![]() |
TurkNet kullananlar buraya Merhaba değerli forum arkadaşlarımız TurkNet kullanan arkadaşlarımız varsa, memnuniyetini veya memnuniyetsizliğini dile getirebilirler mi? yardımcı olan olmayan tüm arkadaşlara teşekkürler |
Çok nadir ayda 1 kere 2-3 saat gidiyordu son 4-5 aya kadar onun dışında hiçbir şikayetim yok. |
1 yıl olcak problemim olmadı 100mbit |
ben memnunum ne hız dediyseler onu veriyorlar ama online oyunlarda hız 50mbps olmasina rağmen ping oluyor o insanın canını sıkabiliyor :) |
Bazen çok fazla kanser ediyor fakat genel olarak hizmetleri iyi. Müşteri hizmetleri genel olarak her firmada kötü oluyor zaten. |
Alıntı:
Alıntı:
|
1 yılı aştı memnunum ve Türknet kaynaklı bir sorun yaşamadım. Bazen altyapıda sorun oluyordu sadece nadir de olsa |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:52:31. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.