R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Dropshipping (https://www.r10.net/dropshipping/)
-   -   Amazon Dropshipping soru-cevap (https://www.r10.net/dropshipping/2405749-amazon-dropshipping-soru-cevap.html)

JeanJacques 28-10-2020 11:55:33

Hocam konuda kullandığınız yazılımın linki var demişsiniz ama göremedim ben paylaşırsanız sevinirim.

fergusmondi 29-10-2020 09:38:01

merhaba bende bu işe girmeyi düşünüyorum sermayem var siz sanırım amerikada mağazanız şuan nerede açsam mantıklı ilk başlayanlara öneriniz nedir birde

Prowess 29-10-2020 11:19:49

Alıntı:

fergusmondi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078396371)
merhaba bende bu işe girmeyi düşünüyorum sermayem var siz sanırım amerikada mağazanız şuan nerede açsam mantıklı ilk başlayanlara öneriniz nedir birde

Avrupa,AU,AE,SG kuzey amerikadan sonra sıralamayw göre aktif pazarlar

fergusmondi 29-10-2020 11:56:08

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078396782)
Avrupa,AU,AE,SG kuzey amerikadan sonra sıralamayw göre aktif pazarlar

hocam bae de açılım yaptım yardımların için çok sağol birde birşey sorcam bae de hesap kartı olarak ne kullanıyor onun bilgisini istemedi yani benden birşey aldıklarında nasıl gelecek para birde kullandığınız yazılım nedir teşekkürler

afghani 29-10-2020 20:55:17

@Prowess; üstad Yukarıda da sormuştum ama net bir cevap alamadım tekrardan yazayım dedim:

araştırdığım kadarıyla eğer şirket adıyla kayıt yaparsak çok daha sağlam ve hızlı cevap alıyoruz. Benim amacım ortak olduğum bir şirket bilgileri ile Amazon Türkiye’ye kayıt olup daha sonra Amazon Türkiye üzerinden kuzey Amerika’ya mağaza açmak. Bu şekilde yapsam sizce mantıklı mı ban yememek veya hesabımın kapanması için Öte taraftan da acaba ilerde ortak olduğum şirket için bir dezavantajı var mı? Örnek veriyorum ilk başta şirket bilgileri ile kayıt olduğunuz için her belli bir sürede belli bir kağıtlar vermemiz gerekecek ya da buna benzer dezavantajlı şeyler

Prowess 29-10-2020 21:29:58

Alıntı:

afghani Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078401328)
@Prowess; üstad Yukarıda da sormuştum ama net bir cevap alamadım tekrardan yazayım dedim:


araştırdığım kadarıyla eğer şirket adıyla kayıt yaparsak çok daha sağlam ve hızlı cevap alıyoruz. Benim amacım ortak olduğum bir şirket bilgileri ile Amazon Türkiye’ye kayıt olup daha sonra Amazon Türkiye üzerinden kuzey Amerika’ya mağaza açmak. Bu şekilde yapsam sizce mantıklı mı ban yememek veya hesabımın kapanması için Öte taraftan da acaba ilerde ortak olduğum şirket için bir dezavantajı var mı? Örnek veriyorum ilk başta şirket bilgileri ile kayıt olduğunuz için her belli bir sürede belli bir kağıtlar vermemiz gerekecek ya da buna benzer dezavantajlı şeyler

Merhaba, önceki sorunuzu göremedim.
Kuzey amerika pazarı bu hafta itibari ile şirketsiz kayıt kabul etmiyor.

Şahıs şirketi ise size ait olmalı limited şirketinde ise ortaklığınız olmalı

afghani 29-10-2020 21:51:56

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078401663)
Merhaba, önceki sorunuzu göremedim.
Kuzey amerika pazarı bu hafta itibari ile şirketsiz kayıt kabul etmiyor.

Şahıs şirketi ise size ait olmalı limited şirketinde ise ortaklığınız olmalı

Evet limited şirketi ve tabiki kendi imzam da var,
Ozaman bir nevi de cevabımı almış oldum.

Şirket evraklarımla amazon Türkiyey kayıt olup daha sonra kuzey amerika pazarına bağlanacağım.

exceLLency 30-10-2020 10:25:07

Sıfırdan bu işe girenler hangi adımlardan geçiyor deneme yanılma dışında daha detaylı bilgilere ulaşamaz mıyız.

Prowess 30-10-2020 13:11:55

Alıntı:

exceLLency Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078404763)
Sıfırdan bu işe girenler hangi adımlardan geçiyor deneme yanılma dışında daha detaylı bilgilere ulaşamaz mıyız.

Araştırmayı seven biriyseniz çok rahat ulaşırsınız arayıp bulabilene 28 sayfalık bu konuda bile onlarca sorunun cevabı var

emir147 02-11-2020 00:17:18

Hocam yazılım olarak omeamz yimi kullanıyorsunuz? Suspendde sizlerden ne istediler siz ne gönderdiniz orayı çok merak ediyorum. Satıcı hesaplarım hazırda bekliyor. Açıklar şu anda ama satış yapmıyorum suspend konusunu anlamadıkça. Yazılarınızı okuduğumda suspend olunca ara depo dan aldığınız faturalarımı gönderdiniz? Benim başlarsam kullanacağım yazılım oneamz olacak. Yazılımın yetkililerinede sorduğumda yazılımımızdan aldığınız fatura ile açtırabilirsiniz diyorlar ama ben yinede işin detayını öğrenmek istiyorum. Sizi gelen mail i ve sizin yazdığınız appeal ı ve gönderdiğiniz faturaları sorun olmayacaksa bizimle daha detaylı paylaşırsanız sevinirim. (Paylaşmak derken faturaları değil sadece bu faturaların neler olduğunu) Yani fatura konusunda hangi faturaları gönderdiniz? Amazondan ürünü aldığınız faturalarımı gönderdiniz? Birde ek belge fln gönderdinizmi?

Prowess 02-11-2020 00:40:31

Alıntı:

emir147 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078427985)
Hocam yazılım olarak omeamz yimi kullanıyorsunuz? Suspendde sizlerden ne istediler siz ne gönderdiniz orayı çok merak ediyorum. Satıcı hesaplarım hazırda bekliyor. Açıklar şu anda ama satış yapmıyorum suspend konusunu anlamadıkça. Yazılarınızı okuduğumda suspend olunca ara depo dan aldığınız faturalarımı gönderdiniz? Benim başlarsam kullanacağım yazılım oneamz olacak. Yazılımın yetkililerinede sorduğumda yazılımımızdan aldığınız fatura ile açtırabilirsiniz diyorlar ama ben yinede işin detayını öğrenmek istiyorum. Sizi gelen mail i ve sizin yazdığınız appeal ı ve gönderdiğiniz faturaları sorun olmayacaksa bizimle daha detaylı paylaşırsanız sevinirim. (Paylaşmak derken faturaları değil sadece bu faturaların neler olduğunu) Yani fatura konusunda hangi faturaları gönderdiniz? Amazondan ürünü aldığınız faturalarımı gönderdiniz? Birde ek belge fln gönderdinizmi?

Merhaba, yazılımı ilk defa duydum farklı yazılım kullanıyorum. buradan inceleyebilirsin https://bit.ly/39qYQXM

Appeal'da amazon faturaları, depo sözleşmesi yeterli oldu eğer ek belge isteselerdi depo faturalarım, kargo labelleri ve bana ait tracking kodları da vardı bunları da talep ediyorlar appeal'a bakan kişiye göre farklılık gösteriyor tabi ki belge kadar orada anlatılanlar çok daha önemli word'de küçük puntoda 5,5 sayfa tutmuştu 3 aşamada detaylı olarak açıklama yapıldı.
-sorunun temel nedeni , -çözümü için yapılanlar , -gelecekte olmaması için alınan önlemler

doganemrex 02-11-2020 00:43:59

hocam mantıgı çok iyi kavradım fakat 16 yaşındayım babamın bilgileri ile bu işi yapabilirmiyim ?

Prowess 02-11-2020 00:51:45

Alıntı:

doganemrex Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078428193)
hocam mantıgı çok iyi kavradım fakat 16 yaşındayım babamın bilgileri ile bu işi yapabilirmiyim ?

Tavsiye etmem zira mantığı kavramak işlerin çok iyi gideceği anlamına gelmiyor :)
Yaşın çok genç ticaret burada kaçmıyor zamanı gelince uğraşırsın, ama eğitim hayatın, gençlik yılların önemli

Gencer003 03-11-2020 10:52:27

Ben bu işlere girişmek istiyorum kafaya koydum ancak hesap oluşturamıyorum vergi numarası vs gerekiyor yardımcı olurmusunuz?

Gizlen 17-11-2020 00:41:12

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078428161)
Merhaba, yazılımı ilk defa duydum farklı yazılım kullanıyorum. buradan inceleyebilirsin https://bit.ly/39qYQXM

Appeal'da amazon faturaları, depo sözleşmesi yeterli oldu eğer ek belge isteselerdi depo faturalarım, kargo labelleri ve bana ait tracking kodları da vardı bunları da talep ediyorlar appeal'a bakan kişiye göre farklılık gösteriyor tabi ki belge kadar orada anlatılanlar çok daha önemli word'de küçük puntoda 5,5 sayfa tutmuştu 3 aşamada detaylı olarak açıklama yapıldı.
-sorunun temel nedeni , -çözümü için yapılanlar , -gelecekte olmaması için alınan önlemler

bir eğitim veya kurs almamız mümkün mü hazır ankaradasınız

Prowess 17-11-2020 00:48:41

Alıntı:

Gizlen Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078551963)
bir eğitim veya kurs almamız mümkün mü hazır ankaradasınız

Evet Ankara'da yaşıyorum.
Çok fazla soru geliyor müsait bir zamanda ücretsiz bir döküman hazırlamayı düşünüyorum ücretli olarak destek verecek zamanım maalesef yok.

EliKaPs 20-11-2020 14:11:25

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078428161)
Merhaba, yazılımı ilk defa duydum farklı yazılım kullanıyorum. buradan inceleyebilirsin https://bit.ly/39qYQXM

Appeal'da amazon faturaları, depo sözleşmesi yeterli oldu eğer ek belge isteselerdi depo faturalarım, kargo labelleri ve bana ait tracking kodları da vardı bunları da talep ediyorlar appeal'a bakan kişiye göre farklılık gösteriyor tabi ki belge kadar orada anlatılanlar çok daha önemli word'de küçük puntoda 5,5 sayfa tutmuştu 3 aşamada detaylı olarak açıklama yapıldı.
-sorunun temel nedeni , -çözümü için yapılanlar , -gelecekte olmaması için alınan önlemler

Merhaba hocam, verdiğiniz güzel ve aydınlatıcı bilgiler için teşekkür ederim.

Şöyle bir sorum olacak siz otomasyon olarak SellerRunning 'i kullandığınızı belirtmişsiniz. Hizmetin resmi sitesinde özellikler kısmında etiketleme kısmı ile ilgili bir bilgi göremedim. Yani ürünü sipariş ettik depoya gelecek ve burada yeniden etiketlenip son kullanıcıya kargolanacak. Bu hizmeti SellerRunning sağlıyor mu? Yoksa ayrı bir hizmet mi alıyorsunuz?

Cevabınız için şimdiden çok teşekkür ederim.

Prowess 20-11-2020 15:14:59

Alıntı:

EliKaPs Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078579590)
Merhaba hocam, verdiğiniz güzel ve aydınlatıcı bilgiler için teşekkür ederim.

Şöyle bir sorum olacak siz otomasyon olarak SellerRunning 'i kullandığınızı belirtmişsiniz. Hizmetin resmi sitesinde özellikler kısmında etiketleme kısmı ile ilgili bir bilgi göremedim. Yani ürünü sipariş ettik depoya gelecek ve burada yeniden etiketlenip son kullanıcıya kargolanacak. Bu hizmeti SellerRunning sağlıyor mu? Yoksa ayrı bir hizmet mi alıyorsunuz?

Cevabınız için şimdiden çok teşekkür ederim.

Merhaba, rica ederim.
Sellerruning entagrasyon hizmeti veriyor direk olarak onlar kargolama/etikeletme işi yapmıyorlar.

NewRomance 20-11-2020 16:12:53

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078580134)
direk olarak onlar kargolama/etikeletme işi yapmıyorlar.

Bu hizmeti kim yapıyor hocam, google da aramalar yaptım da bulamadım henüz

Prowess 20-11-2020 16:20:54

Alıntı:

NewRomance Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078580665)
Bu hizmeti kim yapıyor hocam, google da aramalar yaptım da bulamadım henüz

Hazırlamaya başladım yakın zamansa konuya ekleceğim ebook’da bütün detayları anlatacağım

Braves 20-11-2020 22:22:37

Hocam merhaba,

Aradepoda ortalama kargo ücretleri ne kadar oluyor?
Amazozn.com' da para seçeneklerini aed nasıl yapabiliriz bilginiz varmı?

Gizlen 21-11-2020 22:59:47

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078552034)
Evet Ankara'da yaşıyorum.
Çok fazla soru geliyor müsait bir zamanda ücretsiz bir döküman hazırlamayı düşünüyorum ücretli olarak destek verecek zamanım maalesef yok.

Güzel olur döküman bir çok kişi faydalanır.
Bu arada kargolama adresi olarak fake bir amerika adresi mi yoksa anlaştığınız ara deponun adresini mi kullanıyorsunuz?

Prowess 21-11-2020 23:03:28

Alıntı:

Gizlen Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078592746)
Güzel olur döküman bir çok kişi faydalanır.
Bu arada kargolama adresi olarak fake bir amerika adresi mi yoksa anlaştığınız ara deponun adresini mi kullanıyorsunuz?

Gönderim ve return adres depoya ait, Ayrıca her iade'de 25dolarını depo karşılıyor

Xempire 21-11-2020 23:28:57

Çok faydalı bir başlık.

Hangi yazılımı öneriyorsunuz?

YGZ 23-11-2020 07:16:57

Hocam Türkiye'de kendi ürettiğimiz ürünleri amazon üzerinden rahatça ihracat yapabilir miyiz acaba ? Birleşik arap emirliklerine ? Kanada'ya ?
Amazon hakkında hiç bilgim yok o yüzden soruyorum.

Prowess 23-11-2020 07:34:36

Alıntı:

YGZ Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078602618)
Hocam Türkiye'de kendi ürettiğimiz ürünleri amazon üzerinden rahatça ihracat yapabilir miyiz acaba ? Birleşik arap emirliklerine ? Kanada'ya ?
Amazon hakkında hiç bilgim yok o yüzden soruyorum.

Merhaba yapabilirsiniz

Gizlen 23-11-2020 12:11:00

Kar oranlariniz sabit mi?
Minimum ve Maksimum nedir?

Prowess 23-11-2020 19:02:33

Alıntı:

Gizlen Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078603733)
Kar oranlariniz sabit mi?
Minimum ve Maksimum nedir?

%30 altsınır

alikacmaz 23-11-2020 21:15:11

Merhaba,
Ürün göderimi için hangi depo ile çalıştığınızı söylemeniz mümkün mü acaba?

Prowess 23-11-2020 21:16:57

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078552034)
Evet Ankara'da yaşıyorum.
Çok fazla soru geliyor müsait bir zamanda ücretsiz bir döküman hazırlamayı düşünüyorum ücretli olarak destek verecek zamanım maalesef yok.

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078607868)
Merhaba,
Ürün göderimi için hangi depo ile çalıştığınızı söylemeniz mümkün mü acaba?

Merhaba, önceki mesajda belirttim bitirdiğim zaman konuya ekleyeceğim

Beight 24-11-2020 14:13:22

Hocam selamlar öncelikle teşekkürler güzel bilgiler paylaşmıssınız. Bende ilk mağazamı açtım ve bir kaç ürün bulabildikçe fiyat çıkıyorum. Dropshipping şeklinde yapıyorum. amazon.com da bulunan markasız ürünleri amazon.ae de yayınlıyorum. tabi amazon.ae de bu ürünler yayınlanmışsa yayınlayabiliyorum. Ürün seçimi konusunda çok zorlanıyorum, öneriniz ne olur? baya zaman harcıyorum sadece 1 ürün bulabilmek için hem bae hem amazon.com da olan.

diğer sorumda sıfırdan markasız ürün yayınlarsak sorun olur mu?

Enesovic 29-11-2020 22:26:36

Klasik drop olayını gerçekleştirmek için boş vaktimin olmasını bekliyordum ki söylediklerinizden sonra vazgeçtim.

Peki sormak istediğim şudur a mağazasında ki ürünü kendi mağazama ekledim 3.gun sipariş aldım a mağazasında ki ürünü yazılımın bulduğu herhangi bir depoya gönderdim depo üzerinden gerekli işlemler etiketler vs. yapıldıktan sonra alıcıya gönderildi mantık bu şekilde peki depo kira bedeli nasıl belirleniyor? her ürün için farklı depolar olabiliyor yorumlardan anladığım kadarıyla kira bedeli ise ürün desi sine göre mi adet başı oluyor yoksa depoların aylık kira bedelleri mi oluyor maliyet hesaplamasını ürün satılmadan depo kira bedelini hesaplamak yazılım mı sağlıyor işin bu kısmı kafamı kurcalıyor doğrusu

Braves 30-11-2020 16:47:51

Alıntı:

Enesovic Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078658647)
Klasik drop olayını gerçekleştirmek için boş vaktimin olmasını bekliyordum ki söylediklerinizden sonra vazgeçtim.

Peki sormak istediğim şudur a mağazasında ki ürünü kendi mağazama ekledim 3.gun sipariş aldım a mağazasında ki ürünü yazılımın bulduğu herhangi bir depoya gönderdim depo üzerinden gerekli işlemler etiketler vs. yapıldıktan sonra alıcıya gönderildi mantık bu şekilde peki depo kira bedeli nasıl belirleniyor? her ürün için farklı depolar olabiliyor yorumlardan anladığım kadarıyla kira bedeli ise ürün desi sine göre mi adet başı oluyor yoksa depoların aylık kira bedelleri mi oluyor maliyet hesaplamasını ürün satılmadan depo kira bedelini hesaplamak yazılım mı sağlıyor işin bu kısmı kafamı kurcalıyor doğrusu

Hocam bende yeni başladım ama depo olayını çözdüm. Olay şöyleki siz yazılım üzerinden ürünün depodan gitmesini istiyorsanız ürünün ağırlığına vs göre yazılım bi depo maliyeti çıkarıp sizin ürününüze ekliyor. Yani siz ekstra olarak depoyla ilgili birşey yapmıyor veya ödemiyorsunuz. Sadece ürün satıldığında amazon.com dan ürünü alıyorsunuz yazılım üzerindende ara depo kargo ücretini ödüyorsunuz. aldığınız ürün ara depoya gidiyor işlemler yapılıyor vs. 15 gün sonrada satış yaptığınız tutarı ( ürün bedeli+ ara depo kargo bedeli+kar) hesabınıza alıyorsunuz.

Enesovic 30-11-2020 18:24:11

Alıntı:

Braves Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078664234)
Hocam bende yeni başladım ama depo olayını çözdüm. Olay şöyleki siz yazılım üzerinden ürünün depodan gitmesini istiyorsanız ürünün ağırlığına vs göre yazılım bi depo maliyeti çıkarıp sizin ürününüze ekliyor. Yani siz ekstra olarak depoyla ilgili birşey yapmıyor veya ödemiyorsunuz. Sadece ürün satıldığında amazon.com dan ürünü alıyorsunuz yazılım üzerindende ara depo kargo ücretini ödüyorsunuz. aldığınız ürün ara depoya gidiyor işlemler yapılıyor vs. 15 gün sonrada satış yaptığınız tutarı ( ürün bedeli+ ara depo kargo bedeli+kar) hesabınıza alıyorsunuz.

Önemli bir detay yorumunuz için teşekkürler peki farklı yazılımlar mevcut olduğundan dolayı deneyimledikleriniz oldu mu hangisini önerirsiniz

ceyksparrow 02-12-2020 01:36:08

Yararlı konu elinize sağlık

Prowess 03-12-2020 20:53:53

Bir hesabımızdan ödeme görüntüsü kar marjı %40 civarı

nomadio 07-12-2020 01:47:45

@Prowess; Hocam hazırlayacağınız dökümanı merakla bekliyorum.

Prowess 07-12-2020 03:43:33

Alıntı:

nomadio Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078721777)
@Prowess; Hocam hazırlayacağınız dökümanı merakla bekliyorum.

Vakit buldukça hazırlıyorum, muhtemelen yılbaşından sonra paylaşırım

bayburt16 07-12-2020 14:58:48

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078692209)
Bir hesabımızdan ödeme görüntüsü kar marjı %40 civarı

selam hocam hatırlarsanız konuya yazmıştım o gün hesabı açıp programı da alıp başlamıştım. ama 3 ay geçti bir satış olmadı ben de bugun komple ürünleri sildim 1k kadar ürün vardı. fiyat konusunda sorun yaşıyorum aynı programı kullanıp aynı ürünü yükleyen adamlar iki katı aşağı ürün koyuyor ama ben hesaplama yapınca zarar ediyorum. bu konuda yardımcı olur musun?

Prowess 07-12-2020 15:58:09

Alıntı:

bayburt16 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078724879)
selam hocam hatırlarsanız konuya yazmıştım o gün hesabı açıp programı da alıp başlamıştım. ama 3 ay geçti bir satış olmadı ben de bugun komple ürünleri sildim 1k kadar ürün vardı. fiyat konusunda sorun yaşıyorum aynı programı kullanıp aynı ürünü yükleyen adamlar iki katı aşağı ürün koyuyor ama ben hesaplama yapınca zarar ediyorum. bu konuda yardımcı olur musun?

Selamlar, aynı durumu bizde yaşıyoruz bizim sizden farklı avantajımız hesabımızın geçmişi olması, olumlu feed backler olmasından dolayı arada 50-100 aed fark olsa bile günde 3-4 saat buybox alabiliyoruz satan ürünler için de bir iki satış demek ürün silerken business reportu kullanmanızı tavsiye ederim eğer çok trafik alan bir ürün ise o ASIN'e özel kar marjı ayarlayıp satışlardan pay alabilirsiniz.

1K ürünü birden silmek doğru değil, umarım hesap sağlığını etkilemez.

Aynı programı kullanıp aynı üründe sizden daha az fiyata listeme yapanlar iki seçenek vardır ya kar marjını siz çok yüksek giriyorsunuz veya o arkadaşlar bu işi bilmiyor daha olası bir seçenek arkadaşlar depo kullanmadan direk amazon logistic ile gönderim yapıyorlardır ürünler çıkmayın 3ASIN olduklarında %90 geri dönemezler :)
https://sellercentral.amazon.com/gp/...rnal/201808410


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:05:06.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.