R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   GoFast'da problem yaşayan varmı? (https://www.r10.net/sorum-var/3548685-gofastda-problem-yasayan-varmi.html)

mustang01 13-02-2023 16:01:12

4 sitem vardı. 3 ü aktif 1 i hala kapalı

Tugbil 13-02-2023 16:02:34

benim tüm siteler gece acılmıstı yine kapandı hepsi

f3lix 13-02-2023 16:06:04

sabrımızın ayarıyla oynuyorlar hakkımızda hayırlısı ama çok kötü sonuçları olacak bunların.

Tuer 13-02-2023 16:07:39

Sitelerim 28 saattir kapalı ne muhatap var ne bir şey..

Canakkaledeyiz 13-02-2023 16:35:22

Alıntı:

Mentha06 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084498938)
Burayı yangın yerine çevirsem elime yada elimize ne geçecek? zaten sürekli yazıyorum kendilerine sistem aktif edilecek max 24 saatte deniyor ama bakalım benim VPS'in bi tanesi geldi

Buna hakkini arama ve hesap sorma kulturu denir, ortaligi yangin yerine cevirme degil. Buradaki herkes koyun gibi bekleyip tepki gostermeseydi kac gunde -kismen- duzelirdi sorun?

Ayrica sizin hizmetlerinizden bazilari duzeldi diye hepimiz susalim mi? 30 saat oldu tik yok.

lovemaker61Ts 13-02-2023 16:35:23

Hocam vps ama eksiksiz geri geldi player falan çalışmıyordu oda düzeldi sabırlı olalım düzeliyor demekki

carlito 13-02-2023 18:02:00

Şuan benim de web sitem aktif hale geldik eksiksiz bir şekilde. Umarım diğer arkadaşlar da problemsiz halledebilir.

Tuer 13-02-2023 18:17:49

Benim sitelerim halen düzelmedi haydii

kodak 13-02-2023 19:04:44

GoFastHost @hardlower; 'e güveniyorum. Benim için çok önemli bir sistemde daha geçen yedeksiz düzenlemeler yaptık ve bu düzenlemelerin bana maliyeti +10000 TL idi. Yedeklerin kurtarılmasına bakıyor tamamen konu. Tam yedek alacakken bu durumla karşı karşıya kaldık. Biraz korkuyoruz açıkçası. Umarız kimse bizim durumumuzda değildir. Mail yolu ile ulaştığımda 24 saat içerisinde kurtarılabileceğini söylediler. Elimiz kolumuz bağlı bekliyoruz. Beklerken de güvenmeyi eksik etmiyoruz bakalım.

kodak 13-02-2023 19:06:00

Alıntı:

carlito Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084500336)
Şuan benim de web sitem aktif hale geldik eksiksiz bir şekilde. Umarım diğer arkadaşlar da problemsiz halledebilir.

Gondor'da mı barınıyordu? Herhangi bir geri sarma mevcut değil, değil mi hocam?

carlito 13-02-2023 19:10:19

Alıntı:

kodak Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084500684)
Gondor'da mı barınıyordu? Herhangi bir geri sarma mevcut değil, değil mi hocam?

Herhangi geri sarma mevcut değil hocam. Nerede barındığını bilmiyorum.

Cripple 13-02-2023 19:26:34

Gondor da şansa faal olmayan 2 websitem cpanel de görüntüleniyor ama diğer domainlerimiz ne yazık ki Whm de varlığı bile yok. Umarım güncel dataları kurtarabilirler yoksa zararım çok büyük ve gelecek ay kuru ekmeğe muhtaç halde olurum

bigbeardowski 13-02-2023 19:48:31

Bir gram müşteriye saygınız olsa iki kelam bir şeyler yazar bizi bilgilendirirdiniz. Uzun zamandır böyle rezillik görmemiştik, teşekkürler GoFast.

mustang01 13-02-2023 19:48:32

Kapalı sitem aktif oldu şu an.

Tuer 13-02-2023 20:21:09

@hardlower; halen kapalı

westmania 13-02-2023 20:29:11

Böyle işmi olur paramızı iade etsin ozaman
Cpanel hizmeti dize fatura kesmiş nereye şikâyet edebiliriz? Sonuçta türkiyede vergi mükellefi

Tuer 13-02-2023 20:31:34

30 saat oldu hala kapalı sitelerim

devrim 13-02-2023 20:47:39

@hardlower; merhaba vps gelmişti 2 oldu geri gidiyor
çalışma yapacağız derken zarar görecek açılsada bir yedek alsaydık

MELİH 13-02-2023 20:51:15

sitem çok eski yedeklere dönmüş benim haberim olmadan?

sorun nedir ve ne zaman çözülecek ticketlara da cevap gelmiyor

bahadrpolt 13-02-2023 20:58:08

Sözde bakım bitti ama ne WHM'ye ne de cPanel'e girebiliyorum. Ben böyle bir rezillik görmedim :r4:

ocalirdigital 13-02-2023 21:54:13

Günlük yedek alan diskler saldırı almış sanırım ve bir çoğu gitmiş. Benim yedekler yok mesela. Çoğu insan bu durumdan çok zarar görecek geçmiş olsun herkese.

Tuer 13-02-2023 23:22:57

+++ bir benim sitelerim açılmadı sanırım

webloggi 14-02-2023 00:16:20

Alıntı:

Tuer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084502460)
+++ bir benim sitelerim açılmadı sanırım

Bizim sitelerimizde aktif olmadı. Müşteri sitelerimizi yedekleme otomasyonumuz sayesinde çoktan aktif ettik bile. Ancak geliştirme aşamasında kurulmuş bir kaç kayda değer olmayan sitemizin yedeği yoktu. Şuanda tek kaybımız sadece bir kaç adet kendi kişisel sitelerimiz ve açıkçası henüz çok bir işlem olmadığı için zaten otomatik yedeklemeye sahip değillerdi.

Çok şükür en ufak bir veri kaybı yaşamadan sorunu biz kendi tarafımızda atlattık.

Umarım herkes verilerine kavuşur.

Geçmiş olsun.

f3lix 14-02-2023 00:17:22

@hardlower; herkes sizden cevap bekliyor? teşrif edip cevap verecek misiniz?

hepimizin sitelerini mahvettiniz ellerinize sağlık. 2 gündür sitelerimiz kapalı söylenebilecek o kadar çok şey var ki artık neyse

Senturk 14-02-2023 00:45:25

Yoğun saldırıdan disk / veri zarar görmez; görecekse de limitlemeyle çözülmez.
Hacklenme durumunda veriler kurtarılmayacak derecede şifrelenmiş olabilir.

Ciddi projelerinizi harici yedekleme alanlı sanal sunucularda muhafaza etmenizi öneririm.

Herkese geçmiş olsun.

sonshitsu 14-02-2023 01:18:06

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084501231)
sitem çok eski yedeklere dönmüş benim haberim olmadan?

sorun nedir ve ne zaman çözülecek ticketlara da cevap gelmiyor

Aynı durumu yaşıyorum bende sitem 1 ay öncesine dönmüş ne yapıcam bilmiyorum.

bigbeardowski 14-02-2023 10:20:31

Önce saat 11.00'den bu yana kesik olan sisteme ilişkin ilk açıklamayı saatler sonra, üstelik "15.00'ten itibaren arıza meydana geldi" manipülasyonuyla yaptılar. Sonra utanmaz gibi 2 saatte bir açıklama yapacağız deyip toz oldular. Şimdi bazı siteler halen ulaşılamaz, bazıları en iyi ihtimalle bir ay önceki yedeklerle dönmüş durumda. WHM, CPanel ve destek sistemine halen erişim yok. Emeğimiz ve paramızla rezil olduk. Haram olsun. Sürecin başından bu yana düzenli bir bilgilendirmeyle tüm bunların önüne geçilebilirdi. Bundan sonraki süreçte GoFast ile hala çalışmak isteyen olursa, bu utanç vesikası olayı hatırlatmak boynumun borcudur. Rezil herifler. @hardlower;

kodak 14-02-2023 11:49:52

Alıntı:

f3lix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084502898)
@hardlower; herkes sizden cevap bekliyor? teşrif edip cevap verecek misiniz?

hepimizin sitelerini mahvettiniz ellerinize sağlık. 2 gündür sitelerimiz kapalı söylenebilecek o kadar çok şey var ki artık neyse

Hocam öncelikle geçmiş olsun bir çok postunu gördüm ancak durum zannettiğinden daha zor ve yorucu. Hani adamlar data kurtarma beklerken gidip rahat rahat yatıp uzanmıyorlar. Bir çok konuda açıklamaları da var hangi konuya ne yazsın adam şuraya gelen yorumların saçmalığını görmüyor musun. Biri adama sanki sistem uzmanı gibi saldırı boyut ve loglarını sorar diğer saldırı tipi hakkında kendince yorum yapar. Yani bu adam kafasını kaşıyacak durumu olmadığı yerde işine bakıp verini mi kurtarsın yoksa burada millete cevap mı yetiştirsin. Zaten açıklamalarda bulunmuş zaman istemiş beklemek zorundasınız demiş yapacak bir şey yok bekleyeceğiz

Not : Data kurtulamaz ise 10K üzeri net zarar edecek birisi olarak söylüyorum bunları.

Cripple 14-02-2023 12:11:44

Alıntı:

kodak Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084504648)
Hocam öncelikle geçmiş olsun bir çok postunu gördüm ancak durum zannettiğinden daha zor ve yorucu. Hani adamlar data kurtarma beklerken gidip rahat rahat yatıp uzanmıyorlar. Bir çok konuda açıklamaları da var hangi konuya ne yazsın adam şuraya gelen yorumların saçmalığını görmüyor musun. Biri adama sanki sistem uzmanı gibi saldırı boyut ve loglarını sorar diğer saldırı tipi hakkında kendince yorum yapar. Yani bu adam kafasını kaşıyacak durumu olmadığı yerde işine bakıp verini mi kurtarsın yoksa burada millete cevap mı yetiştirsin. Zaten açıklamalarda bulunmuş zaman istemiş beklemek zorundasınız demiş yapacak bir şey yok bekleyeceğiz

Not : Data kurtulamaz ise 10K üzeri net zarar edecek birisi olarak söylüyorum bunları.

10k kaybedebilecek pozisyondayken bu yorumu yazıyorsunuz ama çoğu kişide kendi kaybedeceği psikolojiyle yazıyor hocam empati kurman gerekli biraz

Cripple 14-02-2023 12:16:56

Gofast için son durumu konuya ekledim arkadaşlar.

kodak 14-02-2023 12:22:19

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084504784)
10k kaybedebilecek pozisyondayken bu yorumu yazıyorsunuz ama çoğu kişide kendi kaybedeceği psikolojiyle yazıyor hocam empati kurman gerekli biraz

Empati kuruyorum ama bilgilendirme talebi harici çok absürt yorumlar geliyor bir ses çıkarmak gerekli diye düşündüm

TheAvenqer 14-02-2023 12:27:48

Marketin kasası halen açılmıyor sözde önceki kesinti esnasında kritik olmasından dolayı almanya lokasyona taşınmıştı bununla ilgili ticketim duruyor neden sistemim halen gelmedi marketin satışı durdu zarar yazıyor müşterim

f3lix 14-02-2023 13:12:44

Alıntı:

kodak Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084504845)
Empati kuruyorum ama bilgilendirme talebi harici çok absürt yorumlar geliyor bir ses çıkarmak gerekli diye düşündüm

şimdi kime göre neye göre absürt onu sorayım sana hocam.

3 gündür sitelerimiz kapalı emeklerimiz çöp olmuş vaziyette hiçbir şekilde iletişim kurulamıyor ne telefon ile nede diğer alternatif yollar ile. buraya 2 saatte bir bilgilendirme yapılacağı yazıldı hiç birşekilde bilgilendirme yazılmıyor. hepimize otomatik olarak aynı cevaplar geliyor. dataların 24 saat içerisinde kurtulanacağı söyleniyor 3. güne girdik halen 24 saat 48 saat cümleleri duyuyoruz. sunucu kurtulacak %99 deniliyor şuan net birşey yok kurtarılamayacak muhabbetine doğru yol alıyoruz.

şimdi bunların hepsi bir tarafa benim işim gücüm durmuş vaziyette her saat bana yazıyor ve kalkmış sen buradaki mağdur insanlara diyorsun ki niye bu soruyu sordun niye böyle bir şey sordun. sen evinin elektriği kesilince 1 hafta gelmesini mi beklersin hocam ? yoksa gerekli yeri arayıp açtırmaya mı çalışırsın? merak ettim. açılana kadar beklerim diyorsan amenna.

kodak 14-02-2023 16:28:19

Alıntı:

f3lix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084505114)
şimdi kime göre neye göre absürt onu sorayım sana hocam.

3 gündür sitelerimiz kapalı emeklerimiz çöp olmuş vaziyette hiçbir şekilde iletişim kurulamıyor ne telefon ile nede diğer alternatif yollar ile. buraya 2 saatte bir bilgilendirme yapılacağı yazıldı hiç birşekilde bilgilendirme yazılmıyor. hepimize otomatik olarak aynı cevaplar geliyor. dataların 24 saat içerisinde kurtulanacağı söyleniyor 3. güne girdik halen 24 saat 48 saat cümleleri duyuyoruz. sunucu kurtulacak %99 deniliyor şuan net birşey yok kurtarılamayacak muhabbetine doğru yol alıyoruz.

şimdi bunların hepsi bir tarafa benim işim gücüm durmuş vaziyette her saat bana yazıyor ve kalkmış sen buradaki mağdur insanlara diyorsun ki niye bu soruyu sordun niye böyle bir şey sordun. sen evinin elektriği kesilince 1 hafta gelmesini mi beklersin hocam ? yoksa gerekli yeri arayıp açtırmaya mı çalışırsın? merak ettim. açılana kadar beklerim diyorsan amenna.

Tamam bağırdık çağırdık üstüne saçma sapan sorular vs ilettik böyle teknik uzman olmadığımız halde teknik bilgi log falan istedik. Ne oldu? Ne işe yaradı?

Yoğun birinin üstüne gitmek daha da yoğunluk getirir biraz nefes almalarına izin versek ondan sonra sağda solda bağırsak çağırsak? 3.gün değil 2.gün oluyor bir de.

Nogitsun 14-02-2023 19:23:30

Fiyat ve performans odaklı yıllardır sorunsuz götürüyorlardı. Ben şahsen baya firma denedim. Hiç biri onlar kadar hızlı değildi. Bazı konularda hata yapmış yada problemleri geç çözüyor olabilirler. Madur olanlar için gerçekten üzücü bir durum keşke olmasaydı. Adamların da elinde olsa kendi işine bu şekilde uzun süre zarar vermezdi herhalde? İnşallah veri kaybı olmaz. Kesinti bir şekilde kabullenilir. Ancak veri kaybı üzer.

PembePink 15-02-2023 01:01:16

Çözülen birşey yok benim adıma. VDS 4 gündür iptal

Cripple 15-02-2023 09:43:51

Henüz 1 ay olmamıştı işimizi yaptığımız websiteleri taşiyalı ve görüşme sonucunda eski yedekleri arasında benim websitemin olmadığı, ve %99 sorunsuz disk kurtarma ekibimiz var olayı da yalana çıktı. Kendilerine iş hayatımı bitirdikleri için teşekkür ediyorum. Gelecek ay nasıl 6 kişilik aileye bakacağız merak konusu oldu.

ocalirdigital 15-02-2023 12:25:01

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084510627)
Henüz 1 ay olmamıştı işimizi yaptığımız websiteleri taşiyalı ve görüşme sonucunda eski yedekleri arasında benim websitemin olmadığı, ve %99 sorunsuz disk kurtarma ekibimiz var olayı da yalana çıktı. Kendilerine iş hayatımı bitirdikleri için teşekkür ediyorum. Gelecek ay nasıl 6 kişilik aileye bakacağız merak konusu oldu.

aynısı bana oldu hocam 2 şubatda aktif ettiğim php panelli mobil uygulamamın verileri uçtu gitti

Farukgr 15-02-2023 12:41:04

Son zamanlarda çok sıkıntı yaşamaya başladım. Bazen site açılmıyor bile… hızla alakalı zaten ciddi problem var

bigbeardowski 15-02-2023 16:14:48

Son gelişmeleri bilen birileri varsa yazsınlar, malum 2 saatte bir bilgilendirme yalan oldu. Kendi başımızın çaresine bakalım bari.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:49:40.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.