R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   MURAT AYDIN Hakkında Herşey (https://www.r10.net/off-topic/828530-murat-aydin-hakkinda-hersey.html)

bengisaat 30-11-2012 22:38:19

Benimde az önce şifremi kırmaya çalışmış birileri.
Bu konuyu da görünce kıllandım dikkat edin şifrenizi kırma girişimleri varsa bildirin.

Siteden gelen otomatik uyarı mailinde Benim şifreyi kırma girişiminde bulunanın IP numarasi: 42.62.5.212. olarak görünüyor.

crooper 30-11-2012 22:51:34

dava açanlar hiç bi sonuca ulaşamıyor mu acaba? bilişim sucu diye bişey olmadıgına inanmaya basladım.

SARIUSTA 01-12-2012 23:34:16

kimse dava açmıyor ki, adamın hakkında açılmış bir tane dava yok. haliyle murat aydın tam gaz yolunda.

Takedown 02-12-2012 19:44:50

teşekkürler

Webcontroller 03-12-2012 09:45:34

Murat Aydın hakkında bosgezen dava açmış. Hatta 27 Aralık'ta mahkeme var. Neden kimse gidip ifade vermiyor?

Resen 03-12-2012 14:35:10

hey maşallah! ne muratmış öyle kimse daha tur attıramamış :)

s7e7v7e7n7 03-12-2012 14:41:51

Alıntı:

Resen Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066332401)
hey maşallah! ne muratmış öyle kimse daha tur attıramamış :)

düşün bunlar buraya yazmaya cesaret edenler. bir bukadarda yazmaya utanan birileri vardır kesin :D

herkese geçmiş olsun. verin mahkemeye içiniz rahatlasın..

byblue01 03-12-2012 17:46:48

ben elden verdiğim parayı alamıyorum polise gittim birşey çıkmaz dedi

crooper 03-12-2012 20:19:39

valla murat aydın olsam su konuyu okuyunca egom tavan yapmıştı kesin.

JeSuS 08-12-2012 03:06:30

ahtapot gibi bi kolunu kessen baska kolu cıkıyo :)

DeAtH_MeTaL 08-12-2012 04:41:42

bu adamı döve döve sündürmek lazım :D

DostWeb 08-12-2012 04:46:10

Halk Kahramanı gibi adam yaa. Adı sürekli anılıyor :)

Gurul 08-12-2012 12:23:54

Alıntı:

Resen Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066332401)
hey maşallah! ne muratmış öyle kimse daha tur attıramamış :)

Övücü şeyler yazıp belkide adamı daha çok azdırıyorsun. Hiç yazmamak daha iyi.

Schatz 08-12-2012 14:05:17

Alıntı:

Webcontroller Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066331055)
Murat Aydın hakkında bosgezen dava açmış. Hatta 27 Aralık'ta mahkeme var. Neden kimse gidip ifade vermiyor?

İşine gelmiyor kimsenin ;)

Memnunlar demekki durumdan.

bars_23 27-12-2012 13:42:40

bence buralarda bu şekilde konuşup adamı uyandırıyorsunuz. Televizyonlardan örnek vermek gerekirse şuraya buraya operasyon yapılacak gibisinden karşı taraf uyanıyor. Adamın burayı takip etmesi çok mu zor ? Belki bir vakası daha ortaya çıkacak ve yakayı ele verecekken bu yorumları gördükten sonra başka sitelere yönelecek kim bilir. Bence gereksiz bunları konuşulması

hafsel 27-12-2012 16:00:42

Murat aydın kim?

serkan44 20-01-2013 18:45:45

Bende geçen 2011 yılında site yaptırmak istemiştim. 120 tl ye anlaştık 60 tl peşin verdim baya aramıştım o zaman bu kadar namlı değildi güvendim ödemeyi yaptım 8 günde teslim edecekti 20 gün bekledim kaza yaptım şöyle oldu böyle oldu dedi. iyinette diğer sitelerde ispatladım utanmadan forumda açtığım dolandırıcıdır dediğim konuda ben o parayı somaliye bağışladım demişti.

serhatesmer 23-01-2013 00:28:37

Alıntı:

KayRa ÇınaR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065519855)
bu numara murat aydına ait dikkat edin

0536 054 86 89

Nadirim kardeşimsin seni severim bilirsin ama bir pislik yüzünden başını belaya sokma.

YASA DOC: www.ceza-bb.adalet.gov.tr/makale/174.doc

T.C.K yasasının (MADDE 195 ve 135)
KİŞİSEL VERİLERİN KAYDEDİLMESİ
m.135

BİRİNCİ FIKRA:
Çağımızda kişilerle ilgili kayıtların bilgisayar ortam¬larına geçirilip muhafaza edilmesi uygulamasına bazı kurum ve kuruluşlar tarafından başvurulmaktadır; hastanelerde hastalara, sigorta şirketlerinde sigortalılara, bankaların ve kredili alış veriş yapılan mağazaların müşterile¬rine ilişkin kayıtlar, böylece tutulmaktadır. Bu bilgilerin amaçları dışında kullanılmasından veya herhangi bir şekilde üçüncü şahısların eline geçerek hukuka aykırı olarak yararlanılmasından dolayı hakkında bilgi toplanan ki¬şiler büyük zararlara uğrayabilmektedirler. Bu bakımdan, kişilerle ilgili bil¬gilerin hukuka aykırı olarak kayda alınması suç olarak tanımlanmıştır.
Suçun konusu, kişisel verilerdir. Gerçek kişiyle ilgili her türlü bilgi, kişisel veri olarak kabul edilmelidir.

celalettin 08-02-2013 16:45:12

şimdi banada bulaştı desenajans@hotmail.com.tr uzak durun.

Seomania 11-02-2013 15:55:13

bence bu muhteremin ünü ülkeyi aşar :)

snib 11-02-2013 17:48:23

bu adam msnde ekliymiş benim iyi sövdüm adama dolandırıcıymış demekki.

aliarbak 12-02-2013 22:55:49

R10 db gitmeden önce benim hesabı satın almaya çalışıyodu. 200 lira verecekti peh peh... :rolleyes:

Prostavaryo 16-02-2013 15:06:52

Bu adamın konusunun devam etmesi çok enteresan. Ne utanmaz adammış

WxL 19-02-2013 17:57:57

kimdir bu murat aydın derdi ne bunun ve r10 da bu kadar nam yapmışsa nasıl barınıyor hala bu sistem de

now 07-03-2013 10:07:00

Bu adam hakkında bir bilgi verilecek olursa isminin Murat Aydın olmadığına eminim. Çoğu insan gerçek kimliğini ister istemez belli eder. Fakat bu adi *********** akıllı felan değil sadece sosyal mühendislik yaptığını zannediyor. Gerçek adının Murat Aydın olmadığına eminim. Yazdıklarımızıda sürekli takip ediyor bence. Burda böyle şeyler paylaştıkça oda gülüyordur.. Ama birisi mutlak suretle gerçek bilgileride uğraşsa o zaman demirparmaklıkları hergün sayar. Allah affetsin ne diyelim..

butterfly 19-03-2013 10:22:59

bune boyle bir murat aydindir gidiyor. Bu sahsin adina bir site acilsa iyi hit getirir :P

befy 19-03-2013 17:38:30

Şehir efsanesine döndü artık Murat Aydın :D :D her dolandırıcılık olayının arkasından önce ondan şüphe ediliyor :D

hendivli 19-03-2013 23:56:08

Alıntı:

KayRa ÇınaR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065504191)
murat aydın hakkında herşeyi bu konu üzerinden paylasalım arkadaslar farklı farklı konular açmayalım boşa bu zor günlerde görüntü kirliliği yaratmasın bu kirli adam siz değerli arkadaşlarımız Aman dikkatli olun derim size Saygılarımla..


Biliyorsunuz bende bir ara dolandırıldım murat aydın denen adam tarafından usb satmak için kandırmıstı benım actıgım konunun aynısını şimdi bu arkadasımız acmıs ya onuda kandırdı yada kendisi olabilir dikkatli olun derim.


https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...ell-17-tl.html



ilk mesajdaki link neden farklı bir kişinin satış konusuna gidiyor ki??

VbulletinSEO 20-03-2013 16:52:23

Gecenlerde birisi gunde 50 TL'ye konu acar misin falan demisti acaba bu o mu?

Minic 28-03-2013 00:53:42

Bizim sokakdaki bakkalı soymuşlar acaba Murat AYDIN 'ın işimi :)

Radius 28-03-2013 01:01:32

Bu niteliksiz dolandırıcıya ne oldu? Aylardır göremiyoruz hiç :)

Linux 30-03-2013 18:06:19

Kıyamet öncesi sessizlik gibi :)

KOZBA 30-03-2013 18:26:19

Bana da geçenlerde birisi yurt dışından ürün getiriyoruz, ağzı laf yapan, ürünlerimizi satıcak birisi lazım felan demişti fakat ben direk yok abi kalsın demiştim. Şimdi önceki sayfalardaki yorumları okuyunca aklıma geldi olay.

oktaydeniz 31-03-2013 12:51:41

Benimle iletişime gecti banka hesap bilgilerinden tespit ettim

yeni telefon numarası 534 340 34 19

webmaster sitesindeki konusu ve nici

http://www.webmastersitesi.com/faceb...nli-uyeler.htm

emmaclub 31-03-2013 13:09:49

dolandırıcılık konularını okuyorum ve genel olarak dolandıran kadar dolandırılanlarında hatalı olduklarını düşünüyorum...kısa yoldan emek harcamadan para kazanmak isteyenler birkaç gün sonra dolandırıldım diye konu açıyor...tutarsa akıllı olduğunu düşünen arkadaşlarımız tutmadığında mağdurumda mağdurum...dikkatli ve mantıklı olun ;)

Ahmettaha 23-04-2013 05:06:06

Bu çocuk hala bulunmadı mı ya... Şu iş yoğunluğundan kurtuluyum da şunun peşine ben düşüyüm bari. Kimse bir şey yapmıyor anlaşılan...

EgemenPolat 23-04-2013 06:44:08

Konuyu görünce gülmekten koptüm adeta...

Yıllardır süre gelen Murat Aydın fenomeni devam ediyor :D
Adamı kapıdan kovsanız bacadan geliyor :)

Murat Aydın internette en çok aranan olacak yakında :D

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 06:44:08 -->-> Daha önceki mesaj 06:36:44 --

Eklemeden edemicem,

Kazayla birinden 1tl fazla ödeme alsam anında kapıma TSK dayanır, ama bu murat aydının o kadar bilgisi olduğu halde kimse birşey yapamıyor, bunu anlayamıyorum :S

malpp 25-05-2013 20:57:37

işin ilginç yanı bu konuyu açan Kayra Çınar beni dolandırdı :)

Makale_TR 10-06-2013 21:40:32

Alıntı:

malpp Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067324626)
işin ilginç yanı bu konuyu açan Kayra Çınar beni dolandırdı :)

zincirleme olmuş :)

EftalBulut 15-06-2013 13:30:49

Arkadaşlar , aynı tür dolandırıcılık yapan skype'den birisi beni ekledi.

Tahminimce Murat Aydın ;

Skype K.Adı : live:reklam_31
Skype Adı : Hakan Token

Dikkatli olun :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:03:15.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.