R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   Dava açıldı sizce ne olur? (https://www.r10.net/sorum-var/3991602-dava-acildi-sizce-ne-olur.html)

efesy17 16-02-2024 01:59:52

Kamera kayıtlarının tutulma süresi 6 Ay'dır. Olayın üstünden 6 ay geçtiyse ve hala kamera kaydı alınmadıysa geçmiş olsun hocam. Sadece iddianame ile bir yere varamazsınız maalesef. Kanıt yoksa beraat alır

OKKODE 16-02-2024 02:15:08

bu durumda ceza almaz işin tersi size de iftira suçu gelmez inş. ( kimseye telefonunuzu vermeyin çok genel bir numara elemanın yaptığı) geçmiş olsun

MertcanAsan 16-02-2024 02:37:34

Alıntı:

efesy17 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086882436)
Kamera kayıtlarının tutulma süresi 6 Ay'dır. Olayın üstünden 6 ay geçtiyse ve hala kamera kaydı alınmadıysa geçmiş olsun hocam. Sadece iddianame ile bir yere varamazsınız maalesef. Kanıt yoksa beraat alır

5 ay geçti hocam.

MertcanAsan 16-02-2024 02:39:12

Alıntı:

OKKODE Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086882492)
bu durumda ceza almaz işin tersi size de iftira suçu gelmez inş. ( kimseye telefonunuzu vermeyin çok genel bir numara elemanın yaptığı) geçmiş olsun

Allah korusun hocam.

efesy17 16-02-2024 02:46:02

Alıntı:

MertcanAsan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086882539)
5 ay geçti hocam.

Hocam eğer kamera kaydı alamazsanız sadece iddianame ile bir ceza almaz. Çünkü aynı zamanda iddia makamı da iddia ettiği suçu kanıtlamak, yoğun şüphe duymak durumundadır

MertcanAsan 16-02-2024 02:49:38

Alıntı:

efesy17 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086882570)
Hocam eğer kamera kaydı alamazsanız sadece iddianame ile bir ceza almaz. Çünkü aynı zamanda iddia makamı da iddia ettiği suçu kanıtlamak, yoğun şüphe duymak durumundadır

Hocam elimde o gün hırsızın kardeşinin kim olduğunu facebook hesabından gösterdiği, telefonum çalınınca ona mesaj attığım ve onun engel attığı 30 ağustos gününün mesajları var. Kamera kaydı için polise gideceğim fakat 6 ay kimse kayıt tutmaz diyorlar. 5 ay geçti. Sizce gideyim mi bugün?

efesy17 16-02-2024 02:53:41

Alıntı:

MertcanAsan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086882581)
Hocam elimde o gün hırsızın kardeşinin kim olduğunu facebook hesabından gösterdiği, telefonum çalınınca ona mesaj attığım ve onun engel attığı 30 ağustos gününün mesajları var. Kamera kaydı için polise gideceğim fakat 6 ay kimse kayıt tutmaz diyorlar. 5 ay geçti. Sizce gideyim mi bugün?

Gidin tabii ki hocam soru mu bu da ? Tabii ki gidin hakkınızı arayın. 10 lirada olsa 10.000 lira da olsa bakmak zorundalar. Şansınıza kalmış bişey. Mesela atm kameraları 6 ay kadar tutuluyor sonra siliniyor. Hiç denememekten iyidir ama. Çünkü bu dava daha sürecek benim tahminim en az 1 yıl daha sürer. Sadece mesaj kayıtları yeterli bir delil değil. O tarihte o telefonu ben kullanmadım, hesabım çalındı gibi beyanlarla kurtulabiliyorlar.

MertcanAsan 16-02-2024 02:58:42

Hocam kardeşi yanıt vermedi zaten direkt engelledi. Ya bir de usb belleği götüreyim. Ama istesem bana direkt verirler mi yoksa savcılığa git onlardan talimat gelince mi biz veririz derler onu kestiremiyorum. Zaten o kardeşi hırsızı sevmiyor hocam. Dediğiniz gibi hiçbir alakam yok demiş zaten.

mhmtgncdl 16-02-2024 03:25:37

Bir tanıdıktan duyduğum bir durumdan dolayı kimseye arama için telefon vermiyordum. Bir gün boşluğuma gelip verdim ve kişiyi dinledim. Genel olarak telefonu isterken söylediğiyle konuştuğu tutuyordu. Telefonu alıp yoluma devam ettim. Sanırım ertesi gündü biri beni arayıp eşim kayıp en son bu numaradan görüşme yapmış dedi. Olayı ve olayın yaşandığı yeri anlattım. Bir daha konu açılmadı ama başım belaya girebilirdi. Duyduğum olayda telefonu isteyen kişi terör olayına karıştığı için hapis cezasına çarptırılmıştı. Bu konuda çok dikkatli olmak gerek.

Konuya gelecek olursak geçmiş olsun.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:33:04.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.