![]() |
Kamera kayıtlarının tutulma süresi 6 Ay'dır. Olayın üstünden 6 ay geçtiyse ve hala kamera kaydı alınmadıysa geçmiş olsun hocam. Sadece iddianame ile bir yere varamazsınız maalesef. Kanıt yoksa beraat alır |
bu durumda ceza almaz işin tersi size de iftira suçu gelmez inş. ( kimseye telefonunuzu vermeyin çok genel bir numara elemanın yaptığı) geçmiş olsun |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Hocam kardeşi yanıt vermedi zaten direkt engelledi. Ya bir de usb belleği götüreyim. Ama istesem bana direkt verirler mi yoksa savcılığa git onlardan talimat gelince mi biz veririz derler onu kestiremiyorum. Zaten o kardeşi hırsızı sevmiyor hocam. Dediğiniz gibi hiçbir alakam yok demiş zaten. |
Bir tanıdıktan duyduğum bir durumdan dolayı kimseye arama için telefon vermiyordum. Bir gün boşluğuma gelip verdim ve kişiyi dinledim. Genel olarak telefonu isterken söylediğiyle konuştuğu tutuyordu. Telefonu alıp yoluma devam ettim. Sanırım ertesi gündü biri beni arayıp eşim kayıp en son bu numaradan görüşme yapmış dedi. Olayı ve olayın yaşandığı yeri anlattım. Bir daha konu açılmadı ama başım belaya girebilirdi. Duyduğum olayda telefonu isteyen kişi terör olayına karıştığı için hapis cezasına çarptırılmıştı. Bu konuda çok dikkatli olmak gerek. Konuya gelecek olursak geçmiş olsun. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:33:04. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.