R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Ücretsiz Scriptler (https://www.r10.net/ucretsiz-scriptler/)
-   -   Vbulletin konu botu. (https://www.r10.net/ucretsiz-scriptler/297047-vbulletin-konu-botu.html)

zulfikar 08-02-2010 15:40:52

Alıntı:

rasimisen Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1060404658)
Bu botu çalıştıramadım konu ları ekleniyor diye gösteriyor fakat konuları atmıyor :s

Bot sorunsuz çalışıyor ancak seolu sitelerde çalışmıyor.zaten diğer sayfalarda arkadaşlar açıklamayı yapmışlar.Nadiren içeriği boş çektiği de oluyor ancak genel itibariyle konu çekmede başarılı.

mturkyilmaz 09-02-2010 03:22:13

çok teşekkürler dostum deyim hemen

GrafiGenC 11-02-2010 01:57:19

Bi denemek lazım . Bu bot işleri sakat ya :) Ama güzel konu olmuş ;) seolu sitelerde niye çalışmıyor onu anlamadım .

dervisce 11-03-2010 20:26:47

cok saol denendı mı ?

dervisce 13-03-2010 13:35:14

saolasın ama calısıyo mu :D

OrjinalWebCi 18-03-2010 18:48:54

Eline sağlık, indirdim şimdi :)

dervisce 20-03-2010 13:53:17

saol ama 50 postum yok baska lınk koya bılcek olan varmı ve deneyen var mı lutfenn

Nesim 23-03-2010 14:38:07

Teşekkürler :) ama daha 50 postum yok olunca indirecem.

zulfikar 23-03-2010 18:05:59

Alıntı:

dervisce Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1060611955)
cok saol denendı mı ?

Denendi hemşo:D Çalışıyor ancak seosu olmayan forumlarda....

CanerGok 27-03-2010 15:21:06

cok tskler

PostHizmet 31-05-2010 15:32:51

Çok Teşekkürler Kardeş 50 Mesaj Olsun Denicem.

nightblood 06-07-2010 11:57:31

saol hocam.

tigiy 23-07-2010 03:38:51

50 postumuz yok ki indirelim keşke başka yere upload edilse :D

TurkeyBoardTR 06-09-2010 14:24:22

Giris yapiliyor...
Basliklar Aliniyor...
Bitti!


Ama Hicbirsey Almiyor..

Bique 06-09-2010 14:42:55

ekleyin yardımcı oluyim bique@hotmail.com.tr

TurkeyBoardTR 06-09-2010 14:47:23

Ekledim...

BEYZADE 06-09-2010 18:49:45

Hâlâ çalışıyor mu yav bu bot. :D

pist10 06-09-2010 23:53:55

Alıntı:

KomediHit Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1057932377)
arkadaşım 1. Bu bot İnternet De Geziyor Zaten 2. Seo lu forumlardan Cekemıyorsun Katagori Numarası Belirtmen Lazım 3. eklentileri Görmüyor

adam emek verip bir şey paylaşmış. teşekkür edeceğine nerdeyse kovucaksın :D

-teşekkurler dostum.

beowolf 07-09-2010 18:47:40

tşkler dostum

_CeXBeN_ 12-10-2010 16:18:45

saol deniyelim :D

different46 13-10-2010 14:55:04

bot'un çektiği sayfa kapalı sanırım ondan çalıştıramıyorsunuz...

weStarz 23-10-2010 04:37:20

seosuz olması bence kötü durum çoğu site seo en aşaüı zero seo mu ney o var işe yaramaz hale getiriyor bu botu.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:12:59.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.