![]() |
Vbulletin konu botu. Toplam 1 Eklenti bulunuyor. Forumda bir suru Vbulletin konu cekme botu satisi yapilmakta. Cogu botta ayni. Herkes birbirinden alip, satiyor. Sanirim birbirlerine sattiklari bu bot benim size ucretsiz olarak verecegim botla ayni ozelliklere sahip.
Botu ftpye attiktan sonra fonksiyonlar.php dosyasina konu cekeceginiz sitenin adresini ve o sitedeki kullanici adiyla, sifrenizi yazacaksiniz. ayarlar.php dosyasina da mysql bilgilerini yazacaksiniz. Hangi kategoriden hangisine cekecekseniz bunu da ayarlar.php dosyasindan yapacaksiniz. Bu ayarlamalar bittikten sonra adres cubuguna "siteadresi/bot/bot.php" yazip arkaniza yaslanacaksiniz. :) Demo adres yok, 50 mesaji olmayanlar indiremesin diye eklenti olarak ekledim. Maalesef forumdaki dolandiricilar yuzunden bu sekilde bir uygulama yapmak zorunda kaldim. ;) Botun tek kotu ozelligi her bolum icin ayri ayri duzenleme yapmak gerekmektedir. Not : Rar dosyasini actiktan sonra bot klasorunu ftpde anadizine ( root ) atin. ;) |
silver bölümünde yayınlanan bot mu bu ? |
evet o bot |
arkadaşım 1. Bu bot İnternet De Geziyor Zaten 2. Seo lu forumlardan Cekemıyorsun Katagori Numarası Belirtmen Lazım 3. eklentileri Görmüyor |
eywallah indirdim |
bu botun miyadı doldu .. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
bot bozuk en falza 14 15 tane konuı cekiyor konu kilit |
Alıntı:
|
o sayıyı degiştirdim genede 10 tane çekti |
Alıntı:
|
konu sayısını 100 yazdım sayfam dan ama gene 5 6 tane cekiyor cekmıyorum diyor zaten cektiklerini ama yeni sadece 5 6 tane cekiyor ama ben 100 yazdım |
Alıntı:
|
ekledim |
Alıntı:
|
bot için çok saol ama alamadım :D |
Alıntı:
Botu kimseye ucretle satmiyoruz, zorla kullandirtmiyoruz. Istemeyen kullanmasin. |
sadece vbulletin sitelerinden çekiyorsa seosuz vbulletin sitesi ilk başlayanlar bile zoint seo vs kuruyor eger haber siteleri film sitelerinden çekiyorsa orası ayrı tabi. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Alıntı:
|
saol kardeş. süper çalışıyor. |
paylaştığın için çok teşekkürler birşey sormak istiyorum mesela alacağımız yerde 3 sayfa konu var sadece ilk sayfayı alıyor diğer sayfalarıda alması için ne yapmalıyım acaba ? |
teşekkürlerrrrr |
Alıntı:
|
arkadaşlar ben anlamadım nasıl çalıştığını bana yardım edebilecek birisi varmı? |
saol teşekkürler |
|
ben aldım herşey tamam ama mesaj içeriklerini almıyor konu başlığını felan alıyor ama mesaj içeriği boş biyerde hatamı yapıyorum acaba?? |
her seferinde bir sayfa cekiyor sayfayi yenilerseniz tekradan 2. safya cekiyor ama ben üyelik isini beceremedim tüm bilgileri getiryor ama üyeligi olmadan konu gertirdigi icin link yerine üye ol linki geetiriyor ne yaptiysam üye girisi yaptiramadim :S |
emegine saglik teskler |
teşekkürkler |
emegine saglik teşekkürler |
eYW, teşekkürler. |
Gercekten cok incesin Tşk. :D |
Saol ama bot kullanılmasını tavsiye etmem. |
Isteyen kullanir, istemeyen kullanmaz alper. :) |
sanirim ortalikta dolasiyo pek ugrasan cikmadi yada ugrasmak istemiyor su üye ol kismini anlatan olsa cok iyi olur üye olmadan gezine bildigin forumlardan konuyu ve linkleri cekiyor. yanliz üye olmanin gerektigi forum sitelerinden konu geliiyor ama link yok sadece üye ol bölümü geliyor üye oldugum halde |
aynı bota imzamdanda ulaşabilirsiniz aylar önce paylaşmıştım :D ama çalıştıramadım o ayrı mesele :D |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:54:17. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.