren vardır zira satış yapandan çok eğitim satan kişilerle dolu bir sektör :) 2-helium10 ve junglescout kullanıyorum 3-google :) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:10:49. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.