![]() |
Dava açıldı sizce ne olur? Arkadaşlar selam, bu buraya açtığım bu konuyla alakalı 3.konu. Adam telefonumu kardeşini aramak için istedi ben de vermiştim, adam o esnada çalmıştı. Şimdi size bir sorum olacak. Adam ifade vermeye zorla yakalama kararı çıkarılarak vermiş. Adil sicil kaydı da var. Şimdi sorum bu, hem onun ifadesine ve iddianameye bakarak, davanın gidişatını az da olsa tahmin etme ihtimaliniz var mıdır? Çok teşekkür ederim şimdiden. |
hocam sen bu şahsın o an parkta senden bu telefonu aldığını ya da en azından o saatlerde parkta olduğunu kanıtlayabiliyor musun? btk kayıtlarına göre telefonu en son sizin kullandığınız yazıyor suç nasıl kanıtlanacak anlayamadım doğrusu |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Serbest kalacak, başka bir beklentin olmasın. Benzeri bir akrabamın çocuğunun başına geldi. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:18:29. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.