R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   MURAT AYDIN Hakkında Herşey (https://www.r10.net/off-topic/828530-murat-aydin-hakkinda-hersey.html)

Sharkie 26-08-2012 15:20:17

Alıntı:

sezgin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065659800)
Dolandırıcılar artık Murat Aydın Fanları açmazsa iyidir. Yolunda ilerliyoruz falan gibisinden.

Nedir arkadaş dillerden düşmüyor murat aydın murat aydın okadar duydumki adını artık aileden biri sanki :D R10'a nezaman girsem murat aydın :) :)

hahaha vallahi güleceğim yoktu :D Murat Aydın fanları kimler el kaldırsın :)) Allah korusun ya...

Nous 02-09-2012 00:48:35

banada babasının kredı kartına yatırttı serefsız.Acelem olduğundan ADEM AYDIN ismine uyanamadım.50 tl kaptırdık aksam aksam.

s7e7v7e7n7 02-09-2012 01:22:46

anlamadığım bir nokta var? bukadar madur olan kişi var. neden 20 liralarına kıyıp bir dilekçeyle savcılığa şikayet etmiyorlar?

Artık eskisi gibi yavaş ilerleyen bir hukuk sistem yok arkadaşlar. Özellikle bilgiişlem suçları çok çabuk sonuçlanıyor.

Delillerinizle beraber Savcılığa şikayetinizde bulunun. Sonrası ip söküğü gibi geliyor zaten. Dolandırıcılık suçu çok ağır bir suçtur. Yani yaptıklarını neden yanına bırakıyorsunuz ki? Hertürlü msn konuşması, mail, banka dekontu, hatta forum özel mesajı ilgili konuda delil niteliği taşımaktadır.

Tabiki bu çocuğun yakında illaki başına birşeyler gelir. Belliki hayvanlar gibi göçebe hayatı yaşıyor. İzbe karanlıklarda saklanıp duruyordur. milletin 20-30 lirasını alıyor ama eminim hayvanlar gibi sefalet içinde gurursuz olarak yaşıyordur.

İnsan hataya düşüp paralarını kaptırabilir, birilerine güvenip madur duruma düşebilir. Fakat bu noktadan sonra hiçbir girişimde bulunmazsa asıl hatayı ozaman yapar diye düşünüyorum. Bu adam hakkında 3-4 tane suç duyurusu olsa nefes bile alamaz bu ********. Hastaneye gidip tedavi bile olamaz korkusundan.

Üşenmeyin! Buralara hesap nosu, telefon nosu yazacağınıza direk elinizdeki belgelerle savcılığa şikayet başvurusunda bulunun... Sonra arkanızı yaslanıp bekleyin :)

webpatron 02-09-2012 02:12:56

Alıntı:

s7e7v7e7n7 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065707268)
anlamadığım bir nokta var? bukadar madur olan kişi var. neden 20 liralarına kıyıp bir dilekçeyle savcılığa şikayet etmiyorlar?

Artık eskisi gibi yavaş ilerleyen bir hukuk sistem yok arkadaşlar. Özellikle bilgiişlem suçları çok çabuk sonuçlanıyor.

Delillerinizle beraber Savcılığa şikayetinizde bulunun. Sonrası ip söküğü gibi geliyor zaten. Dolandırıcılık suçu çok ağır bir suçtur. Yani yaptıklarını neden yanına bırakıyorsunuz ki? Hertürlü msn konuşması, mail, banka dekontu, hatta forum özel mesajı ilgili konuda delil niteliği taşımaktadır.

Tabiki bu çocuğun yakında illaki başına birşeyler gelir. Belliki hayvanlar gibi göçebe hayatı yaşıyor. İzbe karanlıklarda saklanıp duruyordur. milletin 20-30 lirasını alıyor ama eminim hayvanlar gibi sefalet içinde gurursuz olarak yaşıyordur.

İnsan hataya düşüp paralarını kaptırabilir, birilerine güvenip madur duruma düşebilir. Fakat bu noktadan sonra hiçbir girişimde bulunmazsa asıl hatayı ozaman yapar diye düşünüyorum. Bu adam hakkında 3-4 tane suç duyurusu olsa nefes bile alamaz bu ********. Hastaneye gidip tedavi bile olamaz korkusundan.

Üşenmeyin! Buralara hesap nosu, telefon nosu yazacağınıza direk elinizdeki belgelerle savcılığa şikayet başvurusunda bulunun... Sonra arkanızı yaslanıp bekleyin :)

burada çok gördüm sabah olsun savcılığa gidenleri hatta birkaç kez şikayet edildi diye biliyorum ama takipsizlik çıktı.

s7e7v7e7n7 02-09-2012 10:58:15

Alıntı:

webpatron Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065707505)
burada çok gördüm sabah olsun savcılığa gidenleri hatta birkaç kez şikayet edildi diye biliyorum ama takipsizlik çıktı.

çıkmaz, çıkamaz. takipsizlik kararı çıkması için 10 yıl sonuç alınamaması gerekiyor. Burası ırak değil arkadaşlar.

Ya uğraşan kişiler tam uğraşmıyor. Yada hiç uğraşmıyor...

zego 04-09-2012 01:15:57

Ben Ankara/Sincan'da oturmaktayım. Belirttiğiniz hesap numarası sincan ziraat bankası şubesine ait. Kim bu kişi merak ettim.

Alıntı:

cihanozaslan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065570949)
Son Olarak Facebook Reklamlarıyla Alakalı beni dolandırdı. Çalışma Şekli %50 İş Başı %50 İş Sonu Şeklinde. En Son Ankara'da Etimesgutte idi kendisi. Konuşmasına Sürekli Kardeşim Kardeşim şeklinde devam eden birisi . Hesap Numarasını aşşağıda veriyorum .

Alacaklı Hesap : 57952682 5001
Alacaklı IBAN : TR82 0001 0008 7757 9526 8250 01
Alacaklı Adı Soyadı : ABDULLAH YALÇIN

Herkes bulunduğu ilçeden savcılığa suç duyurusunda bulunursa yakalanması pek sürmez ...
R10.Net yönetiminede bir çağrım var. Veri kaybından sonra oluşan Suistimallere karşı google önbelleği kullanarak kara liste oluşturabilirsiniz.


Necdet 04-09-2012 05:08:01

Bana denk gelmez sanıyordum fakat geldi.Tarih 23 Ağustos 2012 Perşembe, Saat (17:35) gayet sakin bir gün geçiriyordum ve oda ne MSN'de biri
"Merhaba 2 dakika zamanınızı alabilirmiyim" dedi. Bende tabi buyrun dedim. Yazdıgı mesajları direk kopyalıyorum.
MSN Adresi : designed@mit.tc - uzun süredir ekli ben de fakat o olduğunu bilmiyordum.Şuana kadar herhangi bir girişimde bulunmamıştı. :)

Kırmızı renkli yazıları onun, diğerleri benim :)

"Toptan ürün ithal etmekteyiz. yurt dısından Müşterilerimiz günlük 70 80 i buluyor bize online destek elemanı gerekmektedir Müşterilerimiz ile ilgilenecek ürünleri takip edecek bir eleman gerekmektedir. Bunun karşılıgında günlük 80 TL Vermekteyiz."

olabilir,şartlar nelerdir? - dedim :)

ikna kabiliyeti kuvvetli, Sakin, Sabırlı, Düzenli ve Efendi bir konuşma/yazışma yeteneğine sahip olması yeterlidir
Güven saglandıkça devamlı Çalışılabilir.

Sistem tamamen bu Yurt dısından ürünleri getirtiyoruz Türkiyede Forumlarda Tanıtımını Yapmaktayız.


online desteği nerede sağlıcağız ?

Forumlardaki Akradaşlara Freelance olarak.

bir web siteiniz var mı yani ? yoksa msn üzerinden mi?

Web sitemiz mevcuttur
Genelde Msn üzerinden sipariş verilmektedir.Müşteriler forumlardan görüşülerek işlem yapılmaktadır
(Web sitemiz mevcut demesine rağmen herhangi bir adres yazmadı :))

R10.net ws iki foruma bakacaksınız
müşteriler zaten msneye gelecektir


Tamam

ws r10 üyeliginiz var mı

VAR Fakat o üyeliklerle yapamam ? Size özel üyelik acmak lazım çünkü o benım kişisel profilim

acabilirmiyiz ? davetiyeniz mevcutsa acınız.

Malum davetiye yok :)

o yüzden R10.nette üyelik bulunması gerekmektedir.


Firma olarak mı işi yapıyorsunuz?

Firma olarak Yapılmaktadır

Siteniz nedir, ürünler nelerdir ?

Dedim ve suspus bekledi daha sonrada kaçıp uzaklaştı, herkese geçmiş olsun. Allah ıslah etsin.


Edit : https://www.r10.net/members/49496-murataydin.html

Hocam başka nick yokmuydu ya :)

KurumsalPlus 05-09-2012 11:11:06

designed@mit.tc Şahıs 29.08.2012 De msn'den bana ulaştı
Konu ; Ticaret

1 Saat boyunca arkadaşla konuşuk malum sonuç olarak annesini sordum ... detaya gerek yok aynı yalanlar italat-ihracat

Chloetasarim 07-09-2012 22:11:27

bence r10 üyeliği herkeze açmalı ve üyelerden zorunlu olarak tc kimlik istemeli. bu şekilde olursa murat aydın adlı şahıs bu foruma üye olamaz.

Necdet, arkadaşım aynısı benim başıma geldi. bana günlük 50tl vereceğini söyledi. inandım, daha önce bu konuya uzun uzun anlatmıştım r10 2011yılının veritabanına dönünce onlarda gitti sanırım. veya önceki mesajlarda vardım yazım.

fakat anlamadım tek bir şey var, bu adam bu işten para kazanmaz ki, niye hale vazgeçmiyor onu anlamadım.

türkiye internet şuçları için bir merkez açmalı. internet üzerinde yapılan suçlar direk www.polis.com gibi bir siteden suç bildirilmeli. yanlış hatırlamıyorumsam 1yıl önce gibi ingiltere böyle bir şube kurarak, bir günde bilmem kaç bin internet şuçu için telefon ile aranılmış.

s7e7v7e7n7 08-09-2012 00:37:49

Alıntı:

Chloetasarim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065749348)
bence r10 üyeliği herkeze açmalı ve üyelerden zorunlu olarak tc kimlik istemeli. bu şekilde olursa murat aydın adlı şahıs bu foruma üye olamaz.

Necdet, arkadaşım aynısı benim başıma geldi. bana günlük 50tl vereceğini söyledi. inandım, daha önce bu konuya uzun uzun anlatmıştım r10 2011yılının veritabanına dönünce onlarda gitti sanırım. veya önceki mesajlarda vardım yazım.

fakat anlamadım tek bir şey var, bu adam bu işten para kazanmaz ki, niye hale vazgeçmiyor onu anlamadım.

türkiye internet şuçları için bir merkez açmalı. internet üzerinde yapılan suçlar direk www.polis.com gibi bir siteden suç bildirilmeli. yanlış hatırlamıyorumsam 1yıl önce gibi ingiltere böyle bir şube kurarak, bir günde bilmem kaç bin internet şuçu için telefon ile aranılmış.

türkiyede zaten bunun için bir birim var. Bilişim suçları... Ama direk olarak oraya değil, şikayet için savcılığa dilekçe vermeniz gerekiyor. Savcılık zaten konuyu polis ya da bilişim suçları bölümüne aktarıyor. Ve bu inanılmaz zahmetsiz ve hızlı bir işlem. sadece bir dilekçe. çoğu insan bunu bilmiyor, ya da bilsede üşeniyor bunu yapmaya...

Şuanki Türkiyede bırakın gerçekten dolandırmayı, online oyun karakterin bile çalınsa bir dilekçe yoluyla çalan kişiye kanundaki hükümlerden hırsızlık damgası vurabiliyorsun. Eskisinden çok daha iyi çalışıyor bilişim suçları.

Örnek bir dava : http://sosyalmedya.co/metin-2-savcilik/

Necdet 08-09-2012 02:42:35

Alıntı:

Chloetasarim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065749348)
bence r10 üyeliği herkeze açmalı ve üyelerden zorunlu olarak tc kimlik istemeli. bu şekilde olursa murat aydın adlı şahıs bu foruma üye olamaz.

Necdet, arkadaşım aynısı benim başıma geldi. bana günlük 50tl vereceğini söyledi. inandım, daha önce bu konuya uzun uzun anlatmıştım r10 2011yılının veritabanına dönünce onlarda gitti sanırım. veya önceki mesajlarda vardım yazım.

fakat anlamadım tek bir şey var, bu adam bu işten para kazanmaz ki, niye hale vazgeçmiyor onu anlamadım.

türkiye internet şuçları için bir merkez açmalı. internet üzerinde yapılan suçlar direk www.polis.com gibi bir siteden suç bildirilmeli. yanlış hatırlamıyorumsam 1yıl önce gibi ingiltere böyle bir şube kurarak, bir günde bilmem kaç bin internet şuçu için telefon ile aranılmış.


Bir fırsat yaparım sanıyor işte. Allah korusun :)

GOKBERK 08-09-2012 02:44:38

Konu amacı güzel fakat alışveriş bölümünde olmaması gerektiğine inanıyorum şikayetim varda sabit bir konu var zaten ama tabi ki bilgi bilgidir teşekkürler.

GraphicHizmeti 08-09-2012 03:51:48

Alıntı:

GOKBERK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065751245)
Konu amacı güzel fakat alışveriş bölümünde olmaması gerektiğine inanıyorum şikayetim varda sabit bir konu var zaten ama tabi ki bilgi bilgidir teşekkürler.

Yaptığı dolandıcılık hep Alış-Veriş Bölümünden olduğu için burda olması iyi oluyor.

WebSitesiAdresi 20-09-2012 23:56:05

Alıntı:

Necdet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065721948)
Bana denk gelmez sanıyordum fakat geldi.Tarih 23 Ağustos 2012 Perşembe, Saat (17:35) gayet sakin bir gün geçiriyordum ve oda ne MSN'de biri
"Merhaba 2 dakika zamanınızı alabilirmiyim" dedi. Bende tabi buyrun dedim. Yazdıgı mesajları direk kopyalıyorum.
MSN Adresi : designed@mit.tc - uzun süredir ekli ben de fakat o olduğunu bilmiyordum.Şuana kadar herhangi bir girişimde bulunmamıştı. :)

Kırmızı renkli yazıları onun, diğerleri benim :)

"Toptan ürün ithal etmekteyiz. yurt dısından Müşterilerimiz günlük 70 80 i buluyor bize online destek elemanı gerekmektedir Müşterilerimiz ile ilgilenecek ürünleri takip edecek bir eleman gerekmektedir. Bunun karşılıgında günlük 80 TL Vermekteyiz."

olabilir,şartlar nelerdir? - dedim :)

ikna kabiliyeti kuvvetli, Sakin, Sabırlı, Düzenli ve Efendi bir konuşma/yazışma yeteneğine sahip olması yeterlidir
Güven saglandıkça devamlı Çalışılabilir.

Sistem tamamen bu Yurt dısından ürünleri getirtiyoruz Türkiyede Forumlarda Tanıtımını Yapmaktayız.


online desteği nerede sağlıcağız ?

Forumlardaki Akradaşlara Freelance olarak.

bir web siteiniz var mı yani ? yoksa msn üzerinden mi?

Web sitemiz mevcuttur
Genelde Msn üzerinden sipariş verilmektedir.Müşteriler forumlardan görüşülerek işlem yapılmaktadır
(Web sitemiz mevcut demesine rağmen herhangi bir adres yazmadı :))

R10.net ws iki foruma bakacaksınız
müşteriler zaten msneye gelecektir


Tamam

ws r10 üyeliginiz var mı

VAR Fakat o üyeliklerle yapamam ? Size özel üyelik acmak lazım çünkü o benım kişisel profilim

acabilirmiyiz ? davetiyeniz mevcutsa acınız.

Malum davetiye yok :)

o yüzden R10.nette üyelik bulunması gerekmektedir.


Firma olarak mı işi yapıyorsunuz?

Firma olarak Yapılmaktadır

Siteniz nedir, ürünler nelerdir ?

Dedim ve suspus bekledi daha sonrada kaçıp uzaklaştı, herkese geçmiş olsun. Allah ıslah etsin.


Edit : https://www.r10.net/members/49496-murataydin.html

Hocam başka nick yokmuydu ya :)

fotosu da brezzersdaki kel adam :D

Resource 29-09-2012 22:55:26

bu adamı dövmek lzm

gonejko 02-10-2012 10:51:30

Sülün osman' ı solladı desenize :)

byblue01 16-10-2012 18:00:32

designed@mit.tc murat aydınmış sanırım yeni öğrendim dolandırıldım galiba ama dekontum var ne yapabilirim

s7e7v7e7n7 16-10-2012 18:02:22

savcılığa gidip suç duyurusunda bulunabilirsin.

Arkadaş bir kişide şu adamı savcılığa versin. Herkes bukadarmı kaderine razı oluyor anlamıyorum...

Yavaşda işlese hukuk devletinde yaşıyoruz...

byblue01 16-10-2012 19:10:57

designed@mit.tc Murat Aydın mı kesin mi?havaleyi arkadaşım dediği kişiye yaptım ziraatten Ozan Yıldırım sivas ziraat şubesi erol dedi ismine numarası : 0531 920 6342

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:10:57 -->-> Daha önceki mesaj 18:59:17 --

Alıntı:

KayRa ÇınaR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065519855)
bu numara murat aydına ait dikkat edin

0536 054 86 89

aradım murat aydın değilim dedi..

IsTeaM 16-10-2012 19:22:26

Alıntı:

byblue01 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066016279)
designed@mit.tc Murat Aydın mı kesin mi?havaleyi arkadaşım dediği kişiye yaptım ziraatten Ozan Yıldırım sivas ziraat şubesi erol dedi ismine numarası : 0531 920 6342

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:10:57 -->-> Daha önceki mesaj 18:59:17 --



aradım murat aydın değilim dedi..


Adam ben murat aydınım mı diyecek :S

beytoo33 16-10-2012 19:59:52

konuşmalrında kardeşim kelimesini kullanır bu ********.bende eski mağduruyum :(

byblue01 16-10-2012 20:37:43

Alıntı:

beytoo33 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066016671)
konuşmalrında kardeşim kelimesini kullanır bu ********.bende eski mağduruyum :(

evet kardeşim kelimesini kullanıyor...

byblue01 16-10-2012 23:01:59

Alıntı:

beytoo33 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065535973)
R10 ÇÖKMEDEN ÖNCE TEKLİF SUNDUM KİMSE İLGİLENMEDİ...HERKEZ BULUNDUĞU İLÇEDEN MURAT AYDIN ADINA SAVCILIĞA SUÇ DUYURUSUNDA BULUNSUN..SAVCILIK Bİ BAKACAK TÜRKİYENİN 50 YERİNDEN SUC DUYURUSU VAR DOLANDIRICI DİYE MUTLAKA BİŞEY YAPAR.AMA 1 DE 2 DE KALMICAK BU SUC DUYURUSU.EN SON GÖRÜLDÜĞÜ İL VAN DIR ARKADAŞALR.BANA KARGO GÖNDERDİ 3 TANE PC DİYE 3 TANE A4 KAĞIDI :s

+1 savcılığa suç duyurusunda bulunacağım...

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:01:59 -->-> Daha önceki mesaj 22:50:37 --

Alıntı:

Necdet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065721948)
Bana denk gelmez sanıyordum fakat geldi.Tarih 23 Ağustos 2012 Perşembe, Saat (17:35) gayet sakin bir gün geçiriyordum ve oda ne MSN'de biri
"Merhaba 2 dakika zamanınızı alabilirmiyim" dedi. Bende tabi buyrun dedim. Yazdıgı mesajları direk kopyalıyorum.
MSN Adresi : designed@mit.tc - uzun süredir ekli ben de fakat o olduğunu bilmiyordum.Şuana kadar herhangi bir girişimde bulunmamıştı. :)

Kırmızı renkli yazıları onun, diğerleri benim :)

"Toptan ürün ithal etmekteyiz. yurt dısından Müşterilerimiz günlük 70 80 i buluyor bize online destek elemanı gerekmektedir Müşterilerimiz ile ilgilenecek ürünleri takip edecek bir eleman gerekmektedir. Bunun karşılıgında günlük 80 TL Vermekteyiz."

olabilir,şartlar nelerdir? - dedim :)

ikna kabiliyeti kuvvetli, Sakin, Sabırlı, Düzenli ve Efendi bir konuşma/yazışma yeteneğine sahip olması yeterlidir
Güven saglandıkça devamlı Çalışılabilir.

Sistem tamamen bu Yurt dısından ürünleri getirtiyoruz Türkiyede Forumlarda Tanıtımını Yapmaktayız.


online desteği nerede sağlıcağız ?

Forumlardaki Akradaşlara Freelance olarak.

bir web siteiniz var mı yani ? yoksa msn üzerinden mi?

Web sitemiz mevcuttur
Genelde Msn üzerinden sipariş verilmektedir.Müşteriler forumlardan görüşülerek işlem yapılmaktadır
(Web sitemiz mevcut demesine rağmen herhangi bir adres yazmadı :))

R10.net ws iki foruma bakacaksınız
müşteriler zaten msneye gelecektir


Tamam

ws r10 üyeliginiz var mı

VAR Fakat o üyeliklerle yapamam ? Size özel üyelik acmak lazım çünkü o benım kişisel profilim

acabilirmiyiz ? davetiyeniz mevcutsa acınız.

Malum davetiye yok :)

o yüzden R10.nette üyelik bulunması gerekmektedir.


Firma olarak mı işi yapıyorsunuz?

Firma olarak Yapılmaktadır

Siteniz nedir, ürünler nelerdir ?

Dedim ve suspus bekledi daha sonrada kaçıp uzaklaştı, herkese geçmiş olsun. Allah ıslah etsin.


Edit : https://www.r10.net/members/49496-murataydin.html

Hocam başka nick yokmuydu ya :)


niye banlanmıyor?

Necdet 16-10-2012 23:06:21

Alıntı:

byblue01 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066017853)
+1 savcılığa suç duyurusunda bulunacağım...

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:01:59 -->-> Daha önceki mesaj 22:50:37 --




niye banlanmıyor?


Bu o değil başka biri.

byblue01 16-10-2012 23:15:31

Alıntı:

Necdet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066017955)
Bu o değil başka biri.

hocam yarın savcılığa suç duyurusunda bulunacağım designed@mit.tc onun adresi mi?eğer kesin onunsa ve hakkında ne kadar bilgi varsa lütfen mesaj atın veya burada paylaşılsın...

Necdet 17-10-2012 00:21:06

Alıntı:

byblue01 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066018016)
hocam yarın savcılığa suç duyurusunda bulunacağım designed@mit.tc onun adresi mi?eğer kesin onunsa ve hakkında ne kadar bilgi varsa lütfen mesaj atın veya burada paylaşılsın...

Evet o onun adresi. Başka bilgiler elimde yok. Yönetim ile iletişime geçerseniz ip bilgilerini verirler.

byblue01 17-10-2012 00:34:41

Alıntı:

Necdet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066018542)
Evet o onun adresi. Başka bilgiler elimde yok. Yönetim ile iletişime geçerseniz ip bilgilerini verirler.

hocam yönetimde kimler var lütfen biliyorsanız bana pm gönderin ben mesaj atarınm yönetime...

Necdet 17-10-2012 02:45:15

Alıntı:

byblue01 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066018641)
hocam yönetimde kimler var lütfen biliyorsanız bana pm gönderin ben mesaj atarınm yönetime...

Buradan..

fixeL 17-10-2012 11:03:15

ya arkadaşlar sayfa sayfa bu mesajları okuyorum ya sizi nasıl dolandırıyor anlamış değilim ne yapıyor ne ediyor size ne tavsiye ediyor biraz önceki arkadaş konuşma kayıtları göstermiş bu adam bu arkadaşı ne yaparak kazıklayabilir ki ? bu kadar keriz olmamak lazım ayakkabı olsun şort olsun tişört olsun web site olsun co location olsun olsunda olsun bu gibi şeylerin satın alınması için bir çok kaliteli firma var inşallah murat aydın denilen kişi banada ulaşırda benide kandırmaya çalışır bakalım cevabım nasıl oluyor

byblue01 18-10-2012 00:25:34

r10 yönetiminden designed@mit.tc adresinin sahibi olduğu söylenen murat aydın hakkında bilgi verilmemiştir...

AlperDemircan 18-10-2012 00:35:58

Alıntı:

byblue01 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066025078)
r10 yönetiminden designed@mit.tc adresinin sahibi olduğu söylenen murat aydın hakkında bilgi verilmemiştir...

Neden?

depresanz 18-10-2012 00:56:35

elbet bir gün cezasını çekecek ama bu adamı bulanlar sakın dövmesin suçlu durumuna düşebilirsiniz, en azından tenhada dövün:D büyük ihtimalle bunlar organize çalışıyorlar, her dolandıranı da murit sanmamak lazım, savcılıktanda birşey çıkmıyor
king of the ***********

byblue01 18-10-2012 11:09:28

Alıntı:

AlperDemircan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066025143)
Neden?

yönetimden 2 farklı kişiye pm attım cevap gelmedi bilmiyorum nedenini?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:09:28 -->-> Daha önceki mesaj 11:06:56 --

Alıntı:

depresanz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066025283)
elbet bir gün cezasını çekecek ama bu adamı bulanlar sakın dövmesin suçlu durumuna düşebilirsiniz, en azından tenhada dövün:D büyük ihtimalle bunlar organize çalışıyorlar, her dolandıranı da murit sanmamak lazım, savcılıktanda birşey çıkmıyor
king of the ***********

neden birşey çıkmıyor acaba?

fatihnet 08-11-2012 03:35:20

Öncelikle Mağdur olan Tüm arkadaşlara geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum..

Mit.tc üzerinden ilerleyerek birkaç bilgiye ulaşabildim. Fakat Kesin bilgiler olmadığını paylaşmam gerekir.

Bulduğum bilgi Mit.tc domaini admininstratorune ait. İsmi "Bayram Aydın".. Tesadüfe bakın ki "Murat Aydın" ile soy isimleri benzer ve bu bir rastlantı olamaz diyorum. Çünkü bence Murat Aydın mit.tc domainin ücretsiz mail dağıttığını biliyor ki buradan mail alıyor. Kaç kişi bilir bu domainin hotmail altyapısı kullanarak ücretsiz mail hizmeti verdiğini.

Bayram Aydın'ın sahibi olduğu mit.tc üzerinde kendisine ait web sitesi bilgilerine de ulaştım ve Whois bilgilerinde "4. Levent'te eski oto sanayi sitesi"ne ait ayrıntılı bir adres ve telefon numarası bilgilerine ulaştım. Kişinin kişisel hakkına saldırmış olmamak için alenen bu bilgileri paylaşamıyorum fakat sizler adısoyadı.com şeklinde whois sorgusu yaparak tüm bilgilere ulaşabilirsiniz...

inkserver 09-11-2012 15:03:06

Mağdur olan Tüm arkadaşlara geçmiş olsun

ymm 09-11-2012 22:29:53

Çok geçmiş olsun arkadaşlar
Bir murat aydın tanıyorum ama bu murat aydın mıdır diye kendi kendime sordum . Yok yok değildir ?

Tumeva 10-11-2012 12:12:02

Bu adam ceza almıyorsa internet dolandırıcılığı bir meslek olarak kayıtlara geçmiştir demek.Suç değildir.Emekli olur gider bu şekilde..
Adamın sayısız olayı var o kadar şikayet var nasıl olur da bunu hala içeri almıyorlar anlamıyorum.
400 TL kadar da beni çarpmıştı.Ama şans ya olmadık yerde olmadık zamanda denk geliriz diye dua ediyorum..

Schatz 13-11-2012 23:57:51

Alıntı:

Tumeva Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066176042)
Bu adam ceza almıyorsa internet dolandırıcılığı bir meslek olarak kayıtlara geçmiştir demek.Suç değildir.Emekli olur gider bu şekilde..
Adamın sayısız olayı var o kadar şikayet var nasıl olur da bunu hala içeri almıyorlar anlamıyorum.
400 TL kadar da beni çarpmıştı.Ama şans ya olmadık yerde olmadık zamanda denk geliriz diye dua ediyorum..

Bilmiyorum sizi ilgilendirir mi ama, sizin ve diğer dolandırılan arkadaşlar için önemli bir bilgi olduğunu düşünüyorum.

http://tinyurl.com/d4y24nu

e_mtn 16-11-2012 19:14:34

arkadaşlar ben bu adamı nasıl yakalıycağımı biliyorum.yakalayıp azını burnunu kırmak isteyen bana pm atsın.(biraz zamanımızı alır ama)

WebColden 28-11-2012 15:27:57

Arkadaşla soyadlar aynı ilerde sorun olmasında tanıyın şimdiden beni :p


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:19:56.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.