![]() |
Bir arkadaşın bir sitesi çalışmış. GoFastteki. |
Bu sorun Türkiye lokasyon sunucularda mı yaşanıyor? Çünkü Almanya lokasyon sunucumda herhangi bir kesinti olmadı |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
her balığın eti yenmiyor.. |
Alıntı:
|
Bir sitesi daha açılmış. Düzelecek sanırım. Ama 1 ay önceki yedekleri yüklüyorlar dedi şimdi. |
@hardlower; zahmet olmazsa bilgi vericek misiniz? |
Paket satış sitem açılmış fakat tüm paketler silinmiş ve birçok düzenleme uçmuş durumda. Fazla birşey yazmaya gerek yok hizmeti iptal edip, iade alıp farklı bir firmaya geçmekte fayda var. :r34: |
@hardlower; bilgi alsak artık? |
Benim bildiğim 41 müşterinizle sizlerden bir açıklama bekliyoruz @hardlower; hocam siteler hiç birşey denmeden 1 ay önceki yedeklere dönülüyor binlerce emek ve maddi kayıplar yaşanıyor şuan ve hiç bir sakinleştirici açıklama yada çözüm için kimseye ulaşamıyoruz. Bizlerinde tanıdığını Gofast bu değildi. |
@hardlower; bir hosting yetkilisi olarak bilgilendirme yapmanız gerekmiyor mu acaba hocam? |
@hardlower; bilgilerinize |
@hardlower; ???? |
amerika lokasyonlu bir web sitem vardı, gelirleri çok ciddi bir şekilde olumsuz etkileyecek kesintiler oldu öyle sinsi kesintiler ki misal siteye giriyorum açık ama 10 dakika sonra kapanıyor ve ben nasılsa sitede sorun yok açıktır diye içim rahat takılıyordum ancak gün içinde yarım 10 20 30 dakika kesintilerle gelirim baya düşmüştü. kısaca gofast size sinir harbi geçirtir pc başında sürekli kontrol etme takıntısı yaptırıyor size, birde mesaj attığınızda doğruyu konuşmuyorlar, yani site yarım saattir kapalı oldu bunlara yazdım site neden kapalı dedim, o ara site açıldı ve bana, sorun görünmemekte diye yazdılar. ama işin tuhaf tarafı bir süre sonra yine gidiyor :)) en sonunda siteyi bir arkadaşıma sattım ve sattığım gün hediyesi olarak aralıksız 12 saat site kapalıydı müşteriyede rezil oldum. kim yazarsa yazsın yazan kişinin yazdığına göre yalan konuşuyorlar :) firmayı karalamıyorum yaşadıklarımı anlattım. birisi gelip mesajıma ama ben yıllardır kullanıyorum sorun yaşamadım demesin. ben yaşadım yazdım |
Açılanlar varmış benim halen 3 sitem kapalı @hardlower; |
Alıntı:
aklımızla dalga geçiliyoruz. |
@hardlower; hocam konuyla alâkalı güncel bir bilgi verseniz acaba, bir sürü sitemize ulaşamıyoruz, site sahipleri sürekli yazıp duruyorlar ne diyeceğimizi şaşırdık. |
Alıntı:
Alıntı:
|
Merhabalar, Mevcut kesinti icin cozum calismalarimiz devam etmektedir. Malesef henuz net bir sure veremiyoruz. gondor sunucumuzda bulunan sitelerin bir kismi alternatif bir sunucuda, ana sunucular tekrar aktif olana kadar daha eski yedekler ile aktif olmustur. Sureci olabilecek en kayipsiz sekilde ilerletmek adina butun ekibimiz ve profesyonel destek ile birlikte calismalarimizi surdurmekteyiz. Tum ekip olarak cozum konusunda calisma sagladigimiz icin bilgilendirme konusunda cok geri kaldigimiz icin ozur dileriz, her 2 saatte bir bu baslik altinda gelismeler ile ilgili bilgilendirme saglayacagiz. Daha onceki mesajimizda belirttigimiz uzere, guncel yedeklere sahip musterilerimiz info@gofasthost.com adresine weetransfer yada alternatif yontemler ile ileterek kurulum talep edebilir. Yedegi olmayan musterilerimiz icin malesef bu asamada cozum seceneklerimiz cok limitli. Ancak hic bir musterimizi magdur etmemek adina butun gerekli islemleri saglamaktayiz. |
Alıntı:
umarım vps ler içinde sıkıntı olmaz |
Alıntı:
Bir de şöyle anlatayım; benim yedeğimi günlük tutmak sizin sorumluluğunuzdaydı. Şimdi kalkmış yedekleriniz varsa gönderin, yoksa çözüm limitli diyorsunuz. Asıl soru şu: sitelerinin kapalı olmasından dolayı oluşan zararı kim tazmin edecek? Her problemin bir sorumlusu vardır. |
Alıntı:
SİZ GÜNLÜK YEDEK ALMIYOR MUSUNUZ??????? seçeneklerimiz çok limitle ne demek size soruyorum? sabahtan beri sitelerimiz offline işlerimiz tepe taklak ne olacak bu işin sonu? 5 saate bir tenezzül edip yazıyorsunuz. BU REZİLLİĞE BİR SON VERİN. |
Geçen ay sizden hosting aldık şuan site komple yok. Sitemiz nerede diye sormaya korkuyorum. |
Sitelerimin ne zamandan beri pasif olduğunu bilmiyorum fakat yapmış olduğunuz açıklama yetersizdir. Bir çok kişi hizmeti alırken daily backup hizmetiniz olduğu için sizi tercih etti ve fiyatlarınızı ona istinaden kabul etti şimdi çıkıp elinde yedeği olmayanlar için yapabileceklerimiz limitli diyorsunuz bu ne perhiz bu ne lahana turşusu insanlar saatlerdir mağdur. Bilgilendirmeler uzun aralıklı olarak yapılıyor malesef bugün yaşananlardan sonra sınıfta kaldınız hem hizmet olarak hem iletişim olarak insanları bile bilgilendirmekte gecikiyorsunuz. |
kendilerinin yaşadığı sorunu anlayabiliriz tabiki olabilir. fakat günlük yedekleme yazıpta. yedek yok demek nedir? o zaman yazdığınız hizmeti vermiyorsunuz. bol kepceden atıp icraate gelince limitli demek etik değil. sizlere milyarlar ödemiyor bu insanlar ama ne yazıyorsanız bunu karşılamak zorundasınız. |
Böyle birşey olamaz. Kendimce bir zararım suan var fakat 30-40 müşteri barındıran aradaş var. onlar kendi müşterilerine ne cevap verecekler allah yardımcıları olsun. Açıklamalar yeterli değil. ne oldu disklerinizmi uctu ? saldırımı yediniz onuda söylemiyorsunuz. Hadi velevki backuptan döndünüz oda aşikarda biz size nasıl güveneceğiz? |
peki neden erişemiyoruz @hardlower; çok şey istemiyoruz yedeklerimizi verin biz başımızın çaresine bakarız. |
Selamlar arkadaşlar, benim 2 adet e-ticaret sitem vardı burada. 1 sitem yeni geldi. 6 Ocak 2023 e geri dönmüş sitem. Bilginize. Buna da şükür diyorum en azından. @hardlower; Şuan profilimde gözüken site hala yok onun açılmasını bekliyorum bi şekilde kendi eklediğim ayarları tekrardan yapacağım zaman kaybetmeden. |
Yedek Alıntı:
|
Bir önceki konuya yazdığım mesaj; Arkadaşlar hiç uğraşmayın. 1 ay önceki yedeğe döndülerse, bu firma zaten kullanılmaz. Yüzlerce siteye ev sahipliği yapan firma 1 aydan 1 aya mı yedek alıyor? Sözleşmede yedekten kaçıyorsunuz, sizin sorumluluğunuzdadır diyorsunuz. Sistemin içinden geçince de 1 ay önceki yedeğe dönüyorsunuz.. |
Maalesef aynı şekilde mağdur oldum. Hiçbir hosting sağlayıcı pat diye çalışma yapacağını belirtmeden sistemi kapatmaz. Ne ticket var, nede iletişim kanalı. Nerede kaldı kurumsallık, nerede kaldı işin ciddiyeti... Bir daha nasıl güven sağlanır. Umarım tez zamanda yedeklerimi alabilirim. - Hız konusunda arkadaşlar işinin ehliydi. - Ama bu kadar uzun kesinti tamamen zarar yazıyor, online çalışan herkese. - Yeni yedeğim olmadığı için dua ediyorum sistemin açılmasına, şuan başka seçeneğim yok. |
@hardlower; hocam 15 gün önceki aldığım yedeği belirttiğiniz maile ilettim ilgilenin lütfen 10 bin liraya yakın zarardayım gönderdiğim yedek ile birlikte gelse bir an önce kafi |
Konunun öncesini okumadığım için yetkiliyi görmemişim. @hardlower; hocam mail attım rica ediyorum zaman çok da önemli değil bu saatten sonra sizde olan yedeklerimi wetransfer yapın kaç tane peşin ödeme yapılan hesaplar var helali hoş olsun. Çevrimdışı kaldığım her an zarar yazıyorum. Lütfen... |
@hardlower; bizim bilgilendirme ne oldu? sanki bedavadan bekliyormuşuz gibi bir hava sezdim. utanın ya öğlen 1'den beri sizin şu saçmalığınızla ugraşıyor millet utanın! |
Yedek almanın önemi. Küçümsenmeyecek rakamlar kazanan arkadaşlarımız var ama yedekleri hiç yok, yaık olmuş. Bir yedek sunucusu size max 50TL'ye patlar bundan sonra bu konuya dikkat edin, kimseye güvenmeyin hata her zaman her yerde olabilir. |
R10'da gördüğüm en büyük hosting faciası umarım daha kötü şeyler olmaz. |
@hardlower; hocam saat 03:00'ü geçti. Panelinize giriş yok. Eski yedekleri başka sunucudan calistirdiysaniz cloudflore kullandığım için İP bilgisi yok, maile dönüş yok. Bu kadar mı olur diye dediğim herşeyin fazlası... Hosting sağlayıcı firmalar bakım planlamasını duyurur. Gece saatlerinde maksimum 1 saat kesinti ile tamamlar. Buna göre herkes önlemini alır. İşin ciddiyeti ve standardi budur. Pat diye bakıma git, saatlerce devam etsin, açıklama yap, tam süre verme. Dipsiz kuyu... |
Hala iyi niyetle işin bakım olduğunu sanan arkadaşlar var, adamlar sitede günlük yedek garantisi verdikleri sayfayı kaldırdılar biz sitelerimizin açılmasını beklerken. Burada bu firmayı açılan her başlıkta savunmaya geçen arkadaşları ve @hardlower; yorumlara bekliyorum. Nedir derdiniz, hangi boyutta elinize yüzünüze bulaştırdınız açık açık anlatın bilelim. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:09:28. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.