R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Ücretsiz Scriptler (https://www.r10.net/ucretsiz-scriptler/)
-   -   Vbulletin konu botu. (https://www.r10.net/ucretsiz-scriptler/297047-vbulletin-konu-botu.html)

NeFR3T 13-05-2009 20:37:27

Teşekkürler hemşerim

muratserin 13-05-2009 21:56:11

teşekkürler

SqReaL 14-05-2009 21:13:50

tesekkürLer

TheXjL 15-05-2009 00:00:41

Eline Koluna sağlik usta:) Teşke Smf Olsaydi işime yarardi:)

ByMaDaK 15-05-2009 00:16:05

Çalıştımı acaba

Çalıştırmayan varmı?

B3rKanT 15-05-2009 19:55:13

öncelikle paylasım için tesekkurler. dun ben botu kurdum birtane forumdan kendi forum siteme konu cekmeye basladım fakat türkçe karakter hatası aldım yani ç ş ğ ü ı ö gibi harfler cıkmıyor onu nasıl duzeltirim kolay gelsin

The_Power 16-05-2009 08:49:11

saol......

Med35 17-05-2009 20:35:22

eywallah

karesort 20-07-2009 14:41:23

50 post yok rapid koy lütfen

karesort 20-07-2009 15:47:45

rapid koycan mi

kemsay 20-07-2009 17:00:41

Teşekkürler

Anybody 22-07-2009 21:58:42

teşekkürler.

KeyiflePaylas 22-07-2009 23:51:30

teşekkürlerr

mavcil 22-07-2009 23:56:12

paylaşım için sağol

WebPaylas 23-07-2009 10:33:16

teşekkürler

KeyiflePaylas 23-07-2009 11:25:49

yaa arkadaşlar ben bot kullanılmasını hiç tavsiye etmiyorum botla açtığnız sayfalar google'da indexlenmiyo...

hardlower 12-09-2009 13:48:28

teşekkürler

samet54 14-09-2009 14:13:23

piyasada cok var ama denemek ıstıyorum bakayım

ayhweb 16-09-2009 02:15:04

Teşkkür ederim

KoMaX 17-09-2009 00:51:41

Alıntı:

KayiflePaylas Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059082948)
yaa arkadaşlar ben bot kullanılmasını hiç tavsiye etmiyorum botla açtığnız sayfalar google'da indexlenmiyo...

neden indexlenmiyor ?

BEYZADE 19-09-2009 03:57:09

Alıntı:

KoMaX Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059475844)
neden indexlenmiyor ?

Öyle birşey yok arkadaş saçmalamış. ;)

fableturk 24-09-2009 09:11:34

Giris yapiliyor...
Basliklar Aliniyor...
Bitti!

ben yapıyorum böle yazıyor hıc bısı cıkmıyor

KOgame 24-09-2009 10:13:55

Alıntı:

fableturk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059522931)
Giris yapiliyor...
Basliklar Aliniyor...
Bitti!
ben yapıyorum böle yazıyor hıc bısı cıkmıyor

db ayarlarını kontrol et sanırsam düşündügüm bot bu botun bir özelligide seo eklentisi olmayan kuru çıplak vp lerden çekiyor onada dikkat et.

lord_hacker 24-09-2009 15:43:51

tşkler

ExoMari4 24-09-2009 15:46:19

tesekkürler güzel bir paylasım Böylece vb botlarına para vermicez

derzulya 25-09-2009 03:26:27

deneme amaçlı kurdum çalışıyor.. bir kaç ek bilgi vereyim..

1- aldığınız forumda sadece vbseo değil hiç bir tür seo olmaması lazım.. linkler www.siteadi.com/forumdisplay.php?f=268 gibi görünmesi lazım.
2- ilk 20-24 konu aldıktan sonra tekrar yenilediiğinizde sayfayı bu başlıklar var diyecektir.. sayfam.txt dosyasındaki rakamı sıra ile değiştirmeniz gerekiyor.. yani 1 yapın kaydedin konuları alın. sonra 2 yapıp kaydedin tekrar yenileyin sayfayı..

bu şekilde çalıştırabilirsiniz.

lord_hacker 25-09-2009 14:09:31

teşekkürler.

uMiTs 21-01-2010 23:26:33

Teşekkürlerde su 50 mesaj işi kötü olmus ya :(

turkdizin 22-01-2010 23:45:13

ahh ahh zamanında bu botu ben satmıstım sonra o nickle ban yemiştim benim sattıklarım beni banlamıştı neyse sağlık olsun

RumuzTR 23-01-2010 16:02:34

report ettim seni turkdizin multiüyelikten

SqReaL 23-01-2010 16:14:14

Wârez olan mı bu ?

MevLut 30-01-2010 01:22:00

Bakalım bir , teşekkürler.

LeFleur 30-01-2010 11:18:44

Daha iyisi var bunun :p

kanisti 30-01-2010 16:15:16

Alıntı:

LeFleur Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1060336430)
Daha iyisi var bunun :p

Paylaşsan??

LeFleur 30-01-2010 16:44:40

Alıntı:

kanisti Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1060339011)
Paylaşsan??

Malesef çünkü VVarez...

yresul 30-01-2010 20:21:15

tşk. ederim inş. işe yarar

gizemliyazar 31-01-2010 20:27:35

Sağol kardeşim birde piyasada vbulletinden smf konu ceken bot satıyotlar bircok sey cıktı paylaşım için sağol

planzero 04-02-2010 23:15:08

saol kardeşim ama 50 postum yok :( nasıl indirecem

arlens 06-02-2010 15:59:27

teşekkürler

rasimisen 08-02-2010 11:08:57

Bu botu çalıştıramadım konu ları ekleniyor diye gösteriyor fakat konuları atmıyor :s


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:19:37.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.