R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   TurkNet kullananlar buraya (https://www.r10.net/sorum-var/2976328-turknet-kullananlar-buraya.html)

xERMANx 11-10-2021 22:01:20

Alıntı:

ofli Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081145749)
olumsuz nadir mesajlardan. sürekli gerçekten kesinti yaşıyo musun? memnun değilsin sanırım

Hayır memnun değilim, tek sorun yaşamadığım turkcell superbox kullandığım zamanlar oldu muhtemeldir ki tekrar ona geçiş yapacağım.

ofli 11-10-2021 22:05:00

Alıntı:

xERMANx Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081145773)
Hayır memnun değilim, tek sorun yaşamadığım turkcell superbox kullandığım zamanlar oldu muhtemeldir ki tekrar ona geçiş yapacağım.

teşekkür ederim zaman ayırdınız için

LizEdith 11-10-2021 22:05:21

4. yılım, 4 yıldır toplasam 10 kere gitmiştir, kesinti olduğu zamanda ya YAPA patlıyor ya birkaç gün önceden bilgilendiriyorlar altyapı iyileştirmesi olacak diye 3-5 saat kesiyorlar.

Lederheld 11-10-2021 22:05:25

Yıllardır türknet kullanıyorum. 5ghz bandında yayın yapan modemime yaklaşık olarak 10 metre öteden 3 duvar sonra wifi ile bağlantı kurduğumdaki hız sonuçlarım ektedir.


Glavrone 11-10-2021 22:06:27

%100 öneriyorum

ofli 11-10-2021 22:06:52

Alıntı:

Lederheld Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081145791)
Yıllardır türknet kullanıyorum. 5ghz bandında yayın yapan modemime yaklaşık olarak 10 metre öteden 3 duvar sonra wifi ile bağlantı kurduğumdaki hız sonuçlarım ektedir.



zaman ayırıp cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. gayet hızlı teşekkürler

giaxart 11-10-2021 22:06:55

İlk interneti bağlattığım zamanlar çok fazla sıkıntı yaşadım internet sürekli kopuyordu ve bazen 1 gün boyunca gelmiyordu bazende 30dk gidip geliyordu. Bu durumu yaklaşık 1 ay boyunca yaşadım daha sonrasında bu süreçte defalarca müşteri hizmetlerine ulaşmaya çalıştım. Fakat müşteri hizmetleri telefonlarınıza bakmıyor sadece uygulama üzerinden destek talebi oluşturuyorsunuz ona da otomatik cevap veriyorlar. (yakında düzelecek gibi) Ama onun dışında 1senedir kullanıyorum sadece o süreç sıkıntılıydı ondan sonra hiçbir sıkıntı yaşamadım. Yani en büyük sıkıntı müşteri hizmetleri, büyük bir şehirde yaşıyorsanız sıkıntı yaşayacağınızı düşünmüyorum fakat küçük bir şehirde yaşıyorsanız ve hız sıkıntınız yoksa başka firmaları düşünebilirsiniz.

ofli 11-10-2021 22:07:24

Alıntı:

LizEdith Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081145790)
4. yılım, 4 yıldır toplasam 10 kere gitmiştir, kesinti olduğu zamanda ya YAPA patlıyor ya birkaç gün önceden bilgilendiriyorlar altyapı iyileştirmesi olacak diye 3-5 saat kesiyorlar.

yardımınız için teşekkür ederim

ofli 11-10-2021 22:07:51

Alıntı:

glavrone Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081145799)
%100 öneriyorum

teşekkür ederim cevabınız için


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:41:02.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.