R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   TurkNet kullananlar buraya (https://www.r10.net/sorum-var/2976328-turknet-kullananlar-buraya.html)

ofli 14-10-2021 10:25:36

Alıntı:

orhansinane Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081146063)
Yaklaşık 4 yıldır kullanıyorum. Hizmet olarak bence şuan diğerlerine göre en iyisi diyebilirim. Kendi altyapısında 2 yıl kullandım.

Türknet tarafının en büyük sorunu ilk kurulum süreci kendi adamları gelir işlemi yapar. Ama telekom kısmına sözleri geçmiyor, bir ay süreç sürebiliyor. Belki telekom bilerek yapıyor bilmiyorum.

Onun dışında herhangi bir sorun yok. Genel olarak güzel diyebilirim. Yani güzel derken verdiğim paranın hizmetini en azından alıyorum. Öyle süper denemez ama büyük çaplı kesinti yaşamadım.

Müşteri hizmetleri konusunda bence yeterli. Ülkece arayıp, sinirimizi temsilciden çıkarmaya alışmışız. Temsilciyi aradığında sayıp sövdüğünde işlem değişmiyor. Destek kaydı açıyor veya hat verilerini yeniliyor. Bence bu şekilde daha iyi temsilciye bağlanma ve derdini anlatmana gerek yok. Uygulama üzerinden tek tıkla yap işlemini

yardımınız ve zaman ayırdığınz için teşekkür ederim

AldagBilisim 14-10-2021 10:29:39

İsim vermek gibi olmasın tam da emin değilim açıkçası sadece tahmin ediyorum, firma sahibi şikayet var için olumlu şikayet hizmeti arıyordu bir ara

Edit: Tahmin dedim ama tahminden de fazlasıymış https://www.r10.net/yorum-hizmetleri...dirilacak.html
Edit2: Olurda konuyu sildirirse yada düzenlerse diye ss bırakıyorum

[IMG=1832]https://cdn.r10.net/editor/73016/2750395097.png[/IMG]

bLizzard 14-10-2021 10:41:22

1 yılı geçiyor kullanmaya başlayalı bir iki defa sorun oldu ama o da kısa sürdü şu sıralar mahalleye fiber döşendi apartmana kadar kablolar geldi kutunun gelmesini bekliyorum ama o da bir kaç ay sürecek heralde.

ofli 14-10-2021 10:44:14

Alıntı:

bLizzard Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081161905)
1 yılı geçiyor kullanmaya başlayalı bir iki defa sorun oldu ama o da kısa sürdü şu sıralar mahalleye fiber döşendi apartmana kadar kablolar geldi kutunun gelmesini bekliyorum ama o da bir kaç ay sürecek heralde.

zaman ayırdığınız için teşekkür ederim

islamzeki 14-10-2021 12:29:28

Alıntı:

AldagBilisim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081161854)
İsim vermek gibi olmasın tam da emin değilim açıkçası sadece tahmin ediyorum, firma sahibi şikayet var için olumlu şikayet hizmeti arıyordu bir ara

Edit: Tahmin dedim ama tahminden de fazlasıymış https://www.r10.net/yorum-hizmetleri...dirilacak.html
Edit2: Olurda konuyu sildirirse yada düzenlerse diye ss bırakıyorum

[IMG=1832]https://cdn.r10.net/editor/73016/2750395097.png[/IMG]

Güzel tespit hocam, elinize sağlık. :)

AldagBilisim 14-10-2021 12:30:19

Alıntı:

islamzeki Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081162469)
Güzel tespit hocam, elinize sağlık. :)

Nick değiştirmeden önce sadece tahminde bulunmuştum artık emin olduk :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:08:19.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.