R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   Dava açıldı sizce ne olur? (https://www.r10.net/sorum-var/3991602-dava-acildi-sizce-ne-olur.html)

MertcanAsan 15-02-2024 12:09:15

Dava açıldı sizce ne olur?
 
Arkadaşlar selam, bu buraya açtığım bu konuyla alakalı 3.konu. Adam telefonumu kardeşini aramak için istedi ben de vermiştim, adam o esnada çalmıştı. Şimdi size bir sorum olacak. Adam ifade vermeye zorla yakalama kararı çıkarılarak vermiş. Adil sicil kaydı da var. Şimdi sorum bu, hem onun ifadesine ve iddianameye bakarak, davanın gidişatını az da olsa tahmin etme ihtimaliniz var mıdır? Çok teşekkür ederim şimdiden.


aglooka 15-02-2024 12:22:02

hocam sen bu şahsın o an parkta senden bu telefonu aldığını ya da en azından o saatlerde parkta olduğunu kanıtlayabiliyor musun? btk kayıtlarına göre telefonu en son sizin kullandığınız yazıyor suç nasıl kanıtlanacak anlayamadım doğrusu

MertcanAsan 15-02-2024 12:23:52

Alıntı:

aglooka Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086877609)
hocam sen bu şahsın o an parkta senden bu telefonu aldığını ya da en azından o saatlerde parkta olduğunu kanıtlayabiliyor musun? btk kayıtlarına göre telefonu en son sizin kullandığınız yazıyor suç nasıl kanıtlanacak anlayamadım doğrusu

Hocam kamera kaydına baksalar göremezler mi, kameralar vardı olduğum yerde.

KingRagnar 15-02-2024 12:26:41

Alıntı:

MertcanAsan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086877620)
Hocam kamera kaydına baksalar göremezler mi, kameralar vardı olduğum yerde.

Kamera kayıtlarına bakılmasını istediniz mi? Hiç öyle devlet her şeyi araştırır diye beklemeyin

MertcanAsan 15-02-2024 12:30:44

Alıntı:

KingRagnar Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086877633)
Kamera kayıtlarına bakılmasını istediniz mi? Hiç öyle devlet her şeyi araştırır diye beklemeyin

Polis bakar diye düşünüp demedim sanırım.

aglooka 15-02-2024 12:33:32

Alıntı:

MertcanAsan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086877649)
Polis bakar diye düşünüp demedim sanırım.

hiç talep etmezseniz bakılacağınız sanmıyorum hocam ama emin değilim tabi. hangi kamera tam olarak görür vs bunun bilgisini net verseniz daha faydalı olurdu savunmanızı desteklerdi

MertcanAsan 15-02-2024 12:35:55

Alıntı:

aglooka Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086877662)
hiç talep etmezseniz bakılacağınız sanmıyorum hocam ama emin değilim tabi. hangi kamera tam olarak görür vs bunun bilgisini net verseniz daha faydalı olurdu savunmanızı desteklerdi

Hocam ben orada yaşandığını söyledim bunlar bakar sandım ya, nereden bilebilrdim bakmayacaklarına.

KingRagnar 15-02-2024 15:13:17

Alıntı:

MertcanAsan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086877677)
Hocam ben orada yaşandığını söyledim bunlar bakar sandım ya, nereden bilebilrdim bakmayacaklarına.

Bunlar hep hollywood filmleri izlemekten. Davacı tarafından talep gelmedikçe veya savcılık bu konuda ilerlemedikçe mahkeme bir şey istemez zaten ellerinde binlerce dosya var kapatır giderler. Dava devam ediyorsa ve ilgili yerde kameralar varsa sizde temin edip savcılığa veya mahkemeye sunabilirsiniz veya savcılığa gidip dilekçeyle araştırılmasını talep etmekteyim diyebilirsiniz.

eslao 15-02-2024 15:14:51

Serbest kalacak, başka bir beklentin olmasın. Benzeri bir akrabamın çocuğunun başına geldi.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:18:29.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.