![]() |
Alıntı:
Alıntı:
Burada ücretli hiçbir şey yok, bir beklenti yok 12 sayfa her sorulan soruya bilgim dahilinde cevap vermişim kimseye hayal sattığımız yok işe başlamak isteyen olursa sağ sola para vermeden gelsin aklına takılan sorularını sordun diye açtık. Kazandığım hayal paralarının da kanıtı koymuşum, kazanmaya da devam ediyorum yalan dolan olan paraları siz boşverin Mağazaların neden kapandığının nedeni de yazmışım. Amazon policy linkini koymuşum, hiçbir dayanağı olmayan cümleler ile yazdığınız yorumdan siz sanırım nasıl satış yapıldığı Amazondan daha iyi biliyorsunuz :) Bir şey konuşuyorsanız biraz daha araştırıp,öğrenip ve en azından deneyip öyle yorumunuz olsun derim :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
Belgeleri gönderin 1 adet kimlik belgesi: nüfus cüzdanı veya pasaport Belge aşağıdaki gereklilikleri karşılamalıdır: Resmî ulusal kimlik belgenizin önlü arkalı taranmış renkli bir kopyasını gönderin ve görselleri bir dosyada birleştirin. Şirketler/Kuruluşlar, öncelikli irtibat kişisi veya intifa hakkı sahibi için resmî bir ulusal kimlik belgesi göndermelidir. Ekran görüntüsü göndermeyin. Kopyalar okunaklı olmalıdır. Kimlik belgeniz şu dillerden birinde olmalıdır: Türkçe veya İngilizce. Kimlik belgeniz bu dillerden birinde değilse pasaportunuzun bir kopyasını veya belgenizin bu dillerden birine yapılmış noter onaylı çevirisini gönderin. Ulusal kimlik belgesindeki ad, kayıtlı Amazon hesabınızdaki adla aynı olmalıdır. Ulusal kimlik belgesinin süresi dolmamış olmalıdır. bu yazıyı attılar da Sirket vergi levhasi ve imza surkusu ekleyeyim mi |
Alıntı:
|
@Prowess; üstat kargo firmasını nasıl bulacağız? |
Alıntı:
Siparişleri bu ara depolar FEDEX,DHL,APC gibi uluslararası kargo firma ile gönderimini yapıyorlar. Daha detaylı bir şekilde önceki mesajlarda yazdım. https://www.r10.net/1077758813-post77.html |
@Prowess; Üstat gönderdiğiniz linkteki programı inceledim orda depoyla ilgili bir ibare göremedim program içerisinde mi var acaba depo muhabbeti, birde depo var diyelim programda faturamı bana mail mi atıyorlar amazon ibraz etmemi isterse. |
Alıntı:
BAE de bireysel hesap açamıyoruz anladığım kadarıyla, illa ilk başlarda da olsa şirket bilgileri gerekiyor.. Amazonun kuru meyve,çerez,paketlenmiş incir gibi şeyler için hangi belgeleri istiyorlar acaba başka bilen birileri olursa cevaplarsa sevinirim. |
Alıntı:
Panel üzerinden faturalara,kargo etiketlerine erişebiliyorsunuz. Alıntı:
Amazon'dan ziyade satış yapacağınız ülkenin istediği belgeler de önemli. FDA belgesi şart olması gerek yine araştırın, ayrıca büyük çaplı üreticinin FDA belgesi bulunmakta. Hesabınız aktif olduğunda amazona case ile detaylı bilgi alabilirsiniz. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Eğer FBA olarak listelemek istiyorsanız kesinlikle VAT numaranız olması gerekiyor bunu da unutmayın. |
Bir şirketiniz mevcut mu ? Amazon' dan gelen ödemeler karşısında fatura kesiyor musunuz ? |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Bir ürünü amazon(fba) satış yapana kadar bize maliyet kalemlerinden bahseder misiniz ? Örneğin; Türkiye'de bir çay kaşığını amazon'da satacağım. toptan alış fiyatım 1 adet fiyatı 1 tl olsun. bunu amazonda maliyet ve kar dahil kaç liraya satarım ne gibi sıkıntılar söz konusu detaylandırabilir misiniz. @Prowess; |
bu konu çok yararlı bi konu. şahsım adına teşekkür ediyorum arkadaşımızı insanları bilgilendirmeye gayret ettiği için. ben kazanan adamları bilirim. kazanan adam etrafına da yardımcı olmak isteyen adamdır genelde. kimisi de her şeyi kendinde saklı tutan, sadece kendi çevresine anlatandır. bu arkadaşımız kazanan ve başkalarına da faydalı olmak isteyen bi arkadaş. bu yüzden tekrar tebrik ediyorum. |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
hocam dropshippingte satıcı hesabın adresini değiştirmek gerekiyormuş sanırım bu adresleri nerden edinebiliriz |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Bana sorarsanız yapılmaması gerek, kargo nereden çıkıyorsa o ülke yazılmalı. Olma dersiniz bir kişi şikayet eder geri dönüşü olmaz, Amazon risk alabileceğiniz bir yer değil. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
dropta kargolama işlemler için thisshipping mi kullanıyorsunuz? |
elimde 8 bin lira var ve amazon hakkında ne kadar araştırsamda bir şey öğrenemiyorum ne önerirsiniz bilale anlatır gibi anlatırsanız çok mutlu olurum. Nasıl dükkan açacağız, aracı depoyu nasıl bulacağız, nasıl yazılım alacağız nelere kesinlikle dikkat etmek gerekiyor. |
Alıntı:
Başarılar |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Hocam siz klasik yani direkt gönderme yerine ara depo ile bu işi hallediyorsunuz ve ürünü gönderiyorsunuz ama diyeli iade geldi adam ürünü gönderecek ve göndereceği kargoyu nasıl hallediyorsunuz? Yani hallolsa bile gidiş geliş ücreti zararmı yazıyorsunuz? Bu işi nasıl hallediyorsunuz? |
Alıntı:
Amazon iade için para ödüyor. Depoda iade olduğu zaman 25$ iade yapıyor, kendi aldıkları bir karar satıcılar zarar etmesin diye |
Alıntı:
|
Alıntı:
Rica ederim, amazon.com.tr ile bir işimiz yok. |
Alıntı:
|
Merhaba tekrardan @Prowess; ürün eklemeye başladık ama sormak istediğim bir şey daha var. Şuan için ca ve ae ürün ekliyoruz. Günlük 50 100 arasında. Payoner'ı com'a bağladım ancak hesap numarası halen hyperwallet hesap no görünüyor. Payonerı nasıl eklemem gerekli? |
Alıntı:
|
Alıntı:
Tüm mağazalara usd ekledim sanırım o anki kur'a göre çevirip gönderirler. |
susbende nasıl geçtiniz. ben halen orada takıldım. evraklar bir türlü onaylatamadım. |
Alıntı:
Alıntı:
Son 180 gün ait olsun ve adresler birebir eşleşsin birazda appeal süslerseniz açılır 2 tane açtık birini 7 ayda birini 2,5 ayda |
Tekrardan merhaba, buybox kazanımı için mağazamızın feedback'e ihtiyacı var mı? |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:30:40. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.