R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   Hepsiburada Hakediş Sorunu (https://www.r10.net/sorum-var/3948730-hepsiburada-hakedis-sorunu.html)

azra_dscrd 13-01-2024 01:45:03

Alıntı:

Gokhankaya25 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086649413)
Benim 2 tane mağazam var hocam üçüncüyü de açıyordum ama hepsine ara verdim şuan. Aynı şahısa ait 2 de kuzenimin var mesala, yani açabiliyorsunuz farklı mail ve telefon ile aynı şahsa firmaya ait olarak. Her mağaza için yine sözleşme imzalayıp gönderiyorsunuz. Ama ben hepsini geçen yıl mart ve sonrasında açmıştım. Yine satıcı müşteri hizmetlerinden cevap almanız daha doğru olacaktır. Yani kendim ve yakın çevrem kullandığı için biliyorum

Alıntı:

sekizdizayn Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086655094)
Bu durum kargo ücretlerinin yansıtılmasından kaynaklandığını düşünüyorum. Komisyon, hizmet bedeli vs. siparişten iki gün sonra düşerken, kargo bedeli siparişten bir ay sonra düşüyor. Bu da ödemelerin dengesiz olmasını sağlıyor.

Hepsiburada muhasebe kısmında çok problemli aynı şekilde diğer pazaryerlerinde de satış yapıyorum hic birinde böyle sorunlar yaşanmıyor.

erogluemre 25-11-2024 20:04:42

Alıntı:

azra_dscrd Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086668743)
Hepsiburada muhasebe kısmında çok problemli aynı şekilde diğer pazaryerlerinde de satış yapıyorum hic birinde böyle sorunlar yaşanmıyor.

Satışa devam ediyor musunuz hala sıkıntılar var mi Hepsiburada da


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:28:34.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.