R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Ücretsiz Scriptler (https://www.r10.net/ucretsiz-scriptler/)
-   -   Vbulletin konu botu. (https://www.r10.net/ucretsiz-scriptler/297047-vbulletin-konu-botu.html)

hbk85 20-01-2009 18:47:39

Bot güzel çalışıyor. Bir tek Türkçe karakterler çıkmıyor konuyu çekince, yada ben beceremedim :)

BEYZADE 20-01-2009 19:34:17

bot.php ' yi calistirdiginizda bazen turkce karakter hatalari cikiyor. ( bot.php sayfasinda ) Fakat foruma acilan konularda boyle bir sorun yok.

balder 20-01-2009 19:44:15

Paylaşım İçin teşkkürler. Deneyeceğim

Netteprofit 20-01-2009 20:21:32

cok tsk ederim arkadasım gercekten bende bunu bayadır arıyorum arsivime atayım lazım edıyor :)

BEYZADE 20-01-2009 22:55:08

Alıntı:

netteprofit Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1057964685)
cok tsk ederim arkadasım gercekten bende bunu bayadır arıyorum arsivime atayım lazım edıyor :)

Bayaadir arsive atmak icin mi ariyordun hocam ? :D

musto1 21-01-2009 02:16:42

Alıntı:

beyzade Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1057962648)
Konuyu uye olmayan goremiyorsa onu duzenleyebiliyorsunuz. fonksiyonlar.php dosyasindaydi sanirim, ilk linkin altinda nick ve sifre alani var. Siteye uye olmus oldugunuz nicki ve sifreyi yazdiktan sonra bot sorunsuz olarak ceker.

yaptim öyle malesef yinede üye olmadan giriyor

oradaki yazili olan sifre ve nick ayni üyelik aldim üye oldum yinedee beceremedim :(

Bedir_ 23-01-2009 00:11:02

güzel

Zamarkos 23-01-2009 01:04:36

tesekkürler

BEYZADE 23-01-2009 10:03:01

Alıntı:

musto1 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1057966855)
yaptim öyle malesef yinede üye olmadan giriyor

oradaki yazili olan sifre ve nick ayni üyelik aldim üye oldum yinedee beceremedim :(

Eğer forumda üye girişi yapmadan showthread.php'yi görüntüleyemiyorsan üye bilgilerini yazıp konuyu çekebiliyorsun. Fakat showthread.php'ye girip üye olmayan linkleri göremez gibi bir ifade varsa bot o zaman yetersiz kalıyor ve konuyu çekemiyor. ;)

BurAkQ47 23-01-2009 17:35:02

sagol

fyzllh 23-01-2009 18:26:19

saol teşekkürler çalışıyor ;)

BEYZADE 23-01-2009 18:34:37

Alıntı:

fyzllh Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1057984568)
saol teşekkürler çalışıyor ;)

Biz de bozuk mal olmaz. :)

_Nig3L 24-01-2009 07:29:20

Teşekurler

MeXP3yN 27-01-2009 17:42:25

Tskler arkadaslar cok gsl

MeXP3yN 27-01-2009 17:42:59

O kadar sey varqi yani ama

MeXP3yN 27-01-2009 17:44:03

ama 1 de forum yoneticileri suuuuuuu 50 msj seviesini kaldirsa:S

BEYZADE 27-01-2009 20:05:29

MeXP3yN warezcilere karşı bir önlem olması amacıyla eklenti olarak ekledim. Rapid'e de yükleyebilirdim.

musto1 27-01-2009 23:56:50

Alıntı:

beyzade Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1057981828)
Eğer forumda üye girişi yapmadan showthread.php'yi görüntüleyemiyorsan üye bilgilerini yazıp konuyu çekebiliyorsun. Fakat showthread.php'ye girip üye olmayan linkleri göremez gibi bir ifade varsa bot o zaman yetersiz kalıyor ve konuyu çekemiyor. ;)

konu cekecegim foruma üye oluyorum üye girisini fonksiyonlar ekliyorum
resimleri yazilari cekiyor sadece link yerine altaki resmide de göründügü gibi üye ol bilgileri geliyor :(

http://img407.imageshack.us/img407/2...aaaaaaapp2.jpg
cookies text dosyasi ile ilgili olabilirmi cookies bosmu kalmasi lazim yoksa icindeki yazili olan birliktemi ftp atiyoruz

FaLCoN_45 28-01-2009 00:38:22

teşekkürler ...

yelkenci 30-01-2009 11:41:47

Parse error: syntax error, unexpected T_LNUMBER, expecting T_STRING or T_VARIABLE or '{' or '$' in /home/xxx/public_html/bot/fonksiyonlar.php on line 38

böyle bi hata aldım fonksiyonlar.php nin 38. satırına baktım ama düzenleyemedim düzgin bir halde fonksiyon.php yi verebilirmisiniz?

BEYZADE 30-01-2009 15:53:38

fonksiyonlar.php'yi sorunsuz olarak verdim. Düzenlerken kod silmiş olabilirsiniz, dosyaları winrardan çıkartın. Dosyaları düzenlerken dikkat edin kod silmiş olmayın. Ben o şekilde kullanıyordum botu, kullandığım şekilde size verdim.

Snout 30-01-2009 20:46:31

Teşekkürler, eline sağlık kardeşim.

narkoz 05-02-2009 12:40:30

Teşekkürler

TakunYA 05-02-2009 15:45:15

Silver Bölümünden Konuları Alıp Burada Paylaşmak yasak Diye Biliyorum

BEYZADE 05-02-2009 19:46:54

Bu konu silver bölümünden alınıp buraya açılmamıştır. Aynı bottan bende de vardı ben burada paylaştım TakunYA. Bilmediğin konular hakkında araştırma yapmadan yorum yapmamanı tavsiye ederim. :mad:

GoLDeNLaNd 05-02-2009 20:22:39

önce parayla satılsın sonra silverda dağıtılsın daha sonrada normal bölümde paylaşın biride sitesinden mail atıyor sorunsuz vbulletin bot sadece bizim sitemizde diye .. Bu bot harbi ** oldu yani ..

BEYZADE 05-02-2009 20:34:38

Alıntı:

GoLDeNLaNd Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058081404)
önce parayla satılsın sonra silverda dağıtılsın daha sonrada normal bölümde paylaşın biride sitesinden mail atıyor sorunsuz vbulletin bot sadece bizim sitemizde diye .. Bu bot harbi ** oldu yani ..

50 TL'ye sattığım botu daha sonra 10 TL'ye satıp kar etmeye çalışan insan dışı varlıklar olunca ben de ücretsiz dağıtmaya karar verdim, bir mahsuru mu var ?

TakunYA 06-02-2009 08:40:50

Alıntı:

beyzade Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058081491)
50 TL'ye sattığım botu daha sonra 10 TL'ye satıp kar etmeye çalışan insan dışı varlıklar olunca ben de ücretsiz dağıtmaya karar verdim, bir mahsuru mu var ?

Bu Bot Zaten 10 YTL değil Heryerde Marez Olarak Var
Bu Bot 50 TL de Etmez Muaddillerine Göre

nayhki 06-02-2009 10:35:36

50 mesajım olduğunda hala burda durursa indiririm xD

BEYZADE 06-02-2009 13:09:12

Alıntı:

TakunYA Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058084913)
Bu Bot Zaten 10 YTL değil Heryerde Marez Olarak Var
Bu Bot 50 TL de Etmez Muaddillerine Göre

Bu bot zamanında 100 TL ederdi. Bir sürü arkadaş 75 TL'ye satın aldı zaten. Botu satın alanlar da satmaya kalkınca 10 TL'ye alan birileri warez'e düşürdü. ;)

Geronimo 06-02-2009 13:50:11

Localhostta çalıştıramadım. Bir de serverde deniyim...

PhpMaker 06-02-2009 14:48:58

o bölümden alınan dosyalar bilgiler konusmaları paylaşmak yasak değilmiydi

realweb 07-02-2009 02:41:54

Eyvallah
 
Eyvallah:D

BEYZADE 07-02-2009 14:39:57

Alıntı:

PhpMaker Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058086743)
o bölümden alınan dosyalar bilgiler konusmaları paylaşmak yasak değilmiydi

Hangi bölümden ne dosyası alınmış ?

MujaHeed 07-02-2009 14:56:53

Sanırım arkadaş silver bölümünden alındığını kastetmeye çalışıyor.

BEYZADE 07-02-2009 22:57:35

Anca kasteder zaten. Bu scripti önce 75 TL'ye satmaya karar verdim, daha sonra fiyatı 50 TL'ye çektim. Bu şekilde bir yada iki kişiye sattım. Daha sonra gold üyelik almak için 20 $ paypal karşılığında bir kişiye sattım. Şimdi de ücretsiz dağıtıyorum.

mukoonline 07-02-2009 23:14:23

cok guzel ellerine sağlık

gencay99 12-02-2009 01:33:49

Giris yapiliyor...
Basliklar Aliniyor...

Warning: fopen(sayfam.txt) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /home/mekanz/domains/mekanz.net/public_html/forum/fonksiyonlar.php on line 66

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/mekanz/domains/mekanz.net/public_html/forum/fonksiyonlar.php on line 67

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/mekanz/domains/mekanz.net/public_html/forum/fonksiyonlar.php on line 68
Bitti!
Böel Bir Hata ALıyorum

Sercedes 12-02-2009 01:51:28

Teşekkürler ;)

seko808 12-02-2009 20:03:57

teşekkürler ama indiremiyorum 50 postum yok ^^


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:53:54.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.