![]() |
Alıntı:
dün skype ta biri ekledi ve r10 da alışveriş konusu açmamı istedi.bende kıllandım açmadım arkadaş falan açıcak dedim beklettim öyle.ama konu açtırmak için türlü türlü bahaneler uydurdu işte yok dükkan kapatıcam falan gibisinden.bugünde EftalBulut un yazdığı mesajı görünce kesinlikle Murat Aydın olduğunu anladım.Bütün üyelerimiz için uyarı olsun bu r10 dışı her kim olursa olsun alışveriş bölümüne konu açmayın aksi takdirde bütün sorumluluk sizin üstünüze kalır Kişi bilgileri Skype K.Adı : live:reklam_31 Skype Adı : Hakan Token Telefon No: 0543 749 54 36 |
Ynt: MURAT AYDIN Hakkında Herşey Ayni kisi beni de ekledi. Reklam firmasiyiz dedi. Günlük 25 tl ödeme yapiyoruz falan dedi. Son anda killanip vazgeçtim. Iyi ki de vazgecmisim |
edit |
Arkadaşlar Facebook sayfa satışında Murat Aydın yine bir arkadaşımızı dolandırdı. İşte konu linki : https://www.r10.net/facebook-sayfa-sa...tif-sayfa.html dikkatli olalım arkadaşlar. |
Donanimhaber'e de sarmış eleman. N11 kupon satıyorum diye bir elemanı dolandırmış. http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=77289985 |
şuan itibari ile donanimhaberde |
Adam resmen fenomen oldu.. |
adam hayatı dolandırarak karısını gecindiricek :) |
Bu devletin polisi ne iş yapıyor ? bu adam nasıl oluyorda milleti hala soyabiliyor akıl alır gibi değil |
Alıntı:
Sağa sola mana bulmak yerine önce kendimize bakalım. Sen suç duyurunda bulundun da dilekçeni yırtıp attılar mı? |
Alıntı:
|
polisin görevi yargılamak değil ki. daha önce defalarca soruşturma ve dava açıldı adama. sorun bilişim suçlarındaki açıklarda |
önceki sayfalarda desenajans adresini halla kullanıyor gibi bir mesaj görmüştüm , forumda pasaport kaydı yapan bir arkadaşın konusunda farkında olmadan desenajans skype adresini eklemişim 200 tl'ye kayıt hakkı satıyordu 10 dkda 3 kayıtı sattı 4 gündür 1 kayıt için peşimde dolandı tezgah olduğunu anladım nickini sordum önce Darkalone sonra ben PisiPc abi dedi pisiPc'yi tanıyorum ben vs deyince beni sildi , ve bence bu arkadaş hala aramızda dikkatli olun , Skype Adresi:desenajans Skype'ta gördüğüm ismi Mehmet Toksöz Telefon Numarası:0543 749 54 36 |
numarayı aradım murat aydın çıktı küfürü bastım :) |
Arkadaşlar bu kişiye ulaşabileceğim numara var mı? Başını biraz belaya sokmak istiyorum. :) Aktif olarak kullanılan numarasını yazarsanız sevinirim. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
MURAT AYDIN Hakkında Herşey Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Bu adam şeref yoksunu. Şerefsizliğin doktorasını yapmış. |
:-D LT22i cihazımdan Tapatalk 4 Beta ile gönderildi |
Murat Aydın marmarawebte seocuymuş anrılmış ve şu heber .com ve haber365.comun seosunu yapıyormuş ve Seo dalında uzman olup 1500 tl ye tatil kelimesinde siteyi 1. sıraya getiriyormuş 1 ayda bizim arkdaşı keklemeye çalışmış |
ne adammıs bu ya .. bu kadar mevzu olmus :) |
temiz bi' sopa çeksen gene akıllanmaz bu ******** güncel numarası elinde olan konuya ekleyebilir mi? |
Ynt: MURAT AYDIN Hakkında Herşey Yok hayir ne kadar tuhaf dolandirilanlar tc no adresine kadar biliyor ve sadece mesaj yazmakla yetiniyorlar ... tuhaf Galaxy S4 cihazimdan Tapatalk2 ile gönderildi. |
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Murat Aydın adlı *********** arkadaşla nivuda karşılaştım. :) bana reklam satıyordu az daha dolandırılıyordum :) adını mehmet köksal olarak tanıttı. Ve 0543 749 54 36 numaradan beni aradı. 150k siteye haftalık mobil reklama 300 lira istedi :D kıllandım zaten.. sonra ismiyle ve numarasıyla arayınca baktım kıl payı yırtmışız. Kendisine de yazdım sonunda Murat Aydın'la bizde tanıştık demek diye. Smile atıp kapattı skype :D Şerefsiz adam :D |
savcılıga felan verilmiyor mu bu adam bişey yapmıyorlar mı ? |
Paylaşiminiz için teşekkürler hocam. |
Alıntı:
|
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...alimlarda.html bu konuda yine ortaya çıktı sayın arkadasımız |
ya bu terbiyesiz herif belamıdır nedır arkadas nıye bır onlem alınmıyor varsa adresı vs polıse haber verın .. |
Şu mübarek ayda şu mübarek cuma gününde mesajları okuyup adama küfür ettim. Tövbe tövbe ya |
Alıntı:
|
Konuyu okudum da herif bu aklı başka bir şekilde kullansa belki daha çok para kazanacak ama üşengecin teki herhalde. :) |
yaşlanınca tovbe edecek cinsten bu adam belli, tövbe ettiği gün cuma namazında ayakkabısı çalınır. yaptığı herşeyin gelip geçiçi olduğunu anlar mutlaka. kimler geldi kimler geçti heyyy. elden ayaktan düşmezsin umarım direk ölürsün yoksa sana anca sinekler konar. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:41:20. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.