R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   Dava açıldı sizce ne olur? (https://www.r10.net/sorum-var/3991602-dava-acildi-sizce-ne-olur.html)

MertcanAsan 15-02-2024 17:16:14

Alıntı:

bondcemil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086879327)
Kamera kayıtlarını keşke alsaydınız, davayı kestirme yoldan bitirecek delili es geçmişsiniz. O kadar uzun zaman kayıt tutan olmamıştır ama atm vs varsa belki bankalar tutmuştur. Şahsın üzerindeo anda tel varsa, orada olduğu da ispat edilebilir. Fakat kamera kayıtları es geçilmesi hata olmuş.

Bunların haricinde savcı şahsın suçu işlediğine kanaat getirmiş, gerisi mahkemede artık.

Hocam en baştan olay nasıl oldu anlatacağım. Ben onlar öyle bir şey olursa kendiliğinden alır sanıyordum. Meğerse yokmuş. Artık bana da inanmazlarsa geçmiş olsun zaten.

MertcanAsan 15-02-2024 17:18:30

Alıntı:

Defineci Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086879377)
Arkadaşlar bu şekilde geçici olarak telefonunuzu kullanmak istediklerinde temkinli davranın. Telefonunuzu verdiğiniz kişi karşı tarafla konuşmaya başladığında ilk cümlesi "telefon tanımadığım birisinin, telefonu emanet aldım, benim şarzım bitti gibi vs.", demesini söyleyin. Olur ya karşı tarafın telefonu teknik takiptedir ve kimler bu numarayı aradıysa soruşturmaya dahil edilebilir büyük bir organize iş vardır sizde bu suça ortak olursunuz. Ondan sonra annenin adı, babanın adı diye devam eder bu süreç.

Her önünüze gelene telefonunuzu asla kullandırtmayın bu uzaktan tanıdığınız birisi bile olabilir. Hele ki şu zamanda.

Andım olsun bir daha vermem zaten hocam

Defineci 15-02-2024 17:21:48

Alıntı:

MertcanAsan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086879394)
Andım olsun bir daha vermen zaten hocam

Anlattığım şekilde çok kişinin başı yandı, çok ifade aldım. Adam kendini ifade edemedi vs.vs. Sıkıntı büyük olabilir.

Sizin duruma gelince karşı tarafa birşey olmaz. Yani cezaevine girmez, Hagb alır diye tahmin ediyorum. Belki birde devlet dairesinde belli bir süre çalışması için ceza verilir.

+

İddianameyi şimdi okudum, savcılık açıktan hırsızlığa sokmuş olayı ki tam boş iş olmuş. Emniyeti suistimal veya güveni kötüye kullanmaya sokabilirdi ki şüpheli zaten olayı yalanlıyor teşhis edilmesine rağmen.

MertcanAsan 15-02-2024 17:42:10

Alıntı:

Defineci Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086879415)
Anlattığım şekilde çok kişinin başı yandı, çok ifade aldım. Adam kendini ifade edemedi vs.vs. Sıkıntı büyük olabilir.

Sizin duruma gelince karşı tarafa birşey olmaz. Yani cezaevine girmez, Hagb alır diye tahmin ediyorum. Belki birde devlet dairesinde belli bir süre çalışması için ceza verilir.

+

İddianameyi şimdi okudum, savcılık açıktan hırsızlığa sokmuş olayı ki tam boş iş olmuş. Emniyeti suistimal veya güveni kötüye kullanmaya sokabilirdi ki şüpheli zaten olayı yalanlıyor teşhis edilmesine rağmen.

Adamın adli sicili biraz kirli, yine oradan onun bi' ihtimalle suçlu olduklarına inanmazlar dimi?

Defineci 15-02-2024 17:59:06

Alıntı:

MertcanAsan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086879531)
Adamın adli sicili biraz kirli, yine oradan onun bi' ihtimalle suçlu olduklarına inanmazlar dimi?

Savcı zaten karşı tarafın suçu işlediğine kanaat getirmiş, onun ifadesinin geçerli olmadığı yönünde beyanda bulunmuş. Adamı suçu işlemiş birisi olarak mahkemeye sevk etmiş ama işte ülkemizde adalet terazisi ne kadar doğru gösterir orası muamma.

MertcanAsan 15-02-2024 18:10:15

Alıntı:

Defineci Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086879623)
Savcı zaten karşı tarafın suçu işlediğine kanaat getirmiş, onun ifadesinin geçerli olmadığı yönünde beyanda bulunmuş. Adamı suçu işlemiş birisi olarak mahkemeye sevk etmiş ama işte ülkemizde adalet terazisi ne kadar doğru gösterir orası muamma.

Hocam yarın polise gidip sizde 30 ağustos sabahının kamera kaydı var mı diyeceğim. Ama tutması o zamana kadar imkansızdır değil mi. O da yoksa işimiz nasip kısmete kalmış.

cozucem 15-02-2024 18:11:40

Emniyeti suiistimal suçu Adam pro. ise zaten sorun olmaz çok ayıp deyip salarlar

MertcanAsan 15-02-2024 18:15:17

Alıntı:

cozucem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086879710)
Emniyeti suiistimal suçu Adam pro. ise zaten sorun olmaz çok ayıp deyip salarlar

Adli sicili bozuk biraz hocam yine inanmazlar dimi.

Defineci 15-02-2024 18:22:40

Alıntı:

MertcanAsan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086879702)
Hocam yarın polise gidip sizde 30 ağustos sabahının kamera kaydı var mı diyeceğim. Ama tutması o zamana kadar imkansızdır değil mi. O da yoksa işimiz nasip kısmete kalmış.

Siz orada kamera vardı çekmiştir demediyseniz karakol polisi gidip kayıt almaz sanırım. Almışlar ise zaten dosyaya eklemişlerdir. Gerek yok zaten, mahkeme başladığında hakim bunun ilgili soru sorarsa kamera kaydı vardı ama almamış polisler dersiniz. Olayda önemli olan şüpheli teşhis edilmiş bu çok önemli, kaydı falan takma kafana fazla.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:31:09.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.