![]() |
Hocam konuda kullandığınız yazılımın linki var demişsiniz ama göremedim ben paylaşırsanız sevinirim. |
merhaba bende bu işe girmeyi düşünüyorum sermayem var siz sanırım amerikada mağazanız şuan nerede açsam mantıklı ilk başlayanlara öneriniz nedir birde |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
@Prowess; üstad Yukarıda da sormuştum ama net bir cevap alamadım tekrardan yazayım dedim: araştırdığım kadarıyla eğer şirket adıyla kayıt yaparsak çok daha sağlam ve hızlı cevap alıyoruz. Benim amacım ortak olduğum bir şirket bilgileri ile Amazon Türkiyeye kayıt olup daha sonra Amazon Türkiye üzerinden kuzey Amerikaya mağaza açmak. Bu şekilde yapsam sizce mantıklı mı ban yememek veya hesabımın kapanması için Öte taraftan da acaba ilerde ortak olduğum şirket için bir dezavantajı var mı? Örnek veriyorum ilk başta şirket bilgileri ile kayıt olduğunuz için her belli bir sürede belli bir kağıtlar vermemiz gerekecek ya da buna benzer dezavantajlı şeyler |
Alıntı:
Kuzey amerika pazarı bu hafta itibari ile şirketsiz kayıt kabul etmiyor. Şahıs şirketi ise size ait olmalı limited şirketinde ise ortaklığınız olmalı |
Alıntı:
Ozaman bir nevi de cevabımı almış oldum. Şirket evraklarımla amazon Türkiyey kayıt olup daha sonra kuzey amerika pazarına bağlanacağım. |
Sıfırdan bu işe girenler hangi adımlardan geçiyor deneme yanılma dışında daha detaylı bilgilere ulaşamaz mıyız. |
Alıntı:
|
Hocam yazılım olarak omeamz yimi kullanıyorsunuz? Suspendde sizlerden ne istediler siz ne gönderdiniz orayı çok merak ediyorum. Satıcı hesaplarım hazırda bekliyor. Açıklar şu anda ama satış yapmıyorum suspend konusunu anlamadıkça. Yazılarınızı okuduğumda suspend olunca ara depo dan aldığınız faturalarımı gönderdiniz? Benim başlarsam kullanacağım yazılım oneamz olacak. Yazılımın yetkililerinede sorduğumda yazılımımızdan aldığınız fatura ile açtırabilirsiniz diyorlar ama ben yinede işin detayını öğrenmek istiyorum. Sizi gelen mail i ve sizin yazdığınız appeal ı ve gönderdiğiniz faturaları sorun olmayacaksa bizimle daha detaylı paylaşırsanız sevinirim. (Paylaşmak derken faturaları değil sadece bu faturaların neler olduğunu) Yani fatura konusunda hangi faturaları gönderdiniz? Amazondan ürünü aldığınız faturalarımı gönderdiniz? Birde ek belge fln gönderdinizmi? |
Alıntı:
Appeal'da amazon faturaları, depo sözleşmesi yeterli oldu eğer ek belge isteselerdi depo faturalarım, kargo labelleri ve bana ait tracking kodları da vardı bunları da talep ediyorlar appeal'a bakan kişiye göre farklılık gösteriyor tabi ki belge kadar orada anlatılanlar çok daha önemli word'de küçük puntoda 5,5 sayfa tutmuştu 3 aşamada detaylı olarak açıklama yapıldı. -sorunun temel nedeni , -çözümü için yapılanlar , -gelecekte olmaması için alınan önlemler |
hocam mantıgı çok iyi kavradım fakat 16 yaşındayım babamın bilgileri ile bu işi yapabilirmiyim ? |
Alıntı:
Yaşın çok genç ticaret burada kaçmıyor zamanı gelince uğraşırsın, ama eğitim hayatın, gençlik yılların önemli |
Ben bu işlere girişmek istiyorum kafaya koydum ancak hesap oluşturamıyorum vergi numarası vs gerekiyor yardımcı olurmusunuz? |
Alıntı:
|
Alıntı:
Çok fazla soru geliyor müsait bir zamanda ücretsiz bir döküman hazırlamayı düşünüyorum ücretli olarak destek verecek zamanım maalesef yok. |
Alıntı:
Şöyle bir sorum olacak siz otomasyon olarak SellerRunning 'i kullandığınızı belirtmişsiniz. Hizmetin resmi sitesinde özellikler kısmında etiketleme kısmı ile ilgili bir bilgi göremedim. Yani ürünü sipariş ettik depoya gelecek ve burada yeniden etiketlenip son kullanıcıya kargolanacak. Bu hizmeti SellerRunning sağlıyor mu? Yoksa ayrı bir hizmet mi alıyorsunuz? Cevabınız için şimdiden çok teşekkür ederim. |
Alıntı:
Sellerruning entagrasyon hizmeti veriyor direk olarak onlar kargolama/etikeletme işi yapmıyorlar. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Hocam merhaba, Aradepoda ortalama kargo ücretleri ne kadar oluyor? Amazozn.com' da para seçeneklerini aed nasıl yapabiliriz bilginiz varmı? |
Alıntı:
Bu arada kargolama adresi olarak fake bir amerika adresi mi yoksa anlaştığınız ara deponun adresini mi kullanıyorsunuz? |
Alıntı:
|
Çok faydalı bir başlık. Hangi yazılımı öneriyorsunuz? |
Hocam Türkiye'de kendi ürettiğimiz ürünleri amazon üzerinden rahatça ihracat yapabilir miyiz acaba ? Birleşik arap emirliklerine ? Kanada'ya ? Amazon hakkında hiç bilgim yok o yüzden soruyorum. |
Alıntı:
|
Kar oranlariniz sabit mi? Minimum ve Maksimum nedir? |
Alıntı:
|
Merhaba, Ürün göderimi için hangi depo ile çalıştığınızı söylemeniz mümkün mü acaba? |
Alıntı:
Alıntı:
|
Hocam selamlar öncelikle teşekkürler güzel bilgiler paylaşmıssınız. Bende ilk mağazamı açtım ve bir kaç ürün bulabildikçe fiyat çıkıyorum. Dropshipping şeklinde yapıyorum. amazon.com da bulunan markasız ürünleri amazon.ae de yayınlıyorum. tabi amazon.ae de bu ürünler yayınlanmışsa yayınlayabiliyorum. Ürün seçimi konusunda çok zorlanıyorum, öneriniz ne olur? baya zaman harcıyorum sadece 1 ürün bulabilmek için hem bae hem amazon.com da olan. diğer sorumda sıfırdan markasız ürün yayınlarsak sorun olur mu? |
Klasik drop olayını gerçekleştirmek için boş vaktimin olmasını bekliyordum ki söylediklerinizden sonra vazgeçtim. Peki sormak istediğim şudur a mağazasında ki ürünü kendi mağazama ekledim 3.gun sipariş aldım a mağazasında ki ürünü yazılımın bulduğu herhangi bir depoya gönderdim depo üzerinden gerekli işlemler etiketler vs. yapıldıktan sonra alıcıya gönderildi mantık bu şekilde peki depo kira bedeli nasıl belirleniyor? her ürün için farklı depolar olabiliyor yorumlardan anladığım kadarıyla kira bedeli ise ürün desi sine göre mi adet başı oluyor yoksa depoların aylık kira bedelleri mi oluyor maliyet hesaplamasını ürün satılmadan depo kira bedelini hesaplamak yazılım mı sağlıyor işin bu kısmı kafamı kurcalıyor doğrusu |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Yararlı konu elinize sağlık |
Bir hesabımızdan ödeme görüntüsü kar marjı %40 civarı |
@Prowess; Hocam hazırlayacağınız dökümanı merakla bekliyorum. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
1K ürünü birden silmek doğru değil, umarım hesap sağlığını etkilemez. Aynı programı kullanıp aynı üründe sizden daha az fiyata listeme yapanlar iki seçenek vardır ya kar marjını siz çok yüksek giriyorsunuz veya o arkadaşlar bu işi bilmiyor daha olası bir seçenek arkadaşlar depo kullanmadan direk amazon logistic ile gönderim yapıyorlardır ürünler çıkmayın 3ASIN olduklarında %90 geri dönemezler :) https://sellercentral.amazon.com/gp/...rnal/201808410 |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:05:06. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.