![]() |
Hepsiburada Hakediş Sorunu Bir yıldır hepsiburada dan satış yapıyorum, bu ay bir sürü sipariş aldım ama ödeme yok saçma sapan bir sürü kesinti görünüyor. Hakedişim bu hafta 700 tl görünüyordu nasıl olduysa -40 tl borçlu oldum para yok. Geçmişe baktım 900 tl lik siparişten 30 tl yatmış sadece. Aynı şekilde hakedişlerde sorun yaşayan var mı acaba? |
Fiyatlar arttı. Ona göre siz de kendi güncellemelerinizi yaptınız mı? |
Hocam ben orası kadar saçma sapan bir yer görmedim, alacaklı olduğunuzu düşünürken borçlu çıkıyorsunuz. Kaçıp kurtulun bence oradan. |
Pazar yerleri saçmalamaya başladı. |
Kargo fiyatları baya arttı, Hepsiburada barem fiyatlarıda çok saçma, fiyatlarınızı güncellemenizi tavsiye ederim |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Ürün sizin, Satılan ürün sizin para kazanan aracılar Saçmalık :unamused: |
Ben de trendyoldan da hepsiburadan da o detayı göremedim henüz, bir şeyler kesiyorlar da sürekli detaylı olarak ne nereden kesiliyor ben mi göremiyorum yoksa böyle bir alan mı yok bilemedim. Şuanda çok fazla satış olduğundan küçük geliyor o miktarlar, ceza vs. varsa onu kesiyorlardır diyorum fakat bir taraftan aklım sürekli orada haksız bir kesinti oluyor mu diye. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:47:43. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.