![]() |
Umarım işin sonunda cezaevine girmezsin. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Telefonu bahsi geçen kişiye verdiğini doğrulayacak görüntü kaydı tabii bunun içerisinde tarih ve saat tutacak şekilde kamera kayıtlarına ulaşarak bunu mahkeme heyetine sunabilecek durumunuz var ise sorun olacağını sanmıyorum. Dava sürecinde sizi savunacak avukat var ise bu durumu kendisiyle görüşmeniz daha uygun olacaktır. |
Kamera kayıtlarını keşke alsaydınız, davayı kestirme yoldan bitirecek delili es geçmişsiniz. O kadar uzun zaman kayıt tutan olmamıştır ama atm vs varsa belki bankalar tutmuştur. Şahsın üzerindeo anda tel varsa, orada olduğu da ispat edilebilir. Fakat kamera kayıtları es geçilmesi hata olmuş. Bunların haricinde savcı şahsın suçu işlediğine kanaat getirmiş, gerisi mahkemede artık. |
Alıntı:
|
Arkadaşlar bu şekilde geçici olarak telefonunuzu kullanmak istediklerinde temkinli davranın. Telefonunuzu verdiğiniz kişi karşı tarafla konuşmaya başladığında ilk cümlesi "telefon tanımadığım birisinin, telefonu emanet aldım, benim şarzım bitti gibi vs.", demesini söyleyin. Olur ya karşı tarafın telefonu teknik takiptedir ve kimler bu numarayı aradıysa soruşturmaya dahil edilebilir büyük bir organize iş vardır sizde bu suça ortak olursunuz. Ondan sonra annenin adı, babanın adı diye devam eder bu süreç. Her önünüze gelene telefonunuzu asla kullandırtmayın bu uzaktan tanıdığınız birisi bile olabilir. Hele ki şu zamanda. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:14:50. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.