R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Ücretsiz Scriptler (https://www.r10.net/ucretsiz-scriptler/)
-   -   Vbulletin konu botu. (https://www.r10.net/ucretsiz-scriptler/297047-vbulletin-konu-botu.html)

BEYZADE 15-01-2009 20:05:06

Vbulletin konu botu.
 
Toplam 1 Eklenti bulunuyor.
Forumda bir suru Vbulletin konu cekme botu satisi yapilmakta. Cogu botta ayni. Herkes birbirinden alip, satiyor. Sanirim birbirlerine sattiklari bu bot benim size ucretsiz olarak verecegim botla ayni ozelliklere sahip.
  • Vbulletinden vbulletine konu ceker.
  • Baglanilan bolumde ilk sayfadaki tum konulari ceker.Eger daha onceden cekmisse, cekmez.
  • Bildigim kadariyla sunucuda herhangi bir eklentinin kurulu olmasina gerek yok.
  • Kullanimi kolaydir ve ftpden yonlendirilir.
Botun kullanimi nasildir, nasil calisir ?

Botu ftpye attiktan sonra fonksiyonlar.php dosyasina konu cekeceginiz sitenin adresini ve o sitedeki kullanici adiyla, sifrenizi yazacaksiniz. ayarlar.php dosyasina da mysql bilgilerini yazacaksiniz. Hangi kategoriden hangisine cekecekseniz bunu da ayarlar.php dosyasindan yapacaksiniz.

Bu ayarlamalar bittikten sonra adres cubuguna "siteadresi/bot/bot.php" yazip arkaniza yaslanacaksiniz. :)

Demo adres yok, 50 mesaji olmayanlar indiremesin diye eklenti olarak ekledim. Maalesef forumdaki dolandiricilar yuzunden bu sekilde bir uygulama yapmak zorunda kaldim. ;) Botun tek kotu ozelligi her bolum icin ayri ayri duzenleme yapmak gerekmektedir.

Not : Rar dosyasini actiktan sonra bot klasorunu ftpde anadizine ( root ) atin. ;)

Dt.Furkan 15-01-2009 20:18:20

silver bölümünde yayınlanan bot mu bu ?

SeaL05 15-01-2009 20:18:46

evet o bot

KomediHit 15-01-2009 20:22:39

arkadaşım 1. Bu bot İnternet De Geziyor Zaten 2. Seo lu forumlardan Cekemıyorsun Katagori Numarası Belirtmen Lazım 3. eklentileri Görmüyor

Burak Kocoglu 15-01-2009 20:26:55

eywallah indirdim

GoLDeNLaNd 15-01-2009 20:33:37

bu botun miyadı doldu ..

Dt.Furkan 15-01-2009 20:36:47

Alıntı:

SeaL05 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1057932351)
evet o bot

vefa ya 2. bir vefasızlık değildir inş :o

GoLDeNLaNd 15-01-2009 20:43:29

Alıntı:

webwelet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1057932487)
vefa ya 2. bir vefasızlık değildir inş :o

onu bunu bilmem valla bu bot artık hemen hemen her sitede paylaşılıyor ücretsiz olarak , para veripte alanlara haksızlık değil mi :rolleyes:

KomediHit 15-01-2009 20:58:58

bot bozuk en falza 14 15 tane konuı cekiyor konu kilit

GoLDeNLaNd 15-01-2009 21:01:30

Alıntı:

KomediHit Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1057932634)
bot bozuk en falza 14 15 tane konuı cekiyor konu kilit

bu bot sayfam.txt sayfasında belirtildiği kadar seosuz sitelerden konu çekiyor , yani 14 15 tane konu çekmiyor yanlış bilgilendirmeyelim ;)

KomediHit 15-01-2009 21:05:01

o sayıyı degiştirdim genede 10 tane çekti

GoLDeNLaNd 15-01-2009 21:07:20

Alıntı:

KomediHit Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1057932671)
o sayıyı degiştirdim genede 10 tane çekti

eğer daha önce çektiğin konular varsa o konuları tekrar çekmiyor zaten botun kullanım klavuzunu okursan ve deneme bir forum üzerinde bot çalıştırdığında daha iyi anlarsın :)

KomediHit 15-01-2009 21:09:55

konu sayısını 100 yazdım sayfam dan ama gene 5 6 tane cekiyor cekmıyorum diyor zaten cektiklerini ama yeni sadece 5 6 tane cekiyor ama ben 100 yazdım

GoLDeNLaNd 15-01-2009 21:12:13

Alıntı:

KomediHit Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1057932708)
konu sayısını 100 yazdım sayfam dan ama gene 5 6 tane cekiyor cekmıyorum diyor zaten cektiklerini ama yeni sadece 5 6 tane cekiyor ama ben 100 yazdım

msn e eklermisin bir bakalım şu sorununa ..

KomediHit 15-01-2009 21:14:15

ekledim

VeFa 16-01-2009 08:47:21

Alıntı:

webwelet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1057932487)
vefa ya 2. bir vefasızlık değildir inş :o

öyLe Usta Öyle Aynı Konuları Çeksin Dursunlar Sandbox'a Düşünce görecem Ben Milleti :) Beyzade Gelir Sizi Çıkartır Artık Google'a Telefon Eder Sandbox'a Düşünce Başıma Geldi Kullanmıyorum Bile..

holycin 16-01-2009 13:14:06

bot için çok saol ama alamadım :D

BEYZADE 16-01-2009 23:19:13

Alıntı:

KomediHit Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1057932634)
bot bozuk en falza 14 15 tane konuı cekiyor konu kilit

Bot bozuk degil, sadece bolumun ilk sayfasindaki konulari cekiyor. Internette mesaj kasmayip, 2 satir birsey ogrenmis olsaydiniz. Ikinci, ucuncu sayfadaki konularida cekebilirdiniz. ;)

Botu kimseye ucretle satmiyoruz, zorla kullandirtmiyoruz. Istemeyen kullanmasin.

Yuceltoluyag 16-01-2009 23:38:41

sadece vbulletin sitelerinden çekiyorsa seosuz vbulletin sitesi ilk başlayanlar bile zoint seo vs kuruyor eger haber siteleri film sitelerinden çekiyorsa orası ayrı tabi.

Dt.Furkan 17-01-2009 00:10:40

Alıntı:

VeFa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1057935217)
öyLe Usta Öyle Aynı Konuları Çeksin Dursunlar Sandbox'a Düşünce görecem Ben Milleti :) Beyzade Gelir Sizi Çıkartır Artık Google'a Telefon Eder Sandbox'a Düşünce Başıma Geldi Kullanmıyorum Bile..

ayıp bu milletin yaptığı..

BEYZADE 17-01-2009 17:52:15

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1057939840)
sadece vbulletin sitelerinden çekiyorsa seosuz vbulletin sitesi ilk başlayanlar bile zoint seo vs kuruyor eger haber siteleri film sitelerinden çekiyorsa orası ayrı tabi.

Seosuz bir suru forum sitesi var.

Alıntı:

webwelet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1057940032)
ayıp bu milletin yaptığı..

Benim sitemin yedegi silver uyelik karsiliginda satilirken ayibi bilmiyordunuz hicbiriniz. Lutfen konuma bir daha yorum yapmayin.

DjBuRaKK 17-01-2009 19:51:49

saol kardeş. süper çalışıyor.

canalintas 17-01-2009 21:56:37

paylaştığın için çok teşekkürler birşey sormak istiyorum mesela alacağımız yerde 3 sayfa konu var sadece ilk sayfayı alıyor diğer sayfalarıda alması için ne yapmalıyım acaba ?

34Elit 18-01-2009 12:17:16

teşekkürlerrrrr

DjBuRaKK 18-01-2009 13:52:07

Alıntı:

canalintas Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1057945623)
paylaştığın için çok teşekkürler birşey sormak istiyorum mesela alacağımız yerde 3 sayfa konu var sadece ilk sayfayı alıyor diğer sayfalarıda alması için ne yapmalıyım acaba ?

valla ben kurdum botu konuları çekmeye basladım. ilk seferinde ilk sayfayı çekiyor 5 dakka sonra tekrar botu çalıştırınca diğer sayfalardan çekmeye başlıyor belli bir zaman aralıklarıyla çalıştırınca güzel bir şekilde konuları alıyor ..

technosystem 18-01-2009 15:28:23

arkadaşlar ben anlamadım nasıl çalıştığını bana yardım edebilecek birisi varmı?

By_System 18-01-2009 15:31:10

saol teşekkürler

BEYZADE 18-01-2009 15:39:10

technosystem nasil calistigini ilk mesajda belirttim.

https://www.r10.net/1057932243-post1.html

Kairos 18-01-2009 16:16:25

ben aldım herşey tamam ama mesaj içeriklerini almıyor konu başlığını felan alıyor ama
mesaj içeriği boş biyerde hatamı yapıyorum acaba??

musto1 18-01-2009 23:21:11

her seferinde bir sayfa cekiyor sayfayi yenilerseniz tekradan 2. safya cekiyor

ama ben üyelik isini beceremedim tüm bilgileri getiryor ama üyeligi olmadan konu gertirdigi icin link yerine üye ol linki geetiriyor ne yaptiysam üye girisi yaptiramadim :S

mazlum72 19-01-2009 11:13:22

emegine saglik teskler

MikhaiLBeLicoff 19-01-2009 11:34:34

teşekkürkler

Ozgurs88 19-01-2009 12:52:36

emegine saglik teşekkürler

JaCkOoN 19-01-2009 15:34:17

eYW, teşekkürler.

zaValli 19-01-2009 18:38:53

Gercekten cok incesin Tşk. :D

alper069 19-01-2009 22:11:58

Saol ama bot kullanılmasını tavsiye etmem.

BEYZADE 19-01-2009 23:42:50

Isteyen kullanir, istemeyen kullanmaz alper. :)

musto1 20-01-2009 02:46:18

sanirim ortalikta dolasiyo pek ugrasan cikmadi yada ugrasmak istemiyor su üye ol kismini anlatan olsa cok iyi olur üye olmadan gezine bildigin forumlardan konuyu ve linkleri cekiyor.
yanliz üye olmanin gerektigi forum sitelerinden konu geliiyor ama link yok sadece üye ol bölümü geliyor
üye oldugum halde

Lone 20-01-2009 07:56:28

aynı bota imzamdanda ulaşabilirsiniz aylar önce paylaşmıştım :D ama çalıştıramadım o ayrı mesele :D

BEYZADE 20-01-2009 14:46:01

Alıntı:

musto1 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1057960747)
sanirim ortalikta dolasiyo pek ugrasan cikmadi yada ugrasmak istemiyor su üye ol kismini anlatan olsa cok iyi olur üye olmadan gezine bildigin forumlardan konuyu ve linkleri cekiyor.
yanliz üye olmanin gerektigi forum sitelerinden konu geliiyor ama link yok sadece üye ol bölümü geliyor
üye oldugum halde

Konuyu uye olmayan goremiyorsa onu duzenleyebiliyorsunuz. fonksiyonlar.php dosyasindaydi sanirim, ilk linkin altinda nick ve sifre alani var. Siteye uye olmus oldugunuz nicki ve sifreyi yazdiktan sonra bot sorunsuz olarak ceker.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:54:17.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.