![]() |
|
[IMG=535]https://cdn.r10.net/editor/172373/244650641.jpeg[/IMG] |
@hardlower; birader şunu 15 dk eskiye çevirde yedeklerimi alayım. Sonra bakım mı güncelleme mı istediğin gibi kurcalama... Gecenin bu vaktinde stresden uyumadim. Whatsappdan dönüş yok, mail bekliyorum yazmıyorsunuz, sistem kapalı girilmiyor, ağaç ettiniz. 2007'den bir sürü yerden hosting aldım ama böylesini hiç yaşatmadılar, bir muhatap buldum. Bazıları hakikaten şanslı ki eski yedeklerden siteleri çalışıyor. |
Alıntı:
|
Hocam almanya tarafındaki erişilen yeni sitelerin birini örnek olarak atarmısınız clouflare de ayar yapmam lazım ipsini bulmam lazım |
Hala erişim yok uykudan uyandım kaybımız büyük |
Şu domain olayı gibi oldu. Bu firmadanda bir cacık olmaz bu saatten sonra forumdanda banlanmali diye düşünüyorum. Bu kdr insani mağdur etmişler. |
24 saati geçti şu anda yedeklerin yukleneceginden de umutsuzum. Bende forumdaslarin önerisi doğrultusunda geçmiştim gofasta. |
Alıntı:
|
@hardlower; hala ne bir bilgi ne bir açıklama. Lütfen artık en azından bilgilendirme yapar mısınız? |
Arkadaşlar açıklama çözüm değil icraat lazım bir güne yakın kesinti yaptı. Acilen yedekleri yüklemeli ve müşterilere yedek linklerini göndermeli. Kurumsallıktan uzak saçma sapan bir yerle çalışmanın acı gerçeği bu olmalı. Yeri, adresi erişelecek bir yanı da yok. Fişi çekti bitirdi mevzuyu. 20'ye yakın e-ticaret sitem var. Ettiğim zarar, müşterilerden çektiğim sıkıntı, uykusuzluk da cabası. Hakkımı helal etmiyorum bu şahsa. Şimdi 3 aylık eski yedekler üzerinden mecburen çalışma yaparak gideceğim başka da çözüm yok. Daha buradan yedeği bile alma ümidim kalmadı. |
Alıntı:
|
Yandık, bittik, mahfolduk. Hızından dolayı o kadar da övgüyle bahsetmiştim bu firmadan. Büyük pişmanlık yaşattı. |
Alıntı:
Ben hala bu sorun neden oldu niye oldu diyenlerden değilim, ben burada beni oyalamanız, vakit kaybettirmenizden şikayetçiyim. İşler her zaman yolunda gitmeyebilir bunu zaten anlayışla karşılıyorum. Ama bana deyin ki yok kardeşim biz bugün kuramayız senin yedeklerini bende ona göre aksiyon alayım. Yalnızca müşterisi olan sizler değilsiniz, siz bizi oyaladıkça bizde kendi müşterilerimizle aynı şekilde sorun yaşıyoruz. Yıllardır birlikte çalışmanın verdiği güveni 1 gecede yok ettiniz. Dediğim gibi benim için konu sitelerin açılmaması, sunucuların çalışmaması vs vs hiç biri değil. 2 Dk'nızı ayırıp bana "yedeklerinizi en kısa sürede bir başka sunucuya taşıyın" yazmak. Ya da ne bileyim bana yeni çalışan bir sunucu tanımlayın bir şey sunun bir şey söyleyin. Ya da en azından öncelik sağlayacağız demeyin, yedekleri istemeyin... |
Alıntı:
|
@ozgurturan; @karanmedya; Yedekleriniz varsa başka sunuculara acil geçiş yapmanızı tavsiye ederim. Her hangi bir öncelik tanınmadığı açık. Yedekleri olmayanlar için durum daha da vahim görünüyor. Tekrar geçmiş olsun herkese. |
Adı burda herkes atıp tutmuş ama bir ay ücretsiz paket verir herkes susar baştan söylüyorum tavrınizi koyun siksyet konusu açın bu şahsın yaptığı normal birşey değil. Bir gündür erişim yok erişim olsada dosyalar yok oldu. Bu kabul edilebilir birşey degil. Günlük yedekleme yazıyorsa buna uymak zorundalar. Hadi benim bir iki sitem var ya burda önemli ve birden fazla sitesi olan ve elinde olmayan onlarca insana ne olacak? |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
@hardlower; Lütfen Süreç Hakkında Sık Bilgilendirme yaparsanız... burada gerginlik artması sorunları çözülemez hale getirir...yeterli bilgi iletirseniz insanlar en azından sukünetle bekler.. sitelerin son hallerin kurtulma veya kurtulamama durumları: ? Açılan sitelerin panel bilgileri: ? hakkında en azından bilgi rica ediyoruz.. |
Bende beklemedeyim şuan, neredeyse 24 saat olacak. En son yedeğim 2 ay yazılımsal bir değişiklik yapmadığım için yedek almamıştım. 2 aylık veya 1 aylık yedek bizi çok büyük zarara sokacaktır. Firmanın günlük yedek alma garantisi dışında bundan sonra her gecenin sonunda yedek almakta şart oldu (Ekstra bir sunucu daha farklı bir firmada bu tarz kötü durumlar sonucunda alınması gereken tedbirlerden biri olarak gözüküyor.), güncel bir yedeğimiz olsa başka sunucuyla bu problemi halledebilirdik. Şuan çaresizce web sitemin açılıp yedekleri almak olacak. Büyük kaybımız oldu. Attığım ekran görüntüsü belki az da olsa birkaç kişinin içini rahatlata bilir son aldığım bilgi bu yönde. Her saat ciddi zarar ediyoruz... |
Yazılan her şeyi okudum. Kayıp yaşayan arkadaşlara geçmiş olsun. Burada kızılması gereken çok şey var fakat ben biraz size kızacağım. Bu mesajdan sonra beni linçlemeye çalışabilirsiniz fakat bunlar gerçekler. Çok yorum gördüm "20-30 sitem var 40-50 müşterim var ulaşamıyoruz yedeğimiz yok" arkadaşlar işin içerisindesiniz yani bu işten para kazanıp ekmek yiyorsunuz. Bu tarz durumların olacağının farkında değil misiniz? Gözünüzü seveyim herkes çuvaldızı geline batırıyor. Hosting firması suçlu mu? Elbette suçlu ama asıl suç sizde. Arkadaş aklınıza gelmiyor mu? OVH fransa yandı bir sürü güvenlik önlemine rağmen, teknocloud milleti tokatladı uzadı gitti. 40-50 müşterin var 20-30 siten var kendi önlemini kendin almıyorsun. "E adamlarda günlük yedekleme yazıyor o yüzden almadım" demeyin daha önce defalarca bu facianın sonunu gördük, gördünüz. Para kazanıyorsunuz, ucuz olsun diyorsunuz hem ucuz olsun hem hızlı olsun diyorsunuz. Ekmek yediğin işe yatırım yapacaksın yapmalısın. Yahu yedek sunucusu almak çok mu zor bu sistemi kurmak çok mu zor. Aylık 400 ya yakın sunucu maliyetimiz var. Ana sunucu, yedek sunucusu, yedek sunucusunun da yedeğini alan sunucu, Ek cloud yedek sunucusu, prtg sistemi bir sürü yedek namına güvenlik önlemi alıyoruz ve bunu tek site için yapıyoruz. Herhangi bir veri kaybı olmaz host düşer bağlantı kesintisi olur o zaman denir ki arkadaşlar siz haklısınız arkanızdayız destekleyelim. Çoğu kişi yazmış hiç yedeğim yok kimisi yazmış yeni script yazdım yedeği yok. Binbir türlü felaket senaryosu olabilir. Günlük yedek alıyor olabilirler, ana sunucu arızalanmıştır yedek sunucusu da bozulmuştur e o zaman ne olacak? OVH, Hetzner, AWS, google cloud gibi alternatifler var. Gerçi bu saatten sonra bir önemi var mı bilmem. Tekrar hepinize geçmiş olsun. Ayrıca @hardlower; "gerçek" bir açıklama yapıp insanların zararını karşılamalısınız bir an önce. |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
Gofast ile görüşme sonucu yeni güncellemeri ben paylaşayım; Ben 2 hafta önce gofast'a domainlerimi taşımıştım ve yedeğimi yükledikten sonra silmiştim yeni yedeklerim diyip, ama 1 ay önceki yedeklere ulaşılmış ve benim hiç bir verim yok sadece 2 websitemin verisi var. Ve o eski yedekler arasında websitem bulunamamış. Ama iyi haber olarak bazı serverler'da güncel veri kurtarma testi yapmışlar ve başarıyla sonuçlandığını ve 24-48 saat sonunda belki çoğu kişinin mevcut websitesinin yerine geleceği söylendi. Eğer güncel verileri çekemezlerse zararım büyük. Yıllardır seo ve reklam için uğraştığım websitem hem seo açısından artık tamamen düştü hemde dosyalarım da gittiyse şirketi kapatıp artık iş arayacağım mecburen kendime |
Ben de öneriler üzerine vdsden gofasthostta cloud cpanel e geçiş yapacaktım. Destek o kadar kötüydü ki dayanamadım taşımadan iade aldım. Basit bir işlem için 2 gün bekledim. |
Yaklaşıp 1 ay vs. sistemlerini kullanmıştım ama bana nedense hiç güvenilir olarak gelmiyordu. Sırf bunun için 2 ay önce tüm sitelerimi Hetzner firmasına taşımıştım ki iyi ki de taşımışım. Ama şunu da anlamıyorum, neden bir siteden kazanç elde ederken yedeklemeleri vs. düzgünce kendinizde yapmıyorsunuz ki? Benim için önemli olan her siteyi ayrı olarak sürekli yedeklerim. Bundan sonra bu konuya herkes dikkat ederse bunun gibi olaylarda en az kaybı yaşarlar. |
@hardlower; Son durum nedir lütfen bilgi verin artık. |
Merhaba, yedek gönderdim şu anda erişim geldi fakat yedek tarihine değil güncel tarihe veri kaybı olmadan gelmiş gibi görünüyor şu anda yönetim paneline giriş yapamıyorum. |
2021 den kalma yedeğimi buldum. Domaini başka yere yönlendirip kurmak mantıklı mı? |
Problem çok büyük benim sunucum çalışmakta ama gitmiş olsaydı resmen batardım 2 tane siteyi kodlamasına ve tasarımına kadar aktif olarak buradan yapıyordum. 10 güne teslimim olacaktı. Yedekler 1 hafta öncesinindi. Ve daha geçen gün müşterimle toplantıda özellikle tavsiye verip reseller paket almıştım, siteleri kaliteli yabancı bir hosting firmasında barınıyordu. Depremden dolayı iletişim kuruyup taşıyamadım, elimdeki diğer siteleride güzelhosttan buraya taşımayı düşünüyordum fiyat ve hız açısından çok makul gelmişti. Ama bu yaşananları görünce rezalet diyebiliyorum. Umarım bir hafta önce ödediğim hosting ücretini iade ederler. mordor sunucularına erişim mevcut problem yaşayan arkadaşlara çok geçmiş olsun. 3 5 tlnin hesabını yapıp gün sonunda dışarıda kalmaya hiç gerek yokmuş. |
alo sesimiz geliyor mu? @hardlower; 2 saat'de bir açıklama yapıyordunuz pcniz mi bozuldu ? mağduruz sitelerimiz kapalı SEO meo kalmadı. kimisi müşterilerine rezil oldu işleri bozuldu. umrunuzda mı acaba? tenezzül edip bilgilendirme yapacak mısınız yoksa herkese aynı mesajı atmaya devam mı edeceksiniz yoksa rezilliğe devam mı edeceksiniz? |
Sitelerime hala ulaşamıyorum abv |
|
Bilgilendirmeyi ben yapayım arkadaşlar: Bazı siteler için şuan data kurtarmaya uğraşıyorlar: Şuanda son durum Data kurtarma firmalarından çok pozitif dönüşler aldık %99 veriler kurtulacak o konuda kafanız rahat olsun ancak zaman alma ihtimali yüksek tahmini 16-24 saat sürebilir. Bazı siteler içinde KVM bekleniyor: Çok fazla firmaya sunucu saldırısı olduğu için KVM 'de yoğunluk olduğunu söylüyorlar. Umarım herkes için pozitif geçer bu süreç. 24 saati doldurmuş olmaktayız. |
Sorun çözüldü... |
Alıntı:
Sunucumu hostmu? |
Alıntı:
|
Benim sitem dünden beri açılmıodu şu an çalışyor... |
Alıntı:
|
Geçen kesintide sözde layer 4 güvenliğe sahip almanya lokasyona taşıttık şimdi hiç açılmıyor Deprem bölgesindeyiz esnaf zar zor kendini toparlıyor derken adamın kasası sizin sunucuya bağlı market iş yapamıyor 2 ay içerisinde etti 3 kezdir beni mahcup ettiniz tavsiye ettiğim onlarca kişi oldu onlarca kişiyi sizin firmaya taşıdım şuan hepsi gg |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:03:30. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.