R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   Dava açıldı sizce ne olur? (https://www.r10.net/sorum-var/3991602-dava-acildi-sizce-ne-olur.html)

MertcanAsan 15-02-2024 18:26:21

Alıntı:

Defineci Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086879796)
Siz orada kamera vardı çekmiştir demediyseniz karakol polisi gidip kayıt almaz sanırım. Almışlar ise zaten dosyaya eklemişlerdir. Gerek yok zaten, mahkeme başladığında hakim bunun ilgili soru sorarsa kamera kaydı vardı ama almamış polisler dersiniz. Olayda önemli olan şüpheli teşhis edilmiş bu çok önemli, kaydı falan takma kafana fazla.

İyimser cevabınız için teşekkür ederim. Kesinlikle bunu söyleyeceğim.

DijitalFikir 15-02-2024 18:32:06

Bu tarz olaylarda çalındı demeyeceksiniz gasp edildim diyeceksiniz. Çalıntılarda ceza alınmıyor ama gaspta ceza alınıyor. Evet sadece bir kelime ama kararda çok farklı oluyor.

T1mSaH 15-02-2024 18:34:22

Savciliga dilekce verip parktaki veya cevredeki kameralarin kayitlarini dosyaya ekletmek istediginizi soyleyin hocam. Savcilik yazi gonderip izin cikarir polisler gidip bakarlar. Isler boyle yurur tahminimce. Calinan teli takibe aldilar mi? Belki basim yanar diye atmistir cope ********. Cok gecmis olsun.

MertcanAsan 15-02-2024 19:00:23

Alıntı:

DijitalFikir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086879849)
Bu tarz olaylarda çalındı demeyeceksiniz gasp edildim diyeceksiniz. Çalıntılarda ceza alınmıyor ama gaspta ceza alınıyor. Evet sadece bir kelime ama kararda çok farklı oluyor.

Hocam mahkemede gasp yaptı gibi geldiğinden beri gitmeyip telefonumu yanımdayken kullandı diyeyim mi?

MertcanAsan 15-02-2024 19:03:57

Alıntı:

T1mSaH Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086879861)
Savciliga dilekce verip parktaki veya cevredeki kameralarin kayitlarini dosyaya ekletmek istediginizi soyleyin hocam. Savcilik yazi gonderip izin cikarir polisler gidip bakarlar. Isler boyle yurur tahminimce. Calinan teli takibe aldilar mi? Belki basim yanar diye atmistir cope ********. Cok gecmis olsun.

Evet hocam btk kayıtları geldi. En son çalındığı vakte kadar benim hat takılıymış. Hocam 30 ağustos'tan bu yana beş ay geçmiş. O günkü kamera kayıtları bugüne kadar duruyor mudur? Duruyorsa dilekçe vermeden orada varsa bana verebilirler mi? Bellek falan takıp.

Ayzeta 15-02-2024 19:50:43

Çok kolay değil. Kamera kayıt cihazlarında genellikle 1-2 en fazla 4 tblık diskler olur. Diskte yer tükendikçe eski göeüntüleri siler ve yenileri yazar. Dolayısıyla bu kapasitede ki bir disk (eğer çok az sayıda kameralı değilse) 5 ayı kaydetmeye kolay kolay yetmez.

Geç kalmışsınız gibi görünüyor ama yine de şansınızı deneyin. Nadiren kayıtları bulutta depolayan veya sadece hareket algıladığında kayıt yapan cihazlar, veya özellikle daha yüksek kapasiteli disk takılmış kayıt cihazları bir ihtimal olay gününün kaydını hala tutuyor olabilir. Tutuyorsa bir usb flash belleğe olay saatinin dosyasını kopyalarsınız.

Vakit kaybetmemek adına polisi başvuruyu vb beklemeden kameranın takılı olduğu mülk sahiplerinden rica edin. Yardımcı olmak istemezlerse o zaman gerekli başvuruları yaparsınız. Geçmiş olsun.

MertcanAsan 15-02-2024 20:24:48

Alıntı:

Ayzeta Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086880266)
Çok kolay değil. Kamera kayıt cihazlarında genellikle 1-2 en fazla 4 tblık diskler olur. Diskte yer tükendikçe eski göeüntüleri siler ve yenileri yazar. Dolayısıyla bu kapasitede ki bir disk (eğer çok az sayıda kameralı değilse) 5 ayı kaydetmeye kolay kolay yetmez.

Geç kalmışsınız gibi görünüyor ama yine de şansınızı deneyin. Nadiren kayıtları bulutta depolayan veya sadece hareket algıladığında kayıt yapan cihazlar, veya özellikle daha yüksek kapasiteli disk takılmış kayıt cihazları bir ihtimal olay gününün kaydını hala tutuyor olabilir. Tutuyorsa bir usb flash belleğe olay saatinin dosyasını kopyalarsınız.

Vakit kaybetmemek adına polisi başvuruyu vb beklemeden kameranın takılı olduğu mülk sahiplerinden rica edin. Yardımcı olmak istemezlerse o zaman gerekli başvuruları yaparsınız. Geçmiş olsun.

Tamamdır hocam. Çok sağ olun.

A.AY 16-02-2024 01:03:47

Bu konu herkese ibreti alem olmalı.
Asla sizden telefon isteyene telefonunuzu vermeyin.

taco 16-02-2024 01:11:49

üzülerek söyliyorum muhtemelen bir şey çıkmaz. kanıt göstermeniz şart ama kamera kaydı bile yok elinizde. yinede bol şans dilerim.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:39:38.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.