![]() |
Daha önce DEHB tedavisi aldınız mı? Merhabalar, Günümüz hastalığı olan DEHB'den dolayı artık daha çok zorluk çekiyorum ancak hastaneye gitmek, devlet hastanesinde bir psikiyatriye bir şeyler paylaşmak istemiyorum. Açıkcası pekte işe yarayacağını düşünmüyorum. Daha önce DEHB tedavisi aldıysanız ne önerirsiniz? |
2018-2021 arası aldım hocam. İlaç tedavisi şeklinde C*ncerta isimli ilacı kullandım. İlaç kullandığım dönemlerde odak sorunumun ciddi anlamda çözüldüğünü hissediyordum. |
Alıntı:
Doktor kontrolünde gitmenizi öneririm hocam ama mümkün mertebe ilaçsız şekilde. |
Ben çözümünü bulamadım. Tedavisi de işe yaramadı. Barışmayı düşünün hocam kontrolü ele almaya çalışın :r17: |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Az önce kendimdede DEHB olduğunu öğrendim chatgpt abim 29 puan diyor birde :r7: |
22 yaşındayım kendimi bildim bileli bu hastalığın pençesindeyim. Hiperfocus yaşadığım dönemlerde 1 haftalık işi bir günde hallettiğim de oluyor. Haricinde bir günlük işi 10 günde hallettiğimde. 2021 Yks'de de buna bağlı olarak eşit ağırlıkta 15 bine girdim ama sonrası yok bende 1 yıllık sınav sürecinin 2 3 ayı o hiperfocus dediğim olayı yaşayarak kazanmıştım tercih de vermedim daha iyisi olur diye. Geçen hafta ilk defa psikiyatriye randevu aldım devlet hastahanesinde baya bilinen bir doktora ve yarın muayneye gideceğim. Durumu size buradan güncellerim hocam. Concerta veya Ritalin tedavisi uyguladıklarını araştırdığım bilgilerle öğrenmiştim. Ne kadar işe yarıyor ne kadar tedavi ediyor bilmiyorum hakkımızda hayırlısı olsun. Dehb hastası hocalarıma da geçmiş olsun. Bu durumu benimsemek gerekiyor basit birşey diyip kenarıya atmamak gerekiyor. Devlet hastahaneleri de iyi araştırma sonucu bence yaşadığınız ilde kaliteli bir doktor bulabileceğinizi düşünüyorum. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:07:55. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.