![]() |
Alıntı:
|
hepsi buradanın her zamanki saçmalığı :) tavsiyem hb den satmamanız :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Valla hocam hepsiburadanın kesinti kalemleri ne trendyola benziyor ne çiçeksepetine. Dediğiniz gibi iyi yatar baya sattım hemde kar ile diyorsunuz bakıyorsunuz ki ekside siniz o kadar para nerde diyorsunuz. Side o kader kalem sayıyorlar ki ama para yok size gelene sıfır. Aynı satışı aynı masraf ile diğer pazaryerlerinde yapınca yarı yarıyadan fazla fark yatıyor. İzahat isteyin isterseniz firmadan gerçi o kadar kalem sayacaklar ki size :) |
Alıntı:
|
Trendyolda 3 mağaza açma hakkınız oluyor memnunsanız farklı isimlerde orada mağazalar açabilirsiniz. Bence bu politikayla hepsiburadanın sonu gittigidiyor gibi olacak. Şimdiden hayırlı satışlar bol kazançlar. Kolay gelsin |
Alıntı:
Yine de artıda olmanız lazım diye düşünüyorum. Bence destekten yazıp tarafınıza kesilen ve size yansımayan fatura varsa onu isteyin. Bu rakamlarla eksiye düşmek çok mantıksız |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:50:55. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.