R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   TurkNet kullananlar buraya (https://www.r10.net/sorum-var/2976328-turknet-kullananlar-buraya.html)

PardoraS 11-10-2021 21:56:39

Ortalama 2 yıldır kullanıyorum çok nadir sorun yaşamışımdır yaşarsam da destek talebi ile çözülüyor zaten. Gayet memnunum.

xERMANx 11-10-2021 21:56:59

Alıntı:

ofli Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081145680)
Merhaba değerli forum arkadaşlarımız

TurkNet kullanan arkadaşlarımız varsa, memnuniyetini veya memnuniyetsizliğini dile getirebilirler mi? yardımcı olan olmayan tüm arkadaşlara teşekkürler

Ben hiç memnun değilim. Sürekli kesinti düşüş oyun oynayamıyorum ping cıkıyor.

serkancelik1994 11-10-2021 21:57:07

Ping ve müşteri hizmetleri'nden memnun değilim. @GIBIRNet; denemeyi düşünüyorum bakalım.

ofli 11-10-2021 21:57:10

Alıntı:

PardoraS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081145733)
Ortalama 2 yıldır kullanıyorum çok nadir sorun yaşamışımdır yaşarsam da destek talebi ile çözülüyor zaten. Gayet memnunum.

teşekkür ederim

ofli 11-10-2021 21:58:47

Alıntı:

xERMANx Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081145737)
Ben hiç memnun değilim. Sürekli kesinti düşüş oyun oynayamıyorum ping cıkıyor.

olumsuz nadir mesajlardan. sürekli gerçekten kesinti yaşıyo musun? memnun değilsin sanırım

bturaan 11-10-2021 21:58:50


Pcden aldım şimdi degeri, aynı zamanda youtube dan LM izliyorum
1 Tv (şuan kapalı) 1 tablet 3 telefon bağlı, iş yerine teamviwer ile bağlıyım.. herşey yolunda

egemen_256 11-10-2021 21:59:15

Alıntı:

ofli Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081145680)
Merhaba değerli forum arkadaşlarımız

TurkNet kullanan arkadaşlarımız varsa, memnuniyetini veya memnuniyetsizliğini dile getirebilirler mi? yardımcı olan olmayan tüm arkadaşlara teşekkürler

100mblik paketim var 99 tl en ucuzu bu heralde 76 down 8 up alıyom.

ofli 11-10-2021 22:00:21

Alıntı:

bturaan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081145750)


Pcden aldım şimdi degeri, aynı zamanda youtube dan LM izliyorum
1 Tv (şuan kapalı) 1 tablet 3 telefon bağlı, iş yerine teamviwer ile bağlıyım.. herşey yolunda

zaman ayırıp denediğiniz için teşekkür ederim. gayet hızlı bence

ofli 11-10-2021 22:00:59

Alıntı:

egemen_256 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081145753)
100mblik paketim var 99 tl en ucuzu bu heralde 76 down 8 up alıyom.

evet tek paketleri bu sanırım. gayet iyi teşekkür ederim


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:51:13.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.