![]() |
Alıntı:
|
Alıntı:
Edit: Tahmin dedim ama tahminden de fazlasıymış https://www.r10.net/yorum-hizmetleri...dirilacak.html Edit2: Olurda konuyu sildirirse yada düzenlerse diye ss bırakıyorum [IMG=1832]https://cdn.r10.net/editor/73016/2750395097.png[/IMG] |
1 yılı geçiyor kullanmaya başlayalı bir iki defa sorun oldu ama o da kısa sürdü şu sıralar mahalleye fiber döşendi apartmana kadar kablolar geldi kutunun gelmesini bekliyorum ama o da bir kaç ay sürecek heralde. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:08:19. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.