![]() |
paylaşim için tskler |
Alıntı:
txt dosyalarının chmod unu 777 yap düzelir :D:D |
Merhaba Arkadaşlar Size Birşey Söyleyecegim Amma YaLan Gelecek Ben Bu botu Para Verip Yazdıracaktım R10.Net te Bir Abiyle Tanıştım ve Bana Ücretsiz olarak Yazdı Sagolsun. Hatta Forumu Takip Eden Arkadaşlarımız Bilirlerki Bu Botu SAtışa Çıkarım Parasını Verecektım Olmadı Kımse Almadı Guvenemedıler Bana ve Bu Botu Ben Bir Domain Karşılıgı Verdim Oglana Kurdum ve Çok Memnun oldu. O Kardeşimiz Botumuzdan Amma Kımın Yayınladıgını Bilmiyorum. Neyse Bu Botu Kım Yayınladıysa Çok Çok Ayıp Etmiş Neyse Bunun Öbür Tafıda Var Tabikide. Birde Sorun Yaşanmaz Botumuz Çok Saglam Ha Nerden Bilelim Diyeceksiniz İçerisinde Bir Sitenin İsmi Var oradan Ben Resım Çekıyordum Sonra Mp3 Foruma Ne lazımsa Onları Çekıyordum. Eger Anlamayan Yapamayan Arkadaşımız Olursa Yardım Ede Bilirim. İyi Akşamlar |
Paylaşım İçin teşkkürler |
bakalım çalıştırabilecekmiyiz :) sağol |
tesekkürler......... |
çok tşklerrr |
BakaLım DeneyeLim :) |
tşk download için rapid link alabilirmiyim |
valla bende bbir bot var heryerden çekiyor :D satsam mı ne |
:P Aynı Bottan Mı Bahsediyoruz Admin Panelli Vs vs :D Bendede var dağıtsam mı ne :P |
arkadşalar calışıyo mu bu bot ? |
Bu botun paylasilmasi pekte etik bir davranis degil cunku herkes botu kotuye kullanip sagdan soldan konu cekerek emek hirsizligi yapacak. |
sanmam bu calısmaz |
eline sağlık |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
teşekkürler.. |
Burada k.adı ve şifre yazıyorum ama md5 yazan yere dokunmayacağız heralde. dokunursakta ne yazacaz ? |
Teşekkürler |
Alıntı:
|
saol |
blacklove arkadaıma katılıom |
ßuna ne gerek var herkes konu çalıyor zaten (: |
50 mesaj için post kasıyoruz yha biri rapide upload yapabilir mi ? |
Veritabanına bağlanılamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin. Şeklinde uyarı alıyorum ne yapmalıyım arkadaşlar |
Alıntı:
ayrıca bot php nin içindeki if($sayfam != 1){kodunu if($sayfam != -1){ile değiştirin ve en üste <head> <META HTTP-EQUIV=Refresh CONTENT="1"> </head>kodunu ekleyin bot sadece bir sayfayı alıyor ve duruyo bu dediklerimi yaptıktan sonra tüm kategoriyi alana kadar kendi kendine çalışır...;) |
teşekkürler. |
hemen deniyorum olur diye düşünüyorum teşekkür ederim |
bot çalışmıyor. konuları getirmiyor yanı |
Çalışıyormu |
Teşekür ettim |
Teşekkürler Yeni Forum Sitemde Kullanırım |
teskkurler bende forum bolumumde kullanca m:D |
Teşekkürler işlerine yarayan bir cok arkadaş olacaktır. |
tskler paylasımın için |
paylaşım için teşekkürler süper bir paylaşım mesaj sayım dolsun hemn indiricem |
bu sorunu aldım (Extension yüklü değil) Help :( |
teşekkürler |
teşekkürler hocam hemen deniyorum. |
saolllll süper |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:57:33. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.