![]() |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Ne kadar sürecek, bu konuda bir bilgi verebilir misiniz? |
Alıntı:
eğer dosyalarımız kayboldu ise bundan daha kötü birşey yapmış olamassınız bana.. bunu düşünmek bile istemiyorum.. |
Ne zaman tamda "istediğim firmayı buldum nihayet" dediğim anda güzel bir darbe yiyorum... kayıp olmaz inşaallah... |
Arkadaşlar sakin olmak lazım tekrar eski hallerine getireceklerdir |
Şuan Gerçekten Elim ayağım titriyor.. 7 aydır uğraşarak yazdığım scriptin yedeğini bulamıyorum.. allahım umarım korktugum şey olmaz.. |
Alıntı:
Hepimize geçmiş olsun. |
Alıntı:
|
2-3 site yapmıştım umarım gelirler. |
Öncelikle başta @hardlower; 'a ve müşterilerine geçmiş olsun. Gördüğüm kadarıyla forumda sevilen ve tercih edilen bir firma. Diğer konuda da yazdığım üzere, web hosting firması herkesten daha az bu duruma düşmek ister. Beklenmedik arızalar ve ağır sonuçları her zaman olabiliyor. Firmanın B C D E planları vardır diye tahmin ediyorum ve uygulamaya çalışıyordur. Lütfen empati kuralım, firma üzerinde baskı kurmak sadece stres seviyesini artırır ve yanlış karar vermesine, daha az kayıpla atlatabilecekken farklı sonuçlara sebebiyet verebilir. Şu anda görünen sabırla beklemeniz gerektiği, umarım herkes en az zararla durumu atlatır. |
Alıntı:
|
Reseller almıştım hızı çok iyi ama bugün sabahtan beri sitelere erişim sağlanmıyor. tiçket de açamıyoruz. Bilgilendirmede yapılmıyor. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Birde yedeklememe sorunu var bizde... Hosting kullanıcılarını belki biraz anlasam da, en azından bizim gibi VPS taraflı kullanıcıların zaten yedeklerini alıyor olması gerektiği gibi bir gerçekte ortada. Yapılan cevaplara baktım ve gerçekten çok üzüldüm. Nasıl olurda kimse yedek almaz? Gerçekten çok üzüldüm. Bu a firması veya b firması hatta az önce bahsettiğim gibi VPS/VDS veya hosting mevzusu değil ki. Maalesef böyle acı şekillerde yedeklemenin önemini tekrar tekrar anlıyoruz... |
Alıntı:
|
Alıntı:
Alıntı:
|
bir değil iki değil hadi bu sefer düzelir dedikçe olan ziyaretçi sayımda zarar gördü düşüş başladı. Şimdiki ise bardağı taşırdı. Yedeklerimi Hetzner'e kurmaya başladım |
Olacak iş değil ya siteler kapalı gelirler durdu çalışan botlar durdu |
Son projemiz için 1 aya yakındır uğraşıyorduk, yedeği yok! En kısa sürede sonuç bekliyoruz! |
Arkadaşlar var mı gelişme? Gofast e ulaşabilen var mı? |
Alıntı:
|
info@gofasthost.com a mail attım bana r10 linki yolluyor. Bir gariplik var. Ya da bu mail hacklenmiş. |
Şuanda olduğumuz durum ve verilerin silinmesinin kabul edilebilir bir şey değil. umuyorum ki herhangi bir şekilde veri kaybı yaşanmaz |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
12 arkadaşımla birlikte bizde whatsapp grubu kurarak bir çözüm bekliyoruz umarım en kısa sürede kayıpsız bir şekilde hallolur problem. |
Firma sorun yaşanmaya başladığında herhangi bir mail dahil kullanıcılarına hiçbir bilgilendirme yapmadı. Bu bile başlı başına bir fecaat. R10 üyesi olmayan kullanıcılar ne yapacak? Buraya açıklama yazmakla olmuyor o işler. Düzelir ya da düzelmez, panele erişebildiğim anda bir dakika duranı sevsinler. Burada şirketi savunanları hiç anlamıyorum. Yaptıkları terbiyesizlik. |
İlk defa burada gördüğüm bir firma, umarım kayıpsız erişime devam edebilirsiniz. |
Herkes gofast kullanıyormus Pardon client acılmıyor bende de site acılınca sorun cozuldu sandım. gecmis olsun |
13 kişilik Gofasthost kullanan yakınlarımla grup olarak konuşuyor hareket ediyoruz dileyenler katılabilir; https://chat.whatsapp.com/D1L1befkm5OAC05lrvTaLO |
Her şeyi anlarım da firmanın kendi sitesine dahi ulaşılamamasını anlamıyorum. Vitrin bu yahu, müşterilerin iletişim için tek yolu. |
Alıntı:
biz de istemeyiz bu şekilde sinirlenmeyi elbette fakat her şeyden geri kalıyoruz sitelerimiz kayıp yaşıyor. anlatabiliyor muyum ? |
Eğer hem bizim hem firmanın sitesi 12 saat index almıyor ise ve hem mail hem whatsapp mesajlarımıza cevap vermiyorsa dolandırıcılıktan başka birşey gelmiyor aklıma. Kaçış var gibi. Ve sanırım şirketi de yurt dışında kayıt etmişler zaten |
Çok kötü bir durum benim sitemde açılmıyor umarım yakın zamanda düzelilr. |
Tam 12 saat oldu kesin başka bir dümen dönüyor. |
@hardlower; Bir açıklama yaparmısınız? |
Alıntı:
Sadece ben ve müşterilerime ait 40-50 site sizde barınıyor. Siteleri geçtim onlarca mail sunucularınızda çalışıyor. Gerekirse kurduğumuz gruba gelin sıra sıra sorularımızı yanıtlayın. https://chat.whatsapp.com/D1L1befkm5OAC05lrvTaLO |
Benimde 2 web sitem barınıyor ne gelen bir bilgilendirme maili oldu nede başka bir şey forumda olmasa bilgilendirmeyi görmeyecektim kendilerine şuan için ulaşım yok eğer bir düzelme olursa ilk yapacağım iş web sitelerimi taşımak olacak büyük kayıp yaşıyorum. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:43:03. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.