![]() |
Alıntı:
Biraz araştırırsanız çok basit bir şey olduğunu göreceksiniz, Amazon'da satış yapacaksanız her daim araştırmaya hazırlıklı olmanız gerek :) başarılar. |
Alıntı:
Elbette bu konuda tartışacağız elden geldiğince bilgi paylaşacağız. Ben sadece kayıt aşamasında muhtemelen bir hata yaptım, diğer planı seçeceğime bu planı seçtim. Kaydım oluştu ödeme aşamasında bugda kaldım gibi bir şey. Bu sorunu aslında nasıl arayacağımı bile bilmediğim için size sormak istedim. Tek çözüm farklı bir e-posta ve telefon ile yeni üyelik açmak ama bunu da yapmak istemiyorum. Amazon'da 2 çeşit paket var; 1 tanesi aylık ödemeli+komisyonlu paket. (Sınırsız Satış) 1 tanesi ise satış başı komisyonlu paket. (Ayda Maksimum 40 adet ürün satışı) Amazon hakkında sadece belirli konuları konuşacaksak konunuzda, dağıttığım için özür dilerim. Yardımlarınız için ayrıca teşekkürler. |
Alıntı:
Benim tavsiyem PRO hesap'dan yana diğer türlü sıkıntı yaşarsınız hem satış başına komisyon verirsiniz hemde Amazonun tanıdığı haklardan yararlanamazsınız mesela depo kapasiteniz düşük olur vs vs. |
Alıntı:
Hem bu sayede amazonu da iyice kavramış olurum diye düşünüyorum. Bu yüzden düşük paketi tercih ettim açıkçası.. |
Alıntı:
|
Selamlar hocam. Bilgiler için size teşekkür ederim. Siz Amazon dan alıp Amazon da mı satıyorsunuz yoksa Amazon dan başka bir sitede mi? Teşekkürler. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Şimdilik bu konudan hiçbir karşılık beklemeden bütün tecrübelerimizi aktarmaya çalışıyoruz |
Alıntı:
İlerleyen süreçlerde bir video serisi hazırlamanızı - gerçekten doyurucu, işi tamamiyle anlatan bir video serisi - - fiyatı da öyle herkesin alamayacağı ama vur dedim mi de öldürmeyecek cinsten olacak - bekliyorum |
Alıntı:
Evet konunun açılış amacı bu değildi aslında aktif olarak bu iş ile uğraşan arkadaşlar da tecrübelerini yazar diye bekledim ama nedense konuya dahil olmadılar bizde soru cevap yapıyoruz :) |
Alıntı:
|
hesap suspendi Alıntı:
Öncelikle boyle değerli bilgileri paylaştığınız için çok teşekkür ederim. Bende 2019 sonu gibi hesap açmaya çalıştım. amazon.com üzerinde fakat, şu anda seller'a girdiğimde, beyaz ekranda, "This email address is associated with a deactivated seller account. Please contact seller-performance@amazon.com to request reactivation of your account. " şu şekilde bir yazı çıkıyor. Bu durumda nasıl bir yol izlemeli yoksa yapabilecek bir şey yok mu? |
Alıntı:
Profesyonel yazılmış appeal amazonun istedikleri yazılırsa açılma olasılığı yüksek |
Yazılım olarak hangisini kullanıyorsunuz? |
Alıntı:
|
Hocam e kitap ya da video çek ama doyurucu olsun stabil fiyat belirle bence |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Rica ettim konu sahibinden ben de sizin gibi. Güzel, gerçekten doyurucu bir video eğitim çıkarın ama fiyatı ucuz olmasın dedim. |
Alıntı:
Alıntı:
Eğer bu işe başlamak istiyorsanız, eğitim evet önemli ama internette bütün bilgiler mevcut ben eğer böyle bir projemiz olursa kendi yöntemlerimi, kendi anlatımımı sıralı şekilde ve desteğimi sunacağım. Tavsiyem araştırın,izleyin takıldığınız yerler sormak istediğiniz şeyler olursa konu altına yazarsanız her gün bu konuya girip bakıyorum elimden geldiği kadar yardımcı olurum. |
Hocam genel olarak drop yaparken, ürünleri FBA ile amazon depolarından göndermek mi daha mantıklı. Bu durumlarda iade konusunda müşteri ürünü direk amazon deposuna gönderiyor sanırım. Diğerinde ise drop yaparken ara depo kullanmak mı daha doğru sizce. Yani amazon depolarından ürün ilk önce sizin ara deponuza gidiyor sonrada orda paketlenip etiketlenip müşteriye gönderiliyor. Bu da bir nevi FBM oluyor sanırım. Burda da iade de müşteri direk ürünü ara depoya değil de amazona gönderiyor. İkinci anlattığımda 3ASIN yersek eğer çözümü sanki daha kolay gibi, faturasını kargo resmini vs paketledim ben yolladım gibi gösteriliyor sanırım. Bu anlattıklarımda bir yanlışlık varmı, bende yeni yeni öğreniyorum sizden bi teyit etmek amaçlı danışmak ve sormak istedim. Ekstra bu söylediklerime ilave edeceğiniz varsa öğrenmek isterim. Ek olarak birşey daha sormak istiyorum. Bir ürünün farklı renkleri mevcut, doğal olarak hepsinin ASIN numarası değişiyor. Bunları mağazaya eklerken tek tek ASINleri eklediğimizde ayrı ayrı ürün olarak mı gözükecek. Tek bir üründe farklı renk kombinasyonlarını nasıl gösterebilirim. |
Alıntı:
Depo olayı sizin kararınız eğer risk alacağım derseniz direk Amazondan veya başka bir tedarikçiden müşteriye gönderebilirsiniz, konuda bunu detaylıca anlattım. Ben amazonun istediği şekilde çalışıyorum, bundan dolayı hesabım kapatıldığında geri açabildim. Varyasyonlar renk,boyut gibi seçenekler yazılımlarda farklı ASIN olarak yer tutar. |
Merhaba hocam. Amazon com tr de mağazamı şirket bilgilerim ile açsam com da nasıl mağazamı etkin hale getirebilirim hocam? |
Alıntı:
Göndereceğiniz belgelerin birebir aynı olmasına dikkat edin kuzey amerika hesap açılımı oldukça zor. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Canada,Meksika ve Amerika aynı hesapta bulunur ayrı ayrı açamazsınız. |
Alıntı:
3asin i geçebilir miyim öyle bir durumda? |
Alıntı:
Kuzey Amerika mağaza ücreti $39.99 Örnek invoice paylaşım daha net anlaşılır. Shipping adres deponuz adresi, fatura adresi bana ait evimin adresi. Satıcı panelinde bulunan business adres'de ne yazıyorsa billing adreste o yazmakta. |
Alıntı:
dediğim gibi globalde de şirket ismi ile alışveriş yapmamız gerekiyor sanırım |
Alıntı:
Sizin dikkat etmeniz gereken yer business adres kısmı orada şirket bilgileri varsa alıcı hesabınızda da aynısı olmalı veya kişisel adres, birebir aynı olmalı ki size ait olduğu kanıtlanabilsin |
Merhabalar Hocam, Bulunduğum ilde üretilen bir gıda ürününü BAE de satmak niyetindeyim. Bu düşüncem ile ilgili aklımda soru işaretleri var, bunları bilginiz dahilinde olanları paylaşırsanız sevinirim. 1. İlk etapta bireysel hesap açmayı düşünüyorum, açtıktan sonra işler iyiye gitti diyelim bu hesabı kurumsal hesaba çevirebilir miyim ? 2. Bireysel hesap açarsam yine Maliyeye kaydım ve Fatura kesmem gerekecek mi ? 3. Yine ilk etapta FBA değil , ürünleri kendim göndermek istiyorum müşteriye, PTT kargo düşünüyorum mantıklı mı sizce ? (Satışını yapacağım ürünler işlenmiş paketlenmiş ve Ortalama 200/400/1000 GR ağırlığında olacak ürünler) 4. FBA yaparsam eğer ürünü amazon deposuna gönderdim , satış olmazsa eğer bu ürünler ne kadar süre ile bekliyor depoda ve uzun süre bekleyip satış olmazsa eğer bu ürünlere ne oluyor, amazon bana iade mi ediyor ? 5. Ürünü Müşteriye Kargo ile gönderdim diyelim, kargo tesliminde gönderici firma herhangi bir belge istiyor mu benden ?(Gıda üretim izni vs.) 6. Ürünleri ben toptan alıp, Kendi markamı oluştursam ve bu ürünler için ambalaj bastırsam , bu ambalajlarda ki yazılar ingilizce mi olmalı ? Türkçe olsa olmaz mı ? Teşekkür ederim hocam |
Alıntı:
|
Alıntı:
1-BAE pazarında tek tip hesap var oda professional yıl sonuna kadar ücreti de yok. 2-Bu konulara bir şey diyemiyorum, mali müşavire danışmanızda fayda var. 3-Gönderebilirsiniz, PTT alternatifleri de mevcut araştırırsanız daha uygun fiyata bulabilirsiniz.FBA olarak satış yapmanız için zaten VAT kaydınız olması gerek ilk etapta bunları istemeyebilirsiniz. 4-Belli bir süreden sonra depoyu işgal ettiği için ektra ücretler alır, sanırım 12 ay sonunda satılmazsa imha ediyor yada siz gönderilmesini talep ediyorsunuz.Uzun süre ürün bekletmediğim için hakim değilim ama satılabilecek kadar ürün göndermek gerek hemde stok maliyeti adına. 5-Gıda için ektra belge talep edilebilir hem Amazon tarafında hemde gümrük için mesela : FDA belgesi 6-Bunu şöyle düşünmek gerek, AE pazarında satış yapmayı planlıyorsunuz. Hepsiburada veya trendyol bir ürün araştırıyorsunuz 3 tane benzer ürün var ambalajları fransızca,ispanyolca ve ingilizce siz hangisini tercih edersiniz? Amazon için önemli olan ürün sayfasında ki görselin gönderilen ürün ile birebir aynı olması Alıntı:
Global pazar kayıt oldum tüm dünyaya satış yapacağım diye bir şey yok. Her pazaryeri farklı şekilde satıcıları değerlendiriyor aynı belgeler ile singapur yarın onaylanır kuzey amerika 6 ayda onaylanmaz. Konunuzu gördüm kuzey amerika hesabı açmaya çalışıyorsunuz sanırım, 4.Çeyreğe giriyoruz satışların 2 kat arttığı dönem eğer profesyonel destek almıyorsanız (ki bununda garantisini kimse veremez) kuzey amerika hesabı açmayı biraz ertelemenizi öneririm Amazon yeni satıcılarına bu dönemde kapılarını biraz kapatır. |
Hocam amazon a kayıt olmak istiyorum fakat tr yok kayıt olma yerinde illa amerikadan şirket mi açmak gerekiyor ? https://hizliresim.com/3f7CFD |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
keşke herşey bu kadar basit olsa o hayallere dalanlar işiniz çok zor , n11 gg Hepsiburada Trendyol buralarda bile markan yoksa mağazan kapanirken koskoca amazondan bahsediyoruz |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:27:08. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.