R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Ücretsiz Scriptler (https://www.r10.net/ucretsiz-scriptler/)
-   -   Vbulletin konu botu. (https://www.r10.net/ucretsiz-scriptler/297047-vbulletin-konu-botu.html)

heliyam 12-02-2009 22:26:30

paylaşim için tskler

altan1907 12-02-2009 22:45:12

Alıntı:

gencay99 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058120797)
Giris yapiliyor...
Basliklar Aliniyor...
Warning: fopen(sayfam.txt) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /home/mekanz/domains/mekanz.net/public_html/forum/fonksiyonlar.php on line 66
Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/mekanz/domains/mekanz.net/public_html/forum/fonksiyonlar.php on line 67
Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/mekanz/domains/mekanz.net/public_html/forum/fonksiyonlar.php on line 68
Bitti!
Böel Bir Hata ALıyorum


txt dosyalarının chmod unu 777 yap düzelir :D:D

dikine_solucan 12-02-2009 23:19:20

Merhaba Arkadaşlar Size Birşey Söyleyecegim Amma YaLan Gelecek Ben Bu botu Para Verip Yazdıracaktım R10.Net te Bir Abiyle Tanıştım ve Bana Ücretsiz olarak Yazdı Sagolsun.
Hatta Forumu Takip Eden Arkadaşlarımız Bilirlerki Bu Botu SAtışa Çıkarım Parasını Verecektım Olmadı Kımse Almadı Guvenemedıler Bana ve Bu Botu Ben Bir Domain Karşılıgı Verdim Oglana Kurdum ve Çok Memnun oldu.
O Kardeşimiz Botumuzdan Amma Kımın Yayınladıgını Bilmiyorum.
Neyse Bu Botu Kım Yayınladıysa Çok Çok Ayıp Etmiş Neyse Bunun Öbür Tafıda Var Tabikide.
Birde Sorun Yaşanmaz Botumuz Çok Saglam Ha Nerden Bilelim Diyeceksiniz İçerisinde Bir Sitenin İsmi Var oradan Ben Resım Çekıyordum Sonra Mp3 Foruma Ne lazımsa Onları Çekıyordum.
Eger Anlamayan Yapamayan Arkadaşımız Olursa Yardım Ede Bilirim. İyi Akşamlar

B3rKanT 12-02-2009 23:24:00

Paylaşım İçin teşkkürler

*SH@RK* 13-02-2009 02:50:34

bakalım çalıştırabilecekmiyiz :) sağol

Esirinim 13-02-2009 14:26:52

tesekkürler.........

Beowulf78 14-02-2009 02:09:58

çok tşklerrr

Dtractus 14-02-2009 09:47:37

BakaLım DeneyeLim :)

Staßility 15-02-2009 13:43:52

tşk download için rapid link alabilirmiyim

OyunHayali 15-02-2009 14:16:48

valla bende bbir bot var heryerden çekiyor :D satsam mı ne

RifatOzkan 16-02-2009 12:33:26

:P Aynı Bottan Mı Bahsediyoruz Admin Panelli Vs vs :D Bendede var dağıtsam mı ne :P

trpartner 16-02-2009 19:10:54

arkadşalar calışıyo mu bu bot ?

bLackLove 22-02-2009 22:37:05

Bu botun paylasilmasi pekte etik bir davranis degil cunku herkes botu kotuye kullanip sagdan soldan konu cekerek emek hirsizligi yapacak.

bluecr 22-02-2009 22:53:13

sanmam bu calısmaz

heyderan 24-02-2009 09:58:43

eline sağlık

BEYZADE 24-02-2009 22:06:08

Alıntı:

bLackLove Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058192776)
Bu botun paylasilmasi pekte etik bir davranis degil cunku herkes botu kotuye kullanip sagdan soldan konu cekerek emek hirsizligi yapacak.

Bot olmadan emek hırsızlığı yapılmıyor muydu ? Sitelerine açtığın bütün konular özgün müdür ? Varsa forumunda açılan konuların hepsi üyelerin kendi yazımımıdır ?

Alıntı:

bluecr Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058192949)
sanmam bu calısmaz

Sen çalışmaz diye bil, ama çalışıyor. ;)

Alıntı:

RifatOzkan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058149208)
:P Aynı Bottan Mı Bahsediyoruz Admin Panelli Vs vs :D Bendede var dağıtsam mı ne :P

Hayır o bot değil RifatOzkan. ;)

ReklamFace 25-02-2009 22:38:39

teşekkürler..

DarksPrince 26-02-2009 03:03:49

Burada k.adı ve şifre yazıyorum ama md5 yazan yere dokunmayacağız heralde. dokunursakta ne yazacaz ?

willer 26-02-2009 07:15:52

Teşekkürler

BEYZADE 27-02-2009 18:02:22

Alıntı:

DarksPrince Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058211306)
Burada k.adı ve şifre yazıyorum ama md5 yazan yere dokunmayacağız heralde. dokunursakta ne yazacaz ?

MD5 kısmını düzenlemenize gerek yok, olduğu gibi bırakın.

GIBIR 28-02-2009 22:35:42

saol

GIBIR 28-02-2009 22:44:27

blacklove arkadaıma katılıom

FaLCoN_45 10-03-2009 22:13:32

ßuna ne gerek var herkes konu çalıyor zaten (:

FaLCoN_45 10-03-2009 22:25:39

50 mesaj için post kasıyoruz yha biri rapide upload yapabilir mi ?

FaLCoN_45 10-03-2009 23:25:27

Veritabanına bağlanılamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

Şeklinde uyarı alıyorum ne yapmalıyım arkadaşlar

forumkasirga 11-03-2009 00:19:16

Alıntı:

FaLCoN_45 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058292640)
Veritabanına bağlanılamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

Şeklinde uyarı alıyorum ne yapmalıyım arkadaşlar

ayarlar.php deki db ayarlarını kontrol et

ayrıca bot php nin içindeki

        if($sayfam != 1){kodunu

        if($sayfam != -1){ile değiştirin

ve en üste

<head>
<META HTTP-EQUIV=Refresh CONTENT="1">
</head>kodunu ekleyin

bot sadece bir sayfayı alıyor ve duruyo bu dediklerimi yaptıktan sonra tüm kategoriyi alana kadar kendi kendine çalışır...;)

Speaky 16-03-2009 19:11:06

teşekkürler.

php 16-03-2009 19:17:30

hemen deniyorum olur diye düşünüyorum teşekkür ederim

php 16-03-2009 19:37:14

bot çalışmıyor. konuları getirmiyor yanı

Meazlum 08-04-2009 16:26:50

Çalışıyormu

SagopaKajmeRap 08-04-2009 18:48:18

Teşekür ettim

Exam 08-04-2009 22:11:39

Teşekkürler Yeni Forum Sitemde Kullanırım

hocam20 09-04-2009 00:46:24

teskkurler bende forum bolumumde kullanca m:D

Lideronline 15-04-2009 12:53:38

Teşekkürler işlerine yarayan bir cok arkadaş olacaktır.

KaradenizLi 15-04-2009 14:41:42

tskler paylasımın için

byhayalet123 19-04-2009 10:21:35

paylaşım için teşekkürler süper bir paylaşım mesaj sayım dolsun hemn indiricem

strongforum 20-04-2009 10:51:38

bu sorunu aldım (Extension yüklü değil) Help :(

Aloryan 21-04-2009 16:42:18

teşekkürler

ALem 21-04-2009 17:56:33

teşekkürler hocam hemen deniyorum.

ayhweb 13-05-2009 19:16:35

saolllll süper


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:57:33.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.