R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Dropshipping (https://www.r10.net/dropshipping/)
-   -   Amazon Dropshipping soru-cevap (https://www.r10.net/dropshipping/2405749-amazon-dropshipping-soru-cevap.html)

siberkaptan 27-07-2020 09:23:19

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077688049)
Ara depo verdiği hizmet için fatura düzenleyebilir yani taşımacılık hizmeti için, size ürün faturası ürün almadan hiç kimse vermez.

Ürün faturası ise amazon.com dan temin edeceksiniz veya aldığınız başka bir şirketten ben ürünleri amazondan tedarik ediyorum daha sağlıklı duruyor.

Ürün faturasını diyelim ki amazondan temin ediyoruz ancak demek istediği şey bu ürün bizim elimize gelmiyor ve biz ürünü başkasının adına spariş veriyoruz bu nasıl çözülecek ? ben ürünü aldığım amazon.com satıcısıyla mı iletişime geçim faturayı bana kes diyeceğim

Prowess 27-07-2020 09:32:09

Alıntı:

siberkaptan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077690507)
Ürün faturasını diyelim ki amazondan temin ediyoruz ancak demek istediği şey bu ürün bizim elimize gelmiyor ve biz ürünü başkasının adına spariş veriyoruz bu nasıl çözülecek ? ben ürünü aldığım amazon.com satıcısıyla mı iletişime geçim faturayı bana kes diyeceğim

Ürün sizin elinize geliyor, şöyle Amazon warehouse'dan anlaşmalı olduğunuz aracı depoya gidiyor orada üçüncü taraf bir satıcının etiket,fatura ve ambalajları kaldırılıyor sizin adınıza fatura,kargo etiketi ve ambalajlama yapılıyor.
Amazon'da satıcı ile iletişime geçmenize gerek yok, siparişlerim bölümünden ürünün Amazon faturasına ulaşabilirsiniz, aynı şekilde sizden bir ürün alan müşteride buradan faturasına ulaşabilir.

bayburt16 27-07-2020 09:56:09

Selam güzel bir konu olmuş. Ben de 2 hafta önce açtım hesabı ama bu klasik drop yapmamak için bekliyorum ve öğreniyorum. Tavsiyen olur mu benim için bu arada fba de başladım Amerika'da.

SaMuSiA 27-07-2020 10:03:53

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077416021)
Merhaba, amazon dropshipping konusu forumda görmedim.
Elbet yapan arkadaşlar vardır hangi pazarda hangi yazılımları kullanıyorsunuz, satışlar nasıl az fikir alışverişi yapalım :)

Ayrıca iş modeli hakkında kafanıza takılan, sormak istedikleriniz varsa bilgim dahilinde konunun altında yanıtlıyorum.

Özelden kazançları çok soranlar olduğu için konuya ekliyorum, ayrıca iş hakkında soruları özel mesaj olarak değil konu altına yazarsanız herkes faydalanır.
1 Birleşik Arap Emirlikleri Dirhemi eşittir 1,87 Türk Lirası




Sıkça gelen soruları buraya ekliyorum;

Amazon Dropshipping izin vermiyor, hesapları kapatıyor bu iş yapılmaz sorusu;


Amazon fba nedir?
Amazon Dropshiping nedir?
Bu ikisi aynı şey mi? Farklı bir şeyler mi?
5000 TL gibi bir bütçe ile ne önerirsiniz ufak ufak olsun damlaya damlaya göl olsun.
Şirket kurmam gerekir mi?
Şahıs şirketi ile olur mu?
Google reklamı vb reklam vermem gerekiyor mu?

Bu konuda yardımcı olursanız çok memnun olurum.

Prowess 27-07-2020 10:05:55

Alıntı:

bayburt16 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077690619)
Selam güzel bir konu olmuş. Ben de 2 hafta önce açtım hesabı ama bu klasik drop yapmamak için bekliyorum ve öğreniyorum. Tavsiyen olur mu benim için bu arada fba de başladım Amerika'da.

Selamlar, dropshipping amazon kurallarına göre yapmak için ara depo ile anlaşmanız yeterli bir kaç önemli trik var onları da öğrendiğiniz zaman içiniz rahat bu işi yapabilirsiniz.

Şu önemli; amazon hesabımı kapatmayacak hiçbir sorun olmayacak değil elbette yukarıda belirtiğim şekilde nasıl istiyorlarsa öyle yaptım; 1,5 ay amazon hesabımı kapalı tuttu bu süreçte elimdeki depo sözleşmesi,depo faturaları,amazon faturaları,kargo etiketlerini ve kargo takip numaraları ile onlara nasıl bir iş modeli ile satış yaptığımı anlattım kendi politikalarından refarans verdim incelediler hesabı tekrar açtılar tekrar kapatılabilir.
Ama elimde benim o belgeler olmasaydı, hesap tekrar açılmayacaktı ara deponun avantajı bu.
Bu süreçte hesabımda yaklaşık 25 bin TL para bloke oldu ve alamadım.

Amazonda bu normal bir şey sizi zaman zaman kontrol ediyorlar, bu kadar satış yapılıyor haliyle ne sattığınızı bilmek onlarında hakkı :)

FBA ayrı bir konu, tavsiye değilde detaylı sorunuz varsa bilgim dahilinde cevaplamaya çalışırım.




Alıntı:

SaMuSiA Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077690660)
Amazon fba nedir?
Amazon Dropshiping nedir?
Bu ikisi aynı şey mi? Farklı bir şeyler mi?
5000 TL gibi bir bütçe ile ne önerirsiniz ufak ufak olsun damlaya damlaya göl olsun. Bu konuda yardımcı olursanız çok memnun olurum.

FBA modelinde stok tutarsınız bu stoğu amazon depolarına gönderirsiniz, satıldıkça amazon kargolar.Stok maliyetiniz vardır.
Dropshipping ise stok tutmazsınız, satıldıkça ürünü başka bir satıcıdan satın alırsınız.Stok maliyeti yoktur, bilgi ister yanlış bir işlem büyük zarara yol açar,risklidir.

5000 TL Türkiye ortalamasında güzel bir para gibi dursa da, Dropshipping dolar bazında satışlar oluyor bir sipariş ort. 500-1000 TL civarında oluyor.
Eğer bir kredi kartınız yoksa, bu bütçe ile Dropshipping önermem ama FBA olarak Türkiye'den ürün alıp gönderim yapabilirsiniz, tabi bunun içinde Amerika satıcı hesabı açmanız gerek oda ayrı bir meslek diyelim :)
Şöyle satıcı hesapları 5bin'den başlıyor ne kadar zor olduğunu siz düşünün.

Dropshipping Amerika pazarında yapmıyoruz orada hesap açma problemi yok; Amerika'dan B.A.E,Singapur,Avusturalya gibi ülkelere satış yapıyoruz.

bayburt16 27-07-2020 10:41:11

aracı depo görevini sellerruning yazılım mı yapıyor hocam? ve ilk başlarda ne kadar ürün girilmeli hesaba
+
BAE de hesap açtık ve üstüne amerikada da hesap açtık bae de ki hesap suspend yerse amerikada kapanır mı hocam

Prowess 27-07-2020 10:46:15

Alıntı:

bayburt16 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077690907)
aracı depo görevini sellerruning yazılım mı yapıyor hocam? ve ilk başlarda ne kadar ürün girilmeli hesaba

Sellerruning yazılım deentegrasyon hizmeti veriyor, diğer yazılımlarda bu sisteme geçmeye başladı.

Başlangıçta mümkün oldukça yavaş gidilmeli, satış geldikçe ürün sayınızı artırırsınız.
İlk başta haftalık 50 ürünün üstüne çıkmayın, hepsini birden yükleyip,silmeyin

bayburt16 27-07-2020 11:02:40

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077690947)
Sellerruning yazılım deentegrasyon hizmeti veriyor, diğer yazılımlarda bu sisteme geçmeye başladı.

Başlangıçta mümkün oldukça yavaş gidilmeli, satış geldikçe ürün sayınızı artırırsınız.
İlk başta haftalık 50 ürünün üstüne çıkmayın, hepsini birden yükleyip,silmeyin

depoyu kendimiz bulacağız yani :D
peki BAE de hesap açtık ve üstüne amerikada da hesap açtık bae de ki hesap suspend yerse amerikada kapanır mı?
bir ürün kaç günde müşteriye ulaşıyor?

Prowess 27-07-2020 12:06:46

Alıntı:

bayburt16 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077691056)
depoyu kendimiz bulacağız yani :D
peki BAE de hesap açtık ve üstüne amerikada da hesap açtık bae de ki hesap suspend yerse amerikada kapanır mı?
bir ürün kaç günde müşteriye ulaşıyor?

Hayır şöyle detaylı anlatıyım, yazılımlar depolar ile anlaşmalar yapar yazılım depo hizmetini sunmaz.
Entegrasyon yapmasının sebebi, milyonlarca ürün var hepsinin desi,ağırlığı farklı yazılımlar bunların kargo fiyatlarını belirler sizde buna göre bir satış fiyatı oluşturursunuz sürpriz bir maliyet oluşmaz.
Ayrıca sizin sipariş bilgilerinize ulaşırlar siz bir tıkla siparişi verirsiniz ve gerisini yazılım arka planda halleder gerçi buda otomatik yapılıyor artık sipariş gelince yazılım her şeyi hallediyor.

Örnek vererek açıklayalım, size sipariş geldiğinde yazılım size özel bir kod veriyor siz sipariş veriyorsunuz.Depo bu özel kod ile sizin bilgileriniz, müşteri adresi gibi her şeye ulaşıyor onlara sipariş geldiğinde ürünü kontrol eder,sizin adınıza kargo etiketlemesini yapar, sizin sattığınız fiyattan faturasını ekler, feedback kartınızı koyar gibi gibi işlemleri arka planda yaparlar ve siz hiçbir şeye karışmadan sipariş müşteriye kargolanır yazılım ekranında da siz bu süreci takip edersiniz.

Birden fazla depo ile çalışabilirsiniz, sipariş geldiğinde depoların fiyatları yazar hangisi daha uygunsa onunla çalışırsınız.

Pazaryerleri birbirinden bağımsız olsada siz sahtecilik yaparsanız Türkiye'de bile aynı kimlik bilgisi ile satış yaptırmaz diye düşünüyorum net bir cevabı yok Amazon büyük bir yapı ve işlerin büyük bir kısmı yapay zeka ile yürütülüyor Amazonda net bir şey konuşmak yanlış, konuşanlara da itibar etmemenizi öneririm.

Özelden FBA yaptığınızı söylediniz şunu da belirteyim, FBA risksiz bir model değil sizden de fatura isteyebilirler eğer geçerli bir fatura sağlayamazsanız da hesabınız açılmaz.Buda ek bilgi olsun.

siberkaptan 27-07-2020 12:46:20

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077690533)
Ürün sizin elinize geliyor, şöyle Amazon warehouse'dan anlaşmalı olduğunuz aracı depoya gidiyor orada üçüncü taraf bir satıcının etiket,fatura ve ambalajları kaldırılıyor sizin adınıza fatura,kargo etiketi ve ambalajlama yapılıyor.
Amazon'da satıcı ile iletişime geçmenize gerek yok, siparişlerim bölümünden ürünün Amazon faturasına ulaşabilirsiniz, aynı şekilde sizden bir ürün alan müşteride buradan faturasına ulaşabilir.

faturalar arasında fiyat farkı var alıcı ve satıcıların isim değişiklikleri var hocam onlar ne olacak ?

bayburt16 27-07-2020 12:49:50

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077691469)
Hayır şöyle detaylı anlatıyım, yazılımlar depolar ile anlaşmalar yapar yazılım depo hizmetini sunmaz.
Entegrasyon yapmasının sebebi, milyonlarca ürün var hepsinin desi,ağırlığı farklı yazılımlar bunların kargo fiyatlarını belirler sizde buna göre bir satış fiyatı oluşturursunuz sürpriz bir maliyet oluşmaz.
Ayrıca sizin sipariş bilgilerinize ulaşırlar siz bir tıkla siparişi verirsiniz ve gerisini yazılım arka planda halleder gerçi buda otomatik yapılıyor artık sipariş gelince yazılım her şeyi hallediyor.

Örnek vererek açıklayalım, size sipariş geldiğinde yazılım size özel bir kod veriyor siz sipariş veriyorsunuz.Depo bu özel kod ile sizin bilgileriniz, müşteri adresi gibi her şeye ulaşıyor onlara sipariş geldiğinde ürünü kontrol eder,sizin adınıza kargo etiketlemesini yapar, sizin sattığınız fiyattan faturasını ekler, feedback kartınızı koyar gibi gibi işlemleri arka planda yaparlar ve siz hiçbir şeye karışmadan sipariş müşteriye kargolanır yazılım ekranında da siz bu süreci takip edersiniz.

Birden fazla depo ile çalışabilirsiniz, sipariş geldiğinde depoların fiyatları yazar hangisi daha uygunsa onunla çalışırsınız.

Pazaryerleri birbirinden bağımsız olsada siz sahtecilik yaparsanız Türkiye'de bile aynı kimlik bilgisi ile satış yaptırmaz diye düşünüyorum net bir cevabı yok Amazon büyük bir yapı ve işlerin büyük bir kısmı yapay zeka ile yürütülüyor Amazonda net bir şey konuşmak yanlış, konuşanlara da itibar etmemenizi öneririm.

Özelden FBA yaptığınızı söylediniz şunu da belirteyim, FBA risksiz bir model değil sizden de fatura isteyebilirler eğer geçerli bir fatura sağlayamazsanız da hesabınız açılmaz.Buda ek bilgi olsun.

detaylı yazdığın için tekrar teşekkür ederim. yani program her şeyi yapıyor? ben programı inceledim depo olayını göremedim ondan farklı sandım. peki paketlerde bir farklılık var mı asin dışında?

Prowess 27-07-2020 13:19:25

Alıntı:

siberkaptan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077691712)
faturalar arasında fiyat farkı var alıcı ve satıcıların isim değişiklikleri var hocam onlar ne olacak ?

Önceki sorunuzda yazmıştım.

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077690533)
Amazon warehouse'dan anlaşmalı olduğunuz aracı depoya gidiyor orada üçüncü taraf bir satıcının etiket,fatura ve ambalajları kaldırılıyor sizin adınıza fatura,kargo etiketi ve ambalajlama yapılıyor.

Alıntı:

bayburt16 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077691742)
detaylı yazdığın için tekrar teşekkür ederim. yani program her şeyi yapıyor? ben programı inceledim depo olayını göremedim ondan farklı sandım. peki paketlerde bir farklılık var mı asin dışında?

Rica ederim, yazılımın sitesin de detayları var oradan inceleyebilirsiniz. https://bit.ly/39qYQXM

bayburt16 27-07-2020 13:49:42

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077691920)
Önceki sorunuzda yazmıştım.





Rica ederim, yazılımın sitesin de detayları var oradan inceleyebilirsiniz. https://bit.ly/39qYQXM

ilk ay ücretsiz veya indirim kuponu falan var mı hocam :D

Prowess 27-07-2020 14:12:19

Alıntı:

bayburt16 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077692159)
ilk ay ücretsiz veya indirim kuponu falan var mı hocam :D

UDEMY 20% indirim kodu

bayburt16 27-07-2020 14:15:30

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077692330)
UDEMY 20% indirim kodu

ref de varsa onu verin orada üye olayım :)

Prowess 27-07-2020 14:24:12

Alıntı:

bayburt16 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077692350)
ref de varsa onu verin orada üye olayım :)

Bir önceki mesajdaki linkten üye olabilirsiniz

bayburt16 27-07-2020 14:33:50

hiç geri iade aldınız mı? geri iade edilen ürünler için çözümler var mı? sonuçta depodan gidiyor ürün

Prowess 27-07-2020 15:40:14

Alıntı:

bayburt16 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077692350)
ref de varsa onu verin orada üye olayım :)

Unutmadan söyledim, konu altında fikir alışverişi yaptık bilgim dahilinde cevaplar verdim bence asıl önemli olan yazılımı tavsiye etmem kullanınca iyi ki tavsiye etmişiniz diyeceksiniz :)

bayburt16 27-07-2020 15:43:47

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077692926)
Unutmadan söyledim, konu altında fikir alışverişi yaptık bilgim dahilinde cevaplar verdim bence asıl önemli olan yazılımı tavsiye etmem kullanınca iyi ki tavsiye etmişiniz diyeceksiniz :)

şuan acayip derecede programı araştırıyorum baya fikir sahibi oldum
millet bazı yorumlar yapmış yok iade yok depo vsvs onlar biraz korkuttu ama araştırıyorum :)

Prowess 27-07-2020 17:55:04

Alıntı:

bayburt16 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077692941)
şuan acayip derecede programı araştırıyorum baya fikir sahibi oldum
millet bazı yorumlar yapmış yok iade yok depo vsvs onlar biraz korkuttu ama araştırıyorum :)

Kolay gelsin ;)

bayburt16 27-07-2020 17:58:46

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077693901)
Kolay gelsin ;)

eyv gece üye olup giriyorum 1 ürün yükleyip aboneliği iptal edip 1 hafta bekleyeceğim :D

siberkaptan 27-07-2020 18:24:18

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077692926)
Unutmadan söyledim, konu altında fikir alışverişi yaptık bilgim dahilinde cevaplar verdim bence asıl önemli olan yazılımı tavsiye etmem kullanınca iyi ki tavsiye etmişiniz diyeceksiniz :)

Gerçekten yorumlarınız çok degerli hocam ,bir sorum daha var diyelim ki 3 asin suspendi yedik ve sorunsuz bir sekilde faturaları gönderip açtırdık hesabı birdaha 3 asip suspendi yene ihtimali var mı

Prowess 27-07-2020 20:41:19

Alıntı:

siberkaptan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077694114)
Gerçekten yorumlarınız çok degerli hocam ,bir sorum daha var diyelim ki 3 asin suspendi yedik ve sorunsuz bir sekilde faturaları gönderip açtırdık hesabı birdaha 3 asip suspendi yene ihtimali var mı

Evet bizzat kendim yaşadım, 3 ASIN suspendini açtım iki hafta sonra tekrar suspend oldu.

Otomatik gerçekleşen işlem belli metrikleri var tetiklendiği zaman suspend yapıp belge istiyor benim ikinci suspend sebebi çok fazla ürün yüklememden kaynaklandı

siberkaptan 27-07-2020 20:46:19

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077695125)
Evet bizzat kendim yaşadım, 3 ASIN suspendini açtım iki hafta sonra tekrar suspend oldu.

Otomatik gerçekleşen işlem belli metrikleri var tetiklendiği zaman suspend yapıp belge istiyor benim ikinci suspend sebebi çok fazla ürün yüklememden kaynaklandı

Atlattığınıza sevindim hocam keşke suspent sayısı sınırlı olsa

Prowess 27-07-2020 21:02:27

Alıntı:

siberkaptan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077695173)
Atlattığınıza sevindim hocam keşke suspent sayısı sınırlı olsa

Suspend doğrulama şekli, satış yapıyorsun ama ne satıyorsun, orjinal mi bunu öğrenmek istiyorlar.

95% oranın müşteri memnuniyeti olan bir firma sahte ürün satmaya asla müsade etmez.

Buyrunefenim 28-07-2020 12:16:07

Hocam böyle birşey demişsiniz - Ayrıca bunu yaptığıma dair depo ile aramızda resmi sözleşme var bu bile yeterli - Dropshipping stoksuz yapılmıyormuydu? Depo mu kiralıyorsunuz siz?
@Prowess;

Prowess 28-07-2020 12:24:51

Alıntı:

Buyrunefenim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077699219)
Hocam böyle birşey demişsiniz - Ayrıca bunu yaptığıma dair depo ile aramızda resmi sözleşme var bu bile yeterli - Dropshipping stoksuz yapılmıyormuydu? Depo mu kiralıyorsunuz siz?
@Prowess;

Stoksuz yapılıyor, depo kullanılmasının sebebini konuda detaylı bir şekilde açıkladım

Buyrunefenim 28-07-2020 12:53:26

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077699262)
Stoksuz yapılıyor, depo kullanılmasının sebebini konuda detaylı bir şekilde açıkladım

Hocam bu depo hizmetini nereden bulabilirim.

dantelogy 29-07-2020 00:08:35

Hocam tüm konuyu inceledim, Öğrenci imkanlarıyla yeni yeni gireceğim amazon camiasına hata yapmamak adına özel eğitim yada hesap açımında yardımcı oluyor musunuz? @Prowess

Prowess 29-07-2020 13:45:36

Eğitim öyle 2-3 saatlik bir video serisi ile olacak bir iş değil en baştan en sona kadar bütün detayların olduğu eğitim olmalı ki kişiye fayda sağlasın.
Konu açtım fırsat buldukça buraya bakıyorum soru gelirse yanıtlıyorum.

okan1 29-07-2020 18:28:29

Ürün iade konusunda sıkıntı yaşıyor musun. Yada böyle bişey yaşadıysan ne gibi bir işlem gerçekleştirdin.
3Asın suspend ile karşılaştın mı.
Sanırım arap emirlikleri mağazanda satış yapıyorsun.
Kuzey amerika mağazan var mı kanada yada meksikada drop yapıyor musun.

Prowess 29-07-2020 19:01:02

Alıntı:

okan1 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077709527)
Ürün iade konusunda sıkıntı yaşıyor musun. Yada böyle bişey yaşadıysan ne gibi bir işlem gerçekleştirdin.
3Asın suspend ile karşılaştın mı.
Sanırım arap emirlikleri mağazanda satış yapıyorsun.
Kuzey amerika mağazan var mı kanada yada meksikada drop yapıyor musun.

Yaşamıyorum müşteri ABD’den gönderildiğini biliyor zaten geride gönderiyor en büyük sıkıntı giden kâr oluyor.
Kargo ücretini hem Amazondan hemde depodan iade alıyorum.
Evet iki kere anlattık şükür :)
AE,SG,AU,CA,MX hesaplarım var hesapların geçmişine göre aktiflikleri değişiyor önümüzde ki ay Avrupayı da aktif edeceğim.

halitarzupinar 03-08-2020 16:51:03

selam

aklıma takılan bir nokta var. siz amazon to amazon şeklinde mi yapıyorsunuz. yani amazon abd sitesindeki ürünü diğer amazon sitelerinde listeliyorsunuz galiba

Prowess 03-08-2020 17:11:41

Alıntı:

halitarzupinar Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077741316)
selam

aklıma takılan bir nokta var. siz amazon to amazon şeklinde mi yapıyorsunuz. yani amazon abd sitesindeki ürünü diğer amazon sitelerinde listeliyorsunuz galiba

Merhaba, amazon katalogu her pazarda aynı dediğiniz şekilde listeleme yapıyorum satış amazon to amazon değil.

munhamenna 05-08-2020 20:31:57

hocam selamlar ,
Öncelikle mesaj kutunuzu işgal etmemek adına ve belki diğer arkadaşlarında kafasında bu soru işaretleri vardır diye düşünürekten burdan yazmaya karar verdim.Bu değerli paylaşımın için öncelikle teşekkür ederim. Benim şuanlık üç-dört sorum var bu konu hakkında bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

1-) Hocam şimdi ara depo felan belirtmişsiniz . Bu ara depolardan tam olarak kastınız nedir? yani bir ara depo derken bu yurtiçi bir depo mu oluyor, nasıl oluyor bilgi verebilir misiniz?
2-) Nakliye için hangi firmayı önerirsiniz ?
3-) Konu açıklamasında belirtmiş olduğunuz yazılımı ben nacizane inceledim fakat bu yazılım farz-ı misal : Aliexpressden mi ürünleri çekiyor. Yani aliexpressden bizim belirlemiş olduğumuz ürünleri alıp kendi amazon mağazımızda mı listeliyor kar marjı vs.. ayarladıktan sonra. Yoksa amazon avustralyada farzı misal mağazamız var . Amazon amerikadan bir ürün grubunu alıp bunu amazon avustralda ki mağazamızdan mı listeliyor. veya amazon kanada vs...
4-) Hocam şimdi fbm modelinde kargo vs... gibi durumlar bize ait diye biliyorum.Yani biz gönderiyoruz. Fbm modelinde malum program ile ürünlerimizi mağazamıza yerleştirdik. Herşeyi kurduk . Fakat bizim yüklediğimiz ürünler buradan yani Türkiyeden tedariki sıkıntısı var. Birçok yurtdışındaki ürünler TR'de olmayabiliyor.Ki yoktur diye düşünüyorum.Çünkü ürünleri program amazondan usa dan çekip mesela amazon canada mağazamıza atıyor.Burada bize yazılımın ne gibi faydası oluyor o zaman ? Yani hem bahsi geçen ürünleri tedarik edemiyoruz. Çünkü tedarikçisi yok. E kargoyuda biz göndereceğiz.Hemde yazılım kullanıp ürünleri mağazamıza yüklüyoruz. Bu konu içinde beni bigilendirebilirseniz çok sevinirim. İnşallah kafamda ki problemi sizlere aktarabilmişimdir.
Bir de son olarak hocam dropshipping için ara depo olsun, nakliye olsun bunlara neden gerek duyuyoruz. Dropshipping de biz tedarikçi ile müşteri arasında bir aracı görevini görüyoruz diye biliyorum . Beni bu konu hakkında aydınlatabilirseniz gerçekten çok sevinirim hocam.

Not : Biraz karışmış veya karıştırmış olabilirim. O yüzden kusura bakma hocam, ama dediğim gibi beni bu konuda aydınlatmanıza ihtiyacım var.

DijitalMevzular 05-08-2020 21:57:17

Hocam merhabalar,

Facebook üzerinden avrupalılara ürün satışı yapıyorum fakat en büyük problem bir güvenli ödeme altyapısı ve ürün ulaşmadığı taktirde parasını geri çekebilmeli müşteri.

PayPal ile bu mümkün fakat PayPal'ın yıllık 2.500€ limitinden sonra business hesap için şirket belgesi istemesi gibi sıkıntılar var.

En sağlıklı yöntem amazon üzerinden dükkan açıp ürünlere ait linki oluşturmak mı acaba? Bana lütfen yol gösterir misiniz?

Saygılarımla.

Prowess 05-08-2020 22:12:37

Alıntı:

munhamenna Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077758046)
hocam selamlar ,
Öncelikle mesaj kutunuzu işgal etmemek adına ve belki diğer arkadaşlarında kafasında bu soru işaretleri vardır diye düşünürekten burdan yazmaya karar verdim.Bu değerli paylaşımın için öncelikle teşekkür ederim. Benim şuanlık üç-dört sorum var bu konu hakkında bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

1-) Hocam şimdi ara depo felan belirtmişsiniz . Bu ara depolardan tam olarak kastınız nedir? yani bir ara depo derken bu yurtiçi bir depo mu oluyor, nasıl oluyor bilgi verebilir misiniz?
2-) Nakliye için hangi firmayı önerirsiniz ?
3-) Konu açıklamasında belirtmiş olduğunuz yazılımı ben nacizane inceledim fakat bu yazılım farz-ı misal : Aliexpressden mi ürünleri çekiyor. Yani aliexpressden bizim belirlemiş olduğumuz ürünleri alıp kendi amazon mağazımızda mı listeliyor kar marjı vs.. ayarladıktan sonra. Yoksa amazon avustralyada farzı misal mağazamız var . Amazon amerikadan bir ürün grubunu alıp bunu amazon avustralda ki mağazamızdan mı listeliyor. veya amazon kanada vs...
4-) Hocam şimdi fbm modelinde kargo vs... gibi durumlar bize ait diye biliyorum.Yani biz gönderiyoruz. Fbm modelinde malum program ile ürünlerimizi mağazamıza yerleştirdik. Herşeyi kurduk . Fakat bizim yüklediğimiz ürünler buradan yani Türkiyeden tedariki sıkıntısı var. Birçok yurtdışındaki ürünler TR'de olmayabiliyor.Ki yoktur diye düşünüyorum.Çünkü ürünleri program amazondan usa dan çekip mesela amazon canada mağazamıza atıyor.Burada bize yazılımın ne gibi faydası oluyor o zaman ? Yani hem bahsi geçen ürünleri tedarik edemiyoruz. Çünkü tedarikçisi yok. E kargoyuda biz göndereceğiz.Hemde yazılım kullanıp ürünleri mağazamıza yüklüyoruz. Bu konu içinde beni bigilendirebilirseniz çok sevinirim. İnşallah kafamda ki problemi sizlere aktarabilmişimdir.
Bir de son olarak hocam dropshipping için ara depo olsun, nakliye olsun bunlara neden gerek duyuyoruz. Dropshipping de biz tedarikçi ile müşteri arasında bir aracı görevini görüyoruz diye biliyorum . Beni bu konu hakkında aydınlatabilirseniz gerçekten çok sevinirim hocam.

Not : Biraz karışmış veya karıştırmış olabilirim. O yüzden kusura bakma hocam, ama dediğim gibi beni bu konuda aydınlatmanıza ihtiyacım var.

Merhaba, öncelikle konu altına yazdığınız için çok teşekkürler.
PM ve whatsapptan sürekli sorular geliyor ve hemen hemen aynı sorular...

1-Aradepo’nun amacı şu; amazon 3.kişiden direk müşteriye ürün gönderimini istemiyor.Paketin içinde başka satıcıların bilgileri olabilir veya ürün yanlış olabilir, eksik olabilir gibi gibi haklı nedenlerden dolayı yani tedarikçiye müşterinin adresini vermek amazonda büyük bir kumar :)
Depo konumu amerikada, ürünü amazon.com dan alıyorum ve depoya teslim ediyor.Depo benim adıma fatura,mağaza bilgileri ve ürün kontrolunu yaptıktan sonra kargoya teslim ediliyor.
Bu işlemler otomatik gerçekleşiyor ben sadece bir tık ile sipariş ver diyorum.
2-Depo ile çalıştığımız için deponun anlaşmasına bağlı kullandığım depolar DDP,DAP gönderimi mevcut kargolar var fiyatlarında ara ara indirime gidiyor ama sık kullandığım firma Fedex ayrıca sipariş vermeden önce bunları değiştirebiliyorum aynı şekilde yazılım iki farklı depo ile entegre çalışıyor istediğim zaman tek tıkla depoyuda değiştiriyorum bunun avantajı sürekli rekabet içindeler hem hizmet hemde fiyat konusunda depolar sürekli yenilik yapıyorlar mesela bu hafta deponun bir tanesi müşteri hizmetleri personeli aldı geç kargolar için bizim müşterilerimiz ile iletişime geçiyor gerekirse depo tarafından müşteriye amazon giftcard hediye ediliyor, kargo kaybolursa bütün maliyet iade alınıyor vs vs bir çok avantaj
3-Bu yazılım dahil amazon için çalışan bütün yazılımların kaynak mağazası amazon.com bunun sebepleri var detayları var yine
4-Bunu tam anlamadım ama, dediğiniz şey dropshipping modeline uygun değil yani Türkiye ile bir işimiz yok ürünü görmüyoruz biz amazon.com en büyük pazar ve ne ararsanız orada var.Sizde demişiniz her ürün Türkiye de yok evet bizim satış yaptığımız singapur,arabistan,avusturalya gibi parası bol ülkelerde de o ürünler yok tam burda da biz devreye giriyoruz işte :))

En son soruyu bir numarada açıkladım, depo şart değil direk amazon.com global kargosu ilede müşteriye gönderebilirsiniz en yaygın sistem bu hatta 3-4 aya kadar bende bu şekilde yapıyordum ama tavsiyem hatta bu tüm mesajda ki en önemli şey; çok pişman olursun

Umarım açıklayabilmişimdir sorularınız olursa yazabilirsiniz



Alıntı:

DijitalMevzular Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077758683)
Hocam merhabalar,

Facebook üzerinden avrupalılara ürün satışı yapıyorum fakat en büyük problem bir güvenli ödeme altyapısı ve ürün ulaşmadığı taktirde parasını geri çekebilmeli müşteri.

PayPal ile bu mümkün fakat PayPal'ın yıllık 2.500€ limitinden sonra business hesap için şirket belgesi istemesi gibi sıkıntılar var.

En sağlıklı yöntem amazon üzerinden dükkan açıp ürünlere ait linki oluşturmak mı acaba? Bana lütfen yol gösterir misiniz?

Saygılarımla.

Merhaba,
Eğer siz ürünü teslim ediyorsanız bu bir problem değil bende shopify üzerinden satış yapıyorum geçerli bir tracking kodunuz varsa ödemenizi alırsınız.
Güvenli ödeme altyapısı ise stripe,paypal
Ürün ulaşmazsa zaten müşteri parasını alamazsa ödeme altyapısından alır hatta sizin ödeme altyapınızı bile kapatmaya kadar gider bu iş
Paypal için en sağlıklısı şirketgerisi riskli.

En sağlıklı yöntem size bağlı hepsinin kendine göre avantajı ve dezavantajı var en basiti amazonda milyonlarca hazır müşteri var ama patron amazon kendi sitenizde patron sizsiniz ama müşteri yok.

Ben yerinizde olsam, eğer güvendiğim bir ürünüm varsa amazonda kesinlikle yerimi alırdım ama amazon hakim olmak kaydıyla yoksa amazon gerçekten pişmanlık oluyor
Tavsiyem iyice araştırmadan öğrenmeden amazonda satışa başlamayın amazonu ciddiye alın

DijitalMevzular 05-08-2020 23:54:24

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077758813)
Merhaba, öncelikle konu altına yazdığınız için çok teşekkürler.
PM ve whatsapptan sürekli sorular geliyor ve hemen hemen aynı sorular...

1-Aradepo’nun amacı şu; amazon 3.kişiden direk müşteriye ürün gönderimini istemiyor.Paketin içinde başka satıcıların bilgileri olabilir veya ürün yanlış olabilir, eksik olabilir gibi gibi haklı nedenlerden dolayı yani tedarikçiye müşterinin adresini vermek amazonda büyük bir kumar :)
Depo konumu amerikada, ürünü amazon.com dan alıyorum ve depoya teslim ediyor.Depo benim adıma fatura,mağaza bilgileri ve ürün kontrolunu yaptıktan sonra kargoya teslim ediliyor.
Bu işlemler otomatik gerçekleşiyor ben sadece bir tık ile sipariş ver diyorum.
2-Depo ile çalıştığımız için deponun anlaşmasına bağlı kullandığım depolar DDP,DAP gönderimi mevcut kargolar var fiyatlarında ara ara indirime gidiyor ama sık kullandığım firma Fedex ayrıca sipariş vermeden önce bunları değiştirebiliyorum aynı şekilde yazılım iki farklı depo ile entegre çalışıyor istediğim zaman tek tıkla depoyuda değiştiriyorum bunun avantajı sürekli rekabet içindeler hem hizmet hemde fiyat konusunda depolar sürekli yenilik yapıyorlar mesela bu hafta deponun bir tanesi müşteri hizmetleri personeli aldı geç kargolar için bizim müşterilerimiz ile iletişime geçiyor gerekirse depo tarafından müşteriye amazon giftcard hediye ediliyor, kargo kaybolursa bütün maliyet iade alınıyor vs vs bir çok avantaj
3-Bu yazılım dahil amazon için çalışan bütün yazılımların kaynak mağazası amazon.com bunun sebepleri var detayları var yine
4-Bunu tam anlamadım ama, dediğiniz şey dropshipping modeline uygun değil yani Türkiye ile bir işimiz yok ürünü görmüyoruz biz amazon.com en büyük pazar ve ne ararsanız orada var.Sizde demişiniz her ürün Türkiye de yok evet bizim satış yaptığımız singapur,arabistan,avusturalya gibi parası bol ülkelerde de o ürünler yok tam burda da biz devreye giriyoruz işte :))

En son soruyu bir numarada açıkladım, depo şart değil direk amazon.com global kargosu ilede müşteriye gönderebilirsiniz en yaygın sistem bu hatta 3-4 aya kadar bende bu şekilde yapıyordum ama tavsiyem hatta bu tüm mesajda ki en önemli şey; çok pişman olursun

Umarım açıklayabilmişimdir sorularınız olursa yazabilirsiniz





Merhaba,
Eğer siz ürünü teslim ediyorsanız bu bir problem değil bende shopify üzerinden satış yapıyorum geçerli bir tracking kodunuz varsa ödemenizi alırsınız.
Güvenli ödeme altyapısı ise stripe,paypal
Ürün ulaşmazsa zaten müşteri parasını alamazsa ödeme altyapısından alır hatta sizin ödeme altyapınızı bile kapatmaya kadar gider bu iş
Paypal için en sağlıklısı şirketgerisi riskli.

En sağlıklı yöntem size bağlı hepsinin kendine göre avantajı ve dezavantajı var en basiti amazonda milyonlarca hazır müşteri var ama patron amazon kendi sitenizde patron sizsiniz ama müşteri yok.

Ben yerinizde olsam, eğer güvendiğim bir ürünüm varsa amazonda kesinlikle yerimi alırdım ama amazon hakim olmak kaydıyla yoksa amazon gerçekten pişmanlık oluyor
Tavsiyem iyice araştırmadan öğrenmeden amazonda satışa başlamayın amazonu ciddiye alın

Cevabınız için çok teşekkür ederi. Amazon diyor ki Dropshipping yapıyorsan da doğru düzgün yap nereden ürünü alıyorsan al ürüne kendi markanı yerleştir. Buraya kadar tamam mecbur böyle yapacağız amazonda yer edinebilmek için..

Kargo konusu nasıl halledebiliriz hocam?Ben TNT ve DHL ile çalışıyorum ürünüm onlarla çıkıyor.. Amazon'da kendi özel kargo şirketimizi tanımlayabiliriz değil mi? Ya da onların anlaşması var mı TNT ya da DHL ile?

Prowess 05-08-2020 23:58:34

Alıntı:

DijitalMevzular Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077759628)
Cevabınız için çok teşekkür ederi. Amazon diyor ki Dropshipping yapıyorsan da doğru düzgün yap nereden ürünü alıyorsan al ürüne kendi markanı yerleştir. Buraya kadar tamam mecbur böyle yapacağız amazonda yer edinebilmek için..

Kargo konusu nasıl halledebiliriz hocam?Ben TNT ve DHL ile çalışıyorum ürünüm onlarla çıkıyor.. Amazon'da kendi özel kargo şirketimizi tanımlayabiliriz değil mi? Ya da onların anlaşması var mı TNT ya da DHL ile?

Evet gönderim yapabilirsiniz

DijitalMevzular 06-08-2020 00:18:27

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077759654)
Evet gönderim yapabilirsiniz

Hocam amazona kayıt olurken 1 yerde takıldım, aylık 39 euroluk değil de aylık ücret olmadan ayda 40 ürün satışı ve sadece ürünlerden komisyon bazlı olan pakete geçiş yapamıyorum.

Kaydımı oluşturduğum ekran;
https://i.hizliresim.com/XBt1Hx.png

Planı değiştiremiyorum bir türlü.. Zaten ben bu profesyonel planı nerde seçtim onu da anlamadım.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:36:53.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.