R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   Dava açıldı sizce ne olur? (https://www.r10.net/sorum-var/3991602-dava-acildi-sizce-ne-olur.html)

Rosso 15-02-2024 16:21:09

Umarım işin sonunda cezaevine girmezsin.

MertcanAsan 15-02-2024 16:24:11

Alıntı:

Rosso Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086879034)
Umarım işin sonunda cezaevine girmezsin.

Adalet bu kadar mı yoksun

KingRagnar 15-02-2024 16:25:31

Alıntı:

MertcanAsan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086879055)
Adalet bu kadar mı yoksun

Bu dolandırıcılıkları yapan organize ve insanımız ayrıca hukuk sisteminin zaaflarını bilmekte. Evet adalet sistemi bu durumda.

MertcanAsan 15-02-2024 16:26:05

Alıntı:

KingRagnar Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086878584)
Bunlar hep hollywood filmleri izlemekten. Davacı tarafından talep gelmedikçe veya savcılık bu konuda ilerlemedikçe mahkeme bir şey istemez zaten ellerinde binlerce dosya var kapatır giderler. Dava devam ediyorsa ve ilgili yerde kameralar varsa sizde temin edip savcılığa veya mahkemeye sunabilirsiniz veya savcılığa gidip dilekçeyle araştırılmasını talep etmekteyim diyebilirsiniz.

Hocam 30 ağustos günü olmuştu. 5 ay geçmiş yine de ellerinde bulunur mu, silinmemiştir umarım

Rosso 15-02-2024 16:51:42

Alıntı:

MertcanAsan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086879055)
Adalet bu kadar mı yoksun

Maalesef bu şekilde. Karşı taraf bu sefer iftira davası açar.

OzeL 15-02-2024 16:52:32

Telefonu bahsi geçen kişiye verdiğini doğrulayacak görüntü kaydı tabii bunun içerisinde tarih ve saat tutacak şekilde kamera kayıtlarına ulaşarak bunu mahkeme heyetine sunabilecek durumunuz var ise sorun olacağını sanmıyorum. Dava sürecinde sizi savunacak avukat var ise bu durumu kendisiyle görüşmeniz daha uygun olacaktır.

bondcemil 15-02-2024 17:05:33

Kamera kayıtlarını keşke alsaydınız, davayı kestirme yoldan bitirecek delili es geçmişsiniz. O kadar uzun zaman kayıt tutan olmamıştır ama atm vs varsa belki bankalar tutmuştur. Şahsın üzerindeo anda tel varsa, orada olduğu da ispat edilebilir. Fakat kamera kayıtları es geçilmesi hata olmuş.

Bunların haricinde savcı şahsın suçu işlediğine kanaat getirmiş, gerisi mahkemede artık.

MertcanAsan 15-02-2024 17:14:13

Alıntı:

OzeL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086879244)
Telefonu bahsi geçen kişiye verdiğini doğrulayacak görüntü kaydı tabii bunun içerisinde tarih ve saat tutacak şekilde kamera kayıtlarına ulaşarak bunu mahkeme heyetine sunabilecek durumunuz var ise sorun olacağını sanmıyorum. Dava sürecinde sizi savunacak avukat var ise bu durumu kendisiyle görüşmeniz daha uygun olacaktır.

5 ay geçmiş neredeyse. Tren kaçtı artık.

Defineci 15-02-2024 17:15:58

Arkadaşlar bu şekilde geçici olarak telefonunuzu kullanmak istediklerinde temkinli davranın. Telefonunuzu verdiğiniz kişi karşı tarafla konuşmaya başladığında ilk cümlesi "telefon tanımadığım birisinin, telefonu emanet aldım, benim şarzım bitti gibi vs.", demesini söyleyin. Olur ya karşı tarafın telefonu teknik takiptedir ve kimler bu numarayı aradıysa soruşturmaya dahil edilebilir büyük bir organize iş vardır sizde bu suça ortak olursunuz. Ondan sonra annenin adı, babanın adı diye devam eder bu süreç.

Her önünüze gelene telefonunuzu asla kullandırtmayın bu uzaktan tanıdığınız birisi bile olabilir. Hele ki şu zamanda.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:14:50.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.