![]() |
Alıntı:
|
banada babasının kredı kartına yatırttı serefsız.Acelem olduğundan ADEM AYDIN ismine uyanamadım.50 tl kaptırdık aksam aksam. |
anlamadığım bir nokta var? bukadar madur olan kişi var. neden 20 liralarına kıyıp bir dilekçeyle savcılığa şikayet etmiyorlar? Artık eskisi gibi yavaş ilerleyen bir hukuk sistem yok arkadaşlar. Özellikle bilgiişlem suçları çok çabuk sonuçlanıyor. Delillerinizle beraber Savcılığa şikayetinizde bulunun. Sonrası ip söküğü gibi geliyor zaten. Dolandırıcılık suçu çok ağır bir suçtur. Yani yaptıklarını neden yanına bırakıyorsunuz ki? Hertürlü msn konuşması, mail, banka dekontu, hatta forum özel mesajı ilgili konuda delil niteliği taşımaktadır. Tabiki bu çocuğun yakında illaki başına birşeyler gelir. Belliki hayvanlar gibi göçebe hayatı yaşıyor. İzbe karanlıklarda saklanıp duruyordur. milletin 20-30 lirasını alıyor ama eminim hayvanlar gibi sefalet içinde gurursuz olarak yaşıyordur. İnsan hataya düşüp paralarını kaptırabilir, birilerine güvenip madur duruma düşebilir. Fakat bu noktadan sonra hiçbir girişimde bulunmazsa asıl hatayı ozaman yapar diye düşünüyorum. Bu adam hakkında 3-4 tane suç duyurusu olsa nefes bile alamaz bu ********. Hastaneye gidip tedavi bile olamaz korkusundan. Üşenmeyin! Buralara hesap nosu, telefon nosu yazacağınıza direk elinizdeki belgelerle savcılığa şikayet başvurusunda bulunun... Sonra arkanızı yaslanıp bekleyin :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
Ya uğraşan kişiler tam uğraşmıyor. Yada hiç uğraşmıyor... |
Ben Ankara/Sincan'da oturmaktayım. Belirttiğiniz hesap numarası sincan ziraat bankası şubesine ait. Kim bu kişi merak ettim. Alıntı:
|
Bana denk gelmez sanıyordum fakat geldi.Tarih 23 Ağustos 2012 Perşembe, Saat (17:35) gayet sakin bir gün geçiriyordum ve oda ne MSN'de biri "Merhaba 2 dakika zamanınızı alabilirmiyim" dedi. Bende tabi buyrun dedim. Yazdıgı mesajları direk kopyalıyorum. MSN Adresi : designed@mit.tc - uzun süredir ekli ben de fakat o olduğunu bilmiyordum.Şuana kadar herhangi bir girişimde bulunmamıştı. :) Kırmızı renkli yazıları onun, diğerleri benim :) "Toptan ürün ithal etmekteyiz. yurt dısından Müşterilerimiz günlük 70 80 i buluyor bize online destek elemanı gerekmektedir Müşterilerimiz ile ilgilenecek ürünleri takip edecek bir eleman gerekmektedir. Bunun karşılıgında günlük 80 TL Vermekteyiz." olabilir,şartlar nelerdir? - dedim :) ikna kabiliyeti kuvvetli, Sakin, Sabırlı, Düzenli ve Efendi bir konuşma/yazışma yeteneğine sahip olması yeterlidir Güven saglandıkça devamlı Çalışılabilir. Sistem tamamen bu Yurt dısından ürünleri getirtiyoruz Türkiyede Forumlarda Tanıtımını Yapmaktayız. online desteği nerede sağlıcağız ? Forumlardaki Akradaşlara Freelance olarak. bir web siteiniz var mı yani ? yoksa msn üzerinden mi? Web sitemiz mevcuttur Genelde Msn üzerinden sipariş verilmektedir.Müşteriler forumlardan görüşülerek işlem yapılmaktadır(Web sitemiz mevcut demesine rağmen herhangi bir adres yazmadı :)) R10.net ws iki foruma bakacaksınız müşteriler zaten msneye gelecektir Tamam ws r10 üyeliginiz var mı VAR Fakat o üyeliklerle yapamam ? Size özel üyelik acmak lazım çünkü o benım kişisel profilim acabilirmiyiz ? davetiyeniz mevcutsa acınız. Malum davetiye yok :) o yüzden R10.nette üyelik bulunması gerekmektedir. Firma olarak mı işi yapıyorsunuz? Firma olarak Yapılmaktadır Siteniz nedir, ürünler nelerdir ? Dedim ve suspus bekledi daha sonrada kaçıp uzaklaştı, herkese geçmiş olsun. Allah ıslah etsin. Edit : https://www.r10.net/members/49496-murataydin.html Hocam başka nick yokmuydu ya :) |
designed@mit.tc Şahıs 29.08.2012 De msn'den bana ulaştı Konu ; Ticaret 1 Saat boyunca arkadaşla konuşuk malum sonuç olarak annesini sordum ... detaya gerek yok aynı yalanlar italat-ihracat |
bence r10 üyeliği herkeze açmalı ve üyelerden zorunlu olarak tc kimlik istemeli. bu şekilde olursa murat aydın adlı şahıs bu foruma üye olamaz. Necdet, arkadaşım aynısı benim başıma geldi. bana günlük 50tl vereceğini söyledi. inandım, daha önce bu konuya uzun uzun anlatmıştım r10 2011yılının veritabanına dönünce onlarda gitti sanırım. veya önceki mesajlarda vardım yazım. fakat anlamadım tek bir şey var, bu adam bu işten para kazanmaz ki, niye hale vazgeçmiyor onu anlamadım. türkiye internet şuçları için bir merkez açmalı. internet üzerinde yapılan suçlar direk www.polis.com gibi bir siteden suç bildirilmeli. yanlış hatırlamıyorumsam 1yıl önce gibi ingiltere böyle bir şube kurarak, bir günde bilmem kaç bin internet şuçu için telefon ile aranılmış. |
Alıntı:
Şuanki Türkiyede bırakın gerçekten dolandırmayı, online oyun karakterin bile çalınsa bir dilekçe yoluyla çalan kişiye kanundaki hükümlerden hırsızlık damgası vurabiliyorsun. Eskisinden çok daha iyi çalışıyor bilişim suçları. Örnek bir dava : http://sosyalmedya.co/metin-2-savcilik/ |
Alıntı:
Bir fırsat yaparım sanıyor işte. Allah korusun :) |
Konu amacı güzel fakat alışveriş bölümünde olmaması gerektiğine inanıyorum şikayetim varda sabit bir konu var zaten ama tabi ki bilgi bilgidir teşekkürler. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
bu adamı dövmek lzm |
Sülün osman' ı solladı desenize :) |
designed@mit.tc murat aydınmış sanırım yeni öğrendim dolandırıldım galiba ama dekontum var ne yapabilirim |
savcılığa gidip suç duyurusunda bulunabilirsin. Arkadaş bir kişide şu adamı savcılığa versin. Herkes bukadarmı kaderine razı oluyor anlamıyorum... Yavaşda işlese hukuk devletinde yaşıyoruz... |
designed@mit.tc Murat Aydın mı kesin mi?havaleyi arkadaşım dediği kişiye yaptım ziraatten Ozan Yıldırım sivas ziraat şubesi erol dedi ismine numarası : 0531 920 6342 --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:10:57 -->-> Daha önceki mesaj 18:59:17 -- Alıntı:
|
Alıntı:
Adam ben murat aydınım mı diyecek :S |
konuşmalrında kardeşim kelimesini kullanır bu ********.bende eski mağduruyum :( |
Alıntı:
|
Alıntı:
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:01:59 -->-> Daha önceki mesaj 22:50:37 -- Alıntı:
niye banlanmıyor? |
Alıntı:
Bu o değil başka biri. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
ya arkadaşlar sayfa sayfa bu mesajları okuyorum ya sizi nasıl dolandırıyor anlamış değilim ne yapıyor ne ediyor size ne tavsiye ediyor biraz önceki arkadaş konuşma kayıtları göstermiş bu adam bu arkadaşı ne yaparak kazıklayabilir ki ? bu kadar keriz olmamak lazım ayakkabı olsun şort olsun tişört olsun web site olsun co location olsun olsunda olsun bu gibi şeylerin satın alınması için bir çok kaliteli firma var inşallah murat aydın denilen kişi banada ulaşırda benide kandırmaya çalışır bakalım cevabım nasıl oluyor |
r10 yönetiminden designed@mit.tc adresinin sahibi olduğu söylenen murat aydın hakkında bilgi verilmemiştir... |
Alıntı:
|
elbet bir gün cezasını çekecek ama bu adamı bulanlar sakın dövmesin suçlu durumuna düşebilirsiniz, en azından tenhada dövün:D büyük ihtimalle bunlar organize çalışıyorlar, her dolandıranı da murit sanmamak lazım, savcılıktanda birşey çıkmıyor king of the *********** |
Alıntı:
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:09:28 -->-> Daha önceki mesaj 11:06:56 -- Alıntı:
|
Öncelikle Mağdur olan Tüm arkadaşlara geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.. Mit.tc üzerinden ilerleyerek birkaç bilgiye ulaşabildim. Fakat Kesin bilgiler olmadığını paylaşmam gerekir. Bulduğum bilgi Mit.tc domaini admininstratorune ait. İsmi "Bayram Aydın".. Tesadüfe bakın ki "Murat Aydın" ile soy isimleri benzer ve bu bir rastlantı olamaz diyorum. Çünkü bence Murat Aydın mit.tc domainin ücretsiz mail dağıttığını biliyor ki buradan mail alıyor. Kaç kişi bilir bu domainin hotmail altyapısı kullanarak ücretsiz mail hizmeti verdiğini. Bayram Aydın'ın sahibi olduğu mit.tc üzerinde kendisine ait web sitesi bilgilerine de ulaştım ve Whois bilgilerinde "4. Levent'te eski oto sanayi sitesi"ne ait ayrıntılı bir adres ve telefon numarası bilgilerine ulaştım. Kişinin kişisel hakkına saldırmış olmamak için alenen bu bilgileri paylaşamıyorum fakat sizler adısoyadı.com şeklinde whois sorgusu yaparak tüm bilgilere ulaşabilirsiniz... |
Mağdur olan Tüm arkadaşlara geçmiş olsun |
Çok geçmiş olsun arkadaşlar Bir murat aydın tanıyorum ama bu murat aydın mıdır diye kendi kendime sordum . Yok yok değildir ? |
Bu adam ceza almıyorsa internet dolandırıcılığı bir meslek olarak kayıtlara geçmiştir demek.Suç değildir.Emekli olur gider bu şekilde.. Adamın sayısız olayı var o kadar şikayet var nasıl olur da bunu hala içeri almıyorlar anlamıyorum. 400 TL kadar da beni çarpmıştı.Ama şans ya olmadık yerde olmadık zamanda denk geliriz diye dua ediyorum.. |
Alıntı:
http://tinyurl.com/d4y24nu |
arkadaşlar ben bu adamı nasıl yakalıycağımı biliyorum.yakalayıp azını burnunu kırmak isteyen bana pm atsın.(biraz zamanımızı alır ama) |
Arkadaşla soyadlar aynı ilerde sorun olmasında tanıyın şimdiden beni :p |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:19:56. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.