R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Dropshipping (https://www.r10.net/dropshipping/)
-   -   Amazon Dropshipping soru-cevap (https://www.r10.net/dropshipping/2405749-amazon-dropshipping-soru-cevap.html)

Prowess 06-08-2020 00:24:25

Alıntı:

DijitalMevzular Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077759862)
Hocam amazona kayıt olurken 1 yerde takıldım, aylık 39 euroluk değil de aylık ücret olmadan ayda 40 ürün satışı ve sadece ürünlerden komisyon bazlı olan pakete geçiş yapamıyorum.

Kaydımı oluşturduğum ekran;
https://i.hizliresim.com/XBt1Hx.png

Planı değiştiremiyorum bir türlü.. Zaten ben bu profesyonel planı nerde seçtim onu da anlamadım.

Amazon hakkında daha spesifik sorularını olursa onları yanıtlamayı tercih ederim.
Biraz araştırırsanız çok basit bir şey olduğunu göreceksiniz, Amazon'da satış yapacaksanız her daim araştırmaya hazırlıklı olmanız gerek :) başarılar.

DijitalMevzular 06-08-2020 00:32:51

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077759904)
Amazon hakkında daha spesifik sorularını olursa onları yanıtlamayı tercih ederim.
Biraz araştırırsanız çok basit bir şey olduğunu göreceksiniz, Amazon'da satış yapacaksanız her daim araştırmaya hazırlıklı olmanız gerek :) başarılar.

Aslında çok saçma bir durum..

Elbette bu konuda tartışacağız elden geldiğince bilgi paylaşacağız. Ben sadece kayıt aşamasında muhtemelen bir hata yaptım, diğer planı seçeceğime bu planı seçtim. Kaydım oluştu ödeme aşamasında bugda kaldım gibi bir şey. Bu sorunu aslında nasıl arayacağımı bile bilmediğim için size sormak istedim. Tek çözüm farklı bir e-posta ve telefon ile yeni üyelik açmak ama bunu da yapmak istemiyorum.

Amazon'da 2 çeşit paket var;
1 tanesi aylık ödemeli+komisyonlu paket. (Sınırsız Satış)
1 tanesi ise satış başı komisyonlu paket. (Ayda Maksimum 40 adet ürün satışı)

Amazon hakkında sadece belirli konuları konuşacaksak konunuzda, dağıttığım için özür dilerim. Yardımlarınız için ayrıca teşekkürler.

Prowess 06-08-2020 21:58:16

Alıntı:

DijitalMevzular Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077759974)
Aslında çok saçma bir durum..

Elbette bu konuda tartışacağız elden geldiğince bilgi paylaşacağız. Ben sadece kayıt aşamasında muhtemelen bir hata yaptım, diğer planı seçeceğime bu planı seçtim. Kaydım oluştu ödeme aşamasında bugda kaldım gibi bir şey. Bu sorunu aslında nasıl arayacağımı bile bilmediğim için size sormak istedim. Tek çözüm farklı bir e-posta ve telefon ile yeni üyelik açmak ama bunu da yapmak istemiyorum.

Amazon'da 2 çeşit paket var;
1 tanesi aylık ödemeli+komisyonlu paket. (Sınırsız Satış)
1 tanesi ise satış başı komisyonlu paket. (Ayda Maksimum 40 adet ürün satışı)

Amazon hakkında sadece belirli konuları konuşacaksak konunuzda, dağıttığım için özür dilerim. Yardımlarınız için ayrıca teşekkürler.


Benim tavsiyem PRO hesap'dan yana diğer türlü sıkıntı yaşarsınız hem satış başına komisyon verirsiniz hemde Amazonun tanıdığı haklardan yararlanamazsınız mesela depo kapasiteniz düşük olur vs vs.

DijitalMevzular 07-08-2020 02:09:44

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077766680)
Benim tavsiyem PRO hesap'dan yana diğer türlü sıkıntı yaşarsınız hem satış başına komisyon verirsiniz hemde Amazonun tanıdığı haklardan yararlanamazsınız mesela depo kapasiteniz düşük olur vs vs.

Aslında birazda amazonda satış yapmak yerine başka platformda yaptığım satışlar için güvenli bir ödeme kanalı oluşturmaktı amacım. 10 kişiden 3 sipariş alacağıma 30 kişiden 1 sipariş zorla alıyorum şuanda.

Hem bu sayede amazonu da iyice kavramış olurum diye düşünüyorum. Bu yüzden düşük paketi tercih ettim açıkçası..

Prowess 07-08-2020 02:56:00

Alıntı:

DijitalMevzular Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077768507)
Aslında birazda amazonda satış yapmak yerine başka platformda yaptığım satışlar için güvenli bir ödeme kanalı oluşturmaktı amacım. 10 kişiden 3 sipariş alacağıma 30 kişiden 1 sipariş zorla alıyorum şuanda.

Hem bu sayede amazonu da iyice kavramış olurum diye düşünüyorum. Bu yüzden düşük paketi tercih ettim açıkçası..

Satış yapmazsanız uygun bir dil ile yazdığınızda mağaza ücretini alırsınız ama düşün milyonlarca kişinin ziyaret ettiği bir cadde de dükkanınız oluyor ve bunun ücreti 39$ bence çok ama çok makul bir fiyat karar sizin tabi :)

Dursun05 07-08-2020 05:48:35

Selamlar hocam. Bilgiler için size teşekkür ederim.

Siz Amazon dan alıp Amazon da mı satıyorsunuz yoksa Amazon dan başka bir sitede mi?

Teşekkürler.

Prowess 07-08-2020 13:23:50

Alıntı:

Dursun05 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077768916)
Selamlar hocam. Bilgiler için size teşekkür ederim.

Siz Amazon dan alıp Amazon da mı satıyorsunuz yoksa Amazon dan başka bir sitede mi?

Teşekkürler.

Merhaba, evet tedarikçim amazon.com satış yaptığım ise farklı amazon pazarları ca,sg,au gibi gelişmiş ve pazarı yeni olan ülkeler

Dursun05 07-08-2020 14:47:31

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077770534)
Merhaba, evet tedarikçim amazon.com satış yaptığım ise farklı amazon pazarları ca,sg,au gibi gelişmiş ve pazarı yeni olan ülkeler

Peki bu işe girmek için sizce en azından ne kadarlık bir bütçenin cebimizde olması gerekir?

Prowess 07-08-2020 15:13:51

Alıntı:

Dursun05 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077771103)
Peki bu işe girmek için sizce en azından ne kadarlık bir bütçenin cebimizde olması gerekir?

Sipariş tutarına göre farklılık gösterebilir ama başlangıç için ilk ay 200-500$ yeterli gibi ikinci ay sipariş sayısıda artacağı için yetmeyebilir.

Dursun05 07-08-2020 15:15:54

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077771297)
Sipariş tutarına göre farklılık gösterebilir ama başlangıç için ilk ay 200-500$ yeterli gibi ikinci ay sipariş sayısıda artacağı için yetmeyebilir.

Hızlı giriş rehberi hazırlasanız da satın alsak iyi olur hocam. Fiyatını da yüksek tutun herkes alamasın. Ama lütfen boş olmasın gerçekten doyurucu olsun.

Prowess 07-08-2020 15:25:58

Alıntı:

Dursun05 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077771312)
Hızlı giriş rehberi hazırlasanız da satın alsak iyi olur hocam. Fiyatını da yüksek tutun herkes alamasın. Ama lütfen boş olmasın gerçekten doyurucu olsun.

Bu yönde çok mesaj alıyorum, bende aynı düşüncedeyim her adımın detaylıca anlatıldığı hiçbir eksik nokta bırakılmaması eğitim için çok önenli tabi böyle bir seriyi hazırlamakta kolay değil devam eden projelerden fırsat bulabilirsek ilerleyen süreçlerde olabilir
Şimdilik bu konudan hiçbir karşılık beklemeden bütün tecrübelerimizi aktarmaya çalışıyoruz

Dursun05 07-08-2020 15:33:59

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077771398)
Bu yönde çok mesaj alıyorum, bende aynı düşüncedeyim her adımın detaylıca anlatıldığı hiçbir eksik nokta bırakılmaması eğitim için çok önenli tabi böyle bir seriyi hazırlamakta kolay değil devam eden projelerden fırsat bulabilirsek ilerleyen süreçlerde olabilir
Şimdilik bu konudan hiçbir karşılık beklemeden bütün tecrübelerimizi aktarmaya çalışıyoruz

Hiç bir karşılık beklemeden tecrübelerinizi aktarmaya çalışmanız takdire şayan fakat siz daha iyi biliyorsunuz bu iş ticaret ve ticaret böyle bir konudan anlatabilecek bir şey değil diye düşünüyorum. Blog tutmak olsa farklı olurdu düşüncem.
İlerleyen süreçlerde bir video serisi hazırlamanızı - gerçekten doyurucu, işi tamamiyle anlatan bir video serisi - - fiyatı da öyle herkesin alamayacağı ama vur dedim mi de öldürmeyecek cinsten olacak - bekliyorum

Prowess 07-08-2020 15:40:10

Alıntı:

Dursun05 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077771463)
Hiç bir karşılık beklemeden tecrübelerinizi aktarmaya çalışmanız takdire şayan fakat siz daha iyi biliyorsunuz bu iş ticaret ve ticaret böyle bir konudan anlatabilecek bir şey değil diye düşünüyorum. Blog tutmak olsa farklı olurdu düşüncem.
İlerleyen süreçlerde bir video serisi hazırlamanızı - gerçekten doyurucu, işi tamamiyle anlatan bir video serisi - - fiyatı da öyle herkesin alamayacağı ama vur dedim mi de öldürmeyecek cinsten olacak - bekliyorum


Evet konunun açılış amacı bu değildi aslında aktif olarak bu iş ile uğraşan arkadaşlar da tecrübelerini yazar diye bekledim ama nedense konuya dahil olmadılar bizde soru cevap yapıyoruz :)

Dursun05 07-08-2020 15:41:52

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077771522)
Evet konunun açılış amacı bu değildi aslında aktif olarak bu iş ile uğraşan arkadaşlar da tecrübelerini yazar diye bekledim ama nedense konuya dahil olmadılar bizde soru cevap yapıyoruz :)

Yok, onlar uzaktan izlemeyi tercih etmişlerdir hep :). Ama işlerine yarar bir şey olursa bizden önce kaparlar merak etmeyin.

ustaadam 07-08-2020 15:44:09

hesap suspendi
 
Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077771398)
Bu yönde çok mesaj alıyorum, bende aynı düşüncedeyim her adımın detaylıca anlatıldığı hiçbir eksik nokta bırakılmaması eğitim için çok önenli tabi böyle bir seriyi hazırlamakta kolay değil devam eden projelerden fırsat bulabilirsek ilerleyen süreçlerde olabilir
Şimdilik bu konudan hiçbir karşılık beklemeden bütün tecrübelerimizi aktarmaya çalışıyoruz

Hocam merhaba,
Öncelikle boyle değerli bilgileri paylaştığınız için çok teşekkür ederim. Bende 2019 sonu gibi hesap açmaya çalıştım.
amazon.com üzerinde fakat, şu anda seller'a girdiğimde, beyaz ekranda, "This email address is associated with a deactivated seller account. Please contact seller-performance@amazon.com to request reactivation of your account. " şu şekilde bir yazı çıkıyor.

Bu durumda nasıl bir yol izlemeli yoksa yapabilecek bir şey yok mu?

Prowess 07-08-2020 15:58:06

Alıntı:

ustaadam Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077771551)
Hocam merhaba,
Öncelikle boyle değerli bilgileri paylaştığınız için çok teşekkür ederim. Bende 2019 sonu gibi hesap açmaya çalıştım.
amazon.com üzerinde fakat, şu anda seller'a girdiğimde, beyaz ekranda, "This email address is associated with a deactivated seller account. Please contact seller-performance@amazon.com to request reactivation of your account. " şu şekilde bir yazı çıkıyor.

Bu durumda nasıl bir yol izlemeli yoksa yapabilecek bir şey yok mu?

Merhaba, hesabınız başka bir satıcı hesap ile ilişkilendirilmiş aynı bilgisayardan ikinci bir satıcı hesabı açmanız, aynı IP’den başka bir satıcı hesabına giriş yapmanız vb gibi nedenlerden olabilir.

Profesyonel yazılmış appeal amazonun istedikleri yazılırsa açılma olasılığı yüksek

asamedgul 08-08-2020 16:16:35

Yazılım olarak hangisini kullanıyorsunuz?

Prowess 08-08-2020 16:37:32

Alıntı:

asamedgul Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077778883)
Yazılım olarak hangisini kullanıyorsunuz?

Konuda linki var

Mosoko 08-08-2020 20:33:25

Hocam e kitap ya da video çek ama doyurucu olsun stabil fiyat belirle bence

Dursun05 08-08-2020 20:50:08

Alıntı:

Mosoko Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077780338)
Hocam e kitap ya da video çek ama doyurucu olsun stabil fiyat belirle bence

E kitap illet ya, video iyi olur hocam.

Mosoko 08-08-2020 21:59:04

Alıntı:

Dursun05 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077780432)
E kitap illet ya, video iyi olur hocam.

Haklısın hocam da bende bu işe gircem adam gibi kaynak yok hiçbir yerde udemy var ama onlarda üstün körü anlatmış

Dursun05 08-08-2020 22:19:21

Alıntı:

Mosoko Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077780906)
Haklısın hocam da bende bu işe gircem adam gibi kaynak yok hiçbir yerde udemy var ama onlarda üstün körü anlatmış

Ben de hocam.
Rica ettim konu sahibinden ben de sizin gibi. Güzel, gerçekten doyurucu bir video eğitim çıkarın ama fiyatı ucuz olmasın dedim.

Prowess 08-08-2020 22:33:06

Alıntı:

Mosoko Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077780338)
Hocam e kitap ya da video çek ama doyurucu olsun stabil fiyat belirle bence

Alıntı:

Dursun05 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077780432)
E kitap illet ya, video iyi olur hocam.

Merhaba, önceki mesajlarda da yazdığım gibi Amazon ciddi bir iş en ufak yanlış bir işlem üzücü oluyor eğitimde buna göre olmalı kolay değil böyle bir proje düşünüyoruz aklımızda var ama aktif işlerden fırsat bulabilirsek ilerleyen zamanlarda olursa bilgi veririm.

Eğer bu işe başlamak istiyorsanız, eğitim evet önemli ama internette bütün bilgiler mevcut ben eğer böyle bir projemiz olursa kendi yöntemlerimi, kendi anlatımımı sıralı şekilde ve desteğimi sunacağım.

Tavsiyem araştırın,izleyin takıldığınız yerler sormak istediğiniz şeyler olursa konu altına yazarsanız her gün bu konuya girip bakıyorum elimden geldiği kadar yardımcı olurum.

okan1 09-08-2020 08:15:10

Hocam genel olarak drop yaparken, ürünleri FBA ile amazon depolarından göndermek mi daha mantıklı. Bu durumlarda iade konusunda müşteri ürünü direk amazon deposuna gönderiyor sanırım.

Diğerinde ise drop yaparken ara depo kullanmak mı daha doğru sizce. Yani amazon depolarından ürün ilk önce sizin ara deponuza gidiyor sonrada orda paketlenip etiketlenip müşteriye gönderiliyor. Bu da bir nevi FBM oluyor sanırım. Burda da iade de müşteri direk ürünü ara depoya değil de amazona gönderiyor.

İkinci anlattığımda 3ASIN yersek eğer çözümü sanki daha kolay gibi, faturasını kargo resmini vs paketledim ben yolladım gibi gösteriliyor sanırım.

Bu anlattıklarımda bir yanlışlık varmı, bende yeni yeni öğreniyorum sizden bi teyit etmek amaçlı danışmak ve sormak istedim. Ekstra bu söylediklerime ilave edeceğiniz varsa öğrenmek isterim.

Ek olarak birşey daha sormak istiyorum.
Bir ürünün farklı renkleri mevcut, doğal olarak hepsinin ASIN numarası değişiyor. Bunları mağazaya eklerken tek tek ASINleri eklediğimizde ayrı ayrı ürün olarak mı gözükecek. Tek bir üründe farklı renk kombinasyonlarını nasıl gösterebilirim.

Prowess 09-08-2020 16:44:13

Alıntı:

okan1 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077783184)
Hocam genel olarak drop yaparken, ürünleri FBA ile amazon depolarından göndermek mi daha mantıklı. Bu durumlarda iade konusunda müşteri ürünü direk amazon deposuna gönderiyor sanırım.

Diğerinde ise drop yaparken ara depo kullanmak mı daha doğru sizce. Yani amazon depolarından ürün ilk önce sizin ara deponuza gidiyor sonrada orda paketlenip etiketlenip müşteriye gönderiliyor. Bu da bir nevi FBM oluyor sanırım. Burda da iade de müşteri direk ürünü ara depoya değil de amazona gönderiyor.

İkinci anlattığımda 3ASIN yersek eğer çözümü sanki daha kolay gibi, faturasını kargo resmini vs paketledim ben yolladım gibi gösteriliyor sanırım.

Bu anlattıklarımda bir yanlışlık varmı, bende yeni yeni öğreniyorum sizden bi teyit etmek amaçlı danışmak ve sormak istedim. Ekstra bu söylediklerime ilave edeceğiniz varsa öğrenmek isterim.

Ek olarak birşey daha sormak istiyorum.
Bir ürünün farklı renkleri mevcut, doğal olarak hepsinin ASIN numarası değişiyor. Bunları mağazaya eklerken tek tek ASINleri eklediğimizde ayrı ayrı ürün olarak mı gözükecek. Tek bir üründe farklı renk kombinasyonlarını nasıl gösterebilirim.

Drop yaparkan ürünleri FBA depolarına gönderemezsiniz eğer gönderirseniz drop yapmış olmazsınız arbitraj yapmış olursunuz :) Güzel bir satış modeli fakat bunda da stok maliyetiniz var.

Depo olayı sizin kararınız eğer risk alacağım derseniz direk Amazondan veya başka bir tedarikçiden müşteriye gönderebilirsiniz, konuda bunu detaylıca anlattım.
Ben amazonun istediği şekilde çalışıyorum, bundan dolayı hesabım kapatıldığında geri açabildim.
Varyasyonlar renk,boyut gibi seçenekler yazılımlarda farklı ASIN olarak yer tutar.

mavikorku 09-08-2020 21:04:47

Merhaba hocam.

Amazon com tr de mağazamı şirket bilgilerim ile açsam com da nasıl mağazamı etkin hale getirebilirim hocam?

Prowess 09-08-2020 21:23:14

Alıntı:

mavikorku Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077787182)
Merhaba hocam.

Amazon com tr de mağazamı şirket bilgilerim ile açsam com da nasıl mağazamı etkin hale getirebilirim hocam?

Merhaba, panelde sell global kısmı var oradan istediği pazarın başvurusunu yapabilirsiniz.
Göndereceğiniz belgelerin birebir aynı olmasına dikkat edin kuzey amerika hesap açılımı oldukça zor.

mavikorku 09-08-2020 23:13:17

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077787337)
Merhaba, panelde sell global kısmı var oradan istediği pazarın başvurusunu yapabilirsiniz.
Göndereceğiniz belgelerin birebir aynı olmasına dikkat edin kuzey amerika hesap açılımı oldukça zor.

Teşekkürler verdiğiniz bilgiler için. Merak ettiğim bir konu daha var. Diyelim ki 100 tl +kdv parayı ödedik. Ve global pazardanda kanadayı açmak istedim sadece nasıl bir yol izlemem gerekli?

Prowess 09-08-2020 23:17:32

Alıntı:

mavikorku Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077788265)
Teşekkürler verdiğiniz bilgiler için. Merak ettiğim bir konu daha var. Diyelim ki 100 tl +kdv parayı ödedik. Ve global pazardanda kanadayı açmak istedim sadece nasıl bir yol izlemem gerekli?

100+kdv dediğiniz nedir onu anlamadım.

Canada,Meksika ve Amerika aynı hesapta bulunur ayrı ayrı açamazsınız.

mavikorku 09-08-2020 23:22:51

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077788300)
100+kdv dediğiniz nedir onu anlamadım.

Canada,Meksika ve Amerika aynı hesapta bulunur ayrı ayrı açamazsınız.

Hocam mağaza ücreti 99 tl + kdv, birde diyelim ki ben amazon.com dan ürün aldım amazon.ca satacağım. Şirket bilgilerim ile ürünü satın almam gerekiyor değil mi? Sonuç olarak 3asin gelirse faturaları iletmem gerekecek.Kişisel ismim ile satın alış gerçekleştirip,
3asin i geçebilir miyim öyle bir durumda?

Prowess 09-08-2020 23:32:06

Alıntı:

mavikorku Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077788340)
Hocam mağaza ücreti 99 tl + kdv, birde diyelim ki ben amazon.com dan ürün aldım amazon.ca satacağım. Şirket bilgilerim ile ürünü satın almam gerekiyor değil mi? Sonuç olarak 3asin gelirse faturaları iletmem gerekecek.Kişisel ismim ile satın alış gerçekleştirip,
3asin i geçebilir miyim öyle bir durumda?

99+kdv fiyatı satış yaptığım yerlerde görmedim ben farklı pazarlar olabilir.
Kuzey Amerika mağaza ücreti $39.99

Örnek invoice paylaşım daha net anlaşılır.
Shipping adres deponuz adresi, fatura adresi bana ait evimin adresi.
Satıcı panelinde bulunan business adres'de ne yazıyorsa billing adreste o yazmakta.


mavikorku 09-08-2020 23:36:35

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077788434)
99+kdv fiyatı satış yaptığım yerlerde görmedim ben farklı pazarlar olabilir.
Kuzey Amerika mağaza ücreti $39.99

Örnek invoice paylaşım daha net anlaşılır.
Shipping adres deponuz adresi, fatura adresi bana ait evimin adresi.
Satıcı panelinde bulunan business adres'de ne yazıyorsa billing adreste o yazmakta.


teşekkürler.

dediğim gibi globalde de şirket ismi ile alışveriş yapmamız gerekiyor sanırım

Prowess 09-08-2020 23:52:36

Alıntı:

mavikorku Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077788485)
teşekkürler.

dediğim gibi globalde de şirket ismi ile alışveriş yapmamız gerekiyor sanırım

Hayır, düşündüğünüz gibi bir şey değil global olayı
Sizin dikkat etmeniz gereken yer business adres kısmı orada şirket bilgileri varsa alıcı hesabınızda da aynısı olmalı veya kişisel adres, birebir aynı olmalı ki size ait olduğu kanıtlanabilsin

alayel44 10-08-2020 16:23:42

Merhabalar Hocam,
Bulunduğum ilde üretilen bir gıda ürününü BAE de satmak niyetindeyim.
Bu düşüncem ile ilgili aklımda soru işaretleri var, bunları bilginiz dahilinde olanları paylaşırsanız sevinirim.

1. İlk etapta bireysel hesap açmayı düşünüyorum, açtıktan sonra işler iyiye gitti diyelim bu hesabı kurumsal hesaba çevirebilir miyim ?

2. Bireysel hesap açarsam yine Maliyeye kaydım ve Fatura kesmem gerekecek mi ?

3. Yine ilk etapta FBA değil , ürünleri kendim göndermek istiyorum müşteriye, PTT kargo düşünüyorum mantıklı mı sizce ? (Satışını yapacağım ürünler işlenmiş paketlenmiş ve Ortalama 200/400/1000 GR ağırlığında olacak ürünler)

4. FBA yaparsam eğer ürünü amazon deposuna gönderdim , satış olmazsa eğer bu ürünler ne kadar süre ile bekliyor depoda ve uzun süre bekleyip satış olmazsa eğer bu ürünlere ne oluyor, amazon bana iade mi ediyor ?

5. Ürünü Müşteriye Kargo ile gönderdim diyelim, kargo tesliminde gönderici firma herhangi bir belge istiyor mu benden ?(Gıda üretim izni vs.)

6. Ürünleri ben toptan alıp, Kendi markamı oluştursam ve bu ürünler için ambalaj bastırsam , bu ambalajlarda ki yazılar ingilizce mi olmalı ? Türkçe olsa olmaz mı ?

Teşekkür ederim hocam

mavikorku 10-08-2020 23:30:38

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077788648)
Hayır, düşündüğünüz gibi bir şey değil global olayı
Sizin dikkat etmeniz gereken yer business adres kısmı orada şirket bilgileri varsa alıcı hesabınızda da aynısı olmalı veya kişisel adres, birebir aynı olmalı ki size ait olduğu kanıtlanabilsin

Global pazar başvurusu ne kadar sürüyor tahmini?

Prowess 11-08-2020 01:25:54

Alıntı:

alayel44 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077792896)
Merhabalar Hocam,
Bulunduğum ilde üretilen bir gıda ürününü BAE de satmak niyetindeyim.
Bu düşüncem ile ilgili aklımda soru işaretleri var, bunları bilginiz dahilinde olanları paylaşırsanız sevinirim.

1. İlk etapta bireysel hesap açmayı düşünüyorum, açtıktan sonra işler iyiye gitti diyelim bu hesabı kurumsal hesaba çevirebilir miyim ?

2. Bireysel hesap açarsam yine Maliyeye kaydım ve Fatura kesmem gerekecek mi ?

3. Yine ilk etapta FBA değil , ürünleri kendim göndermek istiyorum müşteriye, PTT kargo düşünüyorum mantıklı mı sizce ? (Satışını yapacağım ürünler işlenmiş paketlenmiş ve Ortalama 200/400/1000 GR ağırlığında olacak ürünler)

4. FBA yaparsam eğer ürünü amazon deposuna gönderdim , satış olmazsa eğer bu ürünler ne kadar süre ile bekliyor depoda ve uzun süre bekleyip satış olmazsa eğer bu ürünlere ne oluyor, amazon bana iade mi ediyor ?

5. Ürünü Müşteriye Kargo ile gönderdim diyelim, kargo tesliminde gönderici firma herhangi bir belge istiyor mu benden ?(Gıda üretim izni vs.)

6. Ürünleri ben toptan alıp, Kendi markamı oluştursam ve bu ürünler için ambalaj bastırsam , bu ambalajlarda ki yazılar ingilizce mi olmalı ? Türkçe olsa olmaz mı ?

Teşekkür ederim hocam

Merhaba, sorunuzu konu altından sorduğunuz için teşekkürler.

1-BAE pazarında tek tip hesap var oda professional yıl sonuna kadar ücreti de yok.
2-Bu konulara bir şey diyemiyorum, mali müşavire danışmanızda fayda var.
3-Gönderebilirsiniz, PTT alternatifleri de mevcut araştırırsanız daha uygun fiyata bulabilirsiniz.FBA olarak satış yapmanız için zaten VAT kaydınız olması gerek ilk etapta bunları istemeyebilirsiniz.
4-Belli bir süreden sonra depoyu işgal ettiği için ektra ücretler alır, sanırım 12 ay sonunda satılmazsa imha ediyor yada siz gönderilmesini talep ediyorsunuz.Uzun süre ürün bekletmediğim için hakim değilim ama satılabilecek kadar ürün göndermek gerek hemde stok maliyeti adına.
5-Gıda için ektra belge talep edilebilir hem Amazon tarafında hemde gümrük için mesela : FDA belgesi
6-Bunu şöyle düşünmek gerek, AE pazarında satış yapmayı planlıyorsunuz. Hepsiburada veya trendyol bir ürün araştırıyorsunuz 3 tane benzer ürün var ambalajları fransızca,ispanyolca ve ingilizce siz hangisini tercih edersiniz?
Amazon için önemli olan ürün sayfasında ki görselin gönderilen ürün ile birebir aynı olması
Alıntı:

mavikorku Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077796036)
Global pazar başvurusu ne kadar sürüyor tahmini?

Önceki mesajda da dile getirdim, global pazar düşündüğünüz gibi birşey değil bir hesaba sahip olduğunuz da diğer pazarlara kayıt olmanız için sağlanan kolaylık panelden diğer pazarlara erişebilmeniz için.
Global pazar kayıt oldum tüm dünyaya satış yapacağım diye bir şey yok.
Her pazaryeri farklı şekilde satıcıları değerlendiriyor aynı belgeler ile singapur yarın onaylanır kuzey amerika 6 ayda onaylanmaz.

Konunuzu gördüm kuzey amerika hesabı açmaya çalışıyorsunuz sanırım, 4.Çeyreğe giriyoruz satışların 2 kat arttığı dönem eğer profesyonel destek almıyorsanız (ki bununda garantisini kimse veremez) kuzey amerika hesabı açmayı biraz ertelemenizi öneririm Amazon yeni satıcılarına bu dönemde kapılarını biraz kapatır.

Mosoko 11-08-2020 20:02:09


Hocam amazon a kayıt olmak istiyorum fakat tr yok kayıt olma yerinde illa amerikadan şirket mi açmak gerekiyor ?
https://hizliresim.com/3f7CFD

Prowess 11-08-2020 20:19:19

Alıntı:

Mosoko Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077802211)

Hocam amazon a kayıt olmak istiyorum fakat tr yok kayıt olma yerinde illa amerikadan şirket mi açmak gerekiyor ?
https://hizliresim.com/3f7CFD

Son zamanlar da yeni hesap açmadım.4 çeyrekten dolayı geçici kapatılmış olabilir

furkanture 11-08-2020 20:23:58

Alıntı:

Mosoko Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077802211)

Hocam amazon a kayıt olmak istiyorum fakat tr yok kayıt olma yerinde illa amerikadan şirket mi açmak gerekiyor ?
https://hizliresim.com/3f7CFD

Bu konuda ücretli destek sağlıyorum.

SEOPro 11-08-2020 20:33:31

keşke herşey bu kadar basit olsa o hayallere dalanlar işiniz çok zor , n11 gg Hepsiburada Trendyol buralarda bile markan yoksa mağazan kapanirken koskoca amazondan bahsediyoruz


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:27:08.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.