![]() |
Ortalama 2 yıldır kullanıyorum çok nadir sorun yaşamışımdır yaşarsam da destek talebi ile çözülüyor zaten. Gayet memnunum. |
Alıntı:
|
Ping ve müşteri hizmetleri'nden memnun değilim. @GIBIRNet; denemeyi düşünüyorum bakalım. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Pcden aldım şimdi degeri, aynı zamanda youtube dan LM izliyorum 1 Tv (şuan kapalı) 1 tablet 3 telefon bağlı, iş yerine teamviwer ile bağlıyım.. herşey yolunda |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:51:13. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.