![]() |
Bot güzel çalışıyor. Bir tek Türkçe karakterler çıkmıyor konuyu çekince, yada ben beceremedim :) |
bot.php ' yi calistirdiginizda bazen turkce karakter hatalari cikiyor. ( bot.php sayfasinda ) Fakat foruma acilan konularda boyle bir sorun yok. |
Paylaşım İçin teşkkürler. Deneyeceğim |
cok tsk ederim arkadasım gercekten bende bunu bayadır arıyorum arsivime atayım lazım edıyor :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
oradaki yazili olan sifre ve nick ayni üyelik aldim üye oldum yinedee beceremedim :( |
güzel |
tesekkürler |
Alıntı:
|
sagol |
saol teşekkürler çalışıyor ;) |
Alıntı:
|
Teşekurler |
Tskler arkadaslar cok gsl |
O kadar sey varqi yani ama |
ama 1 de forum yoneticileri suuuuuuu 50 msj seviesini kaldirsa:S |
MeXP3yN warezcilere karşı bir önlem olması amacıyla eklenti olarak ekledim. Rapid'e de yükleyebilirdim. |
Alıntı:
resimleri yazilari cekiyor sadece link yerine altaki resmide de göründügü gibi üye ol bilgileri geliyor :( http://img407.imageshack.us/img407/2...aaaaaaapp2.jpg cookies text dosyasi ile ilgili olabilirmi cookies bosmu kalmasi lazim yoksa icindeki yazili olan birliktemi ftp atiyoruz |
teşekkürler ... |
Parse error: syntax error, unexpected T_LNUMBER, expecting T_STRING or T_VARIABLE or '{' or '$' in /home/xxx/public_html/bot/fonksiyonlar.php on line 38 böyle bi hata aldım fonksiyonlar.php nin 38. satırına baktım ama düzenleyemedim düzgin bir halde fonksiyon.php yi verebilirmisiniz? |
fonksiyonlar.php'yi sorunsuz olarak verdim. Düzenlerken kod silmiş olabilirsiniz, dosyaları winrardan çıkartın. Dosyaları düzenlerken dikkat edin kod silmiş olmayın. Ben o şekilde kullanıyordum botu, kullandığım şekilde size verdim. |
Teşekkürler, eline sağlık kardeşim. |
Teşekkürler |
Silver Bölümünden Konuları Alıp Burada Paylaşmak yasak Diye Biliyorum |
Bu konu silver bölümünden alınıp buraya açılmamıştır. Aynı bottan bende de vardı ben burada paylaştım TakunYA. Bilmediğin konular hakkında araştırma yapmadan yorum yapmamanı tavsiye ederim. :mad: |
önce parayla satılsın sonra silverda dağıtılsın daha sonrada normal bölümde paylaşın biride sitesinden mail atıyor sorunsuz vbulletin bot sadece bizim sitemizde diye .. Bu bot harbi ** oldu yani .. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Bu Bot 50 TL de Etmez Muaddillerine Göre |
50 mesajım olduğunda hala burda durursa indiririm xD |
Alıntı:
|
Localhostta çalıştıramadım. Bir de serverde deniyim... |
o bölümden alınan dosyalar bilgiler konusmaları paylaşmak yasak değilmiydi |
Eyvallah Eyvallah:D |
Alıntı:
|
Sanırım arkadaş silver bölümünden alındığını kastetmeye çalışıyor. |
Anca kasteder zaten. Bu scripti önce 75 TL'ye satmaya karar verdim, daha sonra fiyatı 50 TL'ye çektim. Bu şekilde bir yada iki kişiye sattım. Daha sonra gold üyelik almak için 20 $ paypal karşılığında bir kişiye sattım. Şimdi de ücretsiz dağıtıyorum. |
cok guzel ellerine sağlık |
Giris yapiliyor... Basliklar Aliniyor... Warning: fopen(sayfam.txt) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /home/mekanz/domains/mekanz.net/public_html/forum/fonksiyonlar.php on line 66 Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/mekanz/domains/mekanz.net/public_html/forum/fonksiyonlar.php on line 67 Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/mekanz/domains/mekanz.net/public_html/forum/fonksiyonlar.php on line 68 Bitti! Böel Bir Hata ALıyorum |
Teşekkürler ;) |
teşekkürler ama indiremiyorum 50 postum yok ^^ |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:53:54. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.