R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   MURAT AYDIN Hakkında Herşey (https://www.r10.net/off-topic/828530-murat-aydin-hakkinda-hersey.html)

Schatz 04-08-2013 22:57:49

Alıntı:

cakargokhan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067681312)
ya bu terbiyesiz herif belamıdır nedır arkadas nıye bır onlem alınmıyor varsa adresı vs polıse haber verın ..

polisler @cakargokhan gelse bize bir adres verse adamı içeri alsak diye bekliyorlardı. :D

kingofseo 03-09-2013 20:34:26

Adam nasil bir serefle yasiyor anlamiyorum ama suna inaniyorum ki adam birgün belasini bulacak.

TurkEngineer 08-10-2013 08:10:21

Alıntı:

karen Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067686831)
Konuyu okudum da herif bu aklı başka bir şekilde kullansa belki daha çok para kazanacak ama üşengecin teki herhalde. :)

hocam çok karmaşık, ve konuyu çok merak ettim.Anlatırmısınız? bu adam nasıl milleti dolandırmış?


usb parasını paypalına alıp geri göndermemiş mi?

Gececi 30-10-2013 02:52:14

1-2 saat önce benide dolandırmaya kalktı ama sağolsunlar r10'dan arkadaşlar hemen durumu bildirdiler konuyu sildim.... DİKKAT EDİN BİR DİGER SKYPESİ HAKAN TOSUN...

oser 12-11-2013 01:58:30

Eski iş yerimde Murat Aydın diye bi eleman çalışıyordu o mu acaba :D

alpervb1 12-11-2013 17:48:33

0538 206 39 91 Hakan TOKER olarak takılıyor dikkat edin. Teknosa Hediye Çeki Sattırmak için konu açtırdı çek isteyen bir arkadaş sayesinde uyandım ALLAH razı olsun.

Şifre ver denesin oluyorsa parayı yollayayım dedim bin türlü bahane uydurdu murat yeme beni diyincede telefonu kapattı birazdan arayıp farklı fantezileri üstünde deniyeceğim

bkz: kardeşiyle annesinin saçlarını bağlayıp duvardan duvara vurmak gibi.

BesiktasliCocuk 12-11-2013 17:51:55

Alıntı:

alpervb1 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068200950)
0538 206 39 91 hakan toker olarak takiliyor dİkkat edİn konu aÇtirdi teknosa hedİye Çekİ dİye :) mÜŞterİden parayi aldim Şİfreyİ ver denesİn oluyorsa parayi yolliyim sana dedİm tÜrlÜ tÜrlÜ bahaneler uydurdu karaktersİz :) murat dİyİnce telefonu kapatti dİkkatlİ olun.

Sizin konunuzdan şüphelenip pm attım yöneticilere ama dönen olmadı.
Dikkatli olun.

U30GT mini cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

alpervb1 12-11-2013 17:53:06

Alıntı:

BesiktasliCocuk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068200962)
Sizin konunuzdan şüphelenip pm attım yöneticilere ama dönen olmadı.
Dikkatli olun.

U30GT mini cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Hocam keske bana pm atsaydınız.Bütün iletisim yolllarım mevcuttu konuda telefon numarama kadar hersey vardı bir arayıp söyleseydiniz keske neyse kimseye bisey olmadan kurtulduk ALLAHA şükür.

NOT: Lavuk çok hızlı konuşuyo hırra hırra hırra diye zor anlıyosunuz beyler haberiniz olsun bi konuşuyodu iki kere soruyodum anca anlayabiliyodum 3 kelimeden birinde hırra hırra ses çıkıyor :D

BesiktasliCocuk 12-11-2013 17:54:58

Alıntı:

alpervb1 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068200969)
Hocam keske bana pm atsaydınız.Bütün iletisim yolllarım mevcuttu konuda telefon numarama kadar hersey vardı bir arayıp söyleseydiniz keske neyse kimseye bisey olmadan kurtulduk ALLAHA şükür.

Hocam konunuz çok özenliydi ve beni yanlış anlayacağınızdan korktum.
Neyse.

U30GT mini cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

alpervb1 12-11-2013 17:56:32

Alıntı:

BesiktasliCocuk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068200981)
Hocam konunuz çok özenliydi ve beni yanlış anlayacağınızdan korktum.
Neyse.

U30GT mini cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

sağlık olsun hocam sağolsun ekrem ismindeki arkadas uyandırdı uyandırmasa bile parayı alıp direk ona yollamazdım önce şifreyi alırdım en iyisi kendi işini yapmak arkadaş seo isteyen varmı backlink falan twitter takipçide kasıyom agalar gel gel :)

http://j1311.hizliresim.com/1h/d/ugtp8.png

dereliselcuk 12-11-2013 18:44:44

Herif 905 TL dolandırmış birini daha. Bu adam sadece burada değil tüm internet ortamında çalışıyo. O kadar şikayet var üstüne. Bir sürü kişi dava açacağını söylemiş. Nerde bu devletin adaleti ya

İşte konusu http://www.nivu.net/sikayetim-var/91...arafindan.html

alpervb1 12-11-2013 21:09:33

Arkadaşlar, Ben bu şerefsizin yakasını bırakmıcağım burdanda açık açık murat şerefsizini tehdit ediyorum.Kimsenin canı yanmasın artık dolandırılanlar bana mesaj atsınlar skypede bi toplanalım gerekli bilgilerle gidip başvuralım topluca.
Gerekirse bilişim suçlarına 1000lerce spam mesajı atarak dikkatleri üzerimize çekelim.
Dolandırılan yada dolandırılmaktan son anda kurtulan arkadaşlar skype üzerinden beni eklesinler bi görüşelim.

Skype: Alpervb15

HappyDerya 12-11-2013 22:02:56

Alıntı:

alpervb1 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068202032)
Arkadaşlar, Ben bu şerefsizin yakasını bırakmıcağım burdanda açık açık murat şerefsizini tehdit ediyorum.Kimsenin canı yanmasın artık dolandırılanlar bana mesaj atsınlar skypede bi toplanalım gerekli bilgilerle gidip başvuralım topluca.
Gerekirse bilişim suçlarına 1000lerce spam mesajı atarak dikkatleri üzerimize çekelim.
Dolandırılan yada dolandırılmaktan son anda kurtulan arkadaşlar skype üzerinden beni eklesinler bi görüşelim.

Skype: Alpervb15

Yahu adam telefonunu bile açıyor, kendisiyle görüşülebiliniyor.Neden adresi tespit edilip Kapısına dayanamıyoruz ? Sadece r10'da değil , donanımhaber'de günlük 35 lira iş konusu açmaya devam ediyor..

alpervb1 12-11-2013 22:04:03

Alıntı:

HappyDerya Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068202364)
Yahu adam telefonunu bile açıyor, kendisiyle görüşülebiliniyor.Neden adresi tespit edilip Kapısına dayanamıyoruz ? Sadece r10'da değil , donanımhaber'de günlük 35 lira iş konusu açmaya devam ediyor..

bana uyar hocam gidip ağzını yüzünü dağıtalım organize olalım :)

DeplasmanRehber 15-11-2013 17:31:04

2 gün önce Skype üzerinden beni ekledi, iş teklifinde bulundu. Allahtan bu konuyu ve yaptıklarını az çok biliyordum.

http://m1311.hizliresim.com/1h/h/ukjt1.jpg

depresanz 15-11-2013 17:34:36

oha bu adam hala var mı ?

YakupDemir 15-11-2013 19:10:03

Saol bilgi için

hsyntmz 17-11-2013 00:59:15

Alıntı:

alpervb1 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068200950)
0538 206 39 91 Hakan TOKER olarak takılıyor dikkat edin. Teknosa Hediye Çeki Sattırmak için konu açtırdı çek isteyen bir arkadaş sayesinde uyandım ALLAH razı olsun.

Şifre ver denesin oluyorsa parayı yollayayım dedim bin türlü bahane uydurdu murat yeme beni diyincede telefonu kapattı birazdan arayıp farklı fantezileri üstünde deniyeceğim

bkz: kardeşiyle annesinin saçlarını bağlayıp duvardan duvara vurmak gibi.

bende ciddi ciddi almayı düşünüyordum valla hocam :)

benim anlamadığım ben üye olduğumdan beri bu ana konu aktif, bu adam bu kadar nitelikli dolandırıcıyken nasıl oluyorda bi cacık yapamıyolar tuhaf..

HappyDerya 18-11-2013 19:38:03

Donanımhaber üzerinden yeni planlar yürütüyor :

http://forum.donanimhaber.com/m_8410...m.htm#84108605

"GÜNLÜK 40 ADET FACEBOOK ACARAK 40 TL KAZANABİLİRSİNİZ. " Yazıyor başlıkta (konu silinir)

MyKaBuS 18-11-2013 20:28:04

Adam Yemiyor İçmiyor Dolandırıcılık Yapıyor :)

Heaven Nicki ile Beni de Dolandırmıştı Allahından Bulsun.

....

muratsahin2003 18-11-2013 21:56:56

Alıntı:

DeplasmanRehber Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068216407)
2 gün önce Skype üzerinden beni ekledi, iş teklifinde bulundu. Allahtan bu konuyu ve yaptıklarını az çok biliyordum.

http://m1311.hizliresim.com/1h/h/ukjt1.jpg

Bu yazıyı okuyunca dejavu oldum benzer yazışmaları ben de yaptım da sonradan uyandım Allah'tan :)

alpervb1 21-11-2013 00:17:10

MURAT AYDININ RESMİNİ BULDUM BEYLER :)
Arayıp söylediğimdede tatlı tatlı konuşmaya başladı.
ERZURUM HORASANDA OTURUYO BU VATANDAŞ BİLGİNİZ OLSUN

http://k1311.hizliresim.com/1h/p/ur7hk.jpg

http://k1311.hizliresim.com/1h/p/ur7l8.jpg

OptimizeSunucum 21-11-2013 00:20:06

[QUOTE=alpervb1;1068245692]MURAT AYDININ RESMİNİ BULDUM BEYLER :)
Arayıp söylediğimdede tatlı tatlı konuşmaya başladı.
ERZURUM HORASANDA OTURUYO BU VATANDAŞ BİLGİNİZ OLSUN


Bu paylaştığınız resimlerin çok büyük bir riski olduğunu bildirmek isterim

alpervb1 21-11-2013 00:20:49

Alıntı:

OptimizeSunucum Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068245702)
Bu paylaştığınız resimlerin çok büyük bir riski olduğunu bildirmek isterim

ne gibi hocam ?

OptimizeSunucum 21-11-2013 00:22:14

Alıntı:

alpervb1 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068245704)
ne gibi hocam ?

Neyse boşverin şimdi üzerime gelinir falan tartışma konusu olur.

alpervb1 21-11-2013 00:23:10

Alıntı:

OptimizeSunucum Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068245713)
Neyse boşverin şimdi üzerime gelinir falan tartışma konusu olur.

Hocam sıkıntının büyüğü MURAT AYDIN :)
Resimlerini paylaşmakta vatandaşlık görevim herhangi bir sorun olucaksa amenna.

cihanleanne 21-11-2013 00:57:09

Alıntı:

OptimizeSunucum Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068245713)
Neyse boşverin şimdi üzerime gelinir falan tartışma konusu olur.

hocam neden? acaba bu resimdeki kişi kesin omu acaba

OptimizeSunucum 21-11-2013 01:01:32

Alıntı:

cihanleanne Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068245867)
hocam neden acaba bu o kişimi acaba

Hocam neyden bahsediyorsunuz ? Bana birşey mi ima ediyorsunuz ??

cihanleanne 21-11-2013 01:05:53

Alıntı:

OptimizeSunucum Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068245883)
Hocam neyden bahsediyorsunuz ? Bana birşey mi ima ediyorsunuz ??

yok hayır size sorduğum neden.. diğer arkadaşada bu kesin omu diye virgül koymadık cepten yazıyom. neyse tekrar sana soram hocam acaba arkadaş neden hata yaptı paylaşma ile

OptimizeSunucum 21-11-2013 01:06:45

Alıntı:

cihanleanne Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068245900)
yok hayır size sorduğum neden.. diğer arkadaşada bu kesin omu diye virgül koymadık cepten yazıyom. neyse tekrar sana soram hocam acaba arkadaş neden hata yaptı paylaşma ile

Arkadaş anlatır hocam kusura bakmayın bende birden yanlış anladım

cihanleanne 21-11-2013 01:09:37

Alıntı:

OptimizeSunucum Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068245907)
Arkadaş anlatır hocam kusura bakmayın bende birden yanlış anladım

estağfurullahh ya cepten yazınca çok hata yapılıyor işte

fuzinnes 21-11-2013 01:23:53

Yahu bu adam yinemi ortalıklarda?

Benimde adım soyadım Murat Aydın. Bu denyo yüzünden çok başım ağrıyor. Tam rahatladık derken yine çıkmış piyasaya zıp çıktı. Allah'ım ıslah etsin ne diyebilirim ki.

Arkadaşlar sizlere bir abi nasihatı bu adinin kişisel bilgileri, resmi vs vs gibi özel şeylerini paylaşırsanız haklıyken haksız duruma düşersiniz. Yanlış anlamayın sizi tehdit etmiyorum sadece uyarıyorum. Çünkü yapılan suçtur ve ceza alabilirsiniz. Siz değil o ceza alsın.

Ayrıca bir türlü şunu ben anlayamadım. Bu Murat Aydın(!) denen şahıs o kadar kişiyi dolandırdığı söyleniyor r10 olsun diğer forumlarda olsun. Hiç mi kimse bunu dava etmedi de hala ortalıklarda. Onlarca belki yüzlerce canı yanan arkadaş var. Benim bildiğim kadarı ile bir şahısa karşı belirli bir sayıda dolandırıcılıktan dava açıldığı zaman adli işlemlerden daha çabuk sonuç alınıyordu ve suçun kapsamı da nitelikli olduğu için daha çok ceza veriliyordu. Ama şimdi bakınca bu durumu anlayamıyorum şahsen. Hiç dava açan yokmu bu adama Allah aşkına?

WebHost 21-11-2013 08:52:52

Alıntı:

alpervb1 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068245692)
MURAT AYDININ RESMİNİ BULDUM BEYLER :)
Arayıp söylediğimdede tatlı tatlı konuşmaya başladı.
ERZURUM HORASANDA OTURUYO BU VATANDAŞ BİLGİNİZ OLSUN

http://k1311.hizliresim.com/1h/p/ur7hk.jpg

http://k1311.hizliresim.com/1h/p/ur7l8.jpg

Başlıkta murat aydın hakkında herşey yazıyor.. Ayrıca adam *********** bir sıkıntı olmaz..

mujox 23-11-2013 15:45:17

Adam süpper ortam yapmış kendine de Prestij içmesi bu aralar işlerinin kötü gittiğini gösteriyor.

Accelerated 25-11-2013 22:27:30

ahmettoramann Mehmet toramann..Erzincan banka hesapları uzak durun murat aydın bu

TR410001000624644711905001
MEHMET CAN ERDOĞAN
ZİRAAT BANKASI
0624 ŞUBE KODU 64471190 5001 HESAP NUMARASI

telefon numarası : 0538 206 39 91 Ahmet toraman diye tanıtıyor kendini

Khalasar 08-12-2013 15:25:01

Son bilgileri; Mehmet DERİNOĞLU skype: flashdisksiparisi
Nicki ''Pasaport Kayıt Merkezi''
Telefon numarası üstte belirtilen numara hala o numarayı kullanıyor belliki.

http://forum.donanimhaber.com/showPr...?memid=1686290

rubyy07 09-12-2013 00:30:38

benim konuyu sahiplenmiş bi de :)

HayIrsIz 09-12-2013 13:52:10

Bilginiz icin teşekür ederim.

Mura 23-12-2013 23:13:23

Vay arkadaş neymiş bu adam :) Siber Soyguncu :) ha haha Yorumların hepsini okudum Türkiyede Dolandırmadığı kımse kalmamış bu adam...

Herkese Geçmiş olsun diyor.. Daha dikkatli olunmasını öğüdünü verebiliyorum ancak

Khalasar 26-12-2013 13:48:57

Bu aralar donanımhabere dadandı, artık ufak ufak yoluyor, 20-30 ne gelse kardır mantığında adam. Ziraat bankası ibanını ve murat aydın ismini kullanıyor, telefon numarası aynı. Aman dikkat edin.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:03:40.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.