R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Daha önce DEHB tedavisi aldınız mı? (https://www.r10.net/off-topic/4587312-daha-once-dehb-tedavisi-aldiniz-mi.html)

firatcelikdev 15-10-2025 15:47:26

Daha önce DEHB tedavisi aldınız mı?
 
Merhabalar,
Günümüz hastalığı olan DEHB'den dolayı artık daha çok zorluk çekiyorum ancak hastaneye gitmek, devlet hastanesinde bir psikiyatriye bir şeyler paylaşmak istemiyorum.
Açıkcası pekte işe yarayacağını düşünmüyorum. Daha önce DEHB tedavisi aldıysanız ne önerirsiniz?

tcaliacarr 15-10-2025 15:49:06

2018-2021 arası aldım hocam. İlaç tedavisi şeklinde C*ncerta isimli ilacı kullandım. İlaç kullandığım dönemlerde odak sorunumun ciddi anlamda çözüldüğünü hissediyordum.

tcaliacarr 15-10-2025 15:49:52

Alıntı:

tcaliacarr Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089953739)
2018-2021 arası aldım hocam. İlaç tedavisi şeklinde C*ncerta isimli ilacı kullandım. İlaç kullandığım dönemlerde odak sorunumun ciddi anlamda çözüldüğünü hissediyordum.

Düzenleme:
Doktor kontrolünde gitmenizi öneririm hocam ama mümkün mertebe ilaçsız şekilde.

mirack 15-10-2025 15:50:13

Ben çözümünü bulamadım. Tedavisi de işe yaramadı. Barışmayı düşünün hocam kontrolü ele almaya çalışın :r17:

firatcelikdev 15-10-2025 15:51:07

Alıntı:

tcaliacarr Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089953739)
2018-2021 arası aldım hocam. İlaç tedavisi şeklinde C*ncerta isimli ilacı kullandım. İlaç kullandığım dönemlerde odak sorunumun ciddi anlamda çözüldüğünü hissediyordum.

Peki şuan nasılsınız? Aldığınız tedavinin bir işe yaradığını düşünüyor veya gözlemliyor musunuz?

firatcelikdev 15-10-2025 15:52:40

Alıntı:

mirack Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089953746)
Ben çözümünü bulamadım. Tedavisi de işe yaramadı. Barışmayı düşünün hocam kontrolü ele almaya çalışın :r17:

Üniversite sınavına hazırlanacağım, bir kere gittim kayıt açtırdım bir daha gitmedim, gidemiyorum da.

tcaliacarr 15-10-2025 15:54:55

Alıntı:

firatcelikdev Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089953753)
Peki şuan nasılsınız? Aldığınız tedavinin bir işe yaradığını düşünüyor veya gözlemliyor musunuz?

uzun bir sürenin ardından 4 ay önce tekrar gittim hocam doktora. Doktor tekrar test yaptı ve şuan için dehb'nin olmadığını dile getirdi. Ancak yine de düşük dozda ilaca başladık. ilk 2 hafta düzenli şekilde ilaç kullandım ama tabiricaise aptal gibi dolandım etrafta. kalp çarpıntısı, kaygı bozukluğu, daralma gibi şeyler hissettiğim için bıraktım. Şuan için odağımı yada dikkatimi dağıtan şeyler yok. Tamamen insanın içinde bittiğini düşünüyorum. Şuan odağım dağılmadan yada iş ertelemeden gayet normal şekilde çalışabiliyorum. İlaçların da illaki faydası olabilir.

Omer_Online 15-10-2025 15:56:34

Az önce kendimdede DEHB olduğunu öğrendim chatgpt abim 29 puan diyor birde :r7:

emirgraph 15-10-2025 15:56:39

22 yaşındayım kendimi bildim bileli bu hastalığın pençesindeyim. Hiperfocus yaşadığım dönemlerde 1 haftalık işi bir günde hallettiğim de oluyor. Haricinde bir günlük işi 10 günde hallettiğimde. 2021 Yks'de de buna bağlı olarak eşit ağırlıkta 15 bine girdim ama sonrası yok bende 1 yıllık sınav sürecinin 2 3 ayı o hiperfocus dediğim olayı yaşayarak kazanmıştım tercih de vermedim daha iyisi olur diye. Geçen hafta ilk defa psikiyatriye randevu aldım devlet hastahanesinde baya bilinen bir doktora ve yarın muayneye gideceğim. Durumu size buradan güncellerim hocam. Concerta veya Ritalin tedavisi uyguladıklarını araştırdığım bilgilerle öğrenmiştim. Ne kadar işe yarıyor ne kadar tedavi ediyor bilmiyorum hakkımızda hayırlısı olsun. Dehb hastası hocalarıma da geçmiş olsun. Bu durumu benimsemek gerekiyor basit birşey diyip kenarıya atmamak gerekiyor. Devlet hastahaneleri de iyi araştırma sonucu bence yaşadığınız ilde kaliteli bir doktor bulabileceğinizi düşünüyorum.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:07:55.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.