![]() |
Alıntı:
|
Bu tarz olaylarda çalındı demeyeceksiniz gasp edildim diyeceksiniz. Çalıntılarda ceza alınmıyor ama gaspta ceza alınıyor. Evet sadece bir kelime ama kararda çok farklı oluyor. |
Savciliga dilekce verip parktaki veya cevredeki kameralarin kayitlarini dosyaya ekletmek istediginizi soyleyin hocam. Savcilik yazi gonderip izin cikarir polisler gidip bakarlar. Isler boyle yurur tahminimce. Calinan teli takibe aldilar mi? Belki basim yanar diye atmistir cope ********. Cok gecmis olsun. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Çok kolay değil. Kamera kayıt cihazlarında genellikle 1-2 en fazla 4 tblık diskler olur. Diskte yer tükendikçe eski göeüntüleri siler ve yenileri yazar. Dolayısıyla bu kapasitede ki bir disk (eğer çok az sayıda kameralı değilse) 5 ayı kaydetmeye kolay kolay yetmez. Geç kalmışsınız gibi görünüyor ama yine de şansınızı deneyin. Nadiren kayıtları bulutta depolayan veya sadece hareket algıladığında kayıt yapan cihazlar, veya özellikle daha yüksek kapasiteli disk takılmış kayıt cihazları bir ihtimal olay gününün kaydını hala tutuyor olabilir. Tutuyorsa bir usb flash belleğe olay saatinin dosyasını kopyalarsınız. Vakit kaybetmemek adına polisi başvuruyu vb beklemeden kameranın takılı olduğu mülk sahiplerinden rica edin. Yardımcı olmak istemezlerse o zaman gerekli başvuruları yaparsınız. Geçmiş olsun. |
Alıntı:
|
Bu konu herkese ibreti alem olmalı. Asla sizden telefon isteyene telefonunuzu vermeyin. |
üzülerek söyliyorum muhtemelen bir şey çıkmaz. kanıt göstermeniz şart ama kamera kaydı bile yok elinizde. yinede bol şans dilerim. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:39:38. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.