R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   Hepsiburada Hakediş Sorunu (https://www.r10.net/sorum-var/3948730-hepsiburada-hakedis-sorunu.html)

azra_dscrd 09-01-2024 22:46:47

Hepsiburada Hakediş Sorunu
 
Bir yıldır hepsiburada dan satış yapıyorum, bu ay bir sürü sipariş aldım ama ödeme yok saçma sapan bir sürü kesinti görünüyor. Hakedişim bu hafta 700 tl görünüyordu nasıl olduysa -40 tl borçlu oldum para yok. Geçmişe baktım 900 tl lik siparişten 30 tl yatmış sadece. Aynı şekilde hakedişlerde sorun yaşayan var mı acaba?

emreozden 09-01-2024 22:48:19

Fiyatlar arttı. Ona göre siz de kendi güncellemelerinizi yaptınız mı?

Gokhankaya25 09-01-2024 22:48:44

Hocam ben orası kadar saçma sapan bir yer görmedim, alacaklı olduğunuzu düşünürken borçlu çıkıyorsunuz. Kaçıp kurtulun bence oradan.

waptayiz 09-01-2024 22:48:58

Pazar yerleri saçmalamaya başladı.

mgtasarim 09-01-2024 22:50:13

Kargo fiyatları baya arttı, Hepsiburada barem fiyatlarıda çok saçma, fiyatlarınızı güncellemenizi tavsiye ederim

azra_dscrd 09-01-2024 22:50:47

Alıntı:

emreozden Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086648987)
Fiyatlar arttı. Ona göre siz de kendi güncellemelerinizi yaptınız mı?

tabi komisyon, kargo, hizmet bedeli vs hesaplayıcıdan hesaplayıp kar oranımı belirliyorum, ama sürekli borçluyum asla yatan para yok

azra_dscrd 09-01-2024 22:51:45

Alıntı:

Gokhankaya25 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086648990)
Hocam ben orası kadar saçma sapan bir yer görmedim, alacaklı olduğunuzu düşünürken borçlu çıkıyorsunuz. Kaçıp kurtulun bence oradan.

Evet ben sürekli borçluyum anlayamadım aylardır satış yapıyorum geriye dönük baktım yatan para yok hep borç çok saçma. Ama trendyol çiçeksepeti vs böyle değil

onrgrgn 09-01-2024 22:54:10

Ürün sizin, Satılan ürün sizin para kazanan aracılar Saçmalık :unamused:

ahmetyigit 09-01-2024 22:54:29

Ben de trendyoldan da hepsiburadan da o detayı göremedim henüz, bir şeyler kesiyorlar da sürekli detaylı olarak ne nereden kesiliyor ben mi göremiyorum yoksa böyle bir alan mı yok bilemedim. Şuanda çok fazla satış olduğundan küçük geliyor o miktarlar, ceza vs. varsa onu kesiyorlardır diyorum fakat bir taraftan aklım sürekli orada haksız bir kesinti oluyor mu diye.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:47:43.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.