R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Dropshipping (https://www.r10.net/dropshipping/)
-   -   Amazon Dropshipping soru-cevap (https://www.r10.net/dropshipping/2405749-amazon-dropshipping-soru-cevap.html)

Prowess 11-08-2020 21:01:13

Alıntı:

furkanture Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077802355)
Bu konuda ücretli destek sağlıyorum.

Bu konunun amacı ücretsiz destek vermek, kendinize ticari bir konu açabilirsiniz :)

Alıntı:

SEOPro Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077802427)
keşke herşey bu kadar basit olsa o hayallere dalanlar işiniz çok zor , n11 gg Hepsiburada Trendyol buralarda bile markan yoksa mağazan kapanirken koskoca amazondan bahsediyoruz

Belkide sizin yapabileceğiniz bir iş değil bu veya sizin beceriksizliğiniz?

Burada ücretli hiçbir şey yok, bir beklenti yok 12 sayfa her sorulan soruya bilgim dahilinde cevap vermişim kimseye hayal sattığımız yok işe başlamak isteyen olursa sağ sola para vermeden gelsin aklına takılan sorularını sordun diye açtık.

Kazandığım hayal paralarının da kanıtı koymuşum, kazanmaya da devam ediyorum yalan dolan olan paraları siz boşverin

Mağazaların neden kapandığının nedeni de yazmışım.
Amazon policy linkini koymuşum, hiçbir dayanağı olmayan cümleler ile yazdığınız yorumdan siz sanırım nasıl satış yapıldığı Amazondan daha iyi biliyorsunuz :)

Bir şey konuşuyorsanız biraz daha araştırıp,öğrenip ve en azından deneyip öyle yorumunuz olsun derim :)

furkanture 11-08-2020 21:07:51

Alıntı:

SEOPro Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077802427)
keşke herşey bu kadar basit olsa o hayallere dalanlar işiniz çok zor , n11 gg Hepsiburada Trendyol buralarda bile markan yoksa mağazan kapanirken koskoca amazondan bahsediyoruz

Oyunu kurallara göre oynarsanız dropshipping amazonun kabul ettiği bir iş modelidir.

mavikorku 11-08-2020 21:10:12

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077796945)
Merhaba, sorunuzu konu altından sorduğunuz için teşekkürler.

1-BAE pazarında tek tip hesap var oda professional yıl sonuna kadar ücreti de yok.
2-Bu konulara bir şey diyemiyorum, mali müşavire danışmanızda fayda var.
3-Gönderebilirsiniz, PTT alternatifleri de mevcut araştırırsanız daha uygun fiyata bulabilirsiniz.FBA olarak satış yapmanız için zaten VAT kaydınız olması gerek ilk etapta bunları istemeyebilirsiniz.
4-Belli bir süreden sonra depoyu işgal ettiği için ektra ücretler alır, sanırım 12 ay sonunda satılmazsa imha ediyor yada siz gönderilmesini talep ediyorsunuz.Uzun süre ürün bekletmediğim için hakim değilim ama satılabilecek kadar ürün göndermek gerek hemde stok maliyeti adına.
5-Gıda için ektra belge talep edilebilir hem Amazon tarafında hemde gümrük için mesela : FDA belgesi
6-Bunu şöyle düşünmek gerek, AE pazarında satış yapmayı planlıyorsunuz. Hepsiburada veya trendyol bir ürün araştırıyorsunuz 3 tane benzer ürün var ambalajları fransızca,ispanyolca ve ingilizce siz hangisini tercih edersiniz?
Amazon için önemli olan ürün sayfasında ki görselin gönderilen ürün ile birebir aynı olması


Önceki mesajda da dile getirdim, global pazar düşündüğünüz gibi birşey değil bir hesaba sahip olduğunuz da diğer pazarlara kayıt olmanız için sağlanan kolaylık panelden diğer pazarlara erişebilmeniz için.
Global pazar kayıt oldum tüm dünyaya satış yapacağım diye bir şey yok.
Her pazaryeri farklı şekilde satıcıları değerlendiriyor aynı belgeler ile singapur yarın onaylanır kuzey amerika 6 ayda onaylanmaz.

Konunuzu gördüm kuzey amerika hesabı açmaya çalışıyorsunuz sanırım, 4.Çeyreğe giriyoruz satışların 2 kat arttığı dönem eğer profesyonel destek almıyorsanız (ki bununda garantisini kimse veremez) kuzey amerika hesabı açmayı biraz ertelemenizi öneririm Amazon yeni satıcılarına bu dönemde kapılarını biraz kapatır.


Belgeleri gönderin
1 adet kimlik belgesi: nüfus cüzdanı veya pasaport
Belge aşağıdaki gereklilikleri karşılamalıdır:
Resmî ulusal kimlik belgenizin önlü arkalı taranmış renkli bir kopyasını gönderin ve görselleri bir dosyada birleştirin. Şirketler/Kuruluşlar, öncelikli irtibat kişisi veya intifa hakkı sahibi için resmî bir ulusal kimlik belgesi göndermelidir. Ekran görüntüsü göndermeyin.
Kopyalar okunaklı olmalıdır.
Kimlik belgeniz şu dillerden birinde olmalıdır: Türkçe veya İngilizce. Kimlik belgeniz bu dillerden birinde değilse pasaportunuzun bir kopyasını veya belgenizin bu dillerden birine yapılmış noter onaylı çevirisini gönderin.
Ulusal kimlik belgesindeki ad, kayıtlı Amazon hesabınızdaki adla aynı olmalıdır.
Ulusal kimlik belgesinin süresi dolmamış olmalıdır.

bu yazıyı attılar da

Sirket vergi levhasi ve imza surkusu ekleyeyim mi

Prowess 11-08-2020 21:15:02

Alıntı:

mavikorku Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077802685)
Belgeleri gönderin
1 adet kimlik belgesi: nüfus cüzdanı veya pasaport
Belge aşağıdaki gereklilikleri karşılamalıdır:
Resmî ulusal kimlik belgenizin önlü arkalı taranmış renkli bir kopyasını gönderin ve görselleri bir dosyada birleştirin. Şirketler/Kuruluşlar, öncelikli irtibat kişisi veya intifa hakkı sahibi için resmî bir ulusal kimlik belgesi göndermelidir. Ekran görüntüsü göndermeyin.
Kopyalar okunaklı olmalıdır.
Kimlik belgeniz şu dillerden birinde olmalıdır: Türkçe veya İngilizce. Kimlik belgeniz bu dillerden birinde değilse pasaportunuzun bir kopyasını veya belgenizin bu dillerden birine yapılmış noter onaylı çevirisini gönderin.
Ulusal kimlik belgesindeki ad, kayıtlı Amazon hesabınızdaki adla aynı olmalıdır.
Ulusal kimlik belgesinin süresi dolmamış olmalıdır.

bu yazıyı attılar da

Sirket vergi levhasi ve imza surkusu ekleyeyim mi

Hangi belgeleri istediklerse onu göndermeniz gerekiyor, tekrar hatırlatıyorum size Türk şirketinin şuan için amazon.com için geçerliliği yok.

different34 11-08-2020 21:20:45

@Prowess; üstat kargo firmasını nasıl bulacağız?

Prowess 11-08-2020 21:31:52

Alıntı:

different34 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077802761)
@Prowess; üstat kargo firmasını nasıl bulacağız?

Kargo firmasını veya ara depoyu siz bulmuyorsunuz; kullandığımız yazılım kendi anlaştığı ara depolar entegre şekilde çalışıyor.
Siparişleri bu ara depolar FEDEX,DHL,APC gibi uluslararası kargo firma ile gönderimini yapıyorlar.

Daha detaylı bir şekilde önceki mesajlarda yazdım.
https://www.r10.net/1077758813-post77.html

different34 11-08-2020 21:57:37

@Prowess; Üstat gönderdiğiniz linkteki programı inceledim orda depoyla ilgili bir ibare göremedim program içerisinde mi var acaba depo muhabbeti, birde depo var diyelim programda faturamı bana mail mi atıyorlar amazon ibraz etmemi isterse.

alayel44 11-08-2020 22:15:54

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077796945)
Merhaba, sorunuzu konu altından sorduğunuz için teşekkürler.

1-BAE pazarında tek tip hesap var oda professional yıl sonuna kadar ücreti de yok.
2-Bu konulara bir şey diyemiyorum, mali müşavire danışmanızda fayda var.
3-Gönderebilirsiniz, PTT alternatifleri de mevcut araştırırsanız daha uygun fiyata bulabilirsiniz.FBA olarak satış yapmanız için zaten VAT kaydınız olması gerek ilk etapta bunları istemeyebilirsiniz.
4-Belli bir süreden sonra depoyu işgal ettiği için ektra ücretler alır, sanırım 12 ay sonunda satılmazsa imha ediyor yada siz gönderilmesini talep ediyorsunuz.Uzun süre ürün bekletmediğim için hakim değilim ama satılabilecek kadar ürün göndermek gerek hemde stok maliyeti adına.
5-Gıda için ektra belge talep edilebilir hem Amazon tarafında hemde gümrük için mesela : FDA belgesi
6-Bunu şöyle düşünmek gerek, AE pazarında satış yapmayı planlıyorsunuz. Hepsiburada veya trendyol bir ürün araştırıyorsunuz 3 tane benzer ürün var ambalajları fransızca,ispanyolca ve ingilizce siz hangisini tercih edersiniz?
Amazon için önemli olan ürün sayfasında ki görselin gönderilen ürün ile birebir aynı olması


Önceki mesajda da dile getirdim, global pazar düşündüğünüz gibi birşey değil bir hesaba sahip olduğunuz da diğer pazarlara kayıt olmanız için sağlanan kolaylık panelden diğer pazarlara erişebilmeniz için.
Global pazar kayıt oldum tüm dünyaya satış yapacağım diye bir şey yok.
Her pazaryeri farklı şekilde satıcıları değerlendiriyor aynı belgeler ile singapur yarın onaylanır kuzey amerika 6 ayda onaylanmaz.

Konunuzu gördüm kuzey amerika hesabı açmaya çalışıyorsunuz sanırım, 4.Çeyreğe giriyoruz satışların 2 kat arttığı dönem eğer profesyonel destek almıyorsanız (ki bununda garantisini kimse veremez) kuzey amerika hesabı açmayı biraz ertelemenizi öneririm Amazon yeni satıcılarına bu dönemde kapılarını biraz kapatır.

Vaktinizi ayırıp cevapladığınız için çok teşekkürler hocam.
BAE de bireysel hesap açamıyoruz anladığım kadarıyla, illa ilk başlarda da olsa şirket bilgileri gerekiyor..
Amazonun kuru meyve,çerez,paketlenmiş incir gibi şeyler için hangi belgeleri istiyorlar acaba başka bilen birileri olursa cevaplarsa sevinirim.

Prowess 11-08-2020 22:43:45

Alıntı:

different34 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077803070)
@Prowess; Üstat gönderdiğiniz linkteki programı inceledim orda depoyla ilgili bir ibare göremedim program içerisinde mi var acaba depo muhabbeti, birde depo var diyelim programda faturamı bana mail mi atıyorlar amazon ibraz etmemi isterse.

Evet üyeliğinizi aktif ettiğiniz de panel içerisinden depolara erişebiliyorsunuz.
Panel üzerinden faturalara,kargo etiketlerine erişebiliyorsunuz.

Alıntı:

alayel44 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077803236)
Vaktinizi ayırıp cevapladığınız için çok teşekkürler hocam.
BAE de bireysel hesap açamıyoruz anladığım kadarıyla, illa ilk başlarda da olsa şirket bilgileri gerekiyor..
Amazonun kuru meyve,çerez,paketlenmiş incir gibi şeyler için hangi belgeleri istiyorlar acaba başka bilen birileri olursa cevaplarsa sevinirim.

Hayır, bireysel hesap açabilirsiniz AE pazarında 6 tane aktif üyeliğimiz var, şirkete bağlı değil.Yıl sonuna kadar mağaza ücreti yok.
Amazon'dan ziyade satış yapacağınız ülkenin istediği belgeler de önemli.
FDA belgesi şart olması gerek yine araştırın, ayrıca büyük çaplı üreticinin FDA belgesi bulunmakta.
Hesabınız aktif olduğunda amazona case ile detaylı bilgi alabilirsiniz.

alayel44 11-08-2020 22:47:00

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077803470)
Evet üyeliğinizi aktif ettiğiniz de panel içerisinden depolara erişebiliyorsunuz.
Panel üzerinden faturalara,kargo etiketlerine erişebiliyorsunuz.



Hayır, bireysel hesap açabilirsiniz AE pazarında 6 tane aktif üyeliğimiz var, şirkete bağlı değil.Yıl sonuna kadar mağaza ücreti yok.
Amazon'dan ziyade satış yapacağınız ülkenin istediği belgeler de önemli.
FDA belgesi şart olması gerek yine araştırın, ayrıca büyük çaplı üreticinin FDA belgesi bulunmakta.
Hesabınız aktif olduğunda amazona case ile detaylı bilgi alabilirsiniz.

Çok çok teşekkürler hocam. :folded: :folded:

Prowess 11-08-2020 22:49:36

Alıntı:

alayel44 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077803486)
Çok çok teşekkürler hocam. :folded: :folded:

Rica ederim, müsait zamanda bende araştıracağım ektra bir bilgi edinirsem buradan paylaşırım.
Eğer FBA olarak listelemek istiyorsanız kesinlikle VAT numaranız olması gerekiyor bunu da unutmayın.

CCTNKY 12-08-2020 02:46:54

Bir şirketiniz mevcut mu ? Amazon' dan gelen ödemeler karşısında fatura kesiyor musunuz ?

Prowess 12-08-2020 03:21:49

Alıntı:

CCTNKY Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077804923)
Bir şirketiniz mevcut mu ? Amazon' dan gelen ödemeler karşısında fatura kesiyor musunuz ?

Şirketim var, birden fazla hesap ve alıcı olduğu için yasal sınıra ulaşmıyor faturalar ilerleyen zamanlarda

mavikorku 12-08-2020 09:00:03

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077802711)
Hangi belgeleri istediklerse onu göndermeniz gerekiyor, tekrar hatırlatıyorum size Türk şirketinin şuan için amazon.com için geçerliliği yok.

Eski hesabımız sabah onaylanmış hocam. Bir sorum daha var. Alıcı hesabı en mantıklı şekilde nasıl açmalıyız? Fake isim ile yoksa seller ismimiz ile mi olmalı?

Sivribiber 12-08-2020 09:33:17

Bir ürünü amazon(fba) satış yapana kadar bize maliyet kalemlerinden bahseder misiniz ? Örneğin; Türkiye'de bir çay kaşığını amazon'da satacağım. toptan alış fiyatım 1 adet fiyatı 1 tl olsun. bunu amazonda maliyet ve kar dahil kaç liraya satarım ne gibi sıkıntılar söz konusu detaylandırabilir misiniz.
@Prowess;

pinbtc 12-08-2020 10:52:37

bu konu çok yararlı bi konu. şahsım adına teşekkür ediyorum arkadaşımızı insanları bilgilendirmeye gayret ettiği için. ben kazanan adamları bilirim. kazanan adam etrafına da yardımcı olmak isteyen adamdır genelde. kimisi de her şeyi kendinde saklı tutan, sadece kendi çevresine anlatandır. bu arkadaşımız kazanan ve başkalarına da faydalı olmak isteyen bi arkadaş. bu yüzden tekrar tebrik ediyorum.

Prowess 12-08-2020 21:24:05

Alıntı:

mavikorku Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077805345)
Eski hesabımız sabah onaylanmış hocam. Bir sorum daha var. Alıcı hesabı en mantıklı şekilde nasıl açmalıyız? Fake isim ile yoksa seller ismimiz ile mi olmalı?

Gerçek bilgiler ile kayıt olmanı, ama aynı mail adresinde kayıt olmayın.

Alıntı:

Sivribiber Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077805449)
Bir ürünü amazon(fba) satış yapana kadar bize maliyet kalemlerinden bahseder misiniz ? Örneğin; Türkiye'de bir çay kaşığını amazon'da satacağım. toptan alış fiyatım 1 adet fiyatı 1 tl olsun. bunu amazonda maliyet ve kar dahil kaç liraya satarım ne gibi sıkıntılar söz konusu detaylandırabilir misiniz.
@Prowess;

Amazonun aldığını komisyonu ürünün katagorisi ve ürünün boyut bilgisi ile belirleyen şeyler şu kadar öderseniz demek yanlış olur.

Alıntı:

pinbtc Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077805828)
bu konu çok yararlı bi konu. şahsım adına teşekkür ediyorum arkadaşımızı insanları bilgilendirmeye gayret ettiği için. ben kazanan adamları bilirim. kazanan adam etrafına da yardımcı olmak isteyen adamdır genelde. kimisi de her şeyi kendinde saklı tutan, sadece kendi çevresine anlatandır. bu arkadaşımız kazanan ve başkalarına da faydalı olmak isteyen bi arkadaş. bu yüzden tekrar tebrik ediyorum.

Teşekkürler.

siberkaptan 14-08-2020 00:48:37

hocam dropshippingte satıcı hesabın adresini değiştirmek gerekiyormuş sanırım bu adresleri nerden edinebiliriz

Prowess 14-08-2020 07:13:12

Alıntı:

siberkaptan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077820046)
hocam dropshippingte satıcı hesabın adresini değiştirmek gerekiyormuş sanırım bu adresleri nerden edinebiliriz

İlk defa sizden duydum, neden değiştiriyoruz?

siberkaptan 14-08-2020 10:18:19

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077820946)
İlk defa sizden duydum, neden değiştiriyoruz?

kargo gönderim adresi kanada gözüksün diyeymiş yoksa sorun olur dediler, birde hocamsatış yapamadığım ayın ödemesini iadee istedim yaptılar ama payoneeere 4 gündür düşmedi sebebi ne olabilir ?

Prowess 14-08-2020 10:26:12

Alıntı:

siberkaptan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077821462)
kargo gönderim adresi kanada gözüksün diyeymiş yoksa sorun olur dediler

Seller hesabının adresi değil,shipping adresi değiştirmeniz gerek.
Bana sorarsanız yapılmaması gerek, kargo nereden çıkıyorsa o ülke yazılmalı.
Olma dersiniz bir kişi şikayet eder geri dönüşü olmaz, Amazon risk alabileceğiniz bir yer değil.

siberkaptan 14-08-2020 11:34:55

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077821499)
Seller hesabının adresi değil,shipping adresi değiştirmeniz gerek.
Bana sorarsanız yapılmaması gerek, kargo nereden çıkıyorsa o ülke yazılmalı.
Olma dersiniz bir kişi şikayet eder geri dönüşü olmaz, Amazon risk alabileceğiniz bir yer değil.

Anladım hocam birde ben 3 gün önce amazondan satmadıgım ayın parasını geri istedim onayladılar gönderimi yaptım ama bugün 3. Gün hala payoneere düsmedi para

Prowess 14-08-2020 11:40:20

Alıntı:

siberkaptan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077821878)
Anladım hocam birde ben 3 gün önce amazondan satmadıgım ayın parasını geri istedim onayladılar gönderimi yaptım ama bugün 3. Gün hala payoneere düsmedi para

2 gün içerisinde gelmezse Paayoner işlemler kısmında olur ek belge için mail gönderirler zaten, eğer yine gelmezse bilgileri yanlış girmişinizdir.

siberkaptan 14-08-2020 11:57:15

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077821919)
2 gün içerisinde gelmezse Paayoner işlemler kısmında olur ek belge için mail gönderirler zaten, eğer yine gelmezse bilgileri yanlış girmişinizdir.

Henüz burada gösterilecek bir şey yok. Bunu değiştirelim! yazıyor hocam

furkanture 15-08-2020 19:32:16

dropta kargolama işlemler için thisshipping mi kullanıyorsunuz?

orhansyn 16-08-2020 02:15:22

elimde 8 bin lira var ve amazon hakkında ne kadar araştırsamda bir şey öğrenemiyorum ne önerirsiniz bilale anlatır gibi anlatırsanız çok mutlu olurum. Nasıl dükkan açacağız, aracı depoyu nasıl bulacağız, nasıl yazılım alacağız nelere kesinlikle dikkat etmek gerekiyor.

Prowess 16-08-2020 02:29:49

Alıntı:

orhansyn Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077835146)
elimde 8 bin lira var ve amazon hakkında ne kadar araştırsamda bir şey öğrenemiyorum ne önerirsiniz bilale anlatır gibi anlatırsanız çok mutlu olurum. Nasıl dükkan açacağız, aracı depoyu nasıl bulacağız, nasıl yazılım alacağız nelere kesinlikle dikkat etmek gerekiyor.

İlk etapta 8bin lira yeterli olur ama ikinci ay yetersiz kalabilir onu söyleyeyim, satış yapmak istediğiniz ülkenin başına seller yazın oradan kayıt olun anlatılacak bir şeyi yok diğer sorularınızı da konu içerisinde bolca cevapladık.
Başarılar

mavikorku 16-08-2020 18:11:17

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077835210)
İlk etapta 8bin lira yeterli olur ama ikinci ay yetersiz kalabilir onu söyleyeyim, satış yapmak istediğiniz ülkenin başına seller yazın oradan kayıt olun anlatılacak bir şeyi yok diğer sorularınızı da konu içerisinde bolca cevapladık.
Başarılar

Tekrardan merhaba hocam, herşey tamam ancak Birleşik Arap Emirliklerinde ürün ekleyebiliyorken, com da ekleyemiyorum kredi kartınız 24 saat geçsin dedi tam 72 saat oldu ticket üzerinden iletişime geçtim ama sebebi ne olabilir? Bu arada Aed den 1 aed karttan para çekti. Diğer mağazalarımda çekmedi maalesef.

Prowess 16-08-2020 20:24:44

Alıntı:

mavikorku Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077838686)
Tekrardan merhaba hocam, herşey tamam ancak Birleşik Arap Emirliklerinde ürün ekleyebiliyorken, com da ekleyemiyorum kredi kartınız 24 saat geçsin dedi tam 72 saat oldu ticket üzerinden iletişime geçtim ama sebebi ne olabilir? Bu arada Aed den 1 aed karttan para çekti. Diğer mağazalarımda çekmedi maalesef.

Merhaba, görmeden bakmadan farazi konuşmuş olurum case den cevap bekleyin derim.

emir147 19-08-2020 23:54:52

Hocam siz klasik yani direkt gönderme yerine ara depo ile bu işi hallediyorsunuz ve ürünü gönderiyorsunuz ama diyeli iade geldi adam ürünü gönderecek ve göndereceği kargoyu nasıl hallediyorsunuz? Yani hallolsa bile gidiş geliş ücreti zararmı yazıyorsunuz? Bu işi nasıl hallediyorsunuz?

Prowess 20-08-2020 09:35:38

Alıntı:

emir147 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077869376)
Hocam siz klasik yani direkt gönderme yerine ara depo ile bu işi hallediyorsunuz ve ürünü gönderiyorsunuz ama diyeli iade geldi adam ürünü gönderecek ve göndereceği kargoyu nasıl hallediyorsunuz? Yani hallolsa bile gidiş geliş ücreti zararmı yazıyorsunuz? Bu işi nasıl hallediyorsunuz?

Hem alıcıyım, hem satıcı bende iade oluşturuyorum bana gelen adresi müşteriye veriyorum.
Amazon iade için para ödüyor.
Depoda iade olduğu zaman 25$ iade yapıyor, kendi aldıkları bir karar satıcılar zarar etmesin diye

emir147 20-08-2020 10:38:19

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077871520)
Hem alıcıyım, hem satıcı bende iade oluşturuyorum bana gelen adresi müşteriye veriyorum.
Amazon iade için para ödüyor.
Depoda iade olduğu zaman 25$ iade yapıyor, kendi aldıkları bir karar satıcılar zarar etmesin diye

Teşekkürler öncelikle yanıtınız için. Benimde dropshipping ile tecrübelerim oldu ama suspend korkusundan gelen siparişleri göndermedim alıcılara. Bende ara depo ile gönderecektim covid dönemine denk gelmişti ilk denemelerim ve bu seferde iade gelirse kargo parası yanımıza kar kalır diyerek göndermedim. İptallerden dolayıda 3 pazarda 15 tl eksi bakiyedeyim şu anda. Eklediğim kredi kartlarındanda tahsil etmiyor parayı. Öyle eksi bakiyede yaytıyor hesaplar. Amazon TR yi de 1 sene önce kendi adıma açtım. O zaman şirket istemiyordu. Bu arada 17 yaşındaydım daha 18 de değildim 1 2 güne açıldı. Herhalde yeni pazar diye böyle oldu.

Prowess 20-08-2020 11:00:25

Alıntı:

emir147 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077871924)
Teşekkürler öncelikle yanıtınız için. Benimde dropshipping ile tecrübelerim oldu ama suspend korkusundan gelen siparişleri göndermedim alıcılara. Bende ara depo ile gönderecektim covid dönemine denk gelmişti ilk denemelerim ve bu seferde iade gelirse kargo parası yanımıza kar kalır diyerek göndermedim. İptallerden dolayıda 3 pazarda 15 tl eksi bakiyedeyim şu anda. Eklediğim kredi kartlarındanda tahsil etmiyor parayı. Öyle eksi bakiyede yaytıyor hesaplar. Amazon TR yi de 1 sene önce kendi adıma açtım. O zaman şirket istemiyordu. Bu arada 17 yaşındaydım daha 18 de değildim 1 2 güne açıldı. Herhalde yeni pazar diye böyle oldu.


Rica ederim, amazon.com.tr ile bir işimiz yok.

emir147 20-08-2020 11:05:59

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077872080)
Rica ederim, amazon.com.tr ile bir işimiz yok.

Biliyorum ama sadece öylesine yazmak istedim. Amazon TR'yide çünkü amazon.com'da satıcı hesabı açılmadan önce amazon tr de hesap açılması öneriliyor ve amazon tr de ise şirket gerekli. Amazon.com ise gelecekteki fba veya fbm için iyi bir pazar. Geleceğe dönük olarak düşünüyorum bu ticarette ilerlemek için.

mavikorku 20-08-2020 11:30:08

Merhaba tekrardan @Prowess; ürün eklemeye başladık ama sormak istediğim bir şey daha var. Şuan için ca ve ae ürün ekliyoruz. Günlük 50 100 arasında. Payoner'ı com'a bağladım ancak hesap numarası halen hyperwallet hesap no görünüyor. Payonerı nasıl eklemem gerekli?

Prowess 20-08-2020 11:39:56

Alıntı:

mavikorku Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077872284)
Merhaba tekrardan @Prowess; ürün eklemeye başladık ama sormak istediğim bir şey daha var. Şuan için ca ve ae ürün ekliyoruz. Günlük 50 100 arasında. Payoner'ı com'a bağladım ancak hesap numarası halen hyperwallet hesap no görünüyor. Payonerı nasıl eklemem gerekli?

Merhaba, payoneer'in verdiği bilgileri amazona gireceksiniz ektra bir şey yok.

mavikorku 20-08-2020 11:44:38

Alıntı:

Prowess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077872349)
Merhaba, payoneer'in verdiği bilgileri amazona gireceksiniz ektra bir şey yok.

Com'a eklediğim usd yi tüm mağzalarda aktif olarak kullanabiliyor muyuz? Yoksa her mağazaya tek tek eklemek mi gerekli?

Tüm mağazalara usd ekledim sanırım o anki kur'a göre çevirip gönderirler.

vizyontaki 20-08-2020 19:49:28

susbende nasıl geçtiniz. ben halen orada takıldım. evraklar bir türlü onaylatamadım.

Prowess 20-08-2020 21:04:46

Alıntı:

mavikorku Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077872379)
Com'a eklediğim usd yi tüm mağzalarda aktif olarak kullanabiliyor muyuz? Yoksa her mağazaya tek tek eklemek mi gerekli?

Tüm mağazalara usd ekledim sanırım o anki kur'a göre çevirip gönderirler.

Amazon kur farklı biraz, %2 kaybınız olur imkan varsa sattığınız para biriminden alın

Alıntı:

vizyontaki Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077877054)
susbende nasıl geçtiniz. ben halen orada takıldım. evraklar bir türlü onaylatamadım.

Kolay değil, istenilen evraklar belli k.kartı ektresi ve adresi doğrulayan faturalar
Son 180 gün ait olsun ve adresler birebir eşleşsin birazda appeal süslerseniz açılır 2 tane açtık birini 7 ayda birini 2,5 ayda

mavikorku 22-08-2020 12:37:03

Tekrardan merhaba, buybox kazanımı için mağazamızın feedback'e ihtiyacı var mı?


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:30:40.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.