R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   Hepsiburada Hakediş Sorunu (https://www.r10.net/sorum-var/3948730-hepsiburada-hakedis-sorunu.html)

emreozden 09-01-2024 23:31:46

Alıntı:

azra_dscrd Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086649336)
Bu zamlardan önce satılan bir ürün için kargo bedeli 38 tl yansımış kontrol ettim, hizmet bedelini düşsek bu hakediş yattığı ayda hiç iade ya da ceza da yok. O sebeple eksiye düşmem imkansız. Yine de incelediğiniz için teşekkürler. Kullandığınız günce bir hesaplama aracı var mı acaba?

Kendi hazırladığım excel tablom var hocam. Yarın gün içinde buraya linkini bırakayım.

azra_dscrd 09-01-2024 23:33:26

Alıntı:

Gokhankaya25 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086649260)
Trendyolda 3 mağaza açma hakkınız oluyor memnunsanız farklı isimlerde orada mağazalar açabilirsiniz. Bence bu politikayla hepsiburadanın sonu gittigidiyor gibi olacak. Şimdiden hayırlı satışlar bol kazançlar. Kolay gelsin

Ben 3 mağaza açmak için bakındım ama böyle bir bilgi bulamadım. Kaynak var mı acaba? Tek mağaza açabiliriz diye biliyorum.

SEOPro 09-01-2024 23:37:52

Pazar yerlerinde tekelleşme mevcut eğer ki ürünü sadece siz üretip ve satıyorsanız sizden iyisi yoktur bu nedenle her zamdan etkilenmez fiyatları artırırsınız.
Ben Trendyol sözleşmesini görünce bizi bir şey yapmadıkları Kaldı demiştim ve onay vermemiştim
Tek tek siparişleri inceleyin ve excelde hesap tutun
Siz 1 TL kar ederken onlar 3 TL kar eder :)
Kargo geri iade olursa zaten 5 gol yemiş olursunuz
En mantıklısı kendi sitenizi kurup sosyal medyadan hit çekip satış yapmak

Gokhankaya25 09-01-2024 23:41:15

Benim 2 tane mağazam var hocam üçüncüyü de açıyordum ama hepsine ara verdim şuan. Aynı şahısa ait 2 de kuzenimin var mesala, yani açabiliyorsunuz farklı mail ve telefon ile aynı şahsa firmaya ait olarak. Her mağaza için yine sözleşme imzalayıp gönderiyorsunuz. Ama ben hepsini geçen yıl mart ve sonrasında açmıştım. Yine satıcı müşteri hizmetlerinden cevap almanız daha doğru olacaktır. Yani kendim ve yakın çevrem kullandığı için biliyorum

emreozden 10-01-2024 11:32:51

Alıntı:

emreozden Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086649345)
Kendi hazırladığım excel tablom var hocam. Yarın gün içinde buraya linkini bırakayım.

Trendyol için kullandığım tablo bu hocam, hepsiburada içinde bunu baz alarak ilgili yerleri güncelleyebilirsiniz.

https://dosya.co/loka9ddg3xdv/Karlıl...losu.xlsx.html

Aztekiando 10-01-2024 13:50:36

Kimse yazmamış ben belirteyim. Hepsiburada "Sehven eksik düzenlenen komisyon faturalarınız hakkında" isimli bir mail yolladı.
2023 tarihi içerisinde eksik fatura kesmişler (güya) bu sebeple 31.12.2023 tarihine fatura keserek ödeme tahsil ettiler.
Bu haftaki hakedişin düşmesinin sebebi büyük ihtimalle düzenlenen bu fatura. Maillerinizi kontrol edin, düşürülen tutarı net olarak görebilirsiniz.

Edit: Bildiğim kadarıyla bu mail tüm satıcılara gönderildi ve bu faturalar tüm satıcılara düzenlendi. Bunların içeirsinde 2023 yılında HB hesabını kapatanlarda bulunuyor. 2023 yılında satış yapan hocalarım kontrol ederlerse sevinirim.

azra_dscrd 10-01-2024 14:35:41

Alıntı:

emreozden Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086651133)
Trendyol için kullandığım tablo bu hocam, hepsiburada içinde bunu baz alarak ilgili yerleri güncelleyebilirsiniz.

https://dosya.co/loka9ddg3xdv/Karlıl...losu.xlsx.html

Çok teşekkürler bayaa detaylı bir tablo olmuş :) Ellerinize sağlık

azra_dscrd 10-01-2024 15:17:38

Alıntı:

Aztekiando Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086651643)
Kimse yazmamış ben belirteyim. Hepsiburada "Sehven eksik düzenlenen komisyon faturalarınız hakkında" isimli bir mail yolladı.
2023 tarihi içerisinde eksik fatura kesmişler (güya) bu sebeple 31.12.2023 tarihine fatura keserek ödeme tahsil ettiler.
Bu haftaki hakedişin düşmesinin sebebi büyük ihtimalle düzenlenen bu fatura. Maillerinizi kontrol edin, düşürülen tutarı net olarak görebilirsiniz.

Edit: Bildiğim kadarıyla bu mail tüm satıcılara gönderildi ve bu faturalar tüm satıcılara düzenlendi. Bunların içeirsinde 2023 yılında HB hesabını kapatanlarda bulunuyor. 2023 yılında satış yapan hocalarım kontrol ederlerse sevinirim.

Bunu okuduktan sonra kontrol ettim hakedişlerimdeki kesinti buradan kaynaklanıyormuş, yaz aylarında yapılan satışlarda komisyon kesilmemiş kargo kesintisi olup yatırılmış. Şimdi bunları kesince hakediş otomatik olarak düşmüş. Artı olarak hakedişten her gelen siparişin kargo, komisyon ve hizmet bedeli kesildiği için hakedişimiz sürekli eriyor. Bu durum hepsiburada da mevcut, diğer pazaryerleri eritmiyor her siparişin masrafını kendi içinden kestiği için düzgün bir para akışı oluşuyor. Ama belirttiğiniz için teşekkürler, en azından sorun kaynağı ortaya çıkmış oldu.

sekizdizayn 10-01-2024 23:02:07

Bu durum kargo ücretlerinin yansıtılmasından kaynaklandığını düşünüyorum. Komisyon, hizmet bedeli vs. siparişten iki gün sonra düşerken, kargo bedeli siparişten bir ay sonra düşüyor. Bu da ödemelerin dengesiz olmasını sağlıyor.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:03:27.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.